Dit is bijna een belediging, je moet wel met iets origineels aankomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:02 schreef piet-paaltje het volgende:
http://www.homepages.hetnet.nl/~fm-ter-horst/reuzen.html
http://home.hetnet.nl/~fm-ter-horst/De%20Schepping.htm
http://www.scheppingofevolutie.nl/art_dinosaurus_sporen.htm
http://www.scheppingofevolutie.nl/art_draken_dino_legenden.htm
Wanneer gaat er weer wat de fik in???quote:
Eerst weer een creationist zoeken die weet waar hij/zij het over heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wanneer gaat er weer wat de fik in???
Kan je lang zoeken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:00 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Eerst weer een creationist zoeken die weet waar hij/zij het over heeft.
Ja, idd, en dan ga je het lezen, zie je dit staanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:40 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dit is bijna een belediging, je moet wel met iets origineels aankomen.
http://www.talkorigins.org/indexcc/
He hallo, wat zou jij doen als er een megakomeet neerklapt op de aarde, dan ren ik met vlammen uit me reet, zo hard(niet dat het nut heeft, maar toch). Kom dan niet aan met de zondvloed man,quote:Ten eerste, zijn de individuele sporen die wereldwijd gevonden worden bijna altijd rechtlijnig. [1] Normaal gedrag van dieren zou vaak ook kronkelende sporen moeten vertonen, zoals we ze ook kunnen waarnemen bij sporen achtergelaten in de sneeuw. Rechtlijnige sporen duiden erop dat de dieren angstig waren, alsof ze vluchtten voor een catastrofe.
Ja, in dit stadium zat ik ook toen ik drie was, en toen ben ik van m'n geloof gevallen. Ik heb nog nooit een fatsoenlijke verklaring gehoord, dus reken maar nergens op. Mensen die in God geloven hebben gewoon iets nodig om zich aan vast te klampen, en wat niet in het verhaaltje past wordt geëlimineerd, zo simpel is het.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:28 schreef masterdave het volgende:
Maar telkens als ik daarover nadenk, kom ik bij 1 punt uit. De dinosaurussen, waar passen die in het plaatje bij gelovigen. Uiteraard heb ik dat gevraagd aan haar ouders. Die zeggen het volgende:
De koolstofdatering klopt ten eerste van geen kanten, dus de botten die voor dino's aangegeven zijn dat ze miljoenen jaren oud zijn, vertrouwen ze natuurlijk niet. Er blijkt ook een voetstap ooit gevonden te zijn in een dinosaurus voetstap, lag in dezelfde aardlaag. Dus volgens haar ouders hebben de dinosaurussen hetzelfde tijdstip geleefd als de mens, VOOR de zondvloed, dus daarna waren de dinosaurussen uitgestorven.
Nou ben ik benieuwd naar mensen hier die gelovig zijn, hoe die de dinosaurussen in hun geloof plaatsen, want ontkennen dat ze bestaan hebben is onmogelijk. Of mensen die niet gelovig zijn om hun mening hierover te uiten.
En sorry dat ik het zeg, maar de mens tegelijk met de dinosaurussen? kom op zeg...dat houdt de mens geen jaar vol, laat staan duizenden jaren.
Dat laatste is het beste argument voor het bestaan van God wat ik ooit gehoord heb. Het verklaart in ene keer waarom er zo'n gigantische hoeveelheid imbecielen rondloopt op deze aardkloot.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:38 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Ook toen hij op 2 na alle mensen op deze planeet uitmoordde door een overstroming? Of toen hij een stad platbrandde? etc. etc.
Als Adam&Eva het begin waren dan is onze hele genenpool begonnen met Incest.
Voor fouten in de Bijbel moet je Maarten 't Harts boek "Wie God verlaat heeft niets te vrezen" eens lezen. Zo worden in de Bijbel het licht en duister en de zon, maan en sterren niet op dezelfde dag geschapen, wat op z'n minst erg bijzonder is als je het mij vraagt. Verder blijkt er ook een meneer te zijn die altijd op aarde rondloopt, gelopen heeft en zal lopen, namelijk ene Melchizedek (en die meneer wandelt ergens in Genesis, als ik mij niet vergis), wat dus tegenspreekt dat Adam en Eva niet de eerste mensen waren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
hetgeen wat je zegt, klopt volgens haar ouders niet, want ALLES wat in de bijbel staat is waar, en valt niet tegen te spreken, zitten geen fouten in blijkbaar, heb je voorbeelden toevalllig?
Ja, maar Noach is natuurlijk menselijk, en dus feilbaar. Of misschien had Satan de dino's verstopt. Satan is het antwoord op alle moeilijke vragen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
goeie vraag.. in de bijbel staat toch duidelijk dat Noach van alle dieren der aarde 2 stuks meenam...
Dat dino's zijn verdronken tijdens de zondvloed is dus niet erg logisch
En wat als die komeet nou eens in de zee valt?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:42 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ja, idd, en dan ga je het lezen, zie je dit staan
[..]
He hallo, wat zou jij doen als er een megakomeet neerklapt op de aarde, dan ren ik met vlammen uit me reet, zo hard(niet dat het nut heeft, maar toch). Kom dan niet aan met de zondvloed man,![]()
Shit man... ik was toch overtuigd atheist... Maar nu... dit is idd wel een heel erg sterk puntquote:Op zondag 12 februari 2006 19:21 schreef Maeghan het volgende:
Dat laatste is het beste argument voor het bestaan van God wat ik ooit gehoord heb. Het verklaart in ene keer waarom er zo'n gigantische hoeveelheid imbecielen rondloopt op deze aardkloot.
Dan ben je alsnog weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef Integrity het volgende:
[..]
En wat als die komeet nou eens in de zee valt?
Klopt niet. Noach nam van de reine dieren 7 paar mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
goeie vraag.. in de bijbel staat toch duidelijk dat Noach van alle dieren der aarde 2 stuks meenam...
Dat dino's zijn verdronken tijdens de zondvloed is dus niet erg logisch
Die heeft godt in de grond gestopt om de gelovigen te testen...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de wereld zou toch maar 6005 jaar oud zijn... hoe zat het dan ook alweer met die ouwe dinosaurusbotten
1. zijn erin gestopt door god om ons te testen/misleiden.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de wereld zou toch maar 6005 jaar oud zijn... hoe zat het dan ook alweer met die ouwe dinosaurusbotten
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Die heeft godt in de grond gestopt om de gelovigen te testen...
quote:You ever noticed how people who believe in Creationism look really unevolved? You ever noticed that? Eyes real close together, eyebrow ridges, big furry hands and feet. "I believe God created me in one day" Yeah, looks liked He rushed it.”
A lot of Christians wear crosses around their necks. You think when Jesus comes back he ever wants to see a fucking cross? It's like going up to Jackie Onassis wearing a rifle pendant.”
"You believe the world's 12 thousand years old? "That's right." Okay I got one word to ask you, a one word question, ready? "Uh huh." Dinosaurs. You know the world's 12 thousand years old and dinosaurs existed, they existed in that time, you'd think it would have been mentioned in the fucking Bible at some point. "And so Jesus and the disciples walked to Nazareth. But the trail was blocked by a giant brontosaurus...with a splinter in his paw. And O the disciples did run a shriekin': 'What a big fucking lizard, Lord!' But Jesus was unafraid and he took the splinter from the brontosaurus's paw and the big lizard became his friend"
Christianity has a built-in defense system: anything that questions a belief, no matter how logical the argument is, is the work of Satan by the very fact that it makes you question a belief. It's a very interesting defense mechanism and the only way to get by it -- and believe me, I was raised Southern Baptist -- is to take massive amounts of mushrooms, sit in a field, and just go, "Show me."”
Preview TV van @Home laat momenteel een Evangelistenzender zien, Famliy 7. Een paar dagen terug was er een uitzending met een 'comediant' die de evolutietheorie op een belachelijk eenvoudige manier probeerde te ontkrachten aan mensen die zelf nog nooit van hun leven zelf hun hersenen gebruikt hebben. Dat was zo triest. Ze verdommen zichzelf af te vragen welke bewijzen christenen hebben voor creatisme. Geen enkelen die stroken met de wetenschappelijke feiten die we al hebben over de wereld.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
1. zijn erin gestopt door god om ons te testen/misleiden.
2. De testmethoden voor de datering kloppen niet
3. ze liggen in andere aardlagen, hoe kan dit dan?
4. staat niet in de bijbel.
5. kom eens uit je dogma
6. altijd nog een beter idee dan de evolutietheorie
volgesn mij heb ik nu de meeste redenen gehad, en zeg zelf, ze zijn niet sterk
Ik heb het inderdaad ook eens gezien, family 7. Ze zouden eens naar family guy moeten kijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Preview TV van @Home laat momenteel een Evangelistenzender zien, Famliy 7. Een paar dagen terug was er een uitzending met een 'comediant' die de evolutietheorie op een belachelijk eenvoudige manier probeerde te ontkrachten aan mensen die zelf nog nooit van hun leven zelf hun hersenen gebruikt hebben. Dat was zo triest. Ze verdommen zichzelf af te vragen welke bewijzen christenen hebben voor creatisme. Geen enkelen die stroken met de wetenschappelijke feiten die we al hebben over de wereld.
Welnu, om het grote NEGEREN der creationisten nog maar eens te illustreren: daar heeft de Bijbel een antwoord op waar men uiteraard vrolijk overheen leest:quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:39 schreef mauriceo het volgende:
En nog iets uit de bijbel wat nooit zo kunnen: dat hele wereld onder water stroomt en van elke soort worden maar een paar dieren meegenomen. Ten eerste: waar is al dat water vandaan gekomen? En waar is het later gebleven? Om al het land te bedekken was wel wat water nodig ...
Volgens mij heb jij Kent Hovind gezien.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Preview TV van @Home laat momenteel een Evangelistenzender zien, Famliy 7. Een paar dagen terug was er een uitzending met een 'comediant' die de evolutietheorie op een belachelijk eenvoudige manier probeerde te ontkrachten aan mensen die zelf nog nooit van hun leven zelf hun hersenen gebruikt hebben. Dat was zo triest. Ze verdommen zichzelf af te vragen welke bewijzen christenen hebben voor creatisme. Geen enkelen die stroken met de wetenschappelijke feiten die we al hebben over de wereld.
Dat is inderdaad EXACT wat de ouders van mijn vriendin doen. Soms is dat best lastig, maar wil ze ook niet beledigen, aangezien ze echt heel erg gelovig zijn, en ik dat uiteraard respecteerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat je heel vaak ziet in een discussie over evolutie is dat gelovigen hun bewijs zien van een god in de incompletie of niet kloppen van de evolutietheorie. Dat is natuurlijk de kromste redenering die je kan maken.
Nee joh de duivel heeft dat gedaan om je in de war te brengen!quote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Jezus heeft die botjes begraven om je geloof te testen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |