Iddquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef ikookhier het volgende:
Ik sta eindelijk in de lijst met mijn ZR-7![]()
Mooi hequote:ER-6 ziet er idd mooi uit in het zwart, vind hem in het zilver ook erg mooi rode frame komt mooi uit
[afbeelding]
voor die Fazer kan je toch wel een mooie inruil prijs krijgen lijkt mij ?!
Zelfde brief gekregenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:deze mensen hebben mij een brief gestuurd.... eerst een lul verhaaltje met hoe goed hun bedrijf wel niet is enzo, vervolgens staat er:
[..]
ik weet niet hoe ze aan mijn gegeven zijn gekomen enzo... maar ik moet toch echt nog bijna 1 1/2 jaar studeren
Maar jij ben heeuuwlll goed in onderhandelen tochquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mooi he, inruil...mwah..dat is nog de vraag, bodemprijs is ¤ 3600,00, volgens die zaak waar ik 'm vanochtend gezien heb, maar daar doen we het natuurlijk niet voor
. Een paar maanden geleden bij Safe "voor de fun" opgevraagd wat ik er voor kreeg als ik een nieuwe Fazer zou kopen, en toen kreeg ik er ¤ 4500,00 voor. Het is mega afhankelijk waar je je motor op inruilt, op een nieuwe R6 krijg ik er meer voor, maar dat trek ik nie
qua financien
Anatomisch gezien wel, qua kracht niet, anders hoefden we niet meer naar de sportschool.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alleen al om je armen aan het stuur te houden als je stil staat gebruik je je biceps-triceps-elke-andere-ceps alzijn dus nooit nagenoeg buiten werking
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oneeenssch!!!(grrr.. raus
)
Laten we het erbij houden dat je both biceps en triceps traint bij intensief ghummen. Ik had het ook over wat je doet als je tegen de wind in moet drukken? Dan doe je toch beroep op je biceps? Net als dat je je armen langs je zij legt met de palm van je hand naar richting je lichaam.
Dan een vuist maken en je arm tot 90 graden optrekken (zonder je vuist te draaien) Dat is ook gewoon een fitness oefeningen voor den biceps??![]()
Verder mjah, triceps wat lastigZodra het bochtenwerk eraan komt gebruik je toch voornamelijk je hele lompe dikke bolle vette lichaam, waarna de armen vanzelf volgen. Maar tis wel zo ja
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, Zandvoort met Horeon Motoren
Tenminste, ik ga zeker iig als ie nog niet totall loss isHeb wel al meteen in het begin gezegd dat ik OPM en Hicham mee zou nemen en Martie,Raus etc. zouden er nog over nadenken. Maar wat hun betreft gaan klanten natuurlijk wel voor, daarna misschien kawa's en de rest
En daarna de Ring
Maar misschien idd ook eens een ander circuitdagje plannen? Maar volgens mij kan'k niet omdat ik nog geen leer wil kopen
Kan je altijd nog een kort rokje proberenquote:Mooi he , inruil...mwah..dat is nog de vraag, bodemprijs is ¤ 3600,00, volgens die zaak waar ik 'm vanochtend gezien heb, maar daar doen we het natuurlijk niet voor . Een paar maanden geleden bij Safe "voor de fun" opgevraagd wat ik er voor kreeg als ik een nieuwe Fazer zou kopen, en toen kreeg ik er ¤ 4500,00 voor. Het is mega afhankelijk waar je je motor op inruilt, op een nieuwe R6 krijg ik er meer voor, maar dat trek ik nie qua financien
Ja he? Ik was 'm ook al tegen gekomen en het ziet er heel gelikt uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef ikookhier het volgende:
Ik sta eindelijk in de lijst met mijn ZR-7![]()
ER-6 ziet er idd mooi uit in het zwart, vind hem in het zilver ook erg mooi rode frame komt mooi uit
[afbeelding]
voor die Fazer kan je toch wel een mooie inruil prijs krijgen lijkt mij ?!
Nee hoor, Raus zou het overleggen met jou toen je tijdelijk FokMC boycottequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had begrepen dat jullie met zijn 3en zouden gaan
en dat er niemand van FOK verder mee kon
![]()
Toen had ik nog geen motorquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had begrepen dat jullie met zijn 3en zouden gaan
en dat er niemand van FOK verder mee kon
![]()
Schijnt dat wij 2 de derde heat gaan ruilen van motorenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen motor, en zaterdag voor een leren pak kijken.
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:36 schreef Youssef het volgende:
Schijnt dat wij 2 de derde heat gaan ruilen van motoren
ga je mee naar de Ring danquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
Toen had ik nog geen motor, en zaterdag voor een leren pak kijken.
![]()
ik ben er altijd voor te porren hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee hoor, Raus zou het overleggen met jou toen je tijdelijk FokMC boycotte
Wat ik nu zeg zal het wel ongeveer worden denk ik. In Maart kan ik pas definitief info geven. Mjah er gaan 542 de baan op (A en B groep, 26 per heat dus) Ben benieuwd of ze de 54 zullen halen uit alleen hun klantenkring. Maar anders help ik ze wel aan motorenmoet je wel meewerken
Alle optie's open.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ga je mee naar de Ring danof alleen met Horeon
![]()
Dat zijn de houders voor de uitlaat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
coole pic jahjammer van die knotsen van pinkers
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:36 schreef hicham het volgende:
MSN is down werkt niet bij mij, hoe moet ik nu met Youssef chatten
dat we gaan is zekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
Alle optie's open.![]()
Wat/waar wanneer?
En ik zal even moeten onderzoeken of ik DB killers nodig heb, en of die er ook oppassen.![]()
En dat we 1 week gaan en een 25 strippenkaart kopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat we gaan is zekerdat we in de schoolvakantie gaan is ook zeker
verder nog niks bekend
Hoe is het met jouw avondstudie eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat we gaan is zekerdat we in de schoolvakantie gaan is ook zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |