Is er ook een mogelijkheid te zoeken naar (delen) van een benaming zonder connectie te hebben met een hub?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef hicham het volgende:
Ik werk heel soms met DC++ ja, download de laatste tijd niet veel meer. Wat ik doe is de hublist sorteren op aantal users en dan connecten naar de drie bovenste waar SWE of FIN in voorkomt
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:43 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
* R2-D2 thuis![]()
Even terugkomend op de 3000 euro-advertenties
conditie: gebruikt
soort: racer
bouwjaar: 2001
basiskleur: blauw
cilinderinhoud: meer dan 1000 cc
aantal cilinders: 6-cilinder
kilometerstand: 9600 km.
Speciaal model denk ik![]()
Benaming van een bestand of van een hubquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er ook een mogelijkheid te zoeken naar (delen) van een benaming zonder connectie te hebben met een hub?Soort van CTRL+F dus.
Hub dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:51 schreef hicham het volgende:
Benaming van een bestand of van een hubVoor een hub kun je gewoon het filter onderin gebruiken, zoeken naar een bestand gaat denk ik niet lukken vanaf de hublist
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hub dusOf bepaalde woorden voorkomen in die benaming.
quote:
Het werkt ook met passive connections tochquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hub dusOf bepaalde woorden voorkomen in die benaming.
Gevonden, nu wil ie weer geen connectie maken........![]()
Ik weet niet of dit nog aan mij besteed is, kan ik weer kloten met forwarden enzo zeker?
Jouw uitlachenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik daar uitgelachen?![]()
Ik vind jou ook wel een ontkennende poser. Kickt op zwarte nieuwe motortjes.![]()
![]()
![]()
quote:En Youssef~Pimber is een gespleten persoonlijkheid?![]()
Die motor heeft gewoon een hele foute benamingquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef worldpimber het volgende:
ER-6 is wel een mooie bike, ik dacht ook eerstlesfietsje
. Zeker op de dingen die ik heb gereden, leen en lesmotoren
Maar in de motorzaak zag ie er toch wel goed uit die nieuwe
Beter rij je die Fazer snel de sloot in
Met kuip vind ik het ook maar nixquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb de ER-6 in het echt alleen nog maar met volledige kuip gezien.... dan is ie vind ik hem echt lelijk
maar als ze hem de sloot inrijd krijgt ze er nog minder voor terug, moet ze dus juist niet doen![]()
ik weet niet hoe ze aan mijn gegeven zijn gekomen enzo... maar ik moet toch echt nog bijna 1 1/2 jaar studerenquote:Binnenkort neemt een van onze consultants contact met jou op.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Al wel 20 keer gepost.. maaaaaar hij blijft mooi![]()
Ik hou van jouuuuquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
maaaaaar hij blijft mooi![]()
![]()
Oneeenssch!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij hou je het stuur vast met je handen, triceps hebben daar mee te maken, maak een vuist terwijl je met je andere hand aan je tricpes voelt.
Verder als je maximaal rijdt moet je de motor bij bochtendwerk echt omgooien en door de bocht blijven duwen, dat doe je uiteraard niet 100% met letterlijk sturen als in een auto, maar wel voor een deel, en bovendien zorgen sterke triceps dat je het allemaal ook wat langer vol kan houden.
Dus dat je niet je laatste ronden van het circuit kukelt omdat je zo moe en slapjes was.![]()
Sterkte biceps zijn handig als je de motor aan het stuur wilt optillen vanaf de grond.
Maar vanuit een hoek (zitpositie) zijn biceps nagenoeg buiten werking.![]()
So ghey hequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
De volgende meet mag je de mijne voelen.![]()
Nee, Zandvoort met Horeon Motorenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dus we gaan dit jaar met z'n allen naar Assen? [afbeelding]
JA Kawa is liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |