Pepijn, ik heb hulp nodig. Was dat voor een poppetiequote:Op donderdag 9 februari 2006 07:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Neen, een knijpgotsie
Weet niet of er een officiele naam is voor dat poppetje, vraag eens aan Pepijn
[..]
Mijn plan is om later als ik groot ben werk op loopafstand te vinden ofzo
5 minuten fietsenquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:16 schreef Youssef het volgende:
Werk op loopafstand?
Wat nou, mensen gaan voor mij werken ja pauperzz
Ook leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:02 schreef bwt het volgende:
15 minuten motoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:52 schreef Herr.Flick het volgende:
raad eens wat we aan het doen zijn.....
[afbeelding]BasketballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik vind 'm verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is nou een gave Harley![]()
![]()
[afbeelding]
DIT is een gave harley...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
DIT is een gave harley...
[afbeelding]
![]()
gave harley's...![]()
![]()
vind hem ook wel tofquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
DIT is een gave harley...
[afbeelding]
![]()
gave harley's...![]()
![]()
Ehhhm... jullie zijn er gek van, beide een avatar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:31 schreef hicham het volgende:
Weet niet of er een officiele naam is voor dat poppetje, vraag eens aan Pepijn
Die tank is een Bimota rip off, verder heeft dit ding natuurlijk wel koppel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef Makster het volgende:
vind hem ook wel tofAlleen die lijn bij de tank is een beetje jammer maar verder niks mis mee
![]()
Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag ....quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
- verhaal -
[..]
- tekst -
Bijna weekend, morgen vrijdag
- tekst -
Ben er aan toe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:03 schreef R2-D2 het volgende:
Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag Bijna weekend, morgen vrijdag ....
Het blok misschien, de rest niet. Check het verschil in frame met die motor op de achtergrond maar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Op de voorgrond ook een GSXR 1100alleen geen WP.
My bad.
Gisteren naar de VTR SP1 geweest, wat een mooi ding zeg en wat een geluid, mooie donkere brom, klaar om aan te vallenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben er aan toe.![]()
Was vanochtend bijna niet mijn bed uit te krijgen, het is dat ik mijn collega niet in de steek kon laten met de directie. Mijn schouder en nek zitten ook helemaal vast.
Better be over saturday, anders it ut geen TL1000R rijden. Of pakkie kijken.![]()
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee hoor.. ik stond 2 uur geleden al m'n ontbijt klaar te maken
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Gisteren naar de VTR SP1 geweest, wat een mooi ding zeg en wat een geluid, mooie donkere brom, klaar om aan te vallen![]()
Gisteravond dus met m'n broer zitten kletsen daarover en over uitstraling, geluid, Bladibladibla
Waar het op neerkomt is de inruilwaarde voor z'n Z1000![]()
Hij bedacht gisteren het plannetje dat we beter samen een andere motor kunnen kopen zodat we een grotere korting kunnen bedingen![]()
Ik ken de verkopers wel, ze zeggen eigenlijk:
Je krijgt nog steeds hetzelfde bedrag voor de Z1000 maar we laten je zusje meebetalen zodat het bij te leggen verschil kleiner is![]()
![]()
[..]
![]()
Toen heb ik E-J voor de zoveelste keer weggestuurd om koffie te halen![]()
![]()
Ik geloof dat ze iets hadden afgesproken op een parkeerterrein, "El Presidente" weet er vast meer vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef stinkie het volgende:
word er nog iets 'georganiseerd' mbt motorbeurs? wie gaan, meet oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |