Yeps, heb het er nu al rete druk mee. Bouwtekening regelen, WOZ waardes op zien te zoeken, keukens uitzoeken, vloeren bestellen enz enz. Plus ook nog is die aangifte en waarbord fonds wat zeeen van tijd kost. Bovendien ook nog is mijn huidige huishouden op orde houden en alles "smooth" maken dat die gozer die morgen komt kijken alle zooi overkooptquote:
That's real life manquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Yeps, heb het er nu al rete druk mee. Bouwtekening regelen, WOZ waardes op zien te zoeken, keukens uitzoeken, vloeren bestellen enz enz. Plus ook nog is die aangifte en waarbord fonds wat zeeen van tijd kost. Bovendien ook nog is mijn huidige huishouden op orde houden en alles "smooth" maken dat die gozer die morgen komt kijken alle zooi overkoopt
Opzich allemaal wel leuk enzo dat op je zelf wonen en keukens uitzoeken enzo maar thuis bij mamma had ik toch NET iets meer vrije tijd![]()
![]()
Ah dat komt wel weer joh, dan haal je de verloren tijd gewoon weer in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Yeps, heb het er nu al rete druk mee. Bouwtekening regelen, WOZ waardes op zien te zoeken, keukens uitzoeken, vloeren bestellen enz enz. Plus ook nog is die aangifte en waarbord fonds wat zeeen van tijd kost. Bovendien ook nog is mijn huidige huishouden op orde houden en alles "smooth" maken dat die gozer die morgen komt kijken alle zooi overkoopt
Opzich allemaal wel leuk enzo dat op je zelf wonen en keukens uitzoeken enzo maar thuis bij mamma had ik toch NET iets meer vrije tijd![]()
![]()
Yeah life sucks and than you diequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
That's real life man![]()
Anyway....Good Luck![]()
Mijn ideequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah dat komt wel weer joh, dan haal je de verloren tijd gewoon weer in.![]()
Goed idee van die Mega BBQ, komen wij van Fok!MC dat ding wel ff inwijden en je buurt uitrokenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Yeah life sucks and than you die
Wat wel relatief tof is, is dat ik van de lente een mega bbq ga bouwen![]()
Hee, mijn huis en mijn tuin dus kan lekker doen wat ik wil
Adiosquote:
Lijkt me ook wel een leuk idee jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Goed idee van die Mega BBQ, komen wij van Fok!MC dat ding wel ff inwijden en je buurt uitroken![]()
Ook dat jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eindelijk ruimte om die crosbrommer af te maken
dat magazine ding heb ik idd ook al een paar keer binnengehad....quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde brief gekregen
Alleen ben ik er niet zo blij meeIk wil weten waar die jojo's mijn gegevens vandaan hebben
Kreeg ook al die "Magazine" (die op school op de zevende etage bij de liften liggen) en Carrierebeurs spam (zowel over de huispost als via e-mail). Hoer op!
Gaat mij meer om het principe
[..]
Maar jij ben heeuuwlll goed in onderhandelen toch![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Bikk0lNa mijn stage heb ik ook wel het idee dat ik misschien verder wil studeren en nog slimmer wil worden <insert nerd smiley.gif>
Maar ja, ik wil eerst dit ouderlijk huis uit
(niet dat ik het hier slecht heb hoor, integendeel
)
[..]
Met stupideEn de tomatensoep ehHHhh HHh hehheh h hh hheh hh hhhhhh
![]()
quote:
quote:
Koester deze tijd mijn jongquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb nog niet echt besloten hoe laat ik de wekker ga zetten...
denk ergens tussen 10 en 11 ofzo
quote:
... honden uitlaten, pakketjes aannemenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik geloof dat aardig wat mensen erover denken om door te studeren including me
![]()
ik blijf hier voorlopig nog wel ff zittenheb het hier best wel naar m'n zin.... hoef niet te koken, geen boodschappen doen nou ja, af en toe dan, hoef niet te wassen... what more do you want
![]()
Luxeprobleemquote:[..]
ik heb nog niet echt besloten hoe laat ik de wekker ga zetten...
denk ergens tussen 10 en 11 ofzo
Is die avatar een tamagotsiequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
RB, wat zijn dat voor werkdagen, 6 uur op en pas 's avonds laat thuis?
Liever krijg je daar goed betaald voor
[..]
[..]
... honden uitlaten, pakketjes aannemen
[..]
Luxeprobleem
honden uitlaten... sja... dat is alleen minder als het regent of -10 is ofzo....quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
... honden uitlaten, pakketjes aannemen
quote:[..]
Luxeprobleem
Maah minder...quote:
Ja goh, die bocht stimuleert misschien tot gasssssssquote:55. Oversteekplaats voor Politiebureau
Omschrijving locatie van de probleemplaats (20x genoemd):
De oversteekplaats voor politiebureau richting Maarten Luther en Vrijzicht.
--------------------------------------------------------------------------------
Waardoor is er een probleem?
Verkeerslichten ontbreken. De verkeerssituatie is onoverzichtelijk.
Er zijn geen oversteekplaatsen (ook geen zebrapaden).
Er zijn te hard rijdende auto's /brommers (ondanks bocht).
Men vond het (vooral) een probleem voor alle voetgangers (mensen met een handicap) en fietsers die moeten oversteken.
--------------------------------------------------------------------------------
Wensen en mogelijke oplossingen
Zebrapaden en/ of verkeerslichten / waarschuwingslichten plaatsen.
6 uur op 75 min rijden 8 uur beginnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
RB, wat zijn dat voor werkdagen, 6 uur op en pas 's avonds laat thuis?
Liever krijg je daar goed betaald voor
Neen, een knijpgotsiequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |