abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:23:05 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847423
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847442
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt nooit de indruk gewekt dat het anders is. Volgens mij ben je niet gevlucht naar een ander land toch en heeft je leven al eens gevaar gelopen?
Dus heb ik een ideaal leven? Dus mag ik geen mening hebben? Jij bent dus wel gevlucht en je leven is in gevaar geweest? Wat is dat rare reden?
quote:
[..]

Ach, het was slechts een reactie op jouw debiliserende reactie over mijn zogenaamde politieke verantwoordelijkheid waaruit wel spreekt hoe je over mensen denkt en wat je ze gunt.
Jij beschuldigt mij van op mensen inhakken, maar ondertussen reageer ik normaal en veroordeel jij elke actie van mij als minderwaardig, debiel, onwetend en dom. Fan-tas-tisch.
quote:
[..]

Ja jongen het is verwennerij om te moeten vluchten en vervolgens hier een paar weken in de gevangenis te moeten zitten. Dat is echt pure luxe
Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met het feit dat zij de gevangenis in gezet is. Ik geef alleen dat regels nageleefd moeten worden. Als zij hier onwettig is, dan is zij hier onwettig. Wanneer ze daar nu pas achterkomen, is dat heel treurig, maar dat is geen probleem van Verdonk. Dat is het hele politieke bureaucratische systeem hier. Punt. Je kan niet keer op keer een uitzondering maken. Waar begin je dan aan?
quote:
[..]

Hoor wie het zegt - ik trek geen overhaaste conclusies, dat doet die teringRita wel.
Wacht nou maar eerst af wat de uitspraak wordt in hoger beroep. Als Verdonk dan in gelijk gesteld wordt, blijf je dan hetzelfde zeggen? Dat jij iemand niet mag, betekent niet dat alles wat zij doet, ook gelijk maar hartstikke fout is.

Open staan voor andere ideeen, meningen en argumenten SCH. Dat jij er niet mee eens bent, betekent niet gelijk dat die ander debiel en stom is. Beetje triest dat een kerel van 40+ dat niet kan inzien.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:24:22 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847478
Wat een reddingen van Ponk trouwens tegen Groningen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:24:54 #4
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34847502
nog 1x alle lof voor Golfer en DaMart

en dan ga ik slapen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34847516
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus heb ik een ideaal leven? Dus mag ik geen mening hebben? Jij bent dus wel gevlucht en je leven is in gevaar geweest? Wat is dat rare reden?
[..]

Jij beschuldigt mij van op mensen inhakken, maar ondertussen reageer ik normaal en veroordeel jij elke actie van mij als minderwaardig, debiel, onwetend en dom. Fan-tas-tisch.
[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met het feit dat zij de gevangenis in gezet is. Ik geef alleen dat regels nageleefd moeten worden. Als zij hier onwettig is, dan is zij hier onwettig. Wanneer ze daar nu pas achterkomen, is dat heel treurig, maar dat is geen probleem van Verdonk. Dat is het hele politieke bureaucratische systeem hier. Punt. Je kan niet keer op keer een uitzondering maken. Waar begin je dan aan?
[..]

Wacht nou maar eerst af wat de uitspraak wordt in hoger beroep. Als Verdonk dan in gelijk gesteld wordt, blijf je dan hetzelfde zeggen? Dat jij iemand niet mag, betekent niet dat alles wat zij doet, ook gelijk maar hartstikke fout is.

Open staan voor andere ideeen, meningen en argumenten SCH. Dat jij er niet mee eens bent, betekent niet gelijk dat die ander debiel en stom is. Beetje triest dat een kerel van 40+ dat niet kan inzien.
Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:25:25 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847526
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Bjoro het volgende:
nog 1x alle lof voor Golfer en DaMart

en dan ga ik slapen
Graag gedaan en beterschap.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:26:21 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34847567
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.

Echt overal waar rondlees kom ik reacties van je tegen van deze toon! Vermakelijk...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:26:56 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847586
Boez!

Er is een vacature voor je:

Nieuwe mods gezocht voor PUB en SES.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847590
*geeft als tvp een rondje weg
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:27:08 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847592
Ah leuk, is SCH weer persoonlijke aanvallen aan het plaatsen.

Goedemorgen trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34847602
Talpa .
sig verwijderd door FA
pi_34847679
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Echt overal waar rondlees kom ik reacties van je tegen van deze toon! Vermakelijk...
Jij wordt niet woest van zo'n Verdonk?
pi_34847686
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga er maar vanuit dat je op deze manier aangeeft dat ik gelijk heb. Leuk dat je zo goed kan discussieren en open staat voor andere meningen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:29:34 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847702
Voor wie nog wat icons kwijt is, er staan hier nogal wat teruggevonden icons:

http://www.a-eskwadraat.nl/~huhu/icons/ en ook hier:

http://www.home.zonnet.nl/beatlejane/fokicons/zoekjeicoontje.htm
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847711
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef popolon het volgende:
Ah leuk, is SCH weer persoonlijke aanvallen aan het plaatsen.
Pas jij daar wel op in de VS?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:31:02 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847770
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Pas jij daar wel op in de VS?
Let jij nou maar op je bloeddruk en probeer eens niet zo persoonlijk te worden.

Met mij gaat het uitstekend namelijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34847774
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik ga er maar vanuit dat je op deze manier aangeeft dat ik gelijk heb. Leuk dat je zo goed kan discussieren en open staat voor andere meningen.
Ik vind het jammer dat je zo kil en koud reageert en zo ontzettend egocentrisch. Ik snap echt niet waarom zoveel jonge mensen vooral aan zichzelf denken en anderen die het slechter hebben getroffen geen leven gunnen en op een heel arrogante toon over hen praten. Dat snap ik echt niet en daar word ik ook boos over. Volgens mij heb jij een goed leven en het zou je sieren dat anderen ook te gunnen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:31:40 #18
68638 Zwansen
pi_34847795
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij wordt niet woest van zo'n Verdonk?
Nee, integendeel.
pi_34847808
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef popolon het volgende:

[..]

Let jij noi maar op je bloeddruk en probeer eens niet zo persoonlijk te worden.
Ik reageerde slechts op BS die begon te etteren over dat als ik het voor het zeggen zou krijgen, iedereen een huis en een uitkering zou krijgen. Dat is namelijk het ergste dat er kan gebeuren, dat anderen het ook goed hebben.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:33:14 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847859
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik reageerde slechts op BS die begon te etteren over dat als ik het voor het zeggen zou krijgen, iedereen een huis en een uitkering zou krijgen. Dat is namelijk het ergste dat er kan gebeuren, dat anderen het ook goed hebben.
Da's prima, ik ben ook geen fan van Verdonk en dat weet je.

Echter de manier waarop jij soms tekeer gaat vinden ik nou ook niet getuigen van enige klasse.
pi_34847888
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je zo kil en koud reageert en zo ontzettend egocentrisch. Ik snap echt niet waarom zoveel jonge mensen vooral aan zichzelf denken en anderen die het slechter hebben getroffen geen leven gunnen en op een heel arrogante toon over hen praten. Dat snap ik echt niet en daar word ik ook boos over. Volgens mij heb jij een goed leven en het zou je sieren dat anderen ook te gunnen.
Ik misgun niemand iets. Als zij in haar recht staat, dan staat zij in haar recht. Dan mag ze van mij lekker VWO afmaken, daarna een leuke universitaire studie doen. Prima hoor. Enjoy your life. Maar ik ga niet op voorhand zeggen; ah, leuke snoet, mooi verhaaltje. Weet je wat, blijf jij maar lekker. Zo werkt het in mijn beleving gewoon niet.

Maar goed. Prima zo.
pi_34847891
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef popolon het volgende:
Echter de manier waarop jij soms tekeer gaat vinden ik nou ook niet getuigen van enige klasse.
Jij hebt vast vandaag Den Haag Vandaag niet gezien popo, het is echt ongehoord zoals ministers hier tegenwoordig over mensen praten. Over een meisje van 18
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:34:04 #23
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847892
En nou weer lief doen anders schiet ik je dood.
pi_34847919
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik misgun niemand iets. Als zij in haar recht staat, dan staat zij in haar recht. Dan mag ze van mij lekker VWO afmaken, daarna een leuke universitaire studie doen. Prima hoor. Enjoy your life. Maar ik ga niet op voorhand zeggen; ah, leuke snoet, mooi verhaaltje. Weet je wat, blijf jij maar lekker. Zo werkt het in mijn beleving gewoon niet.

Maar goed. Prima zo.
Wat kan er op tegen zijn dat een meisje van 18 haar school afmaakt? Wat kan daar in vredesnaam op tegen zijn????
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:35:08 #25
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34847937
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Wat een reddingen van Ponk trouwens tegen Groningen.
Helaas wel
pi_34847939
Bjoor
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34847940
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef popolon het volgende:
En nou weer lief doen anders schiet ik je dood.
Dan bespuug ik je eerst, voor je naar het Anne Frank huis gaat.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:35:23 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847948
Die van Van Galen zat er lekker in.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:35:27 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847952
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt vast vandaag Den Haag Vandaag niet gezien popo, het is echt ongehoord zoals ministers hier tegenwoordig over mensen praten. Over een meisje van 18
Ja dat weet ik wel, ik volg het nieuws.

Dat zou nog niet die persoonlijk aanvallen mogen verklaren.

Vind ik.
pi_34847954
quote:

[..]

Wat kan er op tegen zijn dat een meisje van 18 haar school afmaakt? Wat kan daar in vredesnaam op tegen zijn????
Fraude????
pi_34847986
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Nou, die zat er heerlijk in inderdaad.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:37:13 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34848026
Misschien wil George wel met Rita trouwen, ze zouden een leuk paartje zijn.
pi_34848034
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Fraude????
Ja vreselijk, echt heel crimineel. Maar totaal nog niet bewezen, behalve in de holle wereld die Rita heet en die door Telegraaflezertjes meteen voor waar wordt aangenomen
pi_34848049
hmmm... heb het gemist... dat verdomde doordeweekse voetbal toch ook...

VASTE SPEELDAG!!!
pi_34848053
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Hou us op over voetbal man
pi_34848092
quote:

[..]

Wat is er goed aan dat mensen hier illegaal verblijven? We hebben toch niets voor niets regels gemaakt.

Leeftijd, geslacht mag en kan geen rol spelen. Je kan toch ook niet zeggen wanneer een 16 jarig jochie iemand verrot trapt; Ah gossie, hij is maar 16. Weet het allemaal niet zo goed. Nou, stuur hem maar even een uurtje naar zijn kamer en klaar.

En stel nou dat he, stel nou dat Verdonk echt gelijk heeft. Dat Taida op een toeristenvisum weer terug gekomen is. Dat kan je dan toch niet goed praten?
pi_34848123
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

Zo gaat het ook niet sgiggie
Neem es een kijkje bij vluchtelingenwerk
pi_34848131
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja vreselijk, echt heel crimineel. Maar totaal nog niet bewezen, behalve in de holle wereld die Rita heet en die door Telegraaflezertjes meteen voor waar wordt aangenomen
Verdonk reageert er niet zomaar op... Tot een jaar geleden mocht dat niet eens... Ze gebruikt dat recht niet zomaar.. Er zal echt wel een kern van waarheid inzitten....

En brabants dagblad hiero
pi_34848172
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

En stel nou dat he, stel nou dat Verdonk echt gelijk heeft. Dat Taida op een toeristenvisum weer terug gekomen is. Dat kan je dan toch niet goed praten?
Ik zal het je zeggen: het interesseert me geen enkele ruk. Ze moet gewoon haar school afmaken hier, zo gaan we met elkaar om in dit land. Het is godverdomme een meisje dat haar school wil afmaken, is dat een doodzonde?

En dan nog is het schandalig dat Verdonk die aantijgingen doet waar dat meisje zich niet tegen kan verweren omdat de minister niet voor smaad kan worden aangeklaagd. Het is echt van een heel laag niveau wat ze doet. Dat gebeurt ook nooit in de politiek. Gelukkig maar.
pi_34848190
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat is er goed aan dat mensen hier illegaal verblijven? We hebben toch niets voor niets regels gemaakt.

Leeftijd, geslacht mag en kan geen rol spelen. Je kan toch ook niet zeggen wanneer een 16 jarig jochie iemand verrot trapt; Ah gossie, hij is maar 16. Weet het allemaal niet zo goed. Nou, stuur hem maar even een uurtje naar zijn kamer en klaar.

Als zij hier nog 5 maanden of zo kan blijven, is haar studie af, en dan gaat ze haar familie achterna.
Dat is gewoon een feit, ik heb haar pleegvader daarover gehoord.
Als ze nu terug gaat, kan ze wel naar school dat is het punt niet, maar moet ze weer helemaal overnieuw beginnen in de 1e.

Kijk nou es naar elk individueel persoon, en gun ze een beter bestaan?
pi_34848224
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Verdonk reageert er niet zomaar op... Tot een jaar geleden mocht dat niet eens... Ze gebruikt dat recht niet zomaar.. Er zal echt wel een kern van waarheid inzitten....

En brabants dagblad hiero
Omdat Verdonk het zegt, zal er wel een kern van waarheid in zitten?
Ze zal verdomme meer dan 100 procent de waarheid moeten spreken als ze zoiets zegt. En dan nog. Het is gewoon te zot voor woorden. Het gaat over mensen. Ik kan er niks aan doen maar ik gun de mensen die dit goed praten ook zo'n akelig vluchtverhaal.
pi_34848275
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zal het je zeggen: het interesseert me geen enkele ruk. Ze moet gewoon haar school afmaken hier, zo gaan we met elkaar om in dit land. Het is godverdomme een meisje dat haar school wil afmaken, is dat een doodzonde?
Tja, hartstikke leuk dat jij een uitzondering wil maken, maar ik wil dat niet. Sneu, zielig, triest dat het zo gaat, dat ze bijna klaar is met dr school en dat ze in de gevangenis heeft gezeten. Dieptriest. Maar je kan niet uitzonderingen gaan blijven maken. Het houdt een keer op en dat heeft Verdonk ingezet.

Je kan als minister toch niet serieus blijven worden genomen, wanneer je keer op keer een uitzondering maakt? Dat tast zijn/haar positie ook aan.
quote:
En dan nog is het schandalig dat Verdonk die aantijgingen doet waar dat meisje zich niet tegen kan verweren omdat de minister niet voor smaad kan worden aangeklaagd. Het is echt van een heel laag niveau wat ze doet. Dat gebeurt ook nooit in de politiek. Gelukkig maar.
Ze had het inderdaad anders aan moeten pakken. Klopt.
pi_34848354
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Is het niet andersom... Ja.. en daarom is vorig jaar ook dat AVV aangenomen. Daarvoor mocht een minister niet eens ingaan op individuele gevallen. Maar wanneer het "geval" zelf de media aandacht zoekt en aantijgingen doet richting IND medewerkes en mevr. Verdonk. Mag zijn daar inderdaad op verdedigen en zichzelf en haar ambtenaren verdedigen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:46:29 #44
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34848368
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Je kan als minister toch niet serieus blijven worden genomen, wanneer je keer op keer een uitzondering maakt? Dat tast zijn/haar positie ook aan.
Ik kan een minister die iedereen over één kam scheert nou ook niet bepaald serieus nemen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:47:31 #45
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34848397
Whehe, Mido sukkel
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:48:22 #46
68638 Zwansen
pi_34848431
Mido!
pi_34848446
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tja, hartstikke leuk dat jij een uitzondering wil maken, maar ik wil dat niet. Sneu, zielig, triest dat het zo gaat, dat ze bijna klaar is met dr school en dat ze in de gevangenis heeft gezeten. Dieptriest. Maar je kan niet uitzonderingen gaan blijven maken. Het houdt een keer op en dat heeft Verdonk ingezet.
Waarom? Wat is er erg aan om naar individuele gevallen te kijken? Doet de Fok-moderatie toch ook?
pi_34848460
Mevrouw Verdonk, ik heb last van een opgeblazen gevoel mag ik blijven?
pi_34848493
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit was misschien niet het beste voorbeeld
pi_34848508
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Noca het volgende:

[..]

Ik kan een minister die iedereen over één kam scheert nou ook niet bepaald serieus nemen.
Ik heb liever dat iedereen eerst moet bewijzen dat ze daadwerkelijk legaal gevlucht zijn en hier willen blijven, dan dat ze een heel leven opbouwen en dan uiteindelijk toch nog terug moeten. Daar wordt niemand beter van.

Sorry, maar dat is mijn mening. Ik zie jullie punten ook wel, maar niet genoeg om mij over de streep te trekken.
pi_34848527
Persoonlijk zie ik niet in waarom ik meer recht heb om in Nederland te zijn dan Taida.
pi_34848531
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, want alle teringrobbies moeten naar teringland terug.
Gaan ze lekker dood, of erger
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:51:09 #53
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34848537
Die bal van Barry van Galen zat er lekker in!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34848541
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
Persoonlijk zie ik niet in waarom ik meer recht heb om in Nederland te zijn dan Taida.
pi_34848551
quote:
Heb jij een geldige verblijfsvergunning?
Heb jij de wet overtreden?
pi_34848557
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Is dat een aanzoek of moet ik met Taida trouwen?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:52:11 #57
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34848567
Is hier trouwens nog een glas azijn te krijgen
pi_34848583
quote:
Persoonlijk inderdaad. Ik heb een andere mening. Was daar die belachelijke persoonsgerichte aanval nou zo voor nodig?
pi_34848592
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Heb jij een geldige verblijfsvergunning?
Heb jij de wet overtreden?
Ik heb ook wel eens de wet overtreden ja, laatst nog door rood licht in Groningen.
Maar ik ben net als Taida een mens dat graag iets van het leven wil maken.
pi_34848613
Ivo Niehe is trouwens ook op Talpa vervelend zeg
pi_34848618
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Persoonlijk inderdaad. Ik heb een andere mening. Was daar die belachelijke persoonsgerichte aanval nou zo voor nodig?
Hallo, jij onthield je daar toch ook niet van? Ik had me niet zo moeten laten gaan maar ik vind het soms heerlijk om even stoom af te blazen en jij deed meteen gezellig mee, waarna je ineens de ethicus ging uithangen, da's dan weer jammer.
pi_34848620
quote:

Is dat een aanzoek of moet ik met Taida trouwen?
Ze heeft een leuke broer
pi_34848634
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef Noca het volgende:
Is hier trouwens nog een glas azijn te krijgen
Ik pis je bek wel even vol
pi_34848644
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens de wet overtreden ja, laatst nog door rood licht in Groningen.
Maar ik ben net als Taida een mens dat graag iets van het leven wil maken.
Vergelijkbaar inderdaad... Op de andere vraag antwoord je manier niet.. Dat zijn in ieder geval al 2 redenen waarom jij hier mag blijven en zij niet.
pi_34848665
* Bluezz doopt jullie allemaal, en vertrekt naar haar onschuldige koortSCHdromenland
pi_34848669
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vergelijkbaar inderdaad... Op de andere vraag antwoord je manier niet.. Dat zijn in ieder geval al 2 redenen waarom jij hier mag blijven en zij niet.
Ze wil hier ook helemaal niet blijven
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:55:39 #67
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34848676
quote:
Friesland moet zowiezo een land apart worden!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34848720
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Hallo, jij onthield je daar toch ook niet van? Ik had me niet zo moeten laten gaan maar ik vind het soms heerlijk om even stoom af te blazen en jij deed meteen gezellig mee, waarna je ineens de ethicus ging uithangen, da's dan weer jammer.
Ik was wel rustig hoor. Maar goed, mooi geweest zo.
pi_34848731
Het lijkt wel herfst...
pi_34848746
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze wil hier ook helemaal niet blijven
Mooizo, weg ermee dan
pi_34848759
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Mooizo, weg ermee dan
Eerst teringlijers als jij naar een andere planeet schieten.
pi_34848805
The Practice op Ned 2 is daarom een aardig programma...

Nu slaap, .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:59:40 #73
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34848813
Ik ga op bed, trusten.
pi_34848815
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz doopt jullie allemaal, en vertrekt naar haar onschuldige koortSCHdromenland
Trusten Bluezzie, je op je voorhoofd!
pi_34848827
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Friesland moet zowiezo een land apart worden!

Kunnen ze daar mooi al die taido's stoppen.
pi_34848832
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
The Practice op Ned 2 is daarom een aardig programma...
Kut, dat mis ik helemaal nu.

Ook al de SCHuld van Rita
pi_34848837
Jaap, je gaat nou toch ook niet menen dat je Taida hier wilt houden?
In Southern Sun
pi_34848863
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jaap, je gaat nou toch ook niet menen dat je Taida hier wilt houden?
Ze moet haar school af kunnen maken, lijkt me heel normaal. Ik hoop toch echt dat jij dat ook vindt.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:01:36 #79
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34848896
Die linkse oogkleppen van jou worden met de dag groter. Waarom moet ze haar school 'natuurlijk' afmaken?
In Southern Sun
pi_34848931
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze moet haar school af kunnen maken, lijkt me heel normaal. Ik hoop toch echt dat jij dat ook vindt.
Als illegaal heb je niet zoveel rechten hoor, ook hier in NL niet.
pi_34848951
Nou...euh...

* clauwheee ook naar dromenland is!
pi_34848965
Ah, waren we net klaar, gaat Sandje weer beginnen
pi_34849035
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Die linkse oogkleppen van jou worden met de dag groter. Waarom moet ze haar school 'natuurlijk' afmaken?
Jezus jasper
pi_34849158
Waar trek je de grens SCH? Het kan zo niet doorgaan... What's next mag illegale ryan straks ook blijven omdat hij zijn cursus hoe bak ik de perfecte mcdonalds burger (tm) nog moet afronden? Of fatima omdat ze nog 3 stempeltjes mist op haar lidl spaartkaart?
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:11:12 #86
26251 Eilanden
pi_34849190
Ik vind het hele gebeuren ook overtrokken, al die comotie om één leerlinge ... wat doet het jou nou of ze nou wel of niet haar school afmaakt?
pi_34849198
Het enige dat ik nog even kwijt wil erover is dat ik haar niet begrijp. Waarom eerst weggaan en nu huilen omdat ze het niet af mag maken? Een Frans visum aanvragen om hier te komen, zeggen dat je in Haarlem woont terwijl je daar helemaal niet woont en dan huilen waarom je de gevangenis in moet?

Welterusten
In Southern Sun
pi_34849204
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar trek je de grens SCH?
Bij jou.
quote:
Het kan zo niet doorgaan...
Dat kan heel goed hoor!
pi_34849214
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef Eilanden het volgende:
wat doet het jou nou of ze nou wel of niet haar school afmaakt?
Zei ik net op MSN ook al tegen SCH, is dat tegenwoordig een graadmeter?
In Southern Sun
pi_34849236
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het hele gebeuren ook overtrokken, al die comotie om één leerlinge ... wat doet het jou nou of ze nou wel of niet haar school afmaakt?
Het zegt iets over de manier waarop we op dit moment met mensen omgaan in Nederland. We criminaliseren ze en zien ze niet meer als indvidu. En het doet mij veel, als je dat wil weten
pi_34849259
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zei ik net op MSN ook al tegen SCH, is dat tegenwoordig een graadmeter?
Ja, dat vind ik nog steeds heel belangrijk. Empathie en zorg boven bureaucratie en befehl=befehl.
pi_34849332
Dus als mijn moeder wordt doodgeschoten door een meisje van 18 die dat ontkent, hier niet legaal is en huilt omdat ze weg moet, zeg jij, blijven. Want ze heeft jóu immers niets misdaan...
In Southern Sun
pi_34849349
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef SCH het volgende:

Bij jou.
Ik verblijfsvergunning heb
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:16:09 #94
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34849355
Maar de verdraagzaamheid en tolerantie vooral bij jongeren is de laatste jaren wel erg hard naar beneden gegaan, 't lijkt wel een houding of modeverschijnsel.
pi_34849388
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus als mijn moeder wordt doodgeschoten door een meisje van 18 die dat ontkent, hier niet legaal is en huilt omdat ze weg moet, zeg jij, blijven. Want ze heeft jóu immers niets misdaan...
Nee, dit meisje heeft niks misdaan. Of vind jij dat mogelijke gedoe met een visum te vergelijken met een moord?
pi_34849425
Ik vind misdaad tot op zekere hoogte misdaad ja. Natuurlijk is dit voorbeeld wat overdreven. Ik mis nog een beetje je reactie op haar werkelijke frauderen.
In Southern Sun
pi_34849428
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:16 schreef popolon het volgende:
Maar de verdraagzaamheid en tolerantie vooral bij jongeren is de laatste jaren wel erg hard naar beneden gegaan, 't lijkt wel een houding of modeverschijnsel.
Dat is helemaal mijn punt popolon. Neem jij het nu over?
pi_34849439
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dit meisje heeft niks misdaan. Of vind jij dat mogelijke gedoe met een visum te vergelijken met een moord?
Jij vergelijkt het ook met fietsen door het rode licht, dus dan kan moord ook wel...
pi_34849451
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind misdaad tot op zekere hoogte misdaad ja. Natuurlijk is dit voorbeeld wat overdreven. Ik mis nog een beetje je reactie op haar werkelijke frauderen.
Werkelijke? Dat is het verhaal van Verdonk, die er nu ineens mee op de proppen komt.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:19:22 #100
68638 Zwansen
pi_34849458
quote:
Ja, dat komt van de tv.

*mompelt iets over Artest en Big Ben...
pi_34849474
Vertel mij maar eens waarom dat meisje in Haarlem staat ingeschreven.
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:19:55 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34849477
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is helemaal mijn punt popolon. Neem jij het nu over?
Ik kan het zonder te persoonlijk te worden.
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja, dat komt van de tv.

*mompelt iets over Artest en Big Ben...
Whehehee.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:20:06 #103
26251 Eilanden
pi_34849484
quote:
Daar ben ik het absoluut mee eens. Nederland klopt zich altijd zo ontzettend op de borst dat het zo openminded en verdraagzaam is. Maar ik heb de afgelopen jaren met mijn vriendin die een 'mokkakleurtje' heeft, ervaren dat Nederland lang niet zo openminded en verdraagzaam is ... verre van zelfs
pi_34849501
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:19 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik kan het zonder te persoonlijk te worden.
Ik ook hoor. Maar daar heb ik niet altijd zin in en ik vind het ook niet altijd nodig.
pi_34849504
quote:
Is denk ik een te groot verschil in twee verschillende generaties.

Opgroeien in de jaren 70 (?) en jaren '90/00 kun je niet echt vergelijken en krijg je dus ook wel twee verschillende wereldbeelden.
pi_34849518
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Vertel mij maar eens waarom dat meisje in Haarlem staat ingeschreven.
Wat boeit dat nou?
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:21:06 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34849524
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Daar ben ik het absoluut mee eens. Nederland klopt zich altijd zo ontzettend op de borst dat het zo openminded en verdraagzaam is. Maar ik heb de afgelopen jaren met mijn vriendin die een 'mokkakleurtje' heeft, ervaren dat Nederland lang niet zo openminded en verdraagzaam is ... verre van zelfs
Tolerant?

Verdraagzaam?

Dat zeggen 'we' nog steeds maar zijn het verre van.
pi_34849526
Typisch geval van oorzaak gevolg Eilanden. Geloof me, zelfs in Zeeland verzieken de allochtonen het.
In Southern Sun
pi_34849538
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Is denk ik een te groot verschil in twee verschillende generaties.

Opgroeien in de jaren 70 (?) en jaren '90/00 kun je niet echt vergelijken en krijg je dus ook wel twee verschillende wereldbeelden.
Ach de meeste jongeren die zo onverdraagzaam zijn, zijn opgegroeid in keurige welgestelde blanke wijken hoor.
pi_34849551
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat boeit dat nou?
Vraag op vraag, zo voer je geen discussie SCH. Waarom zegt zij dat ze in Haarlem woont?
In Southern Sun
pi_34849555
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Typisch geval van oorzaak gevolg Eilanden. Geloof me, zelfs in Zeeland verzieken de allochtonen het.
Ja, da's ook de schuld van de vriendin van Eilanden natuurlijk
pi_34849567
quote:
En deze is overigens wat minder generaliserend bedoelt dan dat ie er staat.
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:23:22 #113
26251 Eilanden
pi_34849579
quote:
Maar die houding vind ik dus belachelijk. Ik weiger het dus continue te accepteren dat mensen mijn vriendin haar anders behandelen dan ik, alleen omdat ze een ander kleurtje heeft. Het is vechten tegen de bierkaai, maar ik weiger op te geven. No way!
pi_34849585
quote:
Het gaat (mij) helemaal niet om dit individuele geval, van mij mag ze gerust blijven.. dat zal me verder aan mijn reet roesten, zolang ik maar geen last van dr heb. Het gaat om de wet, de regels die moeten gehandhaafd blijven. Als iemand om wat voor reden dan ook illegaal in Nederland is en dus niet in aanmerking komt voor een verblijfsvergunning. Vervolgens het land uit gaat en (mogelijke) door het overtreden van een wet weer dat land inkomt, dan mag daar mijns inziens best wat harder tegen opgetreden worden. En niet omdat ze nog 3 maanden naar school moet laten bijven, of wat dan ook..
pi_34849588
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vraag op vraag, zo voer je geen discussie SCH. Waarom zegt zij dat ze in Haarlem woont?
Mijn vraag is, waarom is dat interessant? Ze heeft 5,5 jaar op die school gezeten en wat mij betreft maakt ze hem af al zegt ze dat ze in Vlissingen woont.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:24:18 #116
68638 Zwansen
pi_34849604
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, da's ook de schuld van de vriendin van Eilanden natuurlijk
Nee, helemaal niet. Maar ik kan me goed voorstellen dat door alle (zij het eenzijdige) berichtgeving in de media een hoop mensen wantrouwig tegenover bijvoorbeeld Marokkanen worden. Ik ken er zelf ook genoeg die zo denken. En dat zijn heus niet allemaal lompe boeren zonder enig verstand.
pi_34849609
quote:

[..]

Ach de meeste jongeren die zo onverdraagzaam zijn, zijn opgegroeid in keurige welgestelde blanke wijken hoor.
Dat valt ook wel mee. En je praat niet over een kleine groep mensen uit 1 bepaalde regio met allemaal dezelfde karakters of voorkeuren. Maar nu doe je net alsof elke jongere uit een blanke welgestelde wijk een rechts-extremist is en elke niet arische persoon het liefst zo snel mogelijk ziet vertrekken.

Zo is dat voor mij absoluut niet, laat dat duidelijk zijn. En het lijkt me stug dat die anderen daar ook zo over denken.
pi_34849611
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:23 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar die houding vind ik dus belachelijk. Ik weiger het dus continue te accepteren dat mensen mijn vriendin haar anders behandelen dan ik, alleen omdat ze een ander kleurtje heeft. Het is vechten tegen de bierkaai, maar ik weiger op te geven. No way!
Precies.

Ik merk het als homo ook. Er is steeds minder tolerantie. En het is echt een fabeltje dat dat door de allochtonen komt.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:24:55 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34849623
Rta is onze held, ze heeft in d'r eentje oranje geveld...
Rita is onze held, ze heeft in d'r eentje Taida geveld...
Planning:
-
pi_34849628
quote:

[..]

Onverdraagzaam wel ja. Omdat we hebben gezien dat onze mooie buurten tijden lang geteisterd werden door groepen allochtone criminelen. Deze kregen bijstand van 'gewone' Nederlanders, ook wel whigga's in de volksmond genoemd. Wat ik vroeger op dat gebied allemaal heb gezien en meegemaakt, dan krijg je dat oordeel wel. Ik ben er níet blind voor geweest/
In Southern Sun
pi_34849651
* dndiek gaat nog een dvdtje kijken en daarna slapen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_34849659
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn vraag is, waarom is dat interessant? Ze heeft 5,5 jaar op die school gezeten en wat mij betreft maakt ze hem af al zegt ze dat ze in Vlissingen woont.
Waarom zegt ze dat ze in Haarlem woont terwijl ze daar niet ingeschreven staat?
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:26:11 #123
26251 Eilanden
pi_34849663
En dat generaliseren gebeurt voortdurend... qua huidskleur zou ze ook eventueel voor Marokkaanse door kunnen gaan en dan zie je dat mensen zo generaliseren. Ze heeft het zelfs een keer op het station gehad dat ze een broodje wilde bestellen en dat diegene achter de balie het weigerde, omdat het ramadan was en ze niet overdag mocht eten
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:27:25 #124
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34849696
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:23 schreef Eilanden het volgende:

Het is vechten tegen de bierkaai, maar ik weiger op te geven. No way!
Kom maar lekker hier heen.

Ondanks de politiek zijn de mensen hier best aardig hoor.
pi_34849704
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies.

Ik merk het als homo ook. Er is steeds minder tolerantie. En het is echt een fabeltje dat dat door de allochtonen komt.
Geef dan eens een duidelijk tegenargument. Waarom komt het door de autochtonen?
In Southern Sun
pi_34849710
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
En dat generaliseren gebeurt voortdurend... qua huidskleur zou ze ook eventueel voor Marokkaanse door kunnen gaan en dan zie je dat mensen zo generaliseren. Ze heeft het zelfs een keer op het station gehad dat ze een broodje wilde bestellen en dat diegene achter de balie het weigerde, omdat het ramadan was en ze niet overdag mocht eten
Dat was dan waarschijnlijk een marokkaan want de gemiddelde niet moslim geeft niks om de ramadan en interreseert het geen hol of ze zich nou eten of niet.
pi_34849729
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Heb je zelf ook door dat je nu zelf ook aan het generaliseren bent?
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:28:39 #128
26251 Eilanden
pi_34849731
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Onverdraagzaam wel ja. Omdat we hebben gezien dat onze mooie buurten tijden lang geteisterd werden door groepen allochtone criminelen. Deze kregen bijstand van 'gewone' Nederlanders, ook wel whigga's in de volksmond genoemd. Wat ik vroeger op dat gebied allemaal heb gezien en meegemaakt, dan krijg je dat oordeel wel. Ik ben er níet blind voor geweest/
Ik sluit mijn ogen echt niet voor wat er in Utrecht bijvoorbeeld in Kanaleneiland gebeurt en zie ook wel dat bij veel zaken die gebeuren allochtonen betrokken zijn. Maar zoals je zelf ook al aangeeft, er gebeuren ook veel zaken in wijken die absoluut niet door de beugel kunnen waar geen allochtonen bij betrokken zijn.
pi_34849767
Wie is Taida?
pi_34849786
Die beinvloed zijn door alles wat allochtonen aan slechte gewoontes meenemen naar hier. Neem de hedendaagse slang in combinatie met de muziek. Het is verschrikkelijk, men vind het normaal. Het is een verschil in cultuur en dat botst.
In Southern Sun
pi_34849789
Loop jij savonds rustig in je eentje door Hoog Catherijne?
pi_34849797
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik sluit mijn ogen echt niet voor wat er in Utrecht bijvoorbeeld in Kanaleneiland gebeurt en zie ook wel dat bij veel zaken die gebeuren allochtonen betrokken zijn. Maar zoals je zelf ook al aangeeft, er gebeuren ook veel zaken in wijken die absoluut niet door de beugel kunnen waar geen allochtonen bij betrokken zijn.
Dus omdat autochtonen foute dingen doen, mogen allochtonen ook maar van alles flikken?

Fout is fout. Beiden. Maar blijkbaar mag je dat niet roepen tegen allochtonen, want dan ben je aan het discrimineren.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:30:48 #133
26251 Eilanden
pi_34849803
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb je zelf ook door dat je nu zelf ook aan het generaliseren bent?
Nee Sandman, ik schrijf slechts de ervaring van haar en mij neer. Dat heeft niets met generaliseren te maken. Maar daar kom je pas achter als je het zelf meemaakt. Ik dacht ook dat Nederland veel verdraagzamer was voordat ze naar NL kwam, maar wat dat betreft zijn mijn ogen ook veel meer open gegaan
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:31:33 #134
26251 Eilanden
pi_34849838
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus omdat autochtonen foute dingen doen, mogen allochtonen ook maar van alles flikken?

Fout is fout. Beiden. Maar blijkbaar mag je dat niet roepen tegen allochtonen, want dan ben je aan het discrimineren.
Ik zeg toch ook dat beiden fout is? Het laatste wat ik bedoel is dat ik het goed wil praten!
pi_34849847
Nederland is niet minder verdraagzaam dan andere landen. Dus zo slecht is het hier nog niet.
pi_34849850
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef Eilanden het volgende:

[..]

En overigens bedoelde ik met geen allochtonen wel allochtonen maar waar ook Nederlandse jongeren bijzijn.

Echt hoor, de laatste vechtpartij die ik me kan herinneren in het uitgaansleven in Vlissingen zonder allochtonen is heel erg lang geleden. R&B feesten zijn hier verboden, drie keer raden waarom.
In Southern Sun
pi_34849854
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar nu doe je net alsof elke jongere uit een blanke welgestelde wijk een rechts-extremist is en elke niet arische persoon het liefst zo snel mogelijk ziet vertrekken.
Nee hoor, ik stel alleen dat jongeren veel minder verdraagzaam zijn geworden, van alle kanten, kleuren en achtergronden. En de oorzaak veelal buiten zichzelf zoeken.
pi_34849885
Verging toen eigenlijk de wereld toen ze dat broodje niet kreeg?

Of liep ze gewoon door naar het volgende loketje waar ze er wel 1 kreeg...?
pi_34849891
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat beiden fout is? Het laatste wat ik bedoel is dat ik het goed wil praten!
Was meer een reactie in het algemeen, dan puur op jou
pi_34849900
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Geef dan eens een duidelijk tegenargument. Waarom komt het door de autochtonen?
Hoe moet ik weten waardoor het komt, ik constateer gewoon dat de tolerantie terugloopt, dat jongeren snel ontevreden zijn (ook ouderen hoor) en snel een 'groep' daarvan de schuld geven. Alles wat afwijkt van het gemiddelde heeft het moeilijker.
pi_34849904
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Nee Sandman, ik schrijf slechts de ervaring van haar en mij neer. Dat heeft niets met generaliseren te maken. Maar daar kom je pas achter als je het zelf meemaakt. Ik dacht ook dat Nederland veel verdraagzamer was voordat ze naar NL kwam, maar wat dat betreft zijn mijn ogen ook veel meer open gegaan
Ik geloof best dat Nederland minder verdraagzaam is geworden. Maar het is makkelijk dat te constateren en vervolgens de schuld aan ons Nederlanders zelf te geven, iets wat SCH met enige regelmaat doet. Dat snap ik niet. Waarom is dat? Vandaar die oogkleppen...
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:33:29 #142
26251 Eilanden
pi_34849906
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, dat doe ik. Ik zal je sterker vertellen, tijdens mijn studie heb ik jarenlang in een winkel in HC gewerkt als bijbaantje en de grootste overlast was van junks, zowel van autochtone als van allochtone afkomst. Ik heb heel vaak 's avonds door HC gelopen en nog nooit lastig gevallen.
pi_34849921
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Die beinvloed zijn door alles wat allochtonen aan slechte gewoontes meenemen naar hier. Neem de hedendaagse slang in combinatie met de muziek. Het is verschrikkelijk, men vind het normaal. Het is een verschil in cultuur en dat botst.
Sorry hoor, sandman. Volgens jou is het dus echt allemaal de schuld van allochtonen omdat die slechte gewoontes hebben?
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:34:06 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34849922
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
Nederland is niet minder verdraagzaam dan andere landen. Dus zo slecht is het hier nog niet.
Op papier misschien, in de praktijk is 't toch wel iets anders hoor.
pi_34849937
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Absoluut, heb je het wel eens gedaan?
pi_34849949
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, ik stel alleen dat jongeren veel minder verdraagzaam zijn geworden, van alle kanten, kleuren en achtergronden. En de oorzaak veelal buiten zichzelf zoeken.
Als een of andere debiel (autochtoon of allochtoon) voor de zoveelste keer ruzie zoekt met stappen zonder reden, ligt het keer op keer aan mezelf?

Als een of andere debiel weer een inbraak pleegt, ligt het aan mij en moet ik het oplossen?

Als jongeren op 4mei met bloemen en kransen gaan voetballen, moet IK de oorzaak bij mezelf zoeken?

Dat kan je mij niet wijsmaken SCH.
pi_34849954
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, sandman. Volgens jou is het dus echt allemaal de schuld van allochtonen omdat die slechte gewoontes hebben?
Omdat ze een andere cultuur hebben, die blijkbaar veelvuldig botst met de Nederlandse cultuur.
pi_34849970
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik geloof best dat Nederland minder verdraagzaam is geworden. Maar het is makkelijk dat te constateren en vervolgens de schuld aan ons Nederlanders zelf te geven, iets wat SCH met enige regelmaat doet. Dat snap ik niet. Waarom is dat? Vandaar die oogkleppen...
Jij geeft de schuld vooral en alleen aan de allochtonen, ik aan de hele maatschappij. Het is modieus om alles op het conto van allochtonen te schuiven en het verrast me echt dat jij daar aan meedoet.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:35:50 #149
26251 Eilanden
pi_34849978
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is dat voor jou moeilijk te begrijpen, maar het gaf haar wel een kut-gevoel dat ze niet kreeg wat ze bestelde omdat ze 'Marokkaans' zou zijn. Ik zou het ook kut vinden als ik in Parijs een broodje bestel en het niet krijg omdat ik 'Noors' zou zijn
pi_34850004
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als een of andere debiel (autochtoon of allochtoon) voor de zoveelste keer ruzie zoekt met stappen zonder reden, ligt het keer op keer aan mezelf?

Als een of andere debiel weer een inbraak pleegt, ligt het aan mij en moet ik het oplossen?

Als jongeren op 4mei met bloemen en kransen gaan voetballen, moet IK de oorzaak bij mezelf zoeken?

Dat kan je mij niet wijsmaken SCH.
Dat bedoel ik dus.

Jij doet blijkbaar niets verkeerd, het ligt allemaal aan anderen.

Dat is de huidige mentaliteit, jongeren kijken niet meer naar zichzelf maar alleen naar anderen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:37:07 #151
68638 Zwansen
pi_34850021
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe moet ik weten waardoor het komt, ik constateer gewoon dat de tolerantie terugloopt, dat jongeren snel ontevreden zijn (ook ouderen hoor) en snel een 'groep' daarvan de schuld geven. Alles wat afwijkt van het gemiddelde heeft het moeilijker.
Dat zijn toch standaard tekenen in tijden waarin het economisch minder gaat? Mensen hebben het minder, hebben minder vertrouwen in de toekomst en gaan daarom een hoop afschuiven op andere mensen. Een paar "Kut-Marokkanen" incidenten en de schuldigen zijn gevonden....
pi_34850033
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien moet je het eerst eens mee maken dat je anders behandeld wordt vanwege uiterlijkheden.
pi_34850040
Is dat zo dan? Gaat het economisch minder?
pi_34850048
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat zijn toch standaard tekenen in tijden waarin het economisch minder gaat? Mensen hebben het minder, hebben minder vertrouwen in de toekomst en gaan daarom een hoop afschuiven op andere mensen. Een paar "Kut-Marokkanen" incidenten en de schuldigen zijn gevonden....
Je geeft precies aan waar het fout gaat. Maar dat het standaard is, maakt het toch niet minder kwalijk?
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:38:09 #155
68638 Zwansen
pi_34850052
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.

Dat is de huidige mentaliteit, jongeren kijken niet meer naar zichzelf maar alleen naar anderen.
Wat doet hij dan fout in die voorbeelden die hij geeft?
pi_34850055
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Voor het overgrote deel wel ja. Mijn moeder plachtte altijd te zeggen dat er net zoveel Nederlanders foute dingen doen etcetera. Ze krabbelt terug, terwijl ze zo rood als het maar kan is.

En op basis van cultuur zijn deze zaken gekomen. Tolerant zijn is leuk hoor. Ik heb er overigens nooit voor gekozen, maar dat is mijn mening. Ik wil iedereen die door oorlog in ons land komt graag een dak boven het hoofd geven en hulp bieden. Maar zoals bijna overal geldt dan toch, je houdt je maar aan de regels anders vlieg je er uit? Dan zijn we er toch? Maar door veel links gewauwel is dat hier niet zo en is het alleen maar slechter gegaan. Ze mochten meer en wisten dat. En zie het nu, die chaos van nu krijg je ervan.
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:38:23 #157
26251 Eilanden
pi_34850063
Overigens, zij werkt bij een internationaal bedrijf in Utrecht en ook mensen uit bijvoorbeeld Italië en Spanje ondervinden problemen qua acceptatie in de NL maatschappij.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:39:06 #158
68638 Zwansen
pi_34850084
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Je geeft precies aan waar het fout gaat. Maar dat het standaard is, maakt het toch niet minder kwalijk?
Nee, maar wel begrijpelijker. Mensen kunnen steeds moeilijker objectief beoordelen en dat werkt averechts. Ook bij de allochtonen.
pi_34850087
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Op papier misschien, in de praktijk is 't toch wel iets anders hoor.
Man, ik kom regelmatig in Antwerpen. Echt erg hoor. Wat te denken van Frankrijk? Rusland waar negers op straat worden mishandeld en zelfs doodgeslagen. Rusland waar ruim de helft van de jongeren ruiterlijk toegeeft racistisch te zijn.
pi_34850091
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.

Leg mij maar eens uit wat IK misdaan heb, dat die jongens met die kransen zijn gaan voetballen op 4 mei? Dat kan je echt niet goed praten SCH.
pi_34850103
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat doet hij dan fout in die voorbeelden die hij geeft?
Hij geeft alleen voorbeelden over anderen. Niet over zichzelf. Laat mensen toch eens naar zichzelf kijken.
pi_34850119
Dat had nooit gebeurt Eilanden, als de groep klerelijers het niet zo had verneukt voor de anderen. En daar is de rest ook de dupe van, dat vind ik ergens fout maar daarom niet minder logisch.
In Southern Sun
pi_34850131
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Leg mij maar eens uit wat IK misdaan heb, dat die jongens met die kransen zijn gaan voetballen op 4 mei? Dat kan je echt niet goed praten SCH.
Waarom zo'n voorbeeld erbij gesleept, daar gaat het toch helemaal niet over?

Wat heeft Taida misdaan dat jij haar haar diploma niet gunt?
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:40:39 #164
26251 Eilanden
pi_34850140
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet! Maar het kan me dan niet schelen of die mensen geboren zijn in Casablanca, Hendrik-Ido-Ambacht, Leeuwarden of Willemstad. Mensen die dat doen moeten gewoon gestraft worden.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:41:13 #165
68638 Zwansen
pi_34850158
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat zo dan? Gaat het economisch minder?
Uhm ja...
pi_34850162
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat had nooit gebeurt Eilanden, als de groep klerelijers het niet zo had verneukt voor de anderen. En daar is de rest ook de dupe van, dat vind ik ergens fout maar daarom niet minder logisch.
Sorry hoor, maar dit is dus echt dom jeugdig racisme. Je beoordeelt mensen op basis van kleur. Dat wordt tegenwoordig heel normaal gevonden en daar mag je dus niks meer van zeggen want dan ben je een linkse oogklep.

Ik vind dit soort uitspraken heel gevaarlijk en eng. En bovenal heel erg dom.
pi_34850166
Waarom woont Taida niet in Haarlem terwijl ze daar wel ingeschreven staat?
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:42:02 #168
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34850182
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

Man, ik kom regelmatig in Antwerpen. Echt erg hoor. Wat te denken van Frankrijk? Rusland waar negers op straat worden mishandeld en zelfs doodgeslagen. Rusland waar ruim de helft van de jongeren ruiterlijk toegeeft racistisch te zijn.
Ik bedoel in het algemeen, men is niet tolerant, asociaal soms.

En dan heb ik het niet over bepaalde steden/wijken want die heb je overal, ook in de VS natuurlijk.

Maar het algemene straatbeeld hier was een hele positieve verassing toen ik hier kwam, zeker in vergelijking met Nederland.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2006 @ 00:42:05 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_34850185
Mooie goal van van Galen vinden jullie niet ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:42:17 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34850192
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
En als het hier wel zo slecht is vraag ik me af wat ze hier nog doen,maar goed,een bacootje voor Rita.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34850197
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij geeft alleen voorbeelden over anderen. Niet over zichzelf. Laat mensen toch eens naar zichzelf kijken.
Sorry hoor. Ik ga niet de stad in om ruzie te zoeken. Heel raar. Ik kan me ook inhouden wanneer ik een schop krijg tijdens een voetbalwedstrijd. Dan ga ik niet met heel mijn elftal die speler bedreigen, slaan en schoppen. Ook heel apart dat ik me niet geroepen voel om op straat te gaan hangen en allemaal mensen na te roepen en te fluiten, puur om iets uit te lokken.

Nee, het is allemaal mijn schuld dat het gebeurt.
pi_34850198
Geen problemen zoeken die er niet zijn.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:42:37 #173
68638 Zwansen
pi_34850204
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet! Maar het kan me dan niet schelen of die mensen geboren zijn in Casablanca, Hendrik-Ido-Ambacht, Leeuwarden of Willemstad. Mensen die dat doen moeten gewoon gestraft worden.
Idd, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof het meerendeel van dat soort mensen allochtoon is. En ik ben niet de enige die dat ziet, daarmee zijn er velen met mij. Naar mijn mening relatief gezien meer allochtonen dan autochtonen.
pi_34850205
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit is dus echt dom jeugdig racisme. Je beoordeelt mensen op basis van kleur. Dat wordt tegenwoordig heel normaal gevonden en daar mag je dus niks meer van zeggen want dan ben je een linkse oogklep.

Ik vind dit soort uitspraken heel gevaarlijk en eng. En bovenal heel erg dom.
Jij bent niet jong geweest in de jaren negentig. Dát was pas gevaarlijk en eng. En ík weet hoe dat komt, want ik liep er tussen.
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:42:59 #175
26251 Eilanden
pi_34850212
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het fout en weiger het logisch te vinden. Als dat links is, dan mag je dat links noemen. Ik vind het gewoon belachelijk dat mensen op basis van wat dan ook worden gediscrimineert
pi_34850213
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:42 schreef tong80 het volgende:

Z'n pegel op de lat was ook aardig.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:43:24 #177
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34850221
quote:

Driepunter?

Shootout?
pi_34850226
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En als het hier wel zo slecht is vraag ik me af wat ze hier nog doen,maar goed,een bacootje voor Rita.
Precies.
pi_34850250
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zo'n voorbeeld erbij gesleept, daar gaat het toch helemaal niet over?

Wat heeft Taida misdaan dat jij haar haar diploma niet gunt?
Niets. Maar daarom hoeft zij nog geen regels te overtreden.

Wanneer er iemand in Friesland een regel overtreedt, heeft ie mij ook niets misdaan hoor. Maar dan wil ik nog wel dat ie gepakt wordt. We hebben nou eenmaal wetten en regels in dit land, waar iedereen zich aan moeten houden. Hoe sneu, leuk, triest, grappig de situatie ook is.
pi_34850252
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij bent niet jong geweest in de jaren negentig. Dát was pas gevaarlijk en eng. En ík weet hoe dat komt, want ik liep er tussen.

Waar woon jij?
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:44:29 #181
68638 Zwansen
pi_34850255
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:43 schreef popolon het volgende:

[..]

Driepunter?

Shootout?
Hoeveel gaat Kobe er vandaag maken? Ik gok 48.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:44:55 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34850268
quote:

Ik heb hem niet gezien,helaas volgens mij als ik het zo lees.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:45:29 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34850285
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hoeveel gaat Kobe er vandaag maken? Ik gok 48.
Hmm, Mavs, geen super defense.

40 denk ik.

Ze verliezen wel.
pi_34850295
Het is geen discriminatie hoe ik het omschrijf overigens. Ik zal iemand nooit in eerste instantie anders behandelen. Jezus, een van mn beste maten is een Turk. Denk je dat hij zich niet schaamt voor zijn mede-allochtonen?
In Southern Sun
pi_34850297
Kunnen we niet een diploma voor haar vervalsen, schijnt ze zelf ook niet zo'n moeite mee te hebben...
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:46:04 #186
68638 Zwansen
pi_34850299
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Hmm, Mavs, geen super defense.

40 denk ik.

Ze verliezen wel.
Ohja Mavs, dan speelt ie maar 3 kwarten...

62-61 toen na 3 kwarten...
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2006 @ 00:46:08 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_34850300
Meter of 25 ineens op de slof in de kruising.

Tien minuten later trapte ie van dertig meter een vrije trap op de lat. Die man heeft de laatste 20 jaar echt een carriere verprutst.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:46:08 #188
26251 Eilanden
pi_34850301
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wanneer er iemand in Friesland een regel overtreedt, heeft ie mij ook niets misdaan hoor. Maar dan wil ik nog wel dat ie gepakt wordt. We hebben nou eenmaal wetten en regels in dit land, waar iedereen zich aan moeten houden. Hoe sneu, leuk, triest, grappig de situatie ook is.
Precies! Maar die moeten dan wel voor iedereen gelden en niet voor de ene een beetje meer dan voor de ander of vice versa
pi_34850302
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Sorry hoor. Ik ga niet de stad in om ruzie te zoeken. Heel raar. Ik kan me ook inhouden wanneer ik een schop krijg tijdens een voetbalwedstrijd. Dan ga ik niet met heel mijn elftal die speler bedreigen, slaan en schoppen. Ook heel apart dat ik me niet geroepen voel om op straat te gaan hangen en allemaal mensen na te roepen en te fluiten, puur om iets uit te lokken.

Nee, het is allemaal mijn schuld dat het gebeurt.
Jij bent perfect. Het lig allemaal en altijd aan de ander. Dat is nou precies wat ik bedoel en je onderstreept het allemaal.
pi_34850323
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:

Tien minuten later trapte ie van dertig meter een vrije trap op de lat. Die man heeft de laatste 20 jaar echt een carriere verprutst.

Hij had nooit naar NAC moeten gaan, zegt ie zelf ook.
pi_34850326
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Precies! Maar die moeten dan wel voor iedereen gelden en niet voor de ene een beetje meer dan voor de ander of vice versa
Inderdaad. En dan kun je dus geen uitzondering maken en dan moet Taida dus ook weg.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:47:28 #192
26251 Eilanden
pi_34850337
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is geen discriminatie hoe ik het omschrijf overigens. Ik zal iemand nooit in eerste instantie anders behandelen. Jezus, een van mn beste maten is een Turk. Denk je dat hij zich niet schaamt voor zijn mede-allochtonen?
Je bedoelt voor de mensen die zich misdragen? Ik mag toch voor hem hopen dat hij zich niet schaamt voor alle mede-Turken in Nederland?
pi_34850339
En hij had zn poten thuis moeten houden...
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:47:33 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34850343
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:

Dan zien we hem nog weleens verschijnen lijkt mij.

Jammer dat ie de laatste paar jaar pas echt opbloeit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:47:35 #195
68638 Zwansen
pi_34850345
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij bent perfect. Het lig allemaal en altijd aan de ander. Dat is nou precies wat ik bedoel en je onderstreept het allemaal.
Wat denk jij dan als je dat soort dingen ziet of hoort? Denk je dan niet wat een k*tmarokkanen? Of denk je dan ach, ik heb zelf ook wel eens iets fout gedaan...
pi_34850355
Maar goed, ik vind het eng dat jongeren steeds meer alles wat vreemd en anders voor ze is afkeuren.

Het wordt steeds moeilijker om gewoon hand in hand over straat te lopen. En jullie willen heel graag dat door de allochtonen komt maar het maakt echt geen fuk uit of je langs een groepje 18-jarige ollanders of mokro's loopt. Echt niet.
pi_34850369
quote:

[..]

Niemand is perfect. Maar vind jij nou ook echt niet dat een allochtoon zich hier maar te gedragen heeft?
In Southern Sun
pi_34850375
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
En hij had zn poten thuis moeten houden...
Je doelt op Stricker neem ik aan.
pi_34850388
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat denk jij dan als je dat soort dingen ziet of hoort? Denk je dan niet wat een k*tmarokkanen? Of denk je dan ach, ik heb zelf ook wel eens iets fout gedaan...
Ik snap niet waarom alleen de dingen die allochtonen veroorzaken naar voren worden gebracht. Ik heb inderdaad geleerd dat je altijd bij jezelf moet beginnen.

Ik heb niet geleerd om bang te zijn voor mensen die anders zijn.
pi_34850394
quote:

[..]

Doe eens niet zo debiel SCH. Je bent nu echt even weer van de wereld. Ik zeg niet dat ik perfect ben. Maar ik vind het toch echt heel raar dat het keer op keer toch weer dezelfde groep jongeren zijn die keer op keer de fout in gaan en dat het dan maar aan de autochtone jongeren ligt dat het fout gaat. Ja, echt heel vreemd.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:49:34 #201
26251 Eilanden
pi_34850404
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niemand is perfect. Maar vind jij nou ook echt niet dat een allochtoon zich hier maar te gedragen heeft?
Heel simpel ... autochtoon en allochtoon heeft zich te gedragen
pi_34850409
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:47 schreef SCH het volgende:
Maar goed, ik vind het eng dat jongeren steeds meer alles wat vreemd en anders voor ze is afkeuren.

Het wordt steeds moeilijker om gewoon hand in hand over straat te lopen. En jullie willen heel graag dat door de allochtonen komt maar het maakt echt geen fuk uit of je langs een groepje 18-jarige ollanders of mokro's loopt. Echt niet.
Weet je wat het verrotte in dit land is geworden?
Dat een Nederlander makkelijker langs een groepje Nederlanders kan lopen een een allochtoon makkelijker langs een groepje allochtonen/
In Southern Sun
pi_34850419
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iedereen heeft zich hier 'te gedragen', wat dat dan ook is. Maar ik zie de dingen die jij noemt, slang en zo, niet als verderfelijk. Dat vind ik echt rare opmerkingen, die opmerkingen over andere culturen. Dat vind ik behoorlijk bedreigend eigenlijk.
pi_34850445
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:49 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Heel simpel ... autochtoon en allochtoon heeft zich te gedragen
Zijn we er. En dan ben ik van mening dat een allochtoon die zich niet gedraagt het land uit moet. Doe jij ook als iemand zich niet in jouw huis gedraagt, dan gaat ie er ook uit. Dus moet Taida ook weg, ze fraudeert. En dat schijnt hier niet te mogen, klaar.
In Southern Sun
pi_34850461
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je doelt op Stricker neem ik aan.
onder andere, maar kan me meer recentelijk ook een kopstoot herrineren, of die rechtse directe aan ostlund vorig jaar... Dingen die totaal niks met voetbal te maken hebben. Toch niet echt bevordelijk voor je carriere.
pi_34850474
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Doe eens niet zo debiel SCH. Je bent nu echt even weer van de wereld. Ik zeg niet dat ik perfect ben. Maar ik vind het toch echt heel raar dat het keer op keer toch weer dezelfde groep jongeren zijn die keer op keer de fout in gaan en dat het dan maar aan de autochtone jongeren ligt dat het fout gaat. Ja, echt heel vreemd.
Jij doet alsof het alleen met allochtone jongeren fout gaat. En dat is grote bullshit. Het is zo gemakkelijk om naar anderen te wijzen.
pi_34850524
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus moet Taida ook weg, ze fraudeert.
Daar ga je voor het gemak dus meteen maar even van uit????????
pi_34850534
Bij deze wil ik SCH benoemen tot beste debater van de avond. In 1 woord geweldig.

pi_34850551
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij doet alsof het alleen met allochtone jongeren fout gaat. En dat is grote bullshit. Het is zo gemakkelijk om naar anderen te wijzen.
Puur op persoonlijke ervaringen is het overgrote deel van wat ik direct meemaak toch elke keer weer met allochtone jongeren. Kan er niets aan veranderen.
pi_34850566
Die Taida is illegaal in Nederland?
pi_34850582
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef Radegast het volgende:
Die Taida is illegaal in Nederland?
doh
pi_34850586
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen heeft zich hier 'te gedragen', wat dat dan ook is. Maar ik zie de dingen die jij noemt, slang en zo, niet als verderfelijk. Dat vind ik echt rare opmerkingen, die opmerkingen over andere culturen. Dat vind ik behoorlijk bedreigend eigenlijk.
Sommige culturen staan mij inderdaad niet aan, maar daar hoor je me verder niet over. Ik probeer te voorkomen dat ik daar last van krijg en zij last van mij.
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:55:37 #213
68638 Zwansen
pi_34850603
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zijn we er. En dan ben ik van mening dat een allochtoon die zich niet gedraagt het land uit moet. Doe jij ook als iemand zich niet in jouw huis gedraagt, dan gaat ie er ook uit. Dus moet Taida ook weg, ze fraudeert. En dat schijnt hier niet te mogen, klaar.
Ik ben het echt nooit eens met Da_Sandman volgens mij, maar daar is vandaag een verandering in gekomen.
pi_34850612
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

doh
Dan moet ze eruit. Balen hoor. Dat is de wet.
pi_34850639
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

juist.
pi_34850661
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Puur op persoonlijke ervaringen is het overgrote deel van wat ik direct meemaak toch elke keer weer met allochtone jongeren. Kan er niets aan veranderen.
Waarschijnlijk valt de ongein van autochtone jongeren je niet op. Het is nogal modieus om te doen alsof alles door allochtonen komt. Het is de groep waarin jij niet verkeert.

Allochtonen jongeren zullen precies het tegenovergestelde ervaren, zo werkt het nou eenmaal. En als we dat maar blijven koesteren, wordt de afstand en de polarisatie steeds groter.
pi_34850672
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lijkt net echt
pi_34850678
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar ga je voor het gemak dus meteen maar even van uit????????
Ik doe nog 1 poging.
In Southern Sun
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:58:59 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34850707
Heerlijk zeg,al die knuffelallochtoontjes
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34850718
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Lijkt net echt
Nee, echt. Vind ik wel klote voor haar.
pi_34850726
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik doe nog 1 poging.
Het is zover fietsen van Haarlem naar Winterswijk
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:01:40 #222
26251 Eilanden
pi_34850771
Anyway, morgen gaat de wekker weer vroeg...

Slaapzzzzzzzzzzzze iedereen
pi_34850788
Truste Eilanden, ik ga morgen weer lekker de linkse pers uithangen
pi_34850799
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nee, echt. Vind ik wel klote voor haar.
Oh ok. Zoals ik het las, leek het erg sarcastisch
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:04:38 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34850840
Legale allochtoon meldt zich nog even.

Ik heb nog even in het Persoonsregister van Verdonk gekeken en ga dat morgen even openbaar maken, zodat de WPR zich daar ook over druk kan gaan maken.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:06:01 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34850874
Nog een allochtoon meldt zich.
pi_34850905
Bah, SCH is offline.

Naja, ga ik ook maar slapen.

Owja, ik ga overigens SP stemmen.
In Southern Sun
pi_34850915
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef popolon het volgende:
Nog een allochtoon meldt zich.
Wordt jij daar eigenlijk ook een gediscrimineerd? Uitgescholden voor cheesehead ofzo?
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:08:35 #229
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34850936
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:

Hehe, SCH krijgt mijn voorkeurstem.

Alhoewel, ik denk er nog even over na.
pi_34850944
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:

Volgende maand? Of volgend jaar?
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:08:58 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34850948
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wordt jij daar eigenlijk ook een gediscrimineerd? Uitgescholden voor cheesehead ofzo?
Tuurlijk, ik heb net een Walmart in de hens gezet.
pi_34850964
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:08 schreef popolon het volgende:

[..]

Goed bezig
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:10:30 #233
68638 Zwansen
pi_34850981
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:08 schreef popolon het volgende:

[..]

Weten die Yankees wel waar Yankee, New York, Brooklyn, Harlem etc. vandaan komen?
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:11:38 #234
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851010
Nie te moeilijke vragen hoor, ik ben me langzamerhand aan het niveau van de Amerikaan aan het aanpassen.

Integratie he?
pi_34851017
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Weten die Yankees wel waar Yankee, New York, Brooklyn, Harlem etc. vandaan komen?
Waar komt Yankee vandaan dan?
pi_34851026
Hadden we Nieuw Amsterdam maar nooit ingeruild...
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:13:16 #237
68638 Zwansen
pi_34851043
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Yankees komt van Jan-Kees. Typische Nederlandse namen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:13:16 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851045
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zo noemden de Engelsen de Nederlanders vroeger.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:13:41 #239
68638 Zwansen
pi_34851051
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Hadden we Nieuw Amsterdam maar nooit ingeruild...
Verkocht toch? Voor een paar duiten... Of geruild voor Suriname?
pi_34851056
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:13 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Verkocht toch? Voor een paar duiten... Of geruild voor Suriname?
Dat laatste geloof ik.
pi_34851067
Geruild voor Suriname inderdaad... Zucht... dan hadden we nu misschien tegen Seedorf kunnen spelen ipv met.
pi_34851099

Dat wist ik echt niet van Yankee. Ik dacht wel aan Jan-Kees, maar ik dacht niet dat het dat kon zijn. Whehe. Nog wat geleerd ook.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:16:13 #243
68638 Zwansen
pi_34851102
Zou wel vet zijn, New York als onderdeel van Nederland.
pi_34851112
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

Dat wist ik echt niet van Yankee. Ik dacht wel aan Jan-Kees, maar ik dacht niet dat het dat kon zijn. Whehe. Nog wat geleerd ook.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:17:13 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851127
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dan eerder andersom.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:17:27 #246
68638 Zwansen
pi_34851131
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

Britse kolonisten maakten zo de Nederlanders belachelijk, die vaak Jan of Kees heetten. Volgens mij weet de gemiddelde NY Yankees fan niet eens waar het vandaan komt...
pi_34851135
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef Zwansen het volgende:
Nou, ik weet het niet.
pi_34851142
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gaan we deze nog even volknallen of wat doen we ermee?
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:18:15 #249
68638 Zwansen
pi_34851147
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Wel eens geweest btw? Ik ga er deze zomer naar toe met Nouk.

Nog tips?
pi_34851153
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Inderdaad, JFK airport is al net zo groot als Friesland
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:19:30 #251
68638 Zwansen
pi_34851175
Dan ben ik ook benieuwd wat Balkie op 9/11 zou gezegd hebben.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:20:16 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34851190
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Geruild voor Suriname inderdaad... Zucht... dan hadden we nu misschien tegen Seedorf kunnen spelen ipv met.
Vrede van Westminster-verdrag in 1674 inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34851208
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nog tips?
Ik ben er 2 jaar geleden geweest.
Fietsen door Manhattan is leuk (nee echt!)
alle standard dingen, statue of liberty, staten/ellis island, golden gate bridge, empire state building. central park etc.
shoppen is ook altijd leuk daar.
pi_34851210
quote:

[..]

Nog tips?
New York is gaaf. Een jaar of 8 geleden geweest denk ik.

Alleen het enige wat ik me nog echt heb kunnen herrinneren is dat we echt 5 of 6 uur doelloos rond hebben gelopen daar omdat een bepaald familielid persee een platenzaak in Chinatown wilde bezoeken. Nooit gevonden En echt rondgelopen he. Omdat hij toch echt dacht dat we in de buurt waren
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:21:42 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851220
quote:

[..]

Nog tips?
Ik moet nog, alhoewel ik geen fan ben van veel drukte.

Zie NYC topic.
pi_34851230
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Was min of meer gedwongen toch? Door de Engelsen?
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:22:11 #257
68638 Zwansen
pi_34851232
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:20 schreef golfer het volgende:

[..]

De 2e vrede van Westminder zelfs dacht ik.
pi_34851236
Gaat wel hard met dit topic .
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2006 @ 01:23:01 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_34851248
Veel te hard en geen woord over sex

woensdag 8 februari 2006 @ 01:23:40 #260
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851261
Kut zijn de Pistons al begonnen.

Weg is.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:23:43 #261
68638 Zwansen
pi_34851264
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik ben er 2 jaar geleden geweest.
Fietsen door Manhattan is leuk (nee echt!)
alle standard dingen, statue of liberty, staten/ellis island, golden gate bridge, empire state building. central park etc.
shoppen is ook altijd leuk daar.
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

New York is gaaf. Een jaar of 8 geleden geweest denk ik.

Alleen het enige wat ik me nog echt heb kunnen herrinneren is dat we echt 5 of 6 uur doelloos rond hebben gelopen daar omdat een bepaald familielid persee een platenzaak in Chinatown wilde bezoeken. Nooit gevonden En echt rondgelopen he. Omdat hij toch echt dacht dat we in de buurt waren
Ah... Fietsen lijkt me daar idd vet. En 8 jaar geleden? Dan heb je de WTC's nog gezien.
pi_34851288
Ik niet, wel de overblijfselen/monument. Indrukwekkend.
pi_34851293
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:23 schreef Zwansen het volgende:

[..]

[..]
En 8 jaar geleden? Dan heb je de WTC's nog gezien.
Yup

Oja, en we zijn naar het Warner Bros gebouw/winkeldinges geweest. Ik heb nog steeds mijn halve meter grote Sylvester op mijn kamer staan
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:25:32 #264
68638 Zwansen
pi_34851301
Geen angsten toen je richting NY vloog?
pi_34851309
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik moet nog, alhoewel ik geen fan ben van veel drukte.

Zie NYC topic.
Blijf weg uit Bangkok
pi_34851348
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:25 schreef Zwansen het volgende:
Geen angsten toen je richting NY vloog?
Nee hoor, moest alleen al 3 uur van te voren in checken. Uitvoerige controle, schoenen uit etc. En daar in de states moest ik zelfs naar een apart kamertje.

Maar dat zal nu al wel een stuk minder zijn.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:28:36 #267
68638 Zwansen
pi_34851364
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee hoor, moest alleen al 3 uur van te voren in checken. Uitvoerige controle, schoenen uit etc. En daar in de states moest ik zelfs naar een apart kamertje.

Maar dat zal nu al wel een stuk minder zijn.
Nee hoor. Nog steeds je schoenen uit doen, vingerafdrukken laten maken etc. Nog steeds streng.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:29:04 #268
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851374
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Blijf weg uit Bangkok
Wees gerust, heb Chicago al een paar keer gezien en daar blijf ik nu even weg.

Dat verkeer.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:29:29 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34851385
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:22 schreef Zwansen het volgende:

De 2e vrede van Westminder zelfs dacht ik.
Om exact te zijn (even wikimedia geraadpleegd):

De Vrede van Westminster is een overeenkomst tussen Nederland en Engeland die is getekend op 19 februari 1674 aan het einde van de Derde Engelse Oorlog.

Een onderdeel van deze overeenkomst was dat de kolonie Nieuw Amsterdam onder Engels gezag komt. Sinds 1664, toen de Engelsen Nieuw-Amsterdam voor het eerst innamen, noemde de Engelsen de kolonie "New York". Een ander onderdeel van de overeenkomst is dat Nederland in ruil daarvoor het gebied van Suriname kreeg.

Poef.....gone! ©golfer
pi_34851393
Wel goed hoor. En vliegen is cool

Singapore Airlines
pi_34851395
Ik ga komende zomer naar Bangkok

Maar nu eerst naar bed
pi_34851410
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Singapore Airlines
Eigen tvtje in de stoel voor je
pi_34851413
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Wees gerust, heb Chicago al een paar keer gezien en daar blijf ik nu even weg.

Dat verkeer.
Ja, maar dat is een geregelde drukte zeg maar. In Bangkok is het echt chaos.

Chicago zou ik ook nog wel eens naar toe willen. Of Boston.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:31:08 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34851421
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga komende zomer naar Bangkok

Maar nu eerst naar bed
Je weet dat pedo's tegenwoordig daar ook uitgeleverd kunnen worden ?
Poef.....gone! ©golfer
pi_34851433
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Eigen tvtje in de stoel voor je
Inderdaad. En kiezen uit 60 films, 40 tv series, 50 muziekalbums, spelletjes. Super

Ze hadden zelfs "In Oranje"
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:31:48 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851438
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

Chicago zou ik ook nog wel eens naar toe willen. Of Boston.
Beide een bezoek waard.
pi_34851446
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Je weet dat pedo's tegenwoordig daar ook uitgeleverd kunnen worden ?
pedo's??? Ik ben pas 18 gek
pi_34851467
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:31 schreef popolon het volgende:

[..]

Beide een bezoek waard.
Dan kan die bij het lijstje van Sydney, Tokio, Kopenhagen en iets willekeurigs uit Zuid-Amerika
pi_34851475
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Inderdaad. En kiezen uit 60 films, 40 tv series, 50 muziekalbums, spelletjes. Super

Ze hadden zelfs "In Oranje"

Heb het zelf nog niet gehad, mijn broer wel in de triple 7.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:34:11 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34851478
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:

pedo's??? Ik ben pas 18 gek

Vanaf nu zie ik je echt totaal anders als je post.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:34:25 #281
68638 Zwansen
pi_34851482
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Om exact te zijn (even wikimedia geraadpleegd):

De Vrede van Westminster is een overeenkomst tussen Nederland en Engeland die is getekend op 19 februari 1674 aan het einde van de Derde Engelse Oorlog.

Een onderdeel van deze overeenkomst was dat de kolonie Nieuw Amsterdam onder Engels gezag komt. Sinds 1664, toen de Engelsen Nieuw-Amsterdam voor het eerst innamen, noemde de Engelsen de kolonie "New York". Een ander onderdeel van de overeenkomst is dat Nederland in ruil daarvoor het gebied van Suriname kreeg.

quote:
1652-1654

Eerste Engels-Nederlandse Oorlog, ontstaan door rivaliteit tussen de Republiek en Engeland op het gebied van de handel. De oorlog eindigt met een beslissende Nederlandse nederlaag op de Noordzee en plaatselijke Nederlandse overwinningen in Oost-Indië en op de Middellandse Zee. Bij de Vrede van Westminster werd onder andere bepaald dat er een schadevergoeding moest worden gegeven aan de nabestaanden van de slachtoffers van de Ambonse Moord (1623) en dat de Nederlandse schepen voortaan de vlag zouden strijken voor Engelse oorlogsschepen.
quote:
1672-1674

Derde Engels-Nederlandse Oorlog als gevolg van belediging van de Engelse koning door Nederlandse pamfletten en schending van de Engelse vlag op zee. De zee behaalde de Ruyter overwinningen bij Solebay (1672), Schooneveld (1673) en Kijkduin (1673). Na het sluiten van een bondgenootschap met Frankrijk (invasie van de Republiek door Frankrijk) werd in 1674 de tweede Vrede van Westminster gesloten.
http://www.vocsite.nl/geschiedenis/tijdbalk.html
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 februari 2006 @ 01:34:53 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34851489
oi

zo ik kan nog net even in dit deel posten

mn ongeslagen status dit seizoen verloren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34851497
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Vanaf nu zie ik je echt totaal anders als je post.
wat dacht jij dan
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:35:40 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851505
alles door elkaar hier.

34-24 eerste kwart Detroit.

Post ik ook even offtopic.
pi_34851530
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Heb het zelf nog niet gehad, mijn broer wel in de triple 7.
Triple 7?

Ik heb er toen een paar bekeken. Charlie and the chocolate factory, The Dukes of Hazzard (wat een drama , ook alleen maar voor Jessica Simpson ), In Oranje dus en Goal.

En natuurlijk Family Guy en The simpsons episodes
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:37:28 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34851538
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef TerroRobbie het volgende:

wat dacht jij dan
Ik had je qua leeftijd eerder richting onze oudste kinderen geschat: 24 of 22 ofzo.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34851540
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
alles door elkaar hier.

34-24 eerste kwart Detroit.

Post ik ook even offtopic.
NBA

Is er geen NHL?
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:37:41 #288
68638 Zwansen
pi_34851542
Tegen Atlanta, kom op zeg. Ik verwacht dat Darko nog wel een 10 minuten zal spelen...
pi_34851545
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Triple 7?
Boeing 777
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:38:06 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851548
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

NBA

Is er geen NHL?
Jawel, maar geen Red Wings.
pi_34851558
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Boeing 777
Ach so. Ik weet niet meer waarmee ik vloog SA is in ieder geval echt prima vliegen.
pi_34851567
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Jawel, maar geen Red Wings.

Zijn de OS een beetje op redelijke tijden voor je? Het hockey dan.
pi_34851572
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik had je qua leeftijd eerder richting onze oudste kinderen geschat: 24 of 22 ofzo.
nee joh, ben wel bijna 19 dodenherdenking
pi_34851583
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel posts in een hools gemaakt.
pi_34851592
Wytske is ook in de studio bij Rick van Velthuysen, terwijl het daar pornonight is en er drie dames naakt staan .
sig verwijderd door FA
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:40:19 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34851595
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zijn de OS een beetje op redelijke tijden voor je? Het hockey dan.
Herhalingen, samenvattingen etc.

Ik moet werken he?
pi_34851598
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga ze eens tellen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:40:34 #298
68638 Zwansen
pi_34851603
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Anders ik wel.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:40:51 #299
68638 Zwansen
pi_34851611
3
pi_34851615
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Herhalingen, samenvattingen etc.

Ik moet werken he?