abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:23:05 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847423
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847442
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt nooit de indruk gewekt dat het anders is. Volgens mij ben je niet gevlucht naar een ander land toch en heeft je leven al eens gevaar gelopen?
Dus heb ik een ideaal leven? Dus mag ik geen mening hebben? Jij bent dus wel gevlucht en je leven is in gevaar geweest? Wat is dat rare reden?
quote:
[..]

Ach, het was slechts een reactie op jouw debiliserende reactie over mijn zogenaamde politieke verantwoordelijkheid waaruit wel spreekt hoe je over mensen denkt en wat je ze gunt.
Jij beschuldigt mij van op mensen inhakken, maar ondertussen reageer ik normaal en veroordeel jij elke actie van mij als minderwaardig, debiel, onwetend en dom. Fan-tas-tisch.
quote:
[..]

Ja jongen het is verwennerij om te moeten vluchten en vervolgens hier een paar weken in de gevangenis te moeten zitten. Dat is echt pure luxe
Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met het feit dat zij de gevangenis in gezet is. Ik geef alleen dat regels nageleefd moeten worden. Als zij hier onwettig is, dan is zij hier onwettig. Wanneer ze daar nu pas achterkomen, is dat heel treurig, maar dat is geen probleem van Verdonk. Dat is het hele politieke bureaucratische systeem hier. Punt. Je kan niet keer op keer een uitzondering maken. Waar begin je dan aan?
quote:
[..]

Hoor wie het zegt - ik trek geen overhaaste conclusies, dat doet die teringRita wel.
Wacht nou maar eerst af wat de uitspraak wordt in hoger beroep. Als Verdonk dan in gelijk gesteld wordt, blijf je dan hetzelfde zeggen? Dat jij iemand niet mag, betekent niet dat alles wat zij doet, ook gelijk maar hartstikke fout is.

Open staan voor andere ideeen, meningen en argumenten SCH. Dat jij er niet mee eens bent, betekent niet gelijk dat die ander debiel en stom is. Beetje triest dat een kerel van 40+ dat niet kan inzien.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:24:22 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847478
Wat een reddingen van Ponk trouwens tegen Groningen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:24:54 #4
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34847502
nog 1x alle lof voor Golfer en DaMart

en dan ga ik slapen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34847516
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus heb ik een ideaal leven? Dus mag ik geen mening hebben? Jij bent dus wel gevlucht en je leven is in gevaar geweest? Wat is dat rare reden?
[..]

Jij beschuldigt mij van op mensen inhakken, maar ondertussen reageer ik normaal en veroordeel jij elke actie van mij als minderwaardig, debiel, onwetend en dom. Fan-tas-tisch.
[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met het feit dat zij de gevangenis in gezet is. Ik geef alleen dat regels nageleefd moeten worden. Als zij hier onwettig is, dan is zij hier onwettig. Wanneer ze daar nu pas achterkomen, is dat heel treurig, maar dat is geen probleem van Verdonk. Dat is het hele politieke bureaucratische systeem hier. Punt. Je kan niet keer op keer een uitzondering maken. Waar begin je dan aan?
[..]

Wacht nou maar eerst af wat de uitspraak wordt in hoger beroep. Als Verdonk dan in gelijk gesteld wordt, blijf je dan hetzelfde zeggen? Dat jij iemand niet mag, betekent niet dat alles wat zij doet, ook gelijk maar hartstikke fout is.

Open staan voor andere ideeen, meningen en argumenten SCH. Dat jij er niet mee eens bent, betekent niet gelijk dat die ander debiel en stom is. Beetje triest dat een kerel van 40+ dat niet kan inzien.
Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:25:25 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847526
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Bjoro het volgende:
nog 1x alle lof voor Golfer en DaMart

en dan ga ik slapen
Graag gedaan en beterschap.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:26:21 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34847567
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.

Echt overal waar rondlees kom ik reacties van je tegen van deze toon! Vermakelijk...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:26:56 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847586
Boez!

Er is een vacature voor je:

Nieuwe mods gezocht voor PUB en SES.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847590
*geeft als tvp een rondje weg
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:27:08 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847592
Ah leuk, is SCH weer persoonlijke aanvallen aan het plaatsen.

Goedemorgen trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34847602
Talpa .
sig verwijderd door FA
pi_34847679
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Echt overal waar rondlees kom ik reacties van je tegen van deze toon! Vermakelijk...
Jij wordt niet woest van zo'n Verdonk?
pi_34847686
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga er maar vanuit dat je op deze manier aangeeft dat ik gelijk heb. Leuk dat je zo goed kan discussieren en open staat voor andere meningen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:29:34 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847702
Voor wie nog wat icons kwijt is, er staan hier nogal wat teruggevonden icons:

http://www.a-eskwadraat.nl/~huhu/icons/ en ook hier:

http://www.home.zonnet.nl/beatlejane/fokicons/zoekjeicoontje.htm
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847711
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef popolon het volgende:
Ah leuk, is SCH weer persoonlijke aanvallen aan het plaatsen.
Pas jij daar wel op in de VS?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:31:02 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847770
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Pas jij daar wel op in de VS?
Let jij nou maar op je bloeddruk en probeer eens niet zo persoonlijk te worden.

Met mij gaat het uitstekend namelijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34847774
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik ga er maar vanuit dat je op deze manier aangeeft dat ik gelijk heb. Leuk dat je zo goed kan discussieren en open staat voor andere meningen.
Ik vind het jammer dat je zo kil en koud reageert en zo ontzettend egocentrisch. Ik snap echt niet waarom zoveel jonge mensen vooral aan zichzelf denken en anderen die het slechter hebben getroffen geen leven gunnen en op een heel arrogante toon over hen praten. Dat snap ik echt niet en daar word ik ook boos over. Volgens mij heb jij een goed leven en het zou je sieren dat anderen ook te gunnen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:31:40 #18
68638 Zwansen
pi_34847795
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij wordt niet woest van zo'n Verdonk?
Nee, integendeel.
pi_34847808
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef popolon het volgende:

[..]

Let jij noi maar op je bloeddruk en probeer eens niet zo persoonlijk te worden.
Ik reageerde slechts op BS die begon te etteren over dat als ik het voor het zeggen zou krijgen, iedereen een huis en een uitkering zou krijgen. Dat is namelijk het ergste dat er kan gebeuren, dat anderen het ook goed hebben.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:33:14 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847859
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik reageerde slechts op BS die begon te etteren over dat als ik het voor het zeggen zou krijgen, iedereen een huis en een uitkering zou krijgen. Dat is namelijk het ergste dat er kan gebeuren, dat anderen het ook goed hebben.
Da's prima, ik ben ook geen fan van Verdonk en dat weet je.

Echter de manier waarop jij soms tekeer gaat vinden ik nou ook niet getuigen van enige klasse.
pi_34847888
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je zo kil en koud reageert en zo ontzettend egocentrisch. Ik snap echt niet waarom zoveel jonge mensen vooral aan zichzelf denken en anderen die het slechter hebben getroffen geen leven gunnen en op een heel arrogante toon over hen praten. Dat snap ik echt niet en daar word ik ook boos over. Volgens mij heb jij een goed leven en het zou je sieren dat anderen ook te gunnen.
Ik misgun niemand iets. Als zij in haar recht staat, dan staat zij in haar recht. Dan mag ze van mij lekker VWO afmaken, daarna een leuke universitaire studie doen. Prima hoor. Enjoy your life. Maar ik ga niet op voorhand zeggen; ah, leuke snoet, mooi verhaaltje. Weet je wat, blijf jij maar lekker. Zo werkt het in mijn beleving gewoon niet.

Maar goed. Prima zo.
pi_34847891
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef popolon het volgende:
Echter de manier waarop jij soms tekeer gaat vinden ik nou ook niet getuigen van enige klasse.
Jij hebt vast vandaag Den Haag Vandaag niet gezien popo, het is echt ongehoord zoals ministers hier tegenwoordig over mensen praten. Over een meisje van 18
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:34:04 #23
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847892
En nou weer lief doen anders schiet ik je dood.
pi_34847919
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik misgun niemand iets. Als zij in haar recht staat, dan staat zij in haar recht. Dan mag ze van mij lekker VWO afmaken, daarna een leuke universitaire studie doen. Prima hoor. Enjoy your life. Maar ik ga niet op voorhand zeggen; ah, leuke snoet, mooi verhaaltje. Weet je wat, blijf jij maar lekker. Zo werkt het in mijn beleving gewoon niet.

Maar goed. Prima zo.
Wat kan er op tegen zijn dat een meisje van 18 haar school afmaakt? Wat kan daar in vredesnaam op tegen zijn????
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:35:08 #25
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34847937
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Wat een reddingen van Ponk trouwens tegen Groningen.
Helaas wel
pi_34847939
Bjoor
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34847940
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef popolon het volgende:
En nou weer lief doen anders schiet ik je dood.
Dan bespuug ik je eerst, voor je naar het Anne Frank huis gaat.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:35:23 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847948
Die van Van Galen zat er lekker in.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:35:27 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847952
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt vast vandaag Den Haag Vandaag niet gezien popo, het is echt ongehoord zoals ministers hier tegenwoordig over mensen praten. Over een meisje van 18
Ja dat weet ik wel, ik volg het nieuws.

Dat zou nog niet die persoonlijk aanvallen mogen verklaren.

Vind ik.
pi_34847954
quote:

[..]

Wat kan er op tegen zijn dat een meisje van 18 haar school afmaakt? Wat kan daar in vredesnaam op tegen zijn????
Fraude????
pi_34847986
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Nou, die zat er heerlijk in inderdaad.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:37:13 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34848026
Misschien wil George wel met Rita trouwen, ze zouden een leuk paartje zijn.
pi_34848034
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Fraude????
Ja vreselijk, echt heel crimineel. Maar totaal nog niet bewezen, behalve in de holle wereld die Rita heet en die door Telegraaflezertjes meteen voor waar wordt aangenomen
pi_34848049
hmmm... heb het gemist... dat verdomde doordeweekse voetbal toch ook...

VASTE SPEELDAG!!!
pi_34848053
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Hou us op over voetbal man
pi_34848092
quote:

[..]

Wat is er goed aan dat mensen hier illegaal verblijven? We hebben toch niets voor niets regels gemaakt.

Leeftijd, geslacht mag en kan geen rol spelen. Je kan toch ook niet zeggen wanneer een 16 jarig jochie iemand verrot trapt; Ah gossie, hij is maar 16. Weet het allemaal niet zo goed. Nou, stuur hem maar even een uurtje naar zijn kamer en klaar.

En stel nou dat he, stel nou dat Verdonk echt gelijk heeft. Dat Taida op een toeristenvisum weer terug gekomen is. Dat kan je dan toch niet goed praten?
pi_34848123
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

Zo gaat het ook niet sgiggie
Neem es een kijkje bij vluchtelingenwerk
pi_34848131
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja vreselijk, echt heel crimineel. Maar totaal nog niet bewezen, behalve in de holle wereld die Rita heet en die door Telegraaflezertjes meteen voor waar wordt aangenomen
Verdonk reageert er niet zomaar op... Tot een jaar geleden mocht dat niet eens... Ze gebruikt dat recht niet zomaar.. Er zal echt wel een kern van waarheid inzitten....

En brabants dagblad hiero
pi_34848172
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

En stel nou dat he, stel nou dat Verdonk echt gelijk heeft. Dat Taida op een toeristenvisum weer terug gekomen is. Dat kan je dan toch niet goed praten?
Ik zal het je zeggen: het interesseert me geen enkele ruk. Ze moet gewoon haar school afmaken hier, zo gaan we met elkaar om in dit land. Het is godverdomme een meisje dat haar school wil afmaken, is dat een doodzonde?

En dan nog is het schandalig dat Verdonk die aantijgingen doet waar dat meisje zich niet tegen kan verweren omdat de minister niet voor smaad kan worden aangeklaagd. Het is echt van een heel laag niveau wat ze doet. Dat gebeurt ook nooit in de politiek. Gelukkig maar.
pi_34848190
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat is er goed aan dat mensen hier illegaal verblijven? We hebben toch niets voor niets regels gemaakt.

Leeftijd, geslacht mag en kan geen rol spelen. Je kan toch ook niet zeggen wanneer een 16 jarig jochie iemand verrot trapt; Ah gossie, hij is maar 16. Weet het allemaal niet zo goed. Nou, stuur hem maar even een uurtje naar zijn kamer en klaar.

Als zij hier nog 5 maanden of zo kan blijven, is haar studie af, en dan gaat ze haar familie achterna.
Dat is gewoon een feit, ik heb haar pleegvader daarover gehoord.
Als ze nu terug gaat, kan ze wel naar school dat is het punt niet, maar moet ze weer helemaal overnieuw beginnen in de 1e.

Kijk nou es naar elk individueel persoon, en gun ze een beter bestaan?
pi_34848224
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Verdonk reageert er niet zomaar op... Tot een jaar geleden mocht dat niet eens... Ze gebruikt dat recht niet zomaar.. Er zal echt wel een kern van waarheid inzitten....

En brabants dagblad hiero
Omdat Verdonk het zegt, zal er wel een kern van waarheid in zitten?
Ze zal verdomme meer dan 100 procent de waarheid moeten spreken als ze zoiets zegt. En dan nog. Het is gewoon te zot voor woorden. Het gaat over mensen. Ik kan er niks aan doen maar ik gun de mensen die dit goed praten ook zo'n akelig vluchtverhaal.
pi_34848275
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zal het je zeggen: het interesseert me geen enkele ruk. Ze moet gewoon haar school afmaken hier, zo gaan we met elkaar om in dit land. Het is godverdomme een meisje dat haar school wil afmaken, is dat een doodzonde?
Tja, hartstikke leuk dat jij een uitzondering wil maken, maar ik wil dat niet. Sneu, zielig, triest dat het zo gaat, dat ze bijna klaar is met dr school en dat ze in de gevangenis heeft gezeten. Dieptriest. Maar je kan niet uitzonderingen gaan blijven maken. Het houdt een keer op en dat heeft Verdonk ingezet.

Je kan als minister toch niet serieus blijven worden genomen, wanneer je keer op keer een uitzondering maakt? Dat tast zijn/haar positie ook aan.
quote:
En dan nog is het schandalig dat Verdonk die aantijgingen doet waar dat meisje zich niet tegen kan verweren omdat de minister niet voor smaad kan worden aangeklaagd. Het is echt van een heel laag niveau wat ze doet. Dat gebeurt ook nooit in de politiek. Gelukkig maar.
Ze had het inderdaad anders aan moeten pakken. Klopt.
pi_34848354
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Is het niet andersom... Ja.. en daarom is vorig jaar ook dat AVV aangenomen. Daarvoor mocht een minister niet eens ingaan op individuele gevallen. Maar wanneer het "geval" zelf de media aandacht zoekt en aantijgingen doet richting IND medewerkes en mevr. Verdonk. Mag zijn daar inderdaad op verdedigen en zichzelf en haar ambtenaren verdedigen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:46:29 #44
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34848368
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Je kan als minister toch niet serieus blijven worden genomen, wanneer je keer op keer een uitzondering maakt? Dat tast zijn/haar positie ook aan.
Ik kan een minister die iedereen over één kam scheert nou ook niet bepaald serieus nemen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:47:31 #45
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34848397
Whehe, Mido sukkel
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:48:22 #46
68638 Zwansen
pi_34848431
Mido!
pi_34848446
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tja, hartstikke leuk dat jij een uitzondering wil maken, maar ik wil dat niet. Sneu, zielig, triest dat het zo gaat, dat ze bijna klaar is met dr school en dat ze in de gevangenis heeft gezeten. Dieptriest. Maar je kan niet uitzonderingen gaan blijven maken. Het houdt een keer op en dat heeft Verdonk ingezet.
Waarom? Wat is er erg aan om naar individuele gevallen te kijken? Doet de Fok-moderatie toch ook?
pi_34848460
Mevrouw Verdonk, ik heb last van een opgeblazen gevoel mag ik blijven?
pi_34848493
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Mevrouw Verdonk, ik heb last van een opgeblazen gevoel mag ik blijven?
Dit was misschien niet het beste voorbeeld
pi_34848508
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Noca het volgende:

[..]

Ik kan een minister die iedereen over één kam scheert nou ook niet bepaald serieus nemen.
Ik heb liever dat iedereen eerst moet bewijzen dat ze daadwerkelijk legaal gevlucht zijn en hier willen blijven, dan dat ze een heel leven opbouwen en dan uiteindelijk toch nog terug moeten. Daar wordt niemand beter van.

Sorry, maar dat is mijn mening. Ik zie jullie punten ook wel, maar niet genoeg om mij over de streep te trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')