Wat dacht je van gewoon eerder bestellen. Dit is al een keer eerder gebeurd. Hele tijd kutservice, en dan roepen ze maar weer dat ze nieuwe treinstellen hebben besteld. Ook jaren te laat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef Wriker het volgende:
NS heeft heel veel nieuwe treinstellen besteld (kost een paar miljard geloof ik), maar dat duurt even voordat die klaar zijn. Er staat me iets bij van 2007... Da's dus niet iets wat ze zomaar even makkelijk kunnen oplossen.
Wat denk je dat dat allemaal kost? Jullie denken hier allemaal zo makkelijk over, maar probeer zelf eens een bedrijf te runnen met de logistieke omvang van de NS. Da's nog niet zo simpel, hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon eerder bestellen. Dit is al een keer eerder gebeurd. Hele tijd kutservice, en dan roepen ze maar weer dat ze nieuwe treinstellen hebben besteld. Ook jaren te laat.
In de spits rijden ze toch al altijd met minstens 8 treinstellen oid?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Bij ons (Hoorn-Kersenboogerd) rijden ze tegenwoordig weer met lange treinen
Ik ga tegenwoordig ook maar gewoon lopend van het station naar school. De trein is wel eens vrij vol, maar er is altijd nog wel ruimte om fatsoenlijk te staan. Maar de bus is vaak gewoon zo vol dat er niemand meer bij kan. Ik kom nu in ieder geval op tijd, terwijl er nog wel eens klasgenoten te laat komen doordat ze op de volgende bus moeten wachten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Paltos het volgende:
NS!
Met bussen is het vaak nog erger, though.
Daar ben ik eens wakker geworden op weg naar school. De NS vond het blijkbaar leuk om eens niet 10 minuten op Hoorn stil te staan en daarna weer richting Obdam te gaan, maar ging even gezellig naar Kersenboogerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Bij ons (Hoorn-Kersenboogerd) rijden ze tegenwoordig weer met lange treinen
Ja, je gaat toch niet op een brommer zitten rijden!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
20 mins met de trein ? pak 45 minuten met de brommer ?
je betaald goed geld voor een treinkaart en dan krijg je dat, wat TS kreeg. Probeer je eens in te leven in een hardwerkende reiziger.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef Wriker het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat allemaal kost? Jullie denken hier allemaal zo makkelijk over, maar probeer zelf eens een bedrijf te runnen met de logistieke omvang van de NS. Da's nog niet zo simpel, hoor.
Gelukkig heb ik nog een OV maar sowieso vind ik dat je wel iets meer comfort mag verwachten als je met de trein gaat. En fietsen of brommer is geen optie want reken maar uit hoe ver dat is als je al 20 minuten in de trein moet zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
je betaald goed geld voor een treinkaart en dan krijg je dat, wat TS kreeg. Probeer je eens in te leven in een hardwerkende reiziger.
Een hondekop...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
1 enkel stel?wat voor 1 is dat dan? enige enkele stellen die dr volgens mij zijn zijn de DH-1 tjes?
hondekop kan niet die rijden niet meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een hondekop...
Met die stinkende remmen...
hondekoppen zijn mat 54, en dat zijn al museum stukken hoor?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:00 schreef C2000 het volgende:
Hondekop rijden nog wel afaik.
en jij denkt dat de trein dan nog optijd aankomt op plaats van bestemmingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:07 schreef Boomlaars het volgende:
Duw gewoon al die mensen die op het perron wachten op het spoor onder de trein. Hoppakee, meer ruimte voor jezelf
Om serieuze reacties op cynisme moet ik altijd hartelijk lachen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
en jij denkt dat de trein dan nog optijd aankomt op plaats van bestemming![]()
Dat hoor ik vaak van klasgenoten ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:00 schreef Ewaldus het volgende:
ja welke trein?
Leeuwarden-Groningen is vanaf Grijpskerk ook om te huilen
Lijkt onze zuiderburen aardig te lukken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef Wriker het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat allemaal kost? Jullie denken hier allemaal zo makkelijk over, maar probeer zelf eens een bedrijf te runnen met de logistieke omvang van de NS. Da's nog niet zo simpel, hoor.
Zijn genoeg treinstellen, maar op de juiste tijd op de juiste plek, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef Wriker het volgende:
NS heeft heel veel nieuwe treinstellen besteld (kost een paar miljard geloof ik), maar dat duurt even voordat die klaar zijn. Er staat me iets bij van 2007... Da's dus niet iets wat ze zomaar even makkelijk kunnen oplossen.
Moest je staan tussen de vouwfietsen? Daar heb ik zo'nquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:38 schreef QyRoZ het volgende:
Het was gezellig druk in de trein van Utrecht naar Amersfoort omdat alles wat normaal rechtstreeks vanaf Amsterdam gaat nu ook via Utrecht moest.![]()
Heb het inderdaad al vaak genoeg dat ik niet meer in de 'Wadloper'quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaak van klasgenoten ja!
Winschoten (Nieuweschans) Groningen en v.v. is ook om te huilen vaak
Soms stopt die gewoon niet meer en rijd door (beetje jammer voor de mensen die er wel uitmoeten) omdat het niet veilig is als er nog meer mensen ingaan zeggen ze dan.
Aldus iemand zonder nadenkingsvermogen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ga naast je stage werken, zodat je een klein auto-tje kan kopen. Dan ben je ook niet meer zo afhankelijk.
Waar stap je dan in?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:58 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Heb het inderdaad al vaak genoeg dat ik niet meer in de 'Wadloper'paste en dat hij door reed, of dat ik te ver in de rij stond en er niet meer in paste en men de deuren voor mijn neus dicht deed
Kan trouwens wel vaak als smoes worden gebruikt op school![]()
Zuidhorn... 8 uur meestal.. niet te harden.. tis laatste station voor groningenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waar stap je dan in?In Groningen?
Heenreis begint het probleem soms al bij Zuidbroek en bij Martenshoek past er dan niks meer bij in en rijdt hij gewoon door.
het gebeurd zo vaak dat men er geen nieuws meer van maakt, moet je nagaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef ivosnivo het volgende:
collega van mij was vandaag meer dan een uur te laat omdat er 1 voor was gesprongen. zulke verhalen hoor ik best vaak, toch lees ik het amper.
Neem dan de bus, ben je kwartiertje later ook in Groningenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Zuidhorn... 8 uur meestal.. niet te harden.. tis laatste station voor groningen
ja mijn trein reed dus gewoon niet! en dat riepen ze pas 20 minuten later om toen kwam ook eindelijk de redequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Vandaag ook bal NS kon er niets aan doen trouwens.
Dit was er vannochtend gebeurd :
0704999 06:45:50 08-02-06 G BRAN A Pr 1 NIEUWE CRAILOSEWEG HILVERSUM HV676 TS646 OvD920 Ongeval/Spoorvervoer ongeval/Onder trein BRW Gooi en Vechtstreek ( Monitor GMK )
Dus geen treinverkeer mogelijk vanaf Utrecht / Amersfoort richting Amsterdam.
Was iemand van de loopbrug over het spoor voor de trein gesprongen.
Dus alle treinen richting Amersfoort / Utrecht vanuit Amsterdam stopte op station Naarden - Bussum om vervolgens weer terug te rijden naar Amsterdam![]()
nee,volgend jaar pas naar hanze, en als ik lijn 39 pak ben ik pas 45 minuten op plaats van bestemming en heb mn fiets op het station ben ik in 15 minten op school incl. treinreis... (als ik er in pasquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:16 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Neem dan de bus, ben je kwartiertje later ook in Groningen![]()
Connexxion sucksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Paltos het volgende:
NS!
Met bussen is het vaak nog erger, though.
mjaquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:46 schreef Seneca het volgende:
Het aantal treinstellen dat de NS inzet is omgekeerd evenredig aan de drukte. Dat wil zeggen, 2 lullige treinstelletjes in de spits, en een gigantische intercity als er vrijwel niemand op het perron staat. Dat is toch algemeen bekend?
Alle doorloopkoppen zijn dichtgelast ivm storingsgevoeligheid.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja
ze moeten verdomme nieuwe treinstellen met een doorloopkop ofzo fixen! doorloopkoppen ownden!
en nu zuigen de eh dood lopers
en daar baal ik best van :|!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alle doorloopkoppen zijn dichtgelast ivm storingsgevoeligheid.
En dat die vervolgens rond de spits in de randstad zal zijn, dat vergeten mensen vaak maar even voor het gemak. Ik zit ook vaak in een vrijwel lege, lange trein als ik vlak na of vlak voor de spits reis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier rijden heel vaak 2 treinstellen op tijden dat er nooit meer dan 5 personen in de trein zitten
Ik heb het over de achterhoekquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat die vervolgens rond de spits in de randstad zal zijn, dat vergeten mensen vaak maar even voor het gemak. Ik zit ook vaak in een vrijwel lege, lange trein als ik vlak na of vlak voor de spits reis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |