Goeie tip, zeker onthouden!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef vaudej het volgende:
deze nacht opblijven en zolang mogelijk wakker blijven, als je echt niet meer kan is het inmiddels wel avond en dan mag je lekker lang gaan slapen. dat is hoe ik het altijd doe bij een ritmeprobleem.
Je had heerlijk 3 uur in een kartonnen doos kunnen slapen in plaats van door Nijmegen dwalen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef Woutey het volgende:
.........wilden we om 6 uur met de trein weer terug........Kaartje met korting gehaald. Blijkt het dat je pas vanaf 9 uur met korting mag reizen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Dan reis je toch zonder korting een x
Dat is mij ook ooit eens vertelt bij het riagg en het werkte vreemd genoeg ook nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef vaudej het volgende:
deze nacht opblijven en zolang mogelijk wakker blijven, als je echt niet meer kan is het inmiddels wel avond en dan mag je lekker lang gaan slapen. dat is hoe ik het altijd doe bij een ritmeprobleem.
dat doe ik ook altijd als ik door de "goedemorgen" reacties weer eens merk dat het tijd is om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef vaudej het volgende:
Op lange termijn niet en nu niet meer reageren aub, je verstoort mijn klaagbaak monopolie positiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
Er is niets zo lekker als een verstoord ritme.![]()
sowieso kunnen negers geen nederlandsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef sig000 het volgende:
Zowiezo heeft een blanke er al geen gevoel voor.![]()
Echt wel, alleen gebrekkigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sowieso kunnen negers geen nederlands
Iedere dag om 7 uur opstaan en om 23 uur naar bed, dat vind ik pas verstoordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
Er is niets zo lekker als een verstoord ritme.![]()
Choose life. (oh dat deed je alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Iedere dag om 7 uur opstaan en om 23 uur naar bed, dat vind ik pas verstoord
er zijn idd mensen met kut werk, de meeste zelfsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is sowieso saai.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb gewoon werk uitgekozen dat bij mijn ritme paste. Zo kan het ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
er zijn idd mensen met kut werk, de meeste zelfs![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |