Wat dacht je van gewoon eerder bestellen. Dit is al een keer eerder gebeurd. Hele tijd kutservice, en dan roepen ze maar weer dat ze nieuwe treinstellen hebben besteld. Ook jaren te laat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef Wriker het volgende:
NS heeft heel veel nieuwe treinstellen besteld (kost een paar miljard geloof ik), maar dat duurt even voordat die klaar zijn. Er staat me iets bij van 2007... Da's dus niet iets wat ze zomaar even makkelijk kunnen oplossen.
Wat denk je dat dat allemaal kost? Jullie denken hier allemaal zo makkelijk over, maar probeer zelf eens een bedrijf te runnen met de logistieke omvang van de NS. Da's nog niet zo simpel, hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon eerder bestellen. Dit is al een keer eerder gebeurd. Hele tijd kutservice, en dan roepen ze maar weer dat ze nieuwe treinstellen hebben besteld. Ook jaren te laat.
In de spits rijden ze toch al altijd met minstens 8 treinstellen oid?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Bij ons (Hoorn-Kersenboogerd) rijden ze tegenwoordig weer met lange treinen
Ik ga tegenwoordig ook maar gewoon lopend van het station naar school. De trein is wel eens vrij vol, maar er is altijd nog wel ruimte om fatsoenlijk te staan. Maar de bus is vaak gewoon zo vol dat er niemand meer bij kan. Ik kom nu in ieder geval op tijd, terwijl er nog wel eens klasgenoten te laat komen doordat ze op de volgende bus moeten wachten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Paltos het volgende:
NS!
Met bussen is het vaak nog erger, though.
Daar ben ik eens wakker geworden op weg naar school. De NS vond het blijkbaar leuk om eens niet 10 minuten op Hoorn stil te staan en daarna weer richting Obdam te gaan, maar ging even gezellig naar Kersenboogerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Bij ons (Hoorn-Kersenboogerd) rijden ze tegenwoordig weer met lange treinen
Ja, je gaat toch niet op een brommer zitten rijden!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
20 mins met de trein ? pak 45 minuten met de brommer ?
je betaald goed geld voor een treinkaart en dan krijg je dat, wat TS kreeg. Probeer je eens in te leven in een hardwerkende reiziger.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef Wriker het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat allemaal kost? Jullie denken hier allemaal zo makkelijk over, maar probeer zelf eens een bedrijf te runnen met de logistieke omvang van de NS. Da's nog niet zo simpel, hoor.
Gelukkig heb ik nog een OV maar sowieso vind ik dat je wel iets meer comfort mag verwachten als je met de trein gaat. En fietsen of brommer is geen optie want reken maar uit hoe ver dat is als je al 20 minuten in de trein moet zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
je betaald goed geld voor een treinkaart en dan krijg je dat, wat TS kreeg. Probeer je eens in te leven in een hardwerkende reiziger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |