Zitten voor mij niet echt toptitels tussen maar hé als jij ze tof vind..quote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef Retuobak het volgende:
Europa 1400: The Guild, Patrician II/III, Port Royale, Anno 1602/1503, Tortuga, Ankh, Codename: Panzers, Blitzkrieg (II) etc. etc.
Ruzbeh is dan ook een uitzonderingquote:Op zondag 12 februari 2006 12:25 schreef H.Flick het volgende:
Behalve bij Ruzbeh, want die is fanboy zonder console.
Tja, niet iedereen heeft dezelfde smaak, ik heb dat met Japanse gamesquote:Op zondag 12 februari 2006 12:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zitten voor mij niet echt toptitels tussen maar hé als jij ze tof vind..
Ach, je koopt ze gewoon allemaal. Zit je altijd gebakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Fanboyisme is een fenomeen dat ontstaan is door mensen die na aankoop van een console van 250 euri's bang zijn dat de console die ze niet gekocht hebben beter is dan hun console. Hierdoor gaan ze onbeargumenteerd roepen dat hun console de beste is, zodat ze niet het risico lopen (denken ze zelf) dat ze te weten komen dat de andere console beter is, en dat ze dus niet verdrietig worden. Daarom: denk eerst goed na voor je een console koopt, en sta achter je keuze! Helaas zijn er ook domme mensen, en zal fanboyisme dus altijd blijven bestaan.
Zo.
valt wel mee hoor. in het gameforum zitten meer fanboysquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Open in het voetbalforum eens een discussie over waarom mensen fan zijn van een bepaalde club. Ik denk dat dan binnen de kortste keren echt de hel open breekt. Game fanboys vallen nog wel mee dus
Ik ken er niet één van!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef Retuobak het volgende:
Europa 1400: The Guild, Patrician II/III, Port Royale, Anno 1602/1503, Tortuga, Ankh, Codename: Panzers, Blitzkrieg (II) etc. etc.
Je weet dat de Xbox van Microsoft is?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Heintje het volgende:
Ik ben Xbox 360 fanboy (en ik ben er nog trots op ook) en ik vind het dus niet leuk dat Sony zo'n groot markt aandeel heeft. Daarom zal ik ook niet zosnel iets positiefs zeggen over de PS?. Mocht ik iemand daarmee over halen ook voor een Xbox te gaan IPV een PS dan vind ik dat mooi.
wat hij zegt klopt toch gewoon?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef seto het volgende:
[..]
Je weet dat de Xbox van Microsoft is?![]()
Ga je in een hoekje zitten schamen wil je.quote:
Tja, gelukkig is het niet omkeerbaar en ben ik niet per definitie een fanboy als ik geldgebrek heb, want dat heb ik wel. Ik heb dan ook maar één console, die ik echter heb gekocht met mijn hart... Ik ben dus niet bang voor de andere partijen. Ook best logisch, want in mijn ogen beconcurreren Sony en Microsoft elkaar het meest, en staat Nintendo er een beetje buiten. In positieve zin weliswaar, want Nintendo doet iets heel anders dat Sony en Microsoft. Zo, en daar komt mijn fanboyisme naar buitenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, je koopt ze gewoon allemaal. Zit je altijd gebakken.
EDIT: Overigens denk ik dat je wel gelijk hebt. Ik den kdat een hoop 'fanboys' ook regelamtig zeuren over geldgebrek. Dan kunnen ze uiteraard maar 1 console kopen.
wat verkopen zij dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
want Nintendo doet iets heel anders dat Sony en Microsoft.
Ze mikken op een andere doelgroep, Sony en Microsoft mikken op de massa, en een bepaald deel van de hardcore gamers. de shooterfanaten enzo. Nintendo gaat voor zijn eigen fans, en wil de mensen die niet gamen aantrekken.quote:
Waarom heb ik niet eerder dit topic weer geopendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:52 schreef BMH het volgende:
Dislecteesjquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:05 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom heb ik niet eerder dit topic weer geopendJe maakt m'n hele dag (al) weer goed, BHM
Wat een ontzettende zuurpruim ben je toch af en toe
Zelfs jij moet toch wel zien dat die hele post met een ontzettende knipoog is gemaakt, zeker als een grote Xbox 360 fanboy zijn eigen blinde fanboygedrag (en de vervolgens omschreven "irritaties") als "licht fanboyisme" betiteld. Om vervolgens te zien dat anderen zich ook in die categorie willen indelenquote:
Ach, wat een flauwekul eigenlijk... Ze willen allemáál een zo groot mogelijke markt en uiteindelijk mikken ze allemáál op de massa, ze gaan allemaal o.a. voor hun eigen fans en ze willen allemaal mensen aantrekken die niet gamen. Hoe wil je tenslotte anders je markt vergroten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:14 schreef Morthill het volgende:
Ze mikken op een andere doelgroep, Sony en Microsoft mikken op de massa, en een bepaald deel van de hardcore gamers. de shooterfanaten enzo. Nintendo gaat voor zijn eigen fans, en wil de mensen die niet gamen aantrekken.
Jij hebt zeker niet op Nintendo gelet de afgelopen paar jaar? De DS was gericht op de non-gamers, de Revo wordt momenteel ook absoluut geen massa apparaat. De massa trekt die controller niet denk ik zo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach, wat een flauwekul eigenlijk... Ze willen allemáál een zo groot mogelijke markt en uiteindelijk mikken ze allemáál op de massa, ze gaan allemaal o.a. voor hun eigen fans en ze willen allemaal mensen aantrekken die niet gamen. Hoe wil je tenslotte anders je markt vergroten?
Ik denk het juist wel. De werkelijke 'massa' speelt geen games omdat ze niet om kunnen gaan met een controller. De Revmote ziet eruit als een afstandbediening, waardoor het veel vriendelijker over komt. Nintendo gaat scoren met dat ding, net als ze hebben gescored met non-games als Nintendogs & Brain age.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet op Nintendo gelet de afgelopen paar jaar? De DS was gericht op de non-gamers, de Revo wordt momenteel ook absoluut geen massa apparaat. De massa trekt die controller niet denk ik zo.
Volgens mij lukt het met de DS prima omdat Nintendo daar al een markt heeft, volgens mij lukt het in de console markt niet omdat Nintendo een wat aparte rep heeft.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij wil Nintendo met dingen als touch-screen en de revo-controller juist wel de massa aanspreken.
Volgens mij zijn de non-gamers toch echt met aardig veel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet op Nintendo gelet de afgelopen paar jaar? De DS was gericht op de non-gamers, de Revo wordt momenteel ook absoluut geen massa apparaat. De massa trekt die controller niet denk ik zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |