abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34857122
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou he! En als je eens wist hoe hard ik dat altijd heb lopen verkondigen!
'In mijn huis géén zwaarden of messen aan de muur!'.

http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dsc01548-k.jpg
Opzich heeft dat toch weinig met de hobby zelf te maken? Ik zet m'n racket, fiets, hardloopschoenen enz. toch ook niet voor het raam ?
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:05:32 #77
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_34857504
Waarom zou iemand uberhaupt postzegels willen verzamelen
pi_34857535
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:05 schreef Aparteling het volgende:
Waarom zou iemand uberhaupt postzegels willen verzamelen
Waarom niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_34858284
Ik vind het meestal leuk om te zien dat iemand hobbies heeft, zich ergens voor interesseert en daar plezier in heeft. Een hobby zegt ook best veel over hoe iemand is, muzikaal, sportief, creatief etc. Zoals al vaker gezegd gaat het wel om de balans. Als (bijna) alles moet wijken voor een hobby, dan zou ik dat fanatisme niet leuk vinden, omdat ik vind dat je ook tijd voor elkaar en anderen (vrienden, familie etc.) moet maken. Maar vaak past iemand dan sowieso al niet zo goed bij je doordat je over die dingen anders denkt.

Miss sly, hield je in die relatie nog wel tijd over om samen leuke dingen te doen of bijv. naar vrienden te gaan? Ik denk dat er in het algemeen vaak een etiketje 'sneu' hangt bij hobbies die met computers te maken hebben (ze repareren, gamen, moderaten op een forum, chatten etc). Maar misschien verandert dat nog wel nu steeds meer mensen computers gebruiken en van jongs af aan leren gamen etc. Tv kijken heeft trouwens ook een beetje dat effect.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_34860359
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Nou dan! Bemoei je met jezelf ofzo en laat die gozer. Er zijn zoveel gasten die van gamen houden, zo vreemd is het niet eens hoor.

Ik zou uberhaupt geen relatie aangaan met iemand met "vreemde gewoontes". Ik wil iemand zoals ze is en dat graag zo laten. Persoonlijk geloof ik niet zo in de wetenschap dat iemand voor je kan of moet veranderen. Dat gaat op een bepaald moment toch verkeerd.
ik zeg toch niet dat iemand moet veranderen ,

ik durf er zelf om te wedden dat die jongen nu nog dag in dag uit zit te gamen

en ik zeg ook niet dat iemand niet van gamen mag houden, maar iemand die om drie uur snachts nog zit te gamen, sorry, daar wil IK niet mee samenleven. Dan hoeft het voor mij niet meer. Zo een partner wil ik niet.

en natuurlijk heeft mijn partner mijn hobby's te respecteren, ik denk dat ik en mijn man wel enkele dingen en eigenschappen bij elkaar liever anders hadden gezien, maar als het echt irritant zou worden voor de ander, dan eindigt het, dan ga ik de ander niet dwingen, dan is het over en uit
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_34861126
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:33 schreef Étoile het volgende:

Miss sly, hield je in die relatie nog wel tijd over om samen leuke dingen te doen of bijv. naar vrienden te gaan? Ik denk dat er in het algemeen vaak een etiketje 'sneu' hangt bij hobbies die met computers te maken hebben (ze repareren, gamen, moderaten op een forum, chatten etc). Maar misschien verandert dat nog wel nu steeds meer mensen computers gebruiken en van jongs af aan leren gamen etc. Tv kijken heeft trouwens ook een beetje dat effect.
Mijn toenmalige vriendje was niet echt outgoing of in voor leuke dingen. het was dus niet dat we/hij/ik iets miste op dat gebied. Het was misschien juist meer omdat ik altijd thuis zat, dat ik zoveel ben gaan gamen

Ik vind het altijd een beetje jammer wanneer mensen die zelf niet begrijpen waarom iemand iets doet/wil/denkt de ander als 'sneu' bestempelen, of dat nou om gamen, tv kijken, boeken lezen of sigarenbandjes verzamelen is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:21:33 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34861867
Mijn lief heeft een hobby die bij tijd en wijle wel eens de irritatie-grens overschrijdt, maar meestal gaat het goed .

Hij is een complete treinengek... Dus echt boeken, dia's, foto's, modelspoor, nutteloze feitenkennis, de hele mikmak . Hij heeft goddank genoeg vrienden die dat ook leuk vinden, dus meestal merk ik er niet zoveel van (als je de volle boekenkasten e.d. niet meerekent). Soms is het wel ergerlijk, bijvoorbeeld als je een hele lading technische feitenkennis over je uitgestort krijgt als je ergens onderweg een bepaalde trein tegenkomt of als hij foto's van bovenleiding gaat maken op vakantie in het buitenland . Maar ach, dat is zo gedaan en als hij het nou leuk vindt Verder heb ik er niet zoveel last van.

Eén aspect zie ik wel een beetje met vrees tegemoet en dat is dat als we een groter huis zouden hebben en hij alle ruimte heeft voor een modelbaan... Ik ben dan gewoon "bang" dat ik 'm nooit meer zie omdat hij dan alsmaar met die baan bezig is. Een beetje het verhaal wat hier al eerder is beschreven; de hobby snoept steeds meer tijd af van de quality-time samen. Maar goed, dat is nu nog koffiedik kijken, dat zien we tegen die tijd wel weer .

En ach, andersom heeft 'ie met mij ook wel eens wat te stellen als ik weer eens een nieuw Lush-zeepje op het oog heb
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:23:46 #83
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_34861936
Ik hoop dat mijn toekomstige vriendin tegen jengelende en scheurende gitaren kan!
pi_34862029
Vraag het mijn vriendin, die zit dagelijks naar een gamert te kijken 8)
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:27:10 #85
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_34862033
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soms is het wel ergerlijk, bijvoorbeeld als je een hele lading technische feitenkennis over je uitgestort krijgt als je ergens onderweg een bepaalde trein tegenkomt of als hij foto's van bovenleiding gaat maken op vakantie in het buitenland .
Geweldig!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_34862136
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Aneurism het volgende:
Vraag het mijn vriendin, die zit dagelijks naar een gamert te kijken 8)
Betje schelden naar je beeldscherm.
Door ts blairen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:38:11 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34862389
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Geweldig!
Tja, dat zijn echt de momenten dat ik wel eens denk: "moet dit nou?". Maar daar staat tegenover dat als ik in een andere stad ben, ik altijd even bij de Slegte ga kijken of ze nog leuke, interessante treinenboeken voor hem hebben en als ik dan wat zie, dan bel ik 'm op om te overleggen of hij ze wil hebben en dan neem ik ze voor hem mee .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:39:26 #88
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_34862426
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tja, dat zijn echt de momenten dat ik wel eens denk: "moet dit nou?". Maar daar staat tegenover dat als ik in een andere stad ben, ik altijd even bij de Slegte ga kijken of ze nog leuke, interessante treinenboeken voor hem hebben en als ik dan wat zie, dan bel ik 'm op om te overleggen of hij ze wil hebben en dan neem ik ze voor hem mee .
!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_34862575
Irriteren aan mn vriend? Nee, nog niet. Maja, we hebben ook pas bijna 4 maanden. Wel was het een beetje wennen. Hij speelt in een band en dat bepaalt toch veel van zijn leven. Ook is hij daarom veel met muziek bezig, vind ik ook leuk, maar niet altijd. Gelukkig houdt ie daar wel rekening mee.

Maja, ik heb ook min minpunten. Ben compleet verslaafd geweest aan CSI en keek elke aflevering die er op tv te zien was. Nu is dat ook veel minder geworden. Mijn lief kijkt wel eens mee, en ik sla wel eens een aflevering over.

En als laatste nog: Als ik eens baal van mijn vriend en zijn muziek troost ik mezelf met de gedachte dat ik hem niet ontmoet had als hij niet in zijn band gespeeld had. Dus alles heeft zijn positieve kanten
pi_34862767
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn toenmalige vriendje was niet echt outgoing of in voor leuke dingen. het was dus niet dat we/hij/ik iets miste op dat gebied. Het was misschien juist meer omdat ik altijd thuis zat, dat ik zoveel ben gaan gamen

Ik vind het altijd een beetje jammer wanneer mensen die zelf niet begrijpen waarom iemand iets doet/wil/denkt de ander als 'sneu' bestempelen, of dat nou om gamen, tv kijken, boeken lezen of sigarenbandjes verzamelen is.
Ja dat kan ik me wel goed voorstellen, dat zoiets gewoon groeit. Uit je reacties maak ik wel op dat je nu wat minder games speelt? Overigens ben ik het wat dat laatste betreft helemaal met je eens hoor

XcUZ_Me Jij hebt een echte!

Ik had er eigenlijk nog nooit zo over nagedacht, maar ik denk inderdaad dat mannen zich veel meer kunnen verliezen in een hobby dan vrouwen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:53:04 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34862841
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef Étoile het volgende:

[..]

XcUZ_Me Jij hebt een echte!
Jup
pi_34863031
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Scorpie het volgende:
Mijn irritantste hobbie is denk ik computeren daar kan me vriendin echt niet tegen hehe, maar ja moet ze maar niet met een IT-nerd omgaan he!
*herkend*
pi_34863053
Voetbal
Hij (ex) was gymleraar en voetbaltrainer. Dus drie keer in de week trainen, zondag wedstrijd. In between hing hij per dag minstens 2 uur aan de telefoon. Met spelers, met collega-trainers, met voetbalgekke vrienden. Toen hij de cursus trainer/coach betaald voetbal ging doen werd dat nog erger. Gingen we eens uit, dan kwamen we om de vijf meter wel een voetballer/ex-voetballer tegen die hij kende en waar mee gepraat moest worden. ELKE zondag na de wedstijd Studio Sport en daarna naar zijn ouders om daar te praten over de wedstrijd van die dag. Op vrijdag naar MMV-thuis.

Need I go on? Mijn hobbies (pc, lezen en de internationale vrouwenhobby shoppen) werden afgedaan met "Hm".

Ik ben blij dat ik van 'm af ben maar ook om andere redenen (zijn andere hobby: aandacht van vrouwen)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34863221
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:30 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Betje schelden naar je beeldscherm.
Door ts blairen.
Yep.. En ik werd hartelijk uitgelachen... totdat het dagelijks voorkwam.
pi_34867316
Mijn vriend speelt fanatiek Mechwarrior en iets minder fanatiek warhammer, vampire, roleplayed en speelt nog een hoop andere (bord)spellen. Ach hij is er goed in en het kost meestal een paar avonden in de week en soms een dag in het weekend en 1x in de maand een hele zaterdagavond/nacht, maar zolang het niet al te veel van de 'ons'-tijd kost is het prima, heb ik ook lekker tijd voor mezelf!
Gelukkig zorgt hij er zelf ook wel voor dat we nog tijd voor elkaar hebben en ziet hij het ook als het teveel tijd gaat kosten, hoef ik niet steeds zelf om aandacht te zeuren.
pi_34870796
Ieder z'n ding, zo lang het maar niet ten koste gaat van de relatie. Dus obsessief gedrag wat betreft de hobby is vervelend, of als het echt enorm veel tijd opslokt. En als de hobby je echt niet ligt, wat voor jezelf doen en anders een beetje flexibel naar elkaar zijn .
pi_34871021
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef marsterretje het volgende:
Mijn teerbeminde speelt Warhammer. Ja lach maar ja!
En wat is daar mis mee , als dat niet het enige gespreksonderwerp is dan (en niet het enige wat ie doet...)
Have fun...
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:22:20 #98
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34887435
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zou me ergeren aan jouw hobby, die voortdurende aandachtstrekkerij.
Aandacht is zeker ok Bedankt ervoor
quote:
Wees blij dat iemand zich vermaakt. Niets is vervelender dan een partner die zich continu opdringt en verveelt.
Dat er andere irritante leefmogelijkheden bestaan wil natuurlijk niet zeggen dat een fanatieke hobby niet irritant kan zijn
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_34887506
mijn hobby is mijn werk. maar als er een meisje in de buurt is is zij ineens belangrijker ik denk dat ik wel mate weet te houden wat dat betreft.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34892072
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Yep.. En ik werd hartelijk uitgelachen... totdat het dagelijks voorkwam.
Whehe, hier wordt het niet eens meer gehoord.
Meestal onder gtst en dat soort ongein aant gamen, hoef k der niet naar te kijken, en hoort ze mijn gezeur neit dat ik der geen klote aan vindt.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')