Opzich heeft dat toch weinig met de hobby zelf te maken? Ik zet m'n racket, fiets, hardloopschoenen enz. toch ook niet voor het raam ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou he! En als je eens wist hoe hard ik dat altijd heb lopen verkondigen!![]()
'In mijn huis géén zwaarden of messen aan de muur!'.![]()
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dsc01548-k.jpg
Waarom nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:05 schreef Aparteling het volgende:
Waarom zou iemand uberhaupt postzegels willen verzamelen![]()
ik zeg toch niet dat iemand moet veranderenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou dan! Bemoei je met jezelf ofzo en laat die gozer. Er zijn zoveel gasten die van gamen houden, zo vreemd is het niet eens hoor.![]()
Ik zou uberhaupt geen relatie aangaan met iemand met "vreemde gewoontes". Ik wil iemand zoals ze is en dat graag zo laten. Persoonlijk geloof ik niet zo in de wetenschap dat iemand voor je kan of moet veranderen. Dat gaat op een bepaald moment toch verkeerd.
Mijn toenmalige vriendje was niet echt outgoing of in voor leuke dingen. het was dus niet dat we/hij/ik iets miste op dat gebied. Het was misschien juist meer omdat ik altijd thuis zat, dat ik zoveel ben gaan gamenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:33 schreef Étoile het volgende:
Miss sly, hield je in die relatie nog wel tijd over om samen leuke dingen te doen of bijv. naar vrienden te gaan? Ik denk dat er in het algemeen vaak een etiketje 'sneu' hangt bij hobbies die met computers te maken hebben (ze repareren, gamen, moderaten op een forum, chatten etc). Maar misschien verandert dat nog wel nu steeds meer mensen computers gebruiken en van jongs af aan leren gamen etc. Tv kijken heeft trouwens ook een beetje dat effect.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soms is het wel ergerlijk, bijvoorbeeld als je een hele lading technische feitenkennis over je uitgestort krijgt als je ergens onderweg een bepaalde trein tegenkomt of als hij foto's van bovenleiding gaat maken op vakantie in het buitenland.
Betje schelden naar je beeldscherm.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Aneurism het volgende:
Vraag het mijn vriendin, die zit dagelijks naar een gamert te kijken 8)
Tja, dat zijn echt de momenten dat ik wel eens denk: "moet dit nou?". Maar daar staat tegenover dat als ik in een andere stad ben, ik altijd even bij de Slegte ga kijken of ze nog leuke, interessante treinenboeken voor hem hebben en als ik dan wat zie, dan bel ik 'm op om te overleggen of hij ze wil hebben en dan neem ik ze voor hem meequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, dat zijn echt de momenten dat ik wel eens denk: "moet dit nou?". Maar daar staat tegenover dat als ik in een andere stad ben, ik altijd even bij de Slegte ga kijken of ze nog leuke, interessante treinenboeken voor hem hebben en als ik dan wat zie, dan bel ik 'm op om te overleggen of hij ze wil hebben en dan neem ik ze voor hem mee.
Ja dat kan ik me wel goed voorstellen, dat zoiets gewoon groeit. Uit je reacties maak ik wel op dat je nu wat minder games speelt? Overigens ben ik het wat dat laatste betreft helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn toenmalige vriendje was niet echt outgoing of in voor leuke dingen. het was dus niet dat we/hij/ik iets miste op dat gebied. Het was misschien juist meer omdat ik altijd thuis zat, dat ik zoveel ben gaan gamen
Ik vind het altijd een beetje jammer wanneer mensen die zelf niet begrijpen waarom iemand iets doet/wil/denkt de ander als 'sneu' bestempelen, of dat nou om gamen, tv kijken, boeken lezen of sigarenbandjes verzamelen is.
Jupquote:
*herkend*quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Scorpie het volgende:
Mijn irritantste hobbie is denk ik computerendaar kan me vriendin echt niet tegen hehe, maar ja moet ze maar niet met een IT-nerd omgaan he!
Yep.. En ik werd hartelijk uitgelachen... totdat het dagelijks voorkwam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:30 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Betje schelden naar je beeldscherm.
Door ts blairen.
En wat is daar mis meequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef marsterretje het volgende:
Mijn teerbeminde speelt Warhammer. Ja lach maar ja!![]()
Aandacht is zeker okquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zou me ergeren aan jouw hobby, die voortdurende aandachtstrekkerij.
Dat er andere irritante leefmogelijkheden bestaan wil natuurlijk niet zeggen dat een fanatieke hobby niet irritant kan zijnquote:Wees blij dat iemand zich vermaakt. Niets is vervelender dan een partner die zich continu opdringt en verveelt.
Whehe, hier wordt het niet eens meer gehoord.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep.. En ik werd hartelijk uitgelachen... totdat het dagelijks voorkwam.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |