abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34855231
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 08:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Mja je kunt natuurlijk wel afvragen of jouw levenstijl te combineren valt met een relatie
Ligt er een beetje aan hoeveel tijd het opslokt natuurlijk. Als er geen tijd is voor andere dingen, is het niet te combineren met een relatie. Als het alleen bepaalde verplichtingen en een flinke dosis tijd kost, maar je ook nog tijd voor elkaar overhoudt, kan het best.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_34855266
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan hoeveel tijd het opslokt natuurlijk. Als er geen tijd is voor andere dingen, is het niet te combineren met een relatie. Als het alleen bepaalde verplichtingen en een flinke dosis tijd kost, maar je ook nog tijd voor elkaar overhoudt, kan het best.
K hou nog wel tijd over, Veel zelfs.
Maar dik een uur per dag wordt er toch wel gespeeld.soms meer
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 8 februari 2006 09:21 schreef het.ismij het volgende:

[..]

makkelijk,
En zijn alleen bepaalde momenten dat ik MOET spelen (ivm met wedstrijden )
Verder speel k meestal als de rest al slaapt.
Ja, dat moest ik dus ook, en dat viel niet in goede aarde. Zeker niet als hij daarvoor achter de pc uit moest waar ik vervolgens de hele avond/nacht achter zat

Maar goed, dat heb je ook als je een of andere teamsport doet en meedoet met de competitie.
pi_34855313
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:25 schreef het.ismij het volgende:

[..]

K hou nog wel tijd over, Veel zelfs.
Maar dik een uur per dag wordt er toch wel gespeeld.soms meer
Ik vind dik een uur per dag helemaal niet veel, eigenlijk.
Daar kwam ik niet mee uit
pi_34855343
precies,..
wars en scrims meoten gewoon gespeeld worden, ik kondig het ook altijd even dag van tevoren aan.
En dan zie k vriendin gewoon uurtje later ofzo. (scheelt als je neit samen woont)

Uur per dag is het minimaal he.
zitten wel uitschieters van uur of 7/8.
Enne haar irritante 'hobbie' is dat ze veel te actief/gezond bezig is. Sporten, wandelen, fietsen pffffffff ik word al moe als ik er aan denk!
pi_34855376
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:30 schreef het.ismij het volgende:
precies,..
wars en scrims meoten gewoon gespeeld worden, ik kondig het ook altijd even dag van tevoren aan.
En dan zie k vriendin gewoon uurtje later ofzo. (scheelt als je neit samen woont)

Uur per dag is het minimaal he.
zitten wel uitschieters van uur of 7/8.
Ik hoefde mijn wars niet aan te kondigen, dat was bijna iedere avond
En dan mee cups organiseren enzo, demo's maken, trainen, relaxt spelen op ffa-servers...ja, het kostte een hele hoop tijd: vanaf na het eten tot uurtje of 3 's nachts
pi_34855378
Vriendin heeft niet echt hobby's.
Behalve slap ouwehoeren de hele dag, en in MIJN bed liggen.

@ miss: Herkenbaar
K speelde meestal alleen de belangrijke tegen moeilijke tegenstanders mee, De rest deed mijn team wel.
We hadden een klein elite team, dus ging altijd wel goed.
en daarbij website beheer, was altijd wel handig om die te editten als de rest aant warren was.

Ik vind er weinig irritants aan, al is het niet direct mijn ding (al zou ik best willen gaan gamen als ik straks een goede internetverbinding heb, daar heb ik wel wat mee).

Er gaat met name in de RC veel tijd en vooral ook veel geld zitten, maar daar heb ik eigenlijk geen moeite mee. Hij wordt er echt superblij van, dan is het toch goed? Ik vind het leuk voor hem dat ie een leuke hobby heeft waar ie zijn ei in kwijt kan
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_34855892
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:45 schreef Ripley het volgende:
Mijn vriendje is een fanatieke online gamer en hij doet aan RC racen - rijden met 1;10 autootjes dus.

Ik vind er weinig irritants aan, al is het niet direct mijn ding (al zou ik best willen gaan gamen als ik straks een goede internetverbinding heb, daar heb ik wel wat mee).

Er gaat met name in de RC veel tijd en vooral ook veel geld zitten, maar daar heb ik eigenlijk geen moeite mee. Hij wordt er echt superblij van, dan is het toch goed? Ik vind het leuk voor hem dat ie een leuke hobby heeft waar ie zijn ei in kwijt kan
Een vrouw naar me hart, geen gezeik over een hobby waar je fanatiek mee bezig bent.
Ik heb der nog 1 waar k wel op ze tijd problemen mee krijg.
Ma goed, das een ander verhaal.
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:01:04 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34855947
Ik vind mensen met van die japanse zwaarden aan de muur altijd een beetje kneuzerig. Ik hou niet zo van messentrek werk en de bijbehorende meuk.

Alleen bleek dat mijn aan zwaardvechten doet als sport.
En dus staat er nu een standaard met 2 zwaarden in de vensterbank.

Scheelt wel dat hij er 'echt op zit' in dit geval. Irritant vind ik het niet. Is mooi om naar te kijken.

Oh, en hij is een fanatiek duiker. Elk weekend ligt hij wel onder water. Is ook niet mijn hobby en al helemaal niet als ik hem hoor over de wat diepere duiken, maar goed, het is een grote jongen en ik ga hem niks verbieden. Lijkt mij niet echt gezond voor de relatie.

Again, niet echt irritant verder...
pi_34856124
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind mensen met van die japanse zwaarden aan de muur altijd een beetje kneuzerig. Ik hou niet zo van messentrek werk en de bijbehorende meuk.

Alleen bleek dat mijn aan zwaardvechten doet als sport.
En dus staat er nu een standaard met 2 zwaarden in de vensterbank.

Scheelt wel dat hij er 'echt op zit' in dit geval. Irritant vind ik het niet. Is mooi om naar te kijken.

Oh, en hij is een fanatiek duiker. Elk weekend ligt hij wel onder water. Is ook niet mijn hobby en al helemaal niet als ik hem hoor over de wat diepere duiken, maar goed, het is een grote jongen en ik ga hem niks verbieden. Lijkt mij niet echt gezond voor de relatie.

Again, niet echt irritant verder...
Waar je al niet van op terugkomt.
ik zou mij niets voor kunnen stellen wat mij echt zou kunnen irriteren.

Ik vind alles best zolang het míj niet beperkt en er communicatie over de manier/tijdstip waarop mogelijk is.
Het zijn denk ik niet zozeer de bezigheden die mensen irriteren, het is dat wat de bezigheid verder voor gevolgen voor jóu / de relatie heeft.

Gamen ? Geen probleem mee, vind ik nog wel gezellig om af en toe samen te doen ook.
Maar als er geen tijd voro "ons" over blijft.. tsja dan vind ik het tijd worden voor een gesprek, want dat zou mij het idee geven dat de realtie overbodig is.

Sigarenkistjes sparen ? Goed hoor ! Ik wil wel helpen zoeken op de rommelmarkt naar aparte exemplaren. Ik wil alleen niet dat ze overal over de grond liggen zodat ik mijn nek breek.
In dat geval zullen er afspraken komen tto welke ruimte de verzameling zich gaat beperken.

Voetbal voetbal voetbal voetbal ? Niet mijn ding, maar ga je gang. Pik ik die tijd lekker om ook iets echt "voor mij" te doen. En dan spreken we af dat we naderhand lekker samen een filmpje gaan kijken of naar buiten gaan.

Zolang er communicatie is en het mogelijk is afspraken te maken, denk ik dat er wel uit te komen moet zijn.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:20:28 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34856385
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:09 schreef het.ismij het volgende:
Waar je al niet van op terugkomt.
Nou he! En als je eens wist hoe hard ik dat altijd heb lopen verkondigen!
'In mijn huis géén zwaarden of messen aan de muur!'.

http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dsc01548-k.jpg
pi_34856405
Geloof me, het is beter om een partner mét een drukke hobby te hebben, dan een partner zónder enige hobby. 'Jij bent mn hobby'. Oo fuck, nee he, get a life, ik ben een heleboel, maar geen entertainmentcenter voor een vrouw zonder verdere interresses
Big dick.
pi_34856427
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef livEliveD het volgende:
Stel je partner heeft een hobby waar jij eigenlijk enorm van baalt.
  • Dagenlang suf achter de computer hangen waardoor je denkt van: wordt nu eens actief
  • Constant experimenteel koken terwijl je eigenlijk eens verlangt naar simpelweg een bord met patat
  • Hardlopen is het helemaal waardoor jij in de avond een sagarijn naast je hebt zitten als een bepaald record weer eens niet verbroken kon worden
  • De postzegelverzameling gaat boven alles en erover ophouden is er niet bij
  • Ik zou me ergeren aan jouw hobby, die voortdurende aandachtstrekkerij.
    Wees blij dat iemand zich vermaakt. Niets is vervelender dan een partner die zich continu opdringt en verveelt.
    The gum you like, is coming back in style.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 10:22:49 #67
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_34856438
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou he! En als je eens wist hoe hard ik dat altijd heb lopen verkondigen!
    'In mijn huis géén zwaarden of messen aan de muur!'.

http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Dsc01548-k.jpg
    das dan toch ook gelukt
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_34856508
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Ik zou me ergeren aan jouw hobby, die voortdurende aandachtstrekkerij.
    Wees blij dat iemand zich vermaakt. Niets is vervelender dan een partner die zich continu opdringt en verveelt.
    sorry, ik zou ook niet overweg kunnen met iemand die heel de tijd achter zijn pc plakt om spelletjes te spelen hoor. Toen ik studeerde, had ik zo'n buurjongen, de hele godganse dag achter zijn pc te gamen, ... ik vind dat turn off nummer één ( en ik wou echt niet zijn aandacht of zo ). Dat is gewoon niet iemand die bij mij zou passen , ik zou me er dood aan ergeren.
    PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
      woensdag 8 februari 2006 @ 10:26:35 #69
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34856528
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
    das dan toch ook gelukt
    Hey, ik ga niet alles uit handen geven natuurlijk.
    pi_34856624
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

sorry, ik zou ook niet overweg kunnen met iemand die heel de tijd achter zijn pc plakt om spelletjes te spelen hoor. Toen ik studeerde, had ik zo'n buurjongen, de hele godganse dag achter zijn pc te gamen, ... ik vind dat turn off nummer één ( en ik wou echt niet zijn aandacht of zo ). Dat is gewoon niet iemand die bij mij zou passen , ik zou me er dood aan ergeren.
    Wat heb jij met die buurjongen te maken? Niets toch?
    pi_34856878
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Wat heb jij met die buurjongen te maken? Niets toch?
    nee, ik vond het gewoon zielig gedrag, obsessief ... en ik kan me voorstellen dat ik met zo'n partner niet zou kunnen leven.

ik vind het dus maar gemakkelijk om te zeggen dat je zo maar elke hobby van je partner moet accepteren. Met sommige gewoonten zou ik NIET kunnen leven.
    PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 februari 2006 @ 10:43:23 #72
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_34856931
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

nee, ik vond het gewoon zielig gedrag, obsessief ... en ik kan me voorstellen dat ik met zo'n partner niet zou kunnen leven.

ik vind het dus maar gemakkelijk om te zeggen dat je zo maar elke hobby van je partner moet accepteren. Met sommige gewoonten zou ik NIET kunnen leven.
    maar je verwacht wel dat anderen jouw hobbies gewoon accepteren?
    dr is nog altijd zoiets als geven en nemen in een relatie

mij boeit t echt niet als de partner in mijn relatie graag achter de pc hangt. ga ik wel op de bank hangen met een goed boek. zolang je ook maar momenten deelt en niet als 2 sufkoppen langs elkander leeft
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_34857017
    quote:

[..]

Nou dan! Bemoei je met jezelf ofzo en laat die gozer. Er zijn zoveel gasten die van gamen houden, zo vreemd is het niet eens hoor.

Ik zou uberhaupt geen relatie aangaan met iemand met "vreemde gewoontes". Ik wil iemand zoals ze is en dat graag zo laten. Persoonlijk geloof ik niet zo in de wetenschap dat iemand voor je kan of moet veranderen. Dat gaat op een bepaald moment toch verkeerd.
    pi_34857034
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar je verwacht wel dat anderen jouw hobbies gewoon accepteren?
    dr is nog altijd zoiets als geven en nemen in een relatie

mij boeit t echt niet als de partner in mijn relatie graag achter de pc hangt. ga ik wel op de bank hangen met een goed boek. zolang je ook maar momenten deelt en niet als 2 sufkoppen langs elkander leeft
    Vind ik ook ja.
    pi_34857121
    quote:

[..]

Als zijn hobbies zouden bestaan uit het martelen van konijnen of het bepotelen van kleine kinderen zou ik dat niet kunnen accepteren. Maar bonsai boompjes cultiveren, treinen sparen of koi karpers kweken zou ik wel trekken hoor. Ik hoef het zelf toch niet te gaan doen? Laat hem maar lekker zelf uitmaken hoe hij zijn tijd in wil vullen met dingen die hij leuk vindt. Zolang er ook nog tijd voor mij is vind ik dat werkelijk geen enkel probleem.

Waarom zouden enkel dingen die ik leuk vindt of waar ik me in kan vinden leuk zijn?
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')