Da's wel héél erg vroege morgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
En hier ook een goeiemorgen ... lekker weertje aan het strand vandaag:-)
Ik was een half uur te laat en was als nog de eerste, de ronde tijd van mijn collega's was kennelijk nog iets beroerderquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:06 schreef Shark.Bait het volgende:Damn nog te laat op mijn werk ook nog
De Leiderdorpse "groene golf" werkte tegen
Ik zou bijna denken dat je het druk hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
Zo.. terug uit het ziekenhuis.
Kan ik ff heel snel iets in huis doen, zo nog ff langs de boekhouder... bah...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer op kantoor voor een enerverende dag werkIemand ondertussen nog wat fotografisch interessants gedaan
Ik ook hoorquote:
quote:owjah
* Ynske gaat ff voor je meelen
Vandaag is dat ook een dag zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je het druk hebt
Gisteravond nog wat foto's gesoeped... Telt dat ook??quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer op kantoor voor een enerverende dag werkIemand ondertussen nog wat fotografisch interessants gedaan
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gisteravond nog wat foto's gesoeped... Telt dat ook??
En ik heb waarschijnlijk een gemolde lens50mm F/1.8 motor ratelt
![]()
Op lokale harde schijf, met backup op server. Software back ik up op CDROM, maar die moet ik wel elke 3-4 jaar vernieuwen, want CDROMs corroderen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
Pfoeiii, hij doet het weer...kon gisteren niet in de externe harde schijf, best schrikken...
Vandaag lekker alles op dvd zetten, heeft me wel even wakker geschud dat gevalletje van gisteren....back-uppen vanaf vandaag...
Hoe slaan jullie je informatie op?
Op de harde schijf en een kopie op een externe harde schijf. DVD's kan ik ook wel doen, maar die hebben ook niet het eeuwige levenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
Hoe slaan jullie je informatie op?
Geen flauw idee... Hij ratelt bij focussen. EN ik ben ook bang dat ie buiten de garantie is gevallen. Kan hemnu eigenlijk nog het beste gebruiken voor manual focus. En een nieuwe bestellen, het liefst eentje met een langere levensduur.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat heb je met die lens uitgespookt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |