weet je hoe koud het daar isquote:
wat staat er op? forum.fok.nl ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik denk dat de lichtkrant aan de zijkant toch een beetje een give away is
het kan wel... ik heb het hem zien doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Denk aan de 3 Ps:
Practice
Practice
Practice
![]()
nee "stand clear"quote:
Sjongequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee "stand clear"
je kan die text wel veranderen maar hij kan de handleiding niet meer vinden
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lostminds het volgende:
"all your base are belong to us"
zoooo 2001quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lostminds het volgende:
"all your base are belong to us"
dat ding ook hoor...quote:
Merci, jij ook voor straks. Slaapse Kleintjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef lostminds het volgende:
truste mod
Die zijn wel heel erg gaaf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef lostminds het volgende:
nee tenzij je van speelgoed ufo's houdt
Da's wel héél erg vroege morgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
En hier ook een goeiemorgen ... lekker weertje aan het strand vandaag:-)
Ik was een half uur te laat en was als nog de eerste, de ronde tijd van mijn collega's was kennelijk nog iets beroerderquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:06 schreef Shark.Bait het volgende:Damn nog te laat op mijn werk ook nog
De Leiderdorpse "groene golf" werkte tegen
Ik zou bijna denken dat je het druk hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
Zo.. terug uit het ziekenhuis.
Kan ik ff heel snel iets in huis doen, zo nog ff langs de boekhouder... bah...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer op kantoor voor een enerverende dag werkIemand ondertussen nog wat fotografisch interessants gedaan
Ik ook hoorquote:
quote:owjah
* Ynske gaat ff voor je meelen
Vandaag is dat ook een dag zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je het druk hebt
Gisteravond nog wat foto's gesoeped... Telt dat ook??quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer op kantoor voor een enerverende dag werkIemand ondertussen nog wat fotografisch interessants gedaan
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gisteravond nog wat foto's gesoeped... Telt dat ook??
En ik heb waarschijnlijk een gemolde lens50mm F/1.8 motor ratelt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |