quote:,,We staan er niet goed voor, dat moge duidelijk zijn'', aldus Blind in een reactie op de vraag hoe beschamend de huidige klassering van Ajax is. ,,Hoe jullie dat willen opschrijven, is jullie zaak. Maar ik probeer me bezig te houden met het realiseren van onze doelstelling en dat moet ook in de groep zo leven. Zonder de situatie te bagatelliseren, moet het besef leven dat we dit seizoen toch nog goed kunnen afsluiten. Het zou voor andere ploegen wrang zijn als wij ons na een slecht seizoen toch nog plaatsen voor de play-offs, terwijl zij er naast grijpen na een goed seizoen. Of ik tegenstrijdige gevoelens zou hebben als het zo loopt? Nee, als we het aan het einde van de rit hebben gehaald, ben ik gewoon blij.''
he wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
Haha die kakkerlakken die een dvd uitbrengen omdat ze is 2x in een jaar van ons winnen, hoe kansloos kan je zijn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
En dat is 1 en dat is 2 en dat is 3 en dat is 4 en dat is 5 en dat is 6 en dat is 7 en dat is 8 en dat is 9 en dat is 10 en dat is 11 en dat is 12 en dat is 13 en dat 14 en dat is 15 en dat is 16 en dat is ZEVENTIEN
Feyenoord gaat een dvd uitbrengen met overwinningen, met name die van Ajax dit seizoen. Deze twee wedstrijden komen er ook op te staan, live zelfsquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze gaan een speciale dvd uitbrengen met de 2 klassiekers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat zeggen allerlei kakkerlakken tegen me en dat werd gister ook in Voetbal Insite gezegd![]()
Het grote AFC AJAX-topic #281quote:Na de tweede overwinning op Ajax in één seizoen, iets wat door de club zes seizoenen geleden voor het laatst gepresteerd werd, heeft Feyenoord besloten een speciale dvd uit te brengen.
Zowel de overwinning Amsterdam (1-2) als de zege van afgelopen zondag in Rotterdam (3-2) worden daarop volledig uitgezonden.
Het is sinds kort mogelijk voor clubs om gebruik te maken van beelden van andere clubs, mits het bestemd is voor een club gerelateerd artikel.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:38 schreef Jasza het volgende:
HAHA MIDO PROBLEEMCHILD, HIJ WORD GEWISSELD EN GAAT RELLEN MET DE COACH
Dat is niet de foto die erbij hoort, als je het daarvoor deedquote:
Volgens mij was het ook een andere coach.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is niet de foto die erbij hoort, als je het daarvoor deed. Egypte speelde in het rode shirt.
Dat ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook een andere coach.
deze keer, ik zie sinds zondag al geen titel meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
zonder titel deze keer?
Haha verdome triest jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
Haha die kakkerlakken die een dvd uitbrengen omdat ze is 2x in een jaar van ons winnen, hoe kansloos kan je zijn.
Elk tegendoelpunt tegen Willem II is al een blamage.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef Shreyas het volgende:
Morgen Willem II, een tegenstander die komt als geroepen. Kan Ajax in ieder geval weer aan zelfvertrouwen winnen, gewoon 5-1 winnen morgen.
Zit er dit jaar niet inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
zonder titel deze keer?
Ik lees hier: Martin van Geelquote:Jaap Stam boos op lakse Hiddink en PSV
6/2/2006 20:45
Jaap Stam en zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel zijn teleurgesteld in slechte verliezer PSV. De toekomstige Ajacied baalt ervan dat de Eindhovenaren hem afschilderen als geldwolf, terwijl dat aspect juist geen rol van betekenis speelde in zijn keuze voor Ajax.
Guus Hiddink was in eerste instantie de eerste die hem concreet polste voor een terugkeer komend seizoen. De coach van de Eindhovenaren wilde met Stam nog 'praten over de technische invulling van zijn rol', terwijl Stam wilde dat PSV eerst zaken deed met AC Milan.
Ajax meldde zich inmiddels eveneens en bewandelde wel vlot de juiste route, waarna Stam toehapte. Het verwijt vanuit Brabant dat de voormalige international voor de centen voor De Arena had gekozen, weerspreekt Stam. Hij verdient per jaar zelfs twee ton minder bij Ajax dan hij bij PSV aan salaris zou incasseren.
Weinig kans dat ajax morgen in eigen huis van Willem2 verliest hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax morgen verliest van Willem II wordt Blind ontslagen, mark my words
quote:'Ajax praat met middenvelder'
[Bron: VoetbalZone]
Volgens bronnen binnen Ajax is de club bezig met een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Namen worden nog niet genoemd, maar het zou gaan om een gerenomeerd (oud-)international.
Met het aantrekken van Kenneth Perez (AZ, 31) en Jaap Stam (AC Milan, 33) is voor volgend seizoen al de nodige ervaring toegevoegd aan het jonge elftal. Dit jaar ontbreekt in de selectie een echte leider en volgens trainer Blind is er weinig tot geen sprake van een hierarchie in het team.
De Tsjechische middenvelder Tomas Galásek blijkt geen natuurlijke leider te zijn en zal daarom aan het einde van dit seizoen Amsterdam verlaten. Welke speler de opvolger op zijn positie wordt, is nog onbekend.
Check het vorige topic nog maar eens, volgens mij zijn er 30 namen gevallenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Weinig kans dat ajax morgen in eigen huis van Willem2 verliest hoor!
Wie is volgens jullie die middenvelder? Davids?
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:32 schreef F1Bas het volgende:
Tsja voetbalzone, de kans dat Ronaldihno komt lijkt mij groter dan de waarheid van een bericht van deze site.
Ongetwijfeld... Ik blijf hoop houden op Denny Landzaat, heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef jna het volgende:
Toch is Ajax waarschijnlijk nog wel op zoek naar een middenvelder denk ik.
* hoopt meequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... Ik blijf hoop houden op Denny Landzaat, heb er wel vertrouwen in.
Lekker belangrijk wat Alkmaar vindt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:49 schreef Beschouw het volgende:
Zullen ze in Alkmaar leuk vinden.....
Scheit wat ze in Alkmaar vinden, AZ is een provinciaal clubje en Ajax een topclub.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:49 schreef Beschouw het volgende:
Zullen ze in Alkmaar leuk vinden.....
quote:Voetbal is oorlog.
doeiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:53 schreef JoleX het volgende:
Scheit wat ze in Amsterdam vinden....
zou er maar niet zo zeker van zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef Suijk het volgende:
We wachten op de volgende move van V. Geel...
Overigens mag er wmb wel weer een titel de volgende keer, de dagen van rouw zijn na morgen weer over.
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:
VOLGENS DE SPORTWEEK VAN VOLGENDE WEEK WORD MARCO VAN BASTEN NA HET WK DE TRAINER VAN AJAX:
Van Basten na WK naar Ajax
Marco van Basten zal na het WK Danny Blind opvolgen als hoofdtrainer van Ajax. De Amsterdammers die niet gelukkig zijn met de Zeeuw aan het roer wilden de bondscoach eigenlijk per direct hebben maar hier ging de KNVB niet op in.
KNVB voorzitter Kessler:”Marco moet zich tot en met het WK 100% inzetten voor het Nederlands Elftal, hierna mag hij gebruikmaken van zijn clausule”. Deze clausule houdt in dat hij of de KNVB kon beslissen om de verbintenis die tot het EK 2008 zou lopen te verbreken na het WK.
Technische directeur Martin van Geel:” We zijn erg blij met de komst van Marco, zijn komst zorgde er bijvoorbeeld voor dat we Jaap Stam konden contracteren.” Dit duidt er op dat de overeenkomst al vorige week beklonken is.
Het is nog niet geheel duidelijk wat er met Blind zal gebeuren. “We willen hem wel graag in de organisatie houden maar we moeten nog bekijken in welke rol”, volgens Van Geel
Hoofd jeugdopleiding is de meest voor de hand liggende optie. Blind beklede deze functie namelijk ook al voordat hij hoofdtrainer werd.
Ik niet, hij zal ons redden.quote:
Hehe ik zou het bericht nog maar eens lezen dan... Als Martin van Geel dat gezegd zou hebben zou het nu wel op 801 hebben gestaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:17 schreef Jasza het volgende:
Dan geloven jullie het niet, die gast is beheerder van Champman(groot forum over een voetbalspel) en daar heeft hij het ook gepost dus ik geloof hem. Het kan een geintje zijn, maar ik vertrouw die gozer.
heel internet zou er vol mee staan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe ik zou het bericht nog maar eens lezen dan... Als Martin van Geel dat gezegd zou hebben zou het nu wel op 801 hebben gestaan
Hij heeft nooit onder vB gespeeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef Nashje het volgende:
[..]. Maar er zit wel degelijk logica in dit bericht. Stam tekent omdat Van Basten terug komt.
Idd, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geintje moet kunnen, maar had het beter niet hier kunnen posten![]()
die snap ik inderdaad ook niet helemaal, wat heeft Stam met Marco?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij heeft nooit onder vB gespeeld
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef jna het volgende:
Dirk-Kuyt zal het wel weer naar voetbalzone mailen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Iemand nog iets gehoord over Jenner?
quote:Jenner heeft nog geen contact met Ajax
Aanvaller Julian Jenner heeft tegenover de Delftse Post verklaard geen contact met Ajax te hebben gehad over een mogelijke overstap naar de Amsterdam Arena.
De zaakwaarnemer van Jenner, Sjaak Swart zegt eveneens nog niet door de Amsterdammers benaderd te zijn.
Er wordt al een tijd door diverse nederlandse media geschreven en gesproken dat Jenner, volgend seizoen de overstap maakt naar de Amsterdam Arena. Naast Ajax zouden ook AZ en Feyenoord interesse hebben in de jonge aanvaller van NAC.
Het is op z'n minst opvallend te noemen dat de 22-jarige aanvaller in de belangstelling staat van nederlandse topclubs. Tot dusverre speelde Jenner slechts 27 wedstrijden in het betaalde voetbal, waarvan het grootste deel dit seizoen in het shirt van NAC.
Dat wilde hij ermee bereiken en hij wilde mij als gast gebruiken die het ging rondposten. Gelukkig alleen hier gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef jna het volgende:
Stel je voor dat dit gerucht groot gaat worden![]()
Het was een te net nieuwsbericht om als 'nieuwtje van een stagevriend' te lijken. Dan had ie het veel rommeliger geschreven; nu is het, hoe gek het ook klinkt, simpelweg te officieel om echt te laten lijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat wilde hij ermee bereiken en hij wilde mij als gast gebruiken die het ging rondposten. Gelukkig alleen hier gedaan![]()
Ja, je hebt gelijk nu ik het teruglees zitten er wel wat domme dingen in ja. Maargoed geruchten houden het spannendquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het was een te net nieuwsbericht om als 'nieuwtje van een stagevriend' te lijken. Dan had ie het veel rommeliger geschreven; nu is het, hoe gek het ook klinkt, simpelweg te officieel om echt te laten lijken.
Neuh, niet op deze manier. Genoeg erover lijkt mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk nu ik het teruglees zitten er wel wat domme dingen in ja. Maargoed geruchten houden het spannend![]()
zoiets had je toch al eerderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
Ja het was dus een geintje van die aap, ik heb gelijk zin om hem te slaan nu
Dat we dit moeten zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
FC Groningen laat punten liggen vanavond. Ajax kan er overheen morgen.
Seedorf aub niet zegquote:Ajax wil nog meer ervaring binnenhalen
Gepost op 07-02-2006 21:20 door Johan Voetberg - Bron: VoetbalZone
Image: uploads/ajaxlogohuidigVolgens de Nederlandse voetbalwebsite VoetbalZone is Ajax bezig om een zeer ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie te halen. Namen worden (nog) niet genoemd, maar het zou gaan om een gerenomeerd (oud-)international. Het zou gaan om Edgar Davids (Tottenham Hotspur) en/of Clarence Seedorf die dan Jaap Stam tegenkomt.
Met het aantrekken van Jaap Stam en Kenneth Perez heeft Ajax voor volgend seizoen de nodige ervaring toegevoegd aan het elftal. Dit jaar ontbreekt in de selectie een echte leider en als we trainer Danny Blind moeten geloven is er weinig tot geen sprake van een hierarchie in het team.
De Tsjechische middenvelder en tevens aanvoerder Tomas Galásek blijkt volgens Blind geen natuurlijke leider zijn en zal daarom komende zomer vertrekken.
Ach, Galasek mist ook penaltiesquote:
Nee, volkomen begrijpelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Seedorf komt echt nooit meer terug naar Nederland...
Godzijdankquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, volkomen begrijpelijk natuurlijk.
Wat is dit voor onzin bericht? Dit is hetzelfde bericht dat voetbalzone online heeft gebracht maar in dit bericht zijn er namen bij genoemd.quote:
Van Gaal enzo, misschien dat er iets achter de schermen speelt. Louis terug, edje terug?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens dat bericht dat Davids zou terug komen dat klopt niet hoor. Blijft zowiezo voetbalzone.
Hij heeft laatste tijd voor de spurs nooit gesproken met Ajax. Het bevalt hem nu in London erg goed. In nederland was hij wel bijna rond met AZ.
En davids heeft nooit een goede band gehad met blind na het Ek in Engeland
Complete dominantie terug?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Van Gaal enzo, misschien dat er iets achter de schermen speelt. Louis terug, edje terug?![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:54 schreef Roeni3 het volgende:
Jongens, we laten ons wel erg meeslepen, geloof ik.
Van Gaal terug? Davids terug? Seedorf terug?
OMG.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef jna het volgende:
Weet nog wel dat ik die wereldbeker finale op school heb zitten kijken, na de laatste penalty ben ik heel de school door gaan rennen met m'n Ajax sjaal
Bij ons op school waren de gangen zo vol dat iedereen elkaar omver liep. Geweldig momentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef jna het volgende:
Weet nog wel dat ik die wereldbeker finale op school heb zitten kijken, na de laatste penalty ben ik heel de school door gaan rennen met m'n Ajax sjaal
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn als het goed is heb ik die ook nog ergens, maar ik ben 'm kwijtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef Roeni3 het volgende:
Oh god, meesterlijk. Ik luister weer naar het radioverslag van het CL seizoen van 1995 van Ajax. Kluivert scoort, en Jack van Gelder en die andere radiogast omhelzen elkaar, waarna die andere radiogast roept 'Jackieeeeeee, Jackkiieeee!'
Heerlijk.
Zal je helpen en hem even uppen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Damn als het goed is heb ik die ook nog ergens, maar ik ben 'm kwijt.
quote:Scheringa: 'Ajax-fans komen naar AZ'
7/2/2006 23:02
Saai is het nooit in Alkmaar. Afgelopen week beleefde AZ het (aanstaande) vertrek van een sterspeler, ruzie met Ajax, een rondleiding door het nieuwe stadion, twee mooie wedstrijden met als toetje het gekruide commentaar van trainer Louis van Gaal op de safari door de voetbaljungle. VI amuseerde zich weer prima in de schoot van Nederlands mooiste.
In Voetbal International nummer 6 wordt de nummer drie van de Eredivisie uitgebreid belicht. Zo verwacht voorzitter Dirk Scheringa in het nieuwe DSB stadion publiek weg te lokken bij rivaal Ajax. 'We trekken volgend seizoen ook veel mensen die nu nog bij Ajax zitten, die zijn het daar zat en willen graag bij ons mooi voetbal kunnen zien', aldus Scheringa.
Volgens technisch directeur Marcel Brands pakt het verlies van Barry van Galen (stopt) en Kenneth Perez (gaat naar Ajax) mogelijk niet eens slecht uit. 'Beide spelers hebben een gebruiksaanwijzing, waar je het elftal enigszins op moet inrichten. Denk alleen maar aan de snelheid die beiden missen. Nu kun je doorwerken op zoek naar een nieuwe balans in je elftal. Die hoeft niet per se minder te zijn. Misschien komt het zelfs wel dichter in de buurt van ons ideaal'
* pakt z'n "Ajax heeft de cup!" cd en start track 2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef Roeni3 het volgende:
Oh god, meesterlijk. Ik luister weer naar het radioverslag van het CL seizoen van 1995 van Ajax. Kluivert scoort, en Jack van Gelder en die andere radiogast omhelzen elkaar, waarna die andere radiogast roept 'Jackieeeeeee, Jackkiieeee!'
Heerlijk.
Die goeie ouwe tijd!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef Roeni3 het volgende:
Voor de geinteresseerden en liefhebbers (wie niet) heb ik het radioverslag van de CL wedstrijden van Ajax in 1995 geupload
. Right click -> Save As...
Link
Onvergetelijk commentaar van onder andere Jack van Gelder. Heerlijk!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:03 schreef Nashje het volgende:
Scheringa heeft het dus over Asskicker14'tjes voor de duidelijkheid.
quote:Blind roept publiek op elftal te steunen woensdag
Danny Blind riep dinsdag het publiek op om zich woensdagavond achter de ploeg scharen. "Ik hoop één ding en dat is dat de mensen inzien dat het ernst is en dat we alles en iedereen nodig hebben om er bovenop te komen, ook het publiek." Onlangs was er nogal wat kritiek na het uitfluiten van Boukhari.
Leuk die van Egmondquote:Wint Ajax nu wel onder Van Egmond [wijzig]
De wedstrijd Ajax - Willem II staat woensdagavond onder leiding van scheidsrechter Van Egmond. Hij floot Ajax dit seizoen een keer eerder. Thuis werd onder zijn leiding van Feyenoord verloren. Vorig seizoen verloor Ajax ook al tweemaal onder diens leiding.
Jasza, ken jij dezelfde mensen als ik ofzo? Ik was vandaag aanwezig bij Sparta - FC Groningen. In de rust word ik gebeld door een mattie van me: een mattie van hem loopt stage bij Sportweek en zei dit dus ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:13 schreef Jasza het volgende:
Gozer, zo;n verhaal typt niemand voor de gein. Iemand die ik ken, kent iemand die daar stage loopt en die heeft het verteld. Het is dus nog nergens bekend, maar de kans lijkt me vrij aanwezig omdat oa Stam komt.
Hey Eric geen geintjes met me uithalenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef ericajax het volgende:
[..]
Jasza, ken jij dezelfde mensen als ik ofzo? Ik was vandaag aanwezig bij Sparta - FC Groningen. In de rust word ik gebeld door een mattie van me: een mattie van hem loopt stage bij Sportweek en zei dit dus ook![]()
![]()
![]()
dit meen ik serieus hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hey Eric geen geintjes met me uithalen![]()
Jeffrey, en hij zit naar mijn weten ook op het Champman forumquote:
Nee deze gozer heette geen Jeffrey, dus die jeffrey heeft het daarvandaan gestolenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:45 schreef ericajax het volgende:
[..]
Jeffrey, en hij zit naar mijn weten ook op het Champman forum![]()
![]()
ja maar khad vandaag ruzie met me pa (de spartaan), hij was vroeger voor ajax maar is overgelopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee deze gozer heette geen Jeffrey, dus die jeffrey heeft het daarvandaan gestolenNep Ajacied jij Erik, beetje naar Sparta gaan he in die grafstad
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja maar khad vandaag ruzie met me pa (de spartaan), hij was vroeger voor ajax maar is overgelopenmaar toen noemde hij vandaag ajax -> 020
en uit pure woede ben ik gaan supporteren voor Groningen.. bij de goal van Sparta stond ik balend tussen de harde kern van die kk 010-ers
![]()
![]()
Geweldig! Mijn dank!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef Roeni3 het volgende:
Voor de geinteresseerden en liefhebbers (wie niet) heb ik het radioverslag van de CL wedstrijden van Ajax in 1995 geupload
Link
kan je die misschien uploadenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
* pakt z'n "Ajax heeft de cup!" cd en start track 2
jongens wissel lekker jullie msn adres uit en ga lekker geruchtjes verzinnen samenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja maar khad vandaag ruzie met me pa (de spartaan), hij was vroeger voor ajax maar is overgelopenmaar toen noemde hij vandaag ajax -> 020
en uit pure woede ben ik gaan supporteren voor Groningen.. bij de goal van Sparta stond ik balend tussen de harde kern van die kk 010-ers
![]()
![]()
heldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef Roeni3 het volgende:
Link
quote:Op de officiële website van de Amsterdammers verklaart Ajax-trainer Danny Blind dat zijn club aan een cruciale reeks competitiewedstrijden gaat beginnen. Met vijf relatief zwakke tegenstanders voor de boeg, moet Ajax de beschamende achtste plek zien te verlaten voor een plaats bij de eerste vijf.
“We staan er niet goed voor, dat moge duidelijk zijn. Hoe jullie dat willen opschrijven, is jullie zaak. Maar ik probeer me bezig te houden met het realiseren van onze doelstelling en dat moet ook in de groep zo leven. Zonder de situatie te bagatelliseren, moet het besef leven dat we dit seizoen toch nog goed kunnen afsluiten,” meldt Blind voor het treffen met Willem II woensdag.
“Het zou voor andere ploegen wrang zijn als wij ons na een slecht seizoen toch nog plaatsen voor de play-offs, terwijl zij er naast grijpen na een goed seizoen. Of ik tegenstrijdige gevoelens zou hebben als het zo loopt? Nee, als we het aan het einde van de rit hebben gehaald, ben ik gewoon blij.”
Blind snapt de houding van de radeloze fans, maar hoopt dat zij hun geduld kunnen houden. “Ik hoop één ding en dat is dat de mensen inzien dat het ernst is en dat we alles en iedereen nodig hebben om er bovenop te komen, ook het publiek", aldus de Zeeuw op de website van Ajax.
quote:Dirk Scheringa is er niet rouwig om dat Barry van Galen en Kenneth Perez volgend seizoen niet meer in het AZ-shirt spelen. De eerstgenoemde zet een punt achter zijn loopbaan, terwijl de laatstgenoemde naar Ajax vertrekt.
"Ze hebben een gebruiksaanwijzing, waar je het elftal op moet inrichten. Denk aan de snelheid die beiden missen. Nu kun je doorwerken op zoek naar een nieuwe balans in je elftal. Die hoeft niet per se minder te zijn. Misschien komt het zelfs wel dichter in de buurt van ons ideaal", zegt de voorzitter van AZ woendag in het weekblad VI.
Scheringa deelt eveneens weer een paar tikken uit naar Ajax, voor de leidsman een rivaal. Volgens de voorzitter zullen de mensen uit de regio die voorheen naar Ajax hunkerden, nu in het DSB-stadion zitten. "Ze zijn Ajax zat en willen weer mooi voetbal zien", aldus Scheringa.
quote:Basisplaats gloort voor Sarpong
Met Jeffrey Sarpong als waarschijnlijke vervanger van Wesley Sneijder begint Ajax vanavond aan een reeks van cruciale competitiewedstrijden. Willem II is in Amsterdam de eerste van vijf tegenstanders van bescheiden statuur, teams waartegen Ajax een maximaal rendement moet kunnen behalen. ,,Het heeft weinig zin om te roepen 'we zullen' en 'we moeten', maar het moet kunnen en daar gaan we ook van uit. Het zou een goede stap richting play-offs zijn'', filosofeerde trainer Danny Blind dinsdagmiddag in het bijzijn van de verzamelde pers.
Na de nederlaag tegen Feyenoord vindt Ajax zich pas terug op de achtste plaats van de Eredivisie, maar de achterstand op de nummer vijf FC Groningen is nog te overzien. Drie punten moeten de Amsterdammers goed maken ten opzichte van de noorderlingen. Dat lijkt een haalbare kaart, gezien het feit dat de ploeg van Blind het in de komende competitierondes uitsluitend opneemt tegen mindere goden: na Willem II staan achtereenvolgens duels met ADO Den Haag, RBC Roosendaal, Heracles Almelo en Sparta op het programma, alvorens PSV op 11 maart op bezoek komt in de Amsterdam ArenA.
,,We staan er niet goed voor, dat moge duidelijk zijn'', aldus Blind in een reactie op de vraag hoe beschamend de huidige klassering van Ajax is. ,,Hoe jullie dat willen opschrijven, is jullie zaak. Maar ik probeer me bezig te houden met het realiseren van onze doelstelling en dat moet ook in de groep zo leven. Zonder de situatie te bagatelliseren, moet het besef leven dat we dit seizoen toch nog goed kunnen afsluiten. Het zou voor andere ploegen wrang zijn als wij ons na een slecht seizoen toch nog plaatsen voor de play-offs, terwijl zij er naast grijpen na een goed seizoen. Of ik tegenstrijdige gevoelens zou hebben als het zo loopt? Nee, als we het aan het einde van de rit hebben gehaald, ben ik gewoon blij.''
Ajax kan woensdagavond in eigen stadion naast de geblesseerden Wesley Sneijder, Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Steven Pienaar nog niet beschikken over Hatem Trabelsi. De Tunesische rechtsback werd met zijn land geëlimineerd in de kwartfinales van de Afrika Cup, maar was niet bijtijds terug in Nederland om nog mee te trainen. Sneijder raakte tegen Feyenoord geblesseerd aan een van zijn hamstrings, een kwetsuur die hem de laatste weken vaker parten speelde. Blind heeft daar zijn conclusies uit getrokken. ,,Wesley moet beter de tijd nemen om te herstellen. Hij moet het normale traject volgen om die hele spiergroep op niveau te brengen. Het heeft geen zin om er steeds in en vervolgens weer uit te gaan.''
Wil Blind zijn elftal zo veel mogelijk intact laten, dan heet de logische vervanger van Sneijder op het middenveld Jeffrey Sarpong, al is die pas 17 jaar en eerstejaars A-junior. Zondag deed de getalenteerde jongeling al een halfuur mee in De Kuip, als invaller voor Sneijder. Blind: ,,Jeffrey kan goed voetballen, is tweebenig en technisch vaardig. Hij krijgt rustig de tijd om in zijn rol te groeien.''
In dat verband sprak de trainer ook de wens uit dat de toeschouwers zich woensdagavond achter de ploeg scharen en zich niet laten gaan in fluitconcerten, zoals in het recente verleden nog wel eens gebeurde. ,,Ik hoop één ding en dat is dat de mensen inzien dat het ernst is en dat we alles en iedereen nodig hebben om er bovenop te komen, ook het publiek.''
Het is niet anders meer nu. Hoger zou nog kunnen natuurlijk, maar op dit moment is 5 alles wat we nodig hebben. 2e worden maakt niet zoveel uit natuurlijk met die playoffs.quote:
quote:JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA AJAX 1-0, 1-0 AJAX.... PATRICK KLUIVERT !!! JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA Hij heeft zijn shirt verkeerd om...
Leuke sites vind je toch op het internetquote:Ajax is historie, living in the past.
net ons oma, die naar huize Alzheimer is verkast.
Ajax is glorie, is dromen over vroeger,van hoe het ooit was.
Dromen over vergane prijzen, het nog hebben van écht gras.
Ajax is de aRENa, een sodomese hoerenkast,
wat voor alle evenementen en doeleinden past.
Ajax is praatjes, zelfoverschatting en bluf,
Ajax is roze overhemden en dikke trainers, dat soort hippe stuf.
Ajax is Ajax, daar moeten ze het mee doen.
Hun de verhalen van vroeger, Feyenoord kampioen.
Ajax is Ajax ik volg ze constant met emmer en dweil.
Ajax zien spelen veroorzaakt namelijk een constante druiper, een druiper van kwijl.
Ajax is Ajax, kraamkamer van spelers zo goed.
Zoals Riesjaard en Clarence, nooit eerder gaf een club zovaak geboorte aan addergebroed!
Ajax is Ajax, ook lowie kwam uit haar moederschoot.
De dichter des vaderlands,de voetbaldespoot
Ajax is Ajax hoe kunnen we in godsnaam onze lofzang ooit uiten?
Ajax is Ajax dé club met 11 spelers die gekocht zijn als linksbuiten.
Ajax is Ajax, als arrogantie een ziekte was waren ze ziek, allemaal.
Dan lagen ze allang aan de beademing, waren ze zwaar terminaal.
Ajax is Ajax club der Godenzonen.
Ja, als God mocht kiezen zou hij Sneijder vast talloos keer klonen.
Ajax is Ajax, dat zullen we altijd blijven horen
ach wij weten wel beter als ze weer hebben verloren.
We worden vierde, maar dat maakt op zich niet uit. Vierde of vijfde, het is allemaal hetzelfde en pas in de play-offs is alles beslissend, als we die winnen spelen we gewoon (voorronde) CL.quote:
Een greintje realiteitszin is je vreemd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We worden vierde, maar dat maakt op zich niet uit. Vierde of vijfde, het is allemaal hetzelfde en pas in de play-offs is alles beslissend, als we die winnen spelen we gewoon (voorronde) CL.
Wat snap je niet aan het woordje als?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Een greintje realiteitszin is je vreemd?
Ajax hoort ook gewoon CL of minimaal voorronde CL te spelen. Altijd. Dat het dit jaar gewoon bagger gaat tjah... maar normaal gezien horen wij daar gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Een greintje realiteitszin is je vreemd?
Ik snap niet dat je het woordje "als" in de mond durft te nemen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje als?
Klopt, het valt vies tegen dit jaar voor de A'dammertjes. Het zou knap zijn als Blind het zooitje gestructureerd aan het voetballen krijgt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax hoort ook gewoon CL of minimaal voorronde CL te spelen. Altijd. Dat het dit jaar gewoon bagger gaat tjah... maar normaal gezien horen wij daar gewoon
Nou, ik heb liever eerst Feyenoord dan AZ mocht PSV kampioen worden. Dus in dat geval maakt 4 of 5 wel een beetje uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We worden vierde, maar dat maakt op zich niet uit. Vierde of vijfde, het is allemaal hetzelfde en pas in de play-offs is alles beslissend, als we die winnen spelen we gewoon (voorronde) CL.
heb je de dvd al gekocht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het woordje "als" in de mond durft te nemen?
Probeer eerst maar eens 5e te worden en dan mag je goed op je knietjes dankbaar zijn.
[..]
Klopt, het valt vies tegen dit jaar voor de A'dammertjes. Het zou knap zijn als Blind het zooitje gestructureerd aan het voetballen krijgt.
IK dacht dat wij Amsterdammers altijd zo "vies en smerig" arrogant waren? Echt, dit jaar gaat f'noord weer eens zelfdzaam beter dan Ajax en opeens komen de f'noordertjes tevoorschijn om Ajax de grond in te trappen, want het gaat zo slecht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens 5e te worden en dan mag je goed op je knietjes dankbaar zijn.
[..]
Klopt, het valt vies tegen dit jaar voor de A'dammertjes. Het zou knap zijn als Blind het zooitje gestructureerd aan het voetballen krijgt.
Ajax speelt de komende vijf wedstrijden tegen Willem II (thuis), ADO Den Haag (uit), RBC Roosendaal (thuis), Heracles Almelo (uit) en Sparta (thuis), ook al is Ajax hopeloos uit vorm, Ajax zou uit deze vijf wedstrijden vijftien punten kunnen halen en dat zie ik niet als een arrogante uitspraak. Door deze vijf overwinningen kan Ajax heel veel zelfvertrouwen terug kunnen winnen en is er wellicht nog een eindsprint mogelijk. Bij aanvang van de play-offs begint alles weer opnieuw, als je daar alles wint kan je nog gewoon voorronde CL halen, dus waarom geen hoop houden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En daarom hoop ik dat Feyenoord vanavond verliestquote:
Dat is inderdaad een hele gunstige planning. Mocht je er idd 15 punten aan overhouden en Groningen en NEC en Utrecht blijven fijn punten morsen (lees: komend weekend UTR-NEC, wordt altijd gemorst) dan kan het idd veel zelfvertrouwen geven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax speelt de komende vijf wedstrijden tegen Willem II (thuis), ADO Den Haag (uit), RBC Roosendaal (thuis), Heracles Almelo (uit) en Sparta (thuis), ook al is Ajax hopeloos uit vorm, Ajax zou uit deze vijf wedstrijden vijftien punten kunnen halen en dat zie ik niet als een arrogante uitspraak. Door deze vijf overwinningen kan Ajax heel veel zelfvertrouwen terug kunnen winnen en is er wellicht nog een eindsprint mogelijk. Bij aanvang van de play-offs begint alles weer opnieuw, als je daar alles wint kan je nog gewoon voorronde CL halen, dus waarom geen hoop houden?
1 verliespartij in die serie is einde Blind, dat kan niet andersquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele gunstige planning. Mocht je er idd 15 punten aan overhouden en Groningen en NEC en Utrecht blijven fijn punten morsen (lees: komend weekend UTR-NEC, wordt altijd gemorst) dan kan het idd veel zelfvertrouwen geven.
Van de andere kant, mocht het tegenvallen, mocht je 1 of 2 potjes niet winnen, dan is de onrust nog niet weg.
Klopt, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele gunstige planning. Mocht je er idd 15 punten aan overhouden en Groningen en NEC en Utrecht blijven fijn punten morsen (lees: komend weekend UTR-NEC, wordt altijd gemorst) dan kan het idd veel zelfvertrouwen geven.
Van de andere kant, mocht het tegenvallen, mocht je 1 of 2 potjes niet winnen, dan is de onrust nog niet weg.
Reken er maar niet op hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:05 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
1 verliespartij in die serie is einde Blind, dat kan niet anders
Dat kan inderdaad best zo zijn, maar ja, is dat de oplossing?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:05 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
1 verliespartij in die serie is einde Blind, dat kan niet anders
vanavond.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Sarpong zich morgenavond staande zal houden.
Ligt eraan of die training zwaar isquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
Als het slecht gaat verzuipt ie, als Ajax wint is het een nieuwe loot aan de Ajaxboom vol gouden bladeren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
vanavond bedoel je denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
Laat ik het dan zo stellen: ik ben benieuwd hoe Ajax met Sarpong zal omgaan als hij goed speelt...quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als het slecht gaat verzuipt ie, als Ajax wint is het een nieuwe loot aan de Ajaxboom vol gouden bladeren.
Kijk, Ajax heeft de laatste jaren zowel Jan Wouters, Co Adriaanse als Ronald Koeman min of meer de laan uitgestuurd, maar moet je om die reden Danny Blind maar laten zitten op zijn plek?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad best zo zijn, maar ja, is dat de oplossing?
Wouters was weg, Co was weg, Olssen was weg, ging het daarna plostsklaps beter?
Ik kan het me niet geheel voor de geest halen, maar volgens mij viel het wel mee met de vooruitgang na een vroegtijdig afscheid.
Die speelt vanavond in de spits. El Salvador.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien moet je Van Geel als trainer aanstellen...
helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kijk, Ajax heeft de laatste jaren zowel Jan Wouters, Co Adriaanse als Ronald Koeman min of meer de laan uitgestuurd, maar moet je om die reden Danny Blind maar laten zitten op zijn plek?
Als iemand zijn werk niet naar behoren doet, moet je hem ontslaan. Danny Blind moet Ajax eerste of eventueel tweede laten worden, maar we staan achtste en de vierde plek is het hoogst haalbare. Danny Blind heeft dus gefaald en zal dus moeten worden vervangen. Maar stel dan eindelijk eens een trainer aan, waarvan je successen mag verwachten, iemand die zich al bewezen heeft.
Danny Blind was de makkelijkse oplossing na het vertrek van Ronald Koeman, maar had helemaal nul ervaring, het is dus een hele grote gok geweest. Na precies één jaar kan je concluderen dat Danny Blind te vroeg voor de leeuwen is gegooid. Jammer voor Ajax, jammer voor Danny Blind, maar zo'n fout moet je rechtzetten. Geef Danny Blind zijn oude functie terug, behoudt deze oer-Ajacied dus voor de club en stel een topper aan. Maar ga niet weer gokken met een onervaren trainer, haal een ervaren trainer die ons Ajacieden weer laat juichen.
Hoe dan ook, waarschijnlijk wordt ie toch nog eerst verhuurd aan een Vitesse of Den Bosch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als het slecht gaat verzuipt ie, als Ajax wint is het een nieuwe loot aan de Ajaxboom vol gouden bladeren.
Dat was een lekkere wedstrijd, even afreageren na de 0-0 bij Bayern. 5-0 na 25 minutenquote:
Zal wel rustig zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:21 schreef Peter_Beense het volgende:
Straks lekker vroeg de stad in.
Met die halve omhaal van Jari toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was een lekkere wedstrijd, even afreageren na de 0-0 bij Bayern. 5-0 na 25 minuten![]()
Lijkt alweer eeuwen geleden
oei, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer, was nogal dronkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met die halve omhaal van Jari toch?![]()
Nee man, die ging d'r in...was toch echt tegen Willem II. Net nog gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
die hij miste ja...
Hoezo geen zinquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:32 schreef jimjim1983 het volgende:
geen zin
zal Rosales spelen vanavond?
om naar het stadion te gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo geen zinIk heb altijd zin in Ajax
![]()
nee ik woon er 10 minuten vandaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Woon je ver van de ArenAals dat zo is kan ik je wel begrijpen
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee ik woon er 10 minuten vandaan.
Want?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
om naar het stadion te gaan.
ja en de wedstrijd live volgen dat gaat denk ik ook niet genieten worden.
Blijf dan inderdaad maar weg, publiek wat alleen maar komt voor het genieten hebben we niet nodigquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
om naar het stadion te gaan.
ja en de wedstrijd live volgen dat gaat denk ik ook niet genieten worden.
Ik (2), ik ga naar elke thuiswedstrijd en vanaf volgend seizoen waarschijnlijk ook uitduelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic er nou regelmatig Ajax wedstrijden bezoeken, dus... Wie gaan er vanavond allemaal heen?
Ik uiteraard (1)
F-side vind ik ook altijd wel gezellig hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef J.P. het volgende:
Ik heb al verdomd veel zin moet ik zeggen, zit alleen wel in 126. Beetje miscommunicatie bij kaartjes halen.
quote:Woedende Mido maakt bondscoach uit voor ezel
8/2/2006 11:08
Ahmed Hossam is geen speler die je tien minuten voor tijd vervangt als je bij een gelijke stand nog wilt winnen, zo meent althans de 22-jarige vedette van Egypte zelf. Dat bondscoach Hassan Shehata dat in de halve finale van de Afrika Cup dat juist wel deed, ging er bij de ex-Ajacied niet in.
Mido was uiterst verbolgen over de voor hem zo vernederende wissel tegen Senegal en verborg zijn woede niet. De Belgische teletekst vertaalde de woordenwisseling voordat de aanvaller zijn trainer bijna te lijf ging.
Mido: 'Waarom haal je me eraf?'
Shehata: 'Ik ben hier de trainer.'
Mido: 'Je haalt me eraf, je bent een ezel.'
Shehata: 'Jij bent de ezel en nu eraf.
Ahmed Hossam was juist teruggekeerd in de basis na een liesblessure. Hij slaagde er echter niet in zijn stempel te drukken op het spel van Egypte. De wissel was dan ook niet verrassend. Amr Zaki, die hem verving, maakte vervolgens bij zijn eerste balcontact het winnende doelpunt, waardoor Egypte vrijdag in de finale Ivoorkust treft.
Ik (3), 413quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic er nou regelmatig Ajax wedstrijden bezoeken, dus... Wie gaan er vanavond allemaal heen?
Ik uiteraard (1)
dat is niet de reden waarom ik niet gaquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Blijf dan inderdaad maar weg, publiek wat alleen maar komt voor het genieten hebben we niet nodig.
Je noemt het anders wel als reden. Maar het zal mij ook weinig uitmaken... Als ik nog voor het goede spel zou komen had ik jaren geleden al kunnen stoppenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is niet de reden waarom ik niet ga![]()
Omdat het zo koud isquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is niet de reden waarom ik niet ga![]()
Ik (5) tenzij de pleuris hier uitbreekt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Want?
Ik uiteraard (1)
Gelukkig heeft Dirk een stoeltje voor je, als je naar mooi voetbal wilt gaan kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Je noemt het anders wel als reden. Maar het zal mij ook weinig uitmaken... Als ik nog voor het goede spel zou komen had ik jaren geleden al kunnen stoppen.
met dat live volgen doelde ik op de tv uitzending.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Je noemt het anders wel als reden. Maar het zal mij ook weinig uitmaken... Als ik nog voor het goede spel zou komen had ik jaren geleden al kunnen stoppen.
Dan kan je altijd nog in het home kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het over het algemeen in een cafe gezelliger dan in de arena.
In een leuk vak? Inter is de eerste Europese thuiswedstrijd in tijden die ik 'boycot' vanwege de belachelijke prijzen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef J.P. het volgende:
Ik dus (4)
Dit seizoen volg ik af en toe een competitiewedstrijd en heb tot nu toe alle Europese (thuis)wedstrijden gezien. Vanaf volgend seizoen eindelijk een seizoenskaart omdat ik nu in Amsterdam woon.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef Againzender het volgende:
tenzij de pleuris uitbreekt
Ehm ik bedoelde hier dus 416, vandaar dequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef J.P. het volgende:
Ik heb al verdomd veel zin moet ik zeggen, zit alleen wel in 126. Beetje miscommunicatie bij kaartjes halen.
dat kan, maar waarom is dat beter dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog in het home kijken.
op m'n werk dusquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Bij mij ook de eerste sinds tijden. Laatste wedstrijd die ik boycotte was Ajax-Panathinaikos in '96, ook vanwege de idiote prijzen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inter is de eerste Europese thuiswedstrijd in tijden die ik 'boycot' vanwege de belachelijke prijzen.
Pff volgens mij 425 ofzo, neem meestal gewoon de goedkoopste die nog over zijn. Kostte me alsnog 43 euroquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
In een leuk vak? Inter is de eerste Europese thuiswedstrijd in tijden die ik 'boycot' vanwege de belachelijke prijzen.
Voor mij is Ajax meer dan die 2 uurtjes in het stadion, er gaat vaak genoeg de hele dag en een hoop geld in zitten. En ja waarom is het beter, de mensen, de sfeer, muziek, weet ik het. Ik kan het niet uitleggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan, maar waarom is dat beter dan?
Mee eens, ik mis het sfeertje geregeld.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ok, ik ben wel eens in het supporters home geweest en de muziek en in mindere mate de mensen gehoord en gezien en er achter gekomen dat ik beter ergens anders kan gaan kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax meer dan die 2 uurtjes in het stadion, er gaat vaak genoeg de hele dag en een hoop geld in zitten. En ja waarom is het beter, de mensen, de sfeer, muziek, weet ik het. Ik kan het niet uitleggen.
Bedoelde je seizoenskaartquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef J.P. het volgende:
[..]
Pff volgens mij 425 ofzo, neem meestal gewoon de goedkoopste die nog over zijn. Kostte me alsnog 43 euro![]()
Het is wel veel geld maar ik wil geen wedstrijd missen van Brondby tot de finale.
Wij gaan hier niet uit komen. Fijne wedstrijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ok, ik ben wel eens in het supporters home geweest en de muziek en in mindere mate de mensen gehoord en gezien en er achter gekomen dat ik beter ergens anders kan gaan kijken
Combinatie van veel dingen denk ik. De zakelijke kille sfeer, het betonnen stadion, een deel van de supporters die er komen, en een klein stadion is nu eenmaal makkelijker sfeer maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mee eens, ik mis het sfeertje geregeld.
Doordat ik bij een Betaald Voetbal Organisatie heb gewerkt (nee niet de kakkerlakken) heb ik bijna alle stadions van binnen gezien tijdens de wedstrijden. Ik merk dat er zoveel clubs zijn waar een leuke sfeer hangt in het stadion (Heerenveen, Groningen, AZ ondanks het bouwval, de Graafschap, de Kuip). Ik vind het jammer dat ik dat zelden meemaak in de ArenA.
Waar ligt dat toch aan???
De resultaten, de 'dagjes mensen', de succes supporters (die gelukkig volgend jaar in het kaasdorp zitten), en het stadion, om maar eens vier redenen te noemen, er zijn er vast nog meer te verzinnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doordat ik bij een Betaald Voetbal Organisatie heb gewerkt (nee niet de kakkerlakken) heb ik bijna alle stadions van binnen gezien tijdens de wedstrijden. Ik merk dat er zoveel clubs zijn waar een leuke sfeer hangt in het stadion (Heerenveen, Groningen, AZ ondanks het bouwval, de Graafschap, de Kuip). Ik vind het jammer dat ik dat zelden meemaak in de ArenA.
Dat ga ik ook zeker proberen ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bedoelde je seizoenskaartWeet niet of je beetje fanatiek bent en er van houdt, maar er zijn misschien nog wel plaatsen voor 409/410 volgend seizoen.
Eens, de sfeer is zeker toegenomen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar ik vind het de laatste jaren al veeeeel beter geworden in de Arena en vertrouw erop dat dit in de toekomst alleen maar beter zal worden. Zeker als het ook steeds meer een echt Ajax stadion wordt, groei van 410, etc. Je merkt duidelijk dat het publiek wat losser wordt.
Ga ergens anders je posts scoren manquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leuke sites vind je toch op het internet
Ik ook (5?). Uit nog maar vijf wedstrijden dit seizoen en thuis alles, vanavond helaas verhinderd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Want?
Ik uiteraard (1)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ga ergens anders je posts scoren man![]()
ja klopt, de f-side is allang niet meer wat het geweest is. stelletje dooie mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eens, de sfeer is zeker toegenomen.
Wat ik jammer vind is het 'doodbloeden' van de F-side qua sfeer. Het zou mooi en stimulerend zijn als er ook op Zuid constant rumoer zou zijn.
Je hoort en ziet ze eigenlijk voornamelijk tijdens toppers en Europese wedstrijden en bij een foute beslissing van de arbitrage....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt, de f-side is allang niet meer wat het geweest is. stelletje dooie mensen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]Ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld, kom vanavond naar het stadion en laat je horen....
Arena is erg ruim opgezet. Je hebt een zee van ruimte (tenminste, ik wel) op je zitplaats. Dat geeft een heel andere sfeer dan tegen elkaar aan gedrukt staan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ik denk niet dat dat veel verschil uit zal maken.
Ga jij het ze maar even stoer vertellen danquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt, de f-side is allang niet meer wat het geweest is. stelletje dooie mensen![]()
dat is ook zeker weer waar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over....
Als je echt wilt, dan moet je even z.s.m. supporterszaken bellen en naar Dennis vragen. Die kan je er meer over vertellen. Hoe eerder je bent, hoe meer kans je hebt voor komend seizoen natuurlijk.quote:
weet je waar je over praat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Checkquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
*1 [afbeelding]
*2 [afbeelding]
*3[afbeelding]
*4[afbeelding]
* happy
425quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef J.P. het volgende:
[..]
Pff volgens mij 425 ofzo, neem meestal gewoon de goedkoopste die nog over zijn. Kostte me alsnog 43 euro![]()
Het is wel veel geld maar ik wil geen wedstrijd missen van Brondby tot de finale.
Das zuid-2 boven 127/128 toch? Schijnen ook wat mensen te staan die sfeer proberen te maken daar, dus als je wilt kun je je er misschien bij aan sluitenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
425Daar heb ik mijn seizoenkaart, is wel lache in dat vak
![]()
410 is toch een wachtrij van 5 seizoenen hoorde ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je echt wilt, dan moet je even z.s.m. supporterszaken bellen en naar Dennis vragen. Die kan je er meer over vertellen. Hoe eerder je bent, hoe meer kans je hebt voor komend seizoen natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Op televisie
Je weet helemaal niks man.
Jup is zuid 2, klopt er word ook wel gezongen soms ja. Neef van een maat zit daar ook en die staat daar altijd met 6 man te springen enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das zuid-2 boven 127/128 toch? Schijnen ook wat mensen te staan die sfeer proberen te maken daar, dus als je wilt kun je je er misschien bij aan sluiten
Vertel het ze een keer persoonlijk, als het je niet aanstaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
flikker op man. op tv zie je ze helemaal niet. in het stadion hoor je ze niet. heb het vaak genoeg van dichtbij gezien.
416 is toch het uitvakquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef J.P. het volgende:
[..]
Ehm ik bedoelde hier dus 416, vandaar de![]()
Het is nog vroeg![]()
Onzin. Er waren tijdens de winterstop nog 150 (halve) seizoenskaarten beschikbaar. Gewoon bellen als je wilt en naar Dennis vragen dus. Die kan het je het beste vertellen. Je komt dan wel op 409, maar dat loopt gewoon door naar 410, en 409 is zelfs nog veel levendiger dan 410.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 is toch een wachtrij van 5 seizoenen hoorde ik?
en wat zouden we daarmee opschieten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Vertel het ze een keer persoonlijk, als het je niet aanstaat.
wil ik je toch uitnodigen naar zuid te komen en daar je mening te verkondigen. Wat is de F-Side volgens jou precies?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
flikker op man. op tv zie je ze helemaal niet. in het stadion hoor je ze niet. heb het vaak genoeg van dichtbij gezien.
Het heeft geen zin om met iemand te discussieren die toch niet weet waar ie het over heeft. Maar goed, je zult het vanachter de tv vast allemaal wel beter weten joh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Bij bepaalde wedstrijden is de helft van het uitvak in de verkoop. Staat sinds kort een schot tussen.quote:
Leuk hoor met een net voor je kopquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:11 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Bij bepaalde wedstrijden is de helft van het uitvak in de verkoop. Staat sinds kort een schot tussen.
Het is pas dom om uitspraken te doen over iets waar je echt geen bal vanaf weet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en wat zouden we daarmee opschieten?
beetje domme kortzichtige reacties van bepaalde mensen hier.
ik heb het vaak genoeg vanuit het stadion gezien. maar goed jij bezoekt alle wedstrijden dus jij zal het wel beter wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om met iemand te discussieren die toch niet weet waar ie het over heeft. Maar goed, je zult het vanachter de tv vast allemaal wel beter weten joh.
Bedankt voor je tip! Ik zal eens een belletje plegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Onzin. Er waren tijdens de winterstop nog 150 (halve) seizoenskaarten beschikbaar. Gewoon bellen als je wilt en naar Dennis vragen dus. Die kan het je het beste vertellen. Je komt dan wel op 409, maar dat loopt gewoon door naar 410, en 409 is zelfs nog veel levendiger dan 410.
Dat net blijft hangenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Leuk hoor met een net voor je kop, of halen ze dat ook weg
![]()
wat het is? voornamelijk een groot aantal supporters die er al jaren zitten. of heb ik het mis?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
wil ik je toch uitnodigen naar zuid te komen en daar je mening te verkondigen. Wat is de F-Side volgens jou precies?
Jij denkt zeker nog steeds dat de F-side er alleen is om de hele wedstrijd liedjes te zingen ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb het vaak genoeg vanuit het stadion gezien. maar goed jij bezoekt alle wedstrijden dus jij zal het wel beter weten![]()
quote:Mido kan finale vergeten
08 februari 2006, 12:09
Door: Paul Audenaerd
Ahmed ‘Mido’ Hossam mist de finale van de Afrika Cup. De aanvaller is, naar aanleiding van zijn gedrag gisteren, per direct uit de selectie van Egypte verwijderd. Daarnaast is hij door de Egyptische bond voor de komende zes maanden geschorst.
Mido werd in de halve finale tegen Senegal (2-1 winst voor Egypte) tien minuten voor tijd gewisseld door bondscoach Hassan Shehata. De 22-jarige spits liet daarop in woord en gebaar blijken dat hij die ingreep niet kon waarderen. Eenmaal uit het veld bestookte hij zijn trainer en ging deze bijna te lijf. Medespelers moesten hem tegenhouden.
De Egyptische bond hield gisterennacht al een speciale bijeenkomst, waarin besloten werd dat de Tottenham-spits alle grenzen heeft overschreden. Nu is hij dan ook met onmiddellijke ingang uit de selectie van Egypte gegooid. Ook mag de oud-Ajacied het komende halfjaar geen interlands spelen voor zijn vaderland.
het kan me aan mijn reet roesten wat ze buiten het stadion doen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij denkt zeker nog steeds dat de F-side er alleen is om de hele wedstrijd liedjes te zingen ofzo
nogmaals jimm, wat houdt de f-side volgens jou in? Nee laat ik het anders zeggen. Ik wil je graag naar het ajaxnetwerk verwijzen, daar kun je weet ik niet hoeveel pagina's doorlezen wat het verschil tussen 410 en F-side is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb het vaak genoeg vanuit het stadion gezien. maar goed jij bezoekt alle wedstrijden dus jij zal het wel beter weten![]()
Oke. Laat me even weten wat ze zeggen, ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat en er zijn altijd veel vragen over. Als je je nu nog niet in kunt schrijven moet je ff vragen of er een lijst oid is voor komend seizoen en of ze je er op kunnen zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef J.P. het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip! Ik zal eens een belletje plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |