Eeenschquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef ook_gek het volgende:
kut kip
ga deeltje 797 lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef ook_gek het volgende:
en die plaatjes verneuken de lay out ThaFreak
ik weiger half werk te accepterenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier ook, maar kip zonder kop, je ziet toch dat ie nog niet af is?wees blij dat er aan gewerkt word
dan heeft de hele buurt wat meegemaaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef PeuRac het volgende:
Weer rijles gehad Alexxxxx??
Ja, was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heeft de hele buurt wat meegemaakt![]()
Mot er niet aan denken dat ik savonds na m'n werk nog boodschappen moet doen en ook nog moet kokenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef PeuRac het volgende:
Dat vind ik ookvooral als je al ruim een week in restaurants en caferaria's hebt gegeten, dan is thuis eten heerlijk
Ik ook niet eigenlijk, ben echt blij dat (ALS) ik thuis ben niet ook nog eens moet koken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mot er niet aan denken dat ik savonds na m'n werk nog boodschappen moet doen en ook nog moet koken
Wat zijn dat voor nazi praktijken in die OPquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:47 schreef PeuRac het volgende:
Heeft TF de OP weer op orde gemaakt?![]()
Trouwens, over die weg op de 4e foto wil ik wel eens lekker hard rijden![]()
eerst een laagje sneeuw eropquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:47 schreef PeuRac het volgende:
Heeft TF de OP weer op orde gemaakt?![]()
Trouwens, over die weg op de 4e foto wil ik wel eens lekker hard rijden![]()
Luilak, weer tot halverwege de dag in je nest liggen rottenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee geen rijles.. en ik heb mn rijles niet bij mij in de buurt
Ik zou vandaag naar Groningen. Ging bniet door omdat Sandra gister zo handig was om een DVD te huren die vandaag weer ingeleverd moest wordenMorgen dus naar Grunn.
Dus vandaag zouden we naar de zeedijk.. wekker gezet om 8:30, en om 13:10 uit bed gekomen![]()
En toen een mooie fietstocht gemaakt door de storm naar de Ee
heerlijk uitslapen heet dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Luilak, weer tot halverwege de dag in je nest liggen rotten![]()
lees t topicreport maar ffquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef ThaFreak het volgende:
welke browser verneukt die bij jullie de layout dan??
heb zojuist met firefox en IE gekeken en niets aan de hand![]()
lipje heeft zelf ge-enterdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef ThaFreak het volgende:
welke browser verneukt die bij jullie de layout dan??
heb zojuist met firefox en IE gekeken en niets aan de hand![]()
zitten 2 enters in, heb ik erin gedaan toen ik vanmiddag de nieuwe avatars erin heb gezetquote:
niet in het script wat je opgeslagen hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zitten 2 enters in, heb ik erin gedaan toen ik vanmiddag de nieuwe avatars erin heb gezet
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef lipje het volgende:
[..]
niet in het script wat je opgeslagen hebt![]()
dat was al duidlijk:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef ook_gek het volgende:
ik vind het een kut slowchat
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef ook_gek het volgende:
kut topic
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef Alfisti het volgende:
Zal ik hier ook maar de Q4 pics spammen?
Gaaf. Maar het is in Den Haag al moeilijk geneog strips te verkopen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:29 schreef Ballebek het volgende:
Ik ben vanaf morgen stripboekenverkoper in het middenoosten
jij ook alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:29 schreef Ballebek het volgende:
Ik doe een poging! Ik zal het vooral proberen met strips die de lokale bevolking interesseert.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gaaf. Maar het is in Den Haag al moeilijk geneog strips te verkopen hoor
Het was leuk je gekent te hebben zal ik dan maar zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:29 schreef Ballebek het volgende:
ik vind zo'n 155 echt een tijdloos mooie autoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar ik kan echt niet wennen aan zo'n "dtm" wisser
155 roeleertquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind zo'n 155 echt een tijdloos mooie auto![]()
maar ik kan echt niet wennen aan zo'n "dtm" wisser
Waarom monteerde je op je v6 dan wel zo'n DTM wisserquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Hij komt ook plat te liggen
Omdat ik toen dacht dat het nog gaaf was, zelfde als met die matjes van jouquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom monteerde je op je v6 dan wel zo'n DTM wisser
dat is prima, zo onopvallend mogelijk imo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar het is wel zo dat de standaard ruitenwissers er ook zo'n beetje voor spek en bonen lijken te zitten
Scheelt dat die IN de auto zitten en ik die dus voor me zelf koop, uiterlijk vertoon doe je omdat je gezien wilt wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Omdat ik toen dacht dat het nog gaaf was, zelfde als met die matjes van jou
Ik bedoelde eigenlijk dat ze als een wilde heen en weer gaan, maar de helft van t water op de ruit laten zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is prima, zo onopvallend mogelijk imo.
of omdat het gewoon al op de auto zit als je hem koopt.......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt dat die IN de auto zitten en ik die dus voor me zelf koop, uiterlijk vertoon doe je omdat je gezien wilt worden
dan is het gewoon rommelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ze als een wilde heen en weer gaan, maar de helft van t water op de ruit laten zitten
Daarom monteren sommigen ook een DTM wisser of wissers van een Volvo 440quote:
ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@Alfisti, ik heb t nog over toen je em vrijwillig monteerde
Ik kan me een topic herinneren over deze 155 op het forum. Is een motor uit een 164 meende ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef M5 het volgende:
is dit serieus een 3.0 of gewoon een 2.5 zoals het kenteken bij de rdw gereg. staat?
link
en minstens zo vaak gepost.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8851199070825595194&q
ik blijf dit zooo geil vinden![]()
heb het nou al 3000x afgespeeld
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik niet.
Jij kiest voor een fout houten stuurtje met pimp-my-halfords matjes en ik kies voor een verbetering van het ruitenwisser systeem.
of ik stond aflopend in een kuil bedoel jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:38 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens BoJo, wat had jij in je kofferbak dan?
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
of ik stond aflopend in een kuil bedoel je![]()
respect dwing je niet af, dat krijg jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:13 schreef Hugster het volgende:
Lipje, wil je respect afdwingen met je "Oi wat kijk ik stoer" avatar?
![]()
imago zou mij geen fuk uitmaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef BoJo het volgende:
de middenwisser wist echt een stuk beter... ik heb hem gelukkig bij de koop van mijn v6 gelijk om kunnen laten wisselen met het broertje van de verkoper.
plat liggend vind ik het niet lelijk, alleen jammer van het imago. Waarom mag je wel met 18 inch velgen rijden maar geen 1 arms wisser hebben ?![]()
Ook dat is onzin, zelfde als met mukie der vleugel...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt dat die IN de auto zitten en ik die dus voor me zelf koop, uiterlijk vertoon doe je omdat je gezien wilt worden
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
opkomende koppijn
en dan ook nog eens Limburgse fanfaremuziek op de radio
Murray Walkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Alfisti het volgende:
http://www.cloverleaf4.co.uk/videos/Tarquini%202%20Wheels.wmv
^^^^^ fijn beeldmateriaal
---> motormuizen SCquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Alfisti het volgende:
http://www.cloverleaf4.co.uk/videos/Tarquini%202%20Wheels.wmv
^^^^^ fijn beeldmateriaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |