"Do I do" (Stevie Wonder)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Scarface_ het volgende:
Wat is de echte versie van ''Ja Rule - Livin it up'' Het refrein is ergens van afgepakt...
Zo iets ongeveer:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef donroyco het volgende:
@ Meuk => wat bedoel je met pc-beep's. Ik ken dan alleen Roman Flügel - Geht's noch?, maar dat zal 'm wel niet zijn..
Na 1 minuut al het antwoord, what a deal!!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:58 schreef Berkery het volgende:
White Town - Your Woman
Paul T - Can I Get Somequote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef ThaDamien het volgende:
Hallo mede fokkers!
Ik zoek een nummer, en dat gaaat zo"Cocain, What a great drug that was.." (oid)
Ik meen mij te herineren dat er in het begin ook iets zoiets van "In 1957 there was a...." (niet zeker)
Het moet Hardstyle, hardcore of dance/trance zijn (not sure pcies wat..)
Alvast bedankt voor de gene met het antwoord![]()
Anyone?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef _The_General_ het volgende:
Tune van Café Torino van de Winterspelen, cuando cuando cuando ofzoiets.....
Coldplay - Speed of sound ?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:44 schreef jeoren het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Coldplay. Het wordt geregeld gedraaid op Arrow Classic Rock, het is NIET het nummer 'Talk' en het is een nummer waarbij op de achtergrond zo'n geluid klinkt dat je kunt produceren door in een grote kerk op een groot orgel flink wat registers open te trekken en op 10 toetsen tegelijk drukt...![]()
De titel is in ieder geval Gangster Of Love (origineel door Johnny Guitar Watson), maar niet de originele uitvoering..iemand een idee welke uitvoering dit wel is?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef SuperUli het volgende:
Het nummer uit de Axe "Click" reclame, heb hem nog niet kunnen vinden op www.ster.nl.
Iemand een idee?
Paolo Conte - Via Con Mequote:Op maandag 13 februari 2006 17:16 schreef Koewam het volgende:
Hoe heet dat liedje "It's wonderful, it's wonderful, it's wonderful, nanana, poeppeop, poeperderopererdoep..."?
Dankje!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Englebert Humpledinck - quando quando quando (tell me when)
Miriam Makeba - Pata pataquote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Syytön het volgende:
Was net op TV, hoe heet dat liedje van die DA reclame? Googlen kan niet, want het klinkt niet als een echte tekst. Die van leve je lijf, die reclame bedoelik
LPG - Belly Rollercoasterquote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef Lovechild het volgende:
Ben al een paar keer zeer blij met dit topic geweest, dus doe nog eens een poging:
ik ben op zoek naar het nummer wat je hoort in de Nokia-commerical. Ster.nl biedt vooralsnog geen uitkomst evenals de Nokiasites. Het nummer klinkt erg Moby-achtig, maar ook via hem ben ik nog niet veel wijzer geworden. Wie helpt?
Zucchero wellicht?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Modus het volgende:
Of ik ben in het warretje met Eros Ramazotti, of ik kan niet op zijn naam komen. Een Italiaanse zanger van nogal middelmatige hedendaagse popmuziek, die vooral door Sky Radio helemaal grijs werd gedraaid het afgelopen jaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |