ik weet niet precies welke je bedoelt, maar het lijkt me logisch dat veronica de tune van The O.C. zelf gebruijkt en dat is Phantom Planet - Californiaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:04 schreef Maurizio het volgende:
iemand die het nummer weet wat wordt gebruikt in de veronica reclame van de serie The O.C. ?
hoor hm welles vaker alleen nooit de artiest/titel
la gazza ladra van rossiniquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:43 schreef MOD het volgende:
weet iemand hoe het muzikje heet in dit filmpje?
http://www.yikers.com/video_guy_confuses_his_cat.html
dit is hm niet...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:39 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik weet niet precies welke je bedoelt, maar het lijkt me logisch dat veronica de tune van The O.C. zelf gebruijkt en dat is Phantom Planet - California
[die is het ja thanks darlingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:14 schreef Fling het volgende:
Drummatic Twins - Feelin' Kinda Strange
Pouring My Heart Out Again?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef friemel het volgende:
Ik ben vanavond bij golden earring hier in grunn geweest, alleen nou vroeg ik mij af hoe 1 nummer ookalweer heette...
Het gaat ongeveer zo:
Hold me from blablabla
Like raindrops on a monday morning...
Is denk ik van Trans Siberian Orchestra, tenminste, zo klinkt het.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:48 schreef DJ-Sjammie het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik in een filmpje een fragment heb gehoord en wat ik wel gaaf vind klinken.
Hierbij het fragment (rechtsklikken, doel opslaan als)
Iemand die weet van welke artiest dit nummer komt en wat de titel is?
Een gokje, maar ik denk niet dat het deze is: Pete Philly & Perquisite - Gratefulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:20 schreef TripleM het volgende:
Ik zoek een nummer, ik weet niet precies of het nou onder dancehall of hip-hop of wat dan ook valt dus ik zeg maar even urban, het is best populair op het moment volgens mij.. Er zit een deuntje in dat zo uit een western/cowboy serie zou kunnen komen (of misschien wel komt).. Je hoort dat deuntje en dan begint de beat.. Dan hoor je weer dat deuntje en dan gaat de beat weer verder..
Beter kan ik het niet uitleggen ben ik bang..
Rhapsody - Land of Immortalsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:48 schreef DJ-Sjammie het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik in een filmpje een fragment heb gehoord en wat ik wel gaaf vind klinken.
Hierbij het fragment (rechtsklikken, doel opslaan als)
Iemand die weet van welke artiest dit nummer komt en wat de titel is?
Ehh nee het is echt iets compleet anders. Het is een uptempo nummer, hip-hop ofzo, met vette beats, af en toe wordt dat deuntje gespeeld als mini-break. Het klinkt echt als een western/cowboy muziekje. En ik heb het al veel vaker gehoord dus het moet een actueel nummer zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef bonzai-bart het volgende:
Een gokje, maar ik denk niet dat het deze is: Pete Philly & Perquisite - Grateful
Zucchero - Il Volo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef Syytön het volgende:
Ok dit is een vrij lastige. Ik hoorde 'm vandaag op Skyradio in de auto, maar onze display is kapuut.
Het is een italiaans liedje, van een italiaanse zanger ook. Ik gok op Andrea bocelli?
Ik kan er weinig info over geven, behalve dat in het refrein er iets wordt gezongen in de trant van "solo" of "sono" (daar start het refrein mee, 1e woord van de zin)
Weet je het tijdstip nog ongeveer? Sky heeft een playlist op zijn website staan, daar kan je het nazoekenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef Syytön het volgende:
Ok dit is een vrij lastige. Ik hoorde 'm vandaag op Skyradio in de auto, maar onze display is kapuut.
Het is een italiaans liedje, van een italiaanse zanger ook. Ik gok op Andrea bocelli?
Ik kan er weinig info over geven, behalve dat in het refrein er iets wordt gezongen in de trant van "solo" of "sono" (daar start het refrein mee, 1e woord van de zin)
Heb 'm al gevonden, hij is in ieder geval gebaseerd op Gary Numan - Are Friends Electricquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef SpuitElf het volgende:
Kent iemand de TV Serie "The IT Crowd"? Wordt op Channel 4 uitgezonden in Engeland. En zo ja, weet iemand waar die intro tune vandaan komt?
Super super vetquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:16 schreef Fling het volgende:
[..]
Google geeft me "Gloria" van Tozzi uit 1978. Zou die het kunnen zijn?
Is dat niet Yakult?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:11 schreef Cattara het volgende:
Ik kon dit niet vinden dus daarom vraag ik het maar.
Het nummer van de TV reclame van danone voor actimel. Waarin je allemaal buikjes ziet en op het eind het drankje in de ijskast.. van wie is dat nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |