Die is niet lelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef Molluck het volgende:
Aventura anyone?
ach joh.. jij bent nog een puber.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:33 schreef -Trinity- het volgende:
Shit, ik praat er ook best veel over. En met dit topic werden al mijn vermoedens bevestigd
.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:09 schreef immortalsean het volgende:
probeer jij maar eens zo'n studiocamera verdekt op te stellen, en ongemerkt alle studiolampen aan te zetten(om genoeg licht te hebben) ... misschien dat het niet opvalt
Staat er wat over licht??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:23 schreef Lucille het volgende:
Nee, gewoon als de camera niet aanstaat.
jou niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel heel benieuwd wie jij bedoeld![]()
Klopt, daarom heb ik nu ook een hele knappe vriendinquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef seto het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn, waarom zou je dan in godsnaam nog voor de lelijkere gaan? Als de knappere toch minder kieskeurig is?
Dat vermoeden is er ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Rare stelling.Ik praat ook veel over sex,en eraan denken helemaal .
Maar ik ben echt niet lelijk hoor.
De ene vrouw is gewoon geiler dan de ander.![]()
Je bent niet de enige met die ervaringen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef Klusjesman het volgende:
Met zowel aantrekkelijke vrouwen heb ik enige ervaring als ook met dames, die niet direct een fotomodel zijn. Ik moet zeggen, dat de laatste groep vaak iniatiefrijker, meegaander en fantasierijker is dan de z.g. "mooie meiden". Misschien generaliserende opmerking, maar mijn ervaring is in ieder geval wel zo. Het gezicht alleen zegt maar weinig, toch?
Zeer nuttige toevoegingquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef doppelgänger het volgende:
Misschien praten ze er niet meer over, maar valt het meer op en blijft het je langer bij. Ik bedoel net zoals als het nieuws op tv. Schokkend beelden blijven je meer bij dan goed of leuk nieuws.
Als zo'n zeekoe over sex begint, blijven die beelden van hompen lillend vlees nog dagen nagalmen in je hoofd. Terwijl, als dat leuke buurmeisje eens een schunnige anekdote vertelt denk je, ach wat schattig, ze sext ook al..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef doppelgänger het volgende:
Misschien praten ze er niet meer over, maar valt het meer op en blijft het je langer bij. Ik bedoel net zoals als het nieuws op tv. Schokkend beelden blijven je meer bij dan goed of leuk nieuws.
Als zo'n zeekoe over sex begint, blijven die beelden van hompen lillend vlees nog dagen nagalmen in je hoofd. Terwijl, als dat leuke buurmeisje eens een schunnige anekdote vertelt denk je, ach wat schattig, ze sext ook al..
De LoveBoatCaptain nodigt deze 2 tortelduifjes uit voor een verblijf op zijn bootquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:31 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
De LoveBoatCaptain nodigt deze 2 tortelduifjes uit voor een verblijf op zijn bootAls iemand een aankomende liefde voelt is hij het wel, en deze voelt hij big time!! Hierbij zijn jullie dus uitgenodigd!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef doppelgänger het volgende:
Vond je het geen goed initiatief van mij dan? Mocht een van jullie de ander nog willen verrassen met een romantische trip klik dan hier!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar Asmodean, wie het is dan? Ken ik haar? Ik word nu toch wel nieuwsgierig.
Hoewel ik niet echt bevriend ben met dikke vasige vrouwen, kans is klein maar goed.
Nou op zo'n boot met al die vrouwen hoef ik niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:46 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Vond je het geen goed initiatief van mij dan? Mocht een van jullie de ander nog willen verrassen met een romantische trip klik dan hier!!
* Steve-O beaamt .quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef Tiemie het volgende:
Lelijke vrouwen hebben dan ook vaker sex, want die zijn minder kieskeurig.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou op zo'n boot met al die vrouwen hoef ik niet hoor![]()
En je begon meteen mee te doen Want zoals ze al zeidenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef Viking84 het volgende:
geldt net zo goed voor lelijke kerels. Ik kan me in ieder geval voor de geest halen dat de lelijke asociale ventjes uit de onderkant vd samenleving in mijn klas het eerste over seks begonnen
Een lekker wijf die over sex praat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik praat ook vaak over seks![]()
Wat maakt dit mij?![]()
Ik hou het kort vandaag: Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef outcast_within het volgende:
Is dit een juiste constantering?
Je moet beweringen ook nooit omdraaienquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:58 schreef mazaru het volgende:
Ik heb het nooit over sex, en ik ben zo lelijk als de nacht
Yep, ben zeker niet de mooiste, maar om eerlijk te zijn vind ik mezelf ook niet de lelijkste, eigenlijk een beetje normaal qua uiterlijk, niets bijzonders igg, eerder richting lelijk dan richting mooi.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef Molluck het volgende:
Erodome anyone?
Shocking, vrouwen doen ook aan seksquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar praat er niet alleen over, doe het ook nog
Vroeger mochten alleen mannen aan seks doen, nu mogen wij het ook. Wat is er nou geemancipeerder?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Shocking, vrouwen doen ook aan seksWaar is het heen gegaan met de emancipatie
![]()
Leuk antwoord! Neukenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vroeger mochten alleen mannen aan seks doen, nu mogen wij het ook. Wat is er nou geemancipeerder?![]()
Oh ok,dan gaan we toch eerst vingerverven....kunnen we vanzelf verder gaanquote:
Vingerverven is voor kleuters, gij pedo!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Oh ok,dan gaan we toch eerst vingerverven....kunnen we vanzelf verder gaan![]()
We kunnen ook een islam cartoon samen maken, schijnt op 1 of andere manier heel leuk te zijn anno 2006quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vingerverven is voor kleuters, gij pedo!![]()
Ik geef dr niks omquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:57 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
We kunnen ook een islam cartoon samen maken, schijnt op 1 of andere manier heel leuk te zijn anno 2006![]()
Ik heb anders toch regelmatig seksquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Goede en wellicht juiste constatering. Ook ik merk in mijn sociale omgeving dat de dames die wat minder bedeeld zijn als het gaat om een knap gezichtje of een mooi lichaam het al snel over seks hebben.
Niet dat ik ze daardoor aantrekkelijker ga vinden, dus wat mij betreft werkt dit voor geen meter.
Hoogstwaarschijnlijk met andere lelijke mannen. Of is dat al gezegd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb anders toch regelmatig seks![]()
Ik heb een knappe vent, al 10 jaar, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk met andere lelijke mannen. Of is dat al gezegd?
Emancipatie doe ik niet aan hoor, straks moet ik zelf mijn comp instaleren ofzo joh, nee echt niet dus!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Shocking, vrouwen doen ook aan seksWaar is het heen gegaan met de emancipatie
![]()
Ik zeg niets meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb een knappe vent, al 10 jaar, maar toch bedankt.![]()
aaaah, komop Nuna, gaan we samenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou op zo'n boot met al die vrouwen hoef ik niet hoor![]()
Liefde maakt blindquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb een knappe vent, al 10 jaar, maar toch bedankt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |