Lelijke mannen ook schijnt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef outcast_within het volgende:
Het valt mij op dat vaak lelijke vrouwen het over sex hebben.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mwah redelijk.
lelijke vrouwen praten over sex omdat andere mensen dan denken dat ze ook sociaal leven hebben. zo van "kijk maar hoor, ik ben best wel neukbaar, ik ben helemaal niet lelijk"
mooie vrouwen hoeven dat soort dingen niet te zeggen omdat ze toch wel geneukt worden.
wat was dat voor een mmm? :Squote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef n00cL30n het volgende:
mmm.. niet aantrekkelijke vrouwen praten niet alleen vaker over sex, maar zijn vaak ook veel aktiever op sexgebied.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Asmodean het volgende:
herkenbaar...
ik ken hebook zo'n ranzig dik mokkel die alleen over seks praat
En lelijke zijn in voor meer zaken, omdat veel mooie vrouwen zoiets hebben van 'ik kan toch iedereen krijgen, en als ik af en toe op mijn rug ga liggen, moet het genoeg zijn'.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef n00cL30n het volgende:
mmm.. niet aantrekkelijke vrouwen praten niet alleen vaker over sex, maar zijn vaak ook veel aktiever op sexgebied.
hmm dus toch een kern van waarheid (niet geheel de wetenschappelijke methode maar toch)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Asmodean het volgende:
herkenbaar...
ik ken ook zo'n ranzig dik mokkel die alleen over seks praat
ff snel achter de coulissen bij Lingo zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
Lelijke vrouwen praten over seks, de mooie hebben seks.
Nee, gewoon als de camera niet aanstaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ff snel achter de coulissen bij Lingo zeker?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ff snel achter de coulissen bij Lingo zeker?
Ja.. Denk het wel.. Zou best kunnen ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef R@b het volgende:
[..]
En lelijke zijn in voor meer zaken, omdat veel mooie vrouwen zoiets hebben van 'ik kan toch iedereen krijgen, en als ik af en toe op mijn rug ga liggen, moet het genoeg zijn'.
Zoiets ?
Niet eens achter in je Audi?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, gewoon als de camera niet aanstaat.
Yup!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mwah redelijk.
lelijke vrouwen praten over sex omdat andere mensen dan denken dat ze ook sociaal leven hebben. zo van "kijk maar hoor, ik ben best wel neukbaar, ik ben helemaal niet lelijk"
mooie vrouwen hoeven dat soort dingen niet te zeggen omdat ze toch wel geneukt worden.
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef Martijn85 het volgende:
lelijke praten er over, knappe doen het
Zoiets ja. Tis vaak nog waar ook. Misschien niet op sex gebied, maar op de 1 of andere manier verwachten mooie vrouwen veel meer van een man dan minder mooie vrouwen.. Prinsesjesgedrag zeg maar. Dat moet je er over het algemeen eerst even uit slaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef R@b het volgende:
[..]
En lelijke zijn in voor meer zaken, omdat veel mooie vrouwen zoiets hebben van 'ik kan toch iedereen krijgen, en als ik af en toe op mijn rug ga liggen, moet het genoeg zijn'.
Zoiets ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, gewoon als de camera niet aanstaat.
Precies, geen woorden maar daden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
Lelijke vrouwen praten over seks, de mooie hebben seks.
nou dat soort figuren heb je ook. ze willen dan niet toegeven dat ze graflelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
maar wat as ze van zichzelf niet weten dat ze lelijk zijn, of niet willen weten? Dat is in zo'n eindeloze gedachtegang leven?
Maar lelijk ofniet, elke vent heeft het over sexquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef Viking84 het volgende:
geldt net zo goed voor lelijke kerels. Ik kan me in ieder geval voor de geest halen dat de lelijke asociale ventjes uit de onderkant vd samenleving in mijn klas het eerste over seks begonnen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mwah redelijk.
herkenbaar...
ik ben ook zo'n ranzig dik mokkel die alleen over seks praat
jah duh, die neuken 14 jarige en worden achteraf keihard gedumpt. en die gastjes maar stoer doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef Tiemie het volgende:
Lelijke vrouwen hebben dan ook vaker sex.
dat valt mij ook op idd. niet dat er geen uitzonderingen zijn natuurlijk, maar dat is de uitzondering op de regel. en echt lelijke trollen spreek ik overigens niet vaakquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef outcast_within het volgende:
Het valt mij op dat vaak lelijke vrouwen het over sex hebben. (N.a.v. lelijke vrouwen op de werkvloer waarvan ik helaas stukken gesprek van opving.)
Dat lieve knappe meisje zul je er niet zo snel over horen. Die dikke snol des te vaker.
Is dit een juiste constantering?
Ben je dom of zo. ALS DE CAMERA NIET AANSTAATquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
![]()
Wanneer vinden we zo'n tape op internet?
Dan ben ik toch wel heel benieuwd wie jij bedoeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Asmodean het volgende:
herkenbaar...
Dat wil ik toch tegenspreken. Mijn ervaring is juist dat de wat lelijkere dames veel kieskeuriger en arroganter zijn dan de (hele) knappe dames. Waarschijnlijk omdat iedereen denkt dat lelijke meiden makkelijker te krijgen zijn ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef Tiemie het volgende:
Lelijke vrouwen hebben dan ook vaker sex, want die zijn minder kieskeurig.
Camera's zijn snel aan te zetten, verdekt op te stellen, enz.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ben je dom of zo. ALS DE CAMERA NIET AANSTAAT
Als dit waar zou zijn, waarom zou je dan in godsnaam nog voor de lelijkere gaan? Als de knappere toch minder kieskeurig is?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat wil ik toch tegenspreken. Mijn ervaring is juist dat de wat lelijkere dames veel kieskeuriger en arroganter zijn dan de (hele) knappe dames. Waarschijnlijk omdat iedereen denkt dat lelijke meiden makkelijker te krijgen zijn ofzo.
probeer jij maar eens zo'n studiocamera verdekt op te stellen, en ongemerkt alle studiolampen aan te zetten(om genoeg licht te hebben) ... misschien dat het niet opvaltquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:41 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Camera's zijn snel aan te zetten, verdekt op te stellen, enz.
Nooit gemerkt?
herkenbaar...
Foto?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik praat ook vaak over seks![]()
Wat maakt dit mij?![]()
Tja, of de mannen die thuis alles braaf doen wat de partner opdraagt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:19 schreef Aventura het volgende:
Nee dat is met mannen juist zo. De mannen die het vaakst gore grappen maken en het luidst opscheppen over hun neukkunsten, zijn vaak ook de onaantrekkelijkste figuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |