Waar is de vraag? Want volgens mij trek je alleen een conclusie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:28 schreef outcast_within het volgende:
Nu ik mij toch dingen afvraag. (http://forum.fok.nl/topic/815725)
Het valt mij op dat mensen die extreem veel van dieren houden sociaal iets tekort komen. En dat dan maar projecteren op hun huisdieren. En ze ook gaan beschouwen als "mensen. En ook constant het maar hebben over hun huisdieren, wat ze nu weer hebben uitgespookt, wat ie fijn vind e.d.
Huisdieren als een soort van onwetende liefdesslaaf.
Bewijs geleverd. Slotjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dus als ik de de hele dag tegen mij katten loop te kwekken en anderen over de streken van mijn katten vertel heb ik een gebrek aan sociale contacten.![]()
Kan het niet mischien zo zijn dat ik ontzettend veel van mijn katten hou,en dat ik het heerlijk vind om er over te vertellen?
Sommigen praten graag over hun werk,anderen over hun hobby's en ik over mijn zwarte schatjes.![]()
Wat moet Benedictus daar wel niet van denken?, Ik ben wel blij dat je zelf ook doorhebt dat je kansloos bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:29 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mensen die kinderen hebben lijden aan sociale zwakte. Mensen met kinderen kunnen nergens anders over praten dan over hun kinderen. Verder hebben ze ook nergens anders belangstelling voor. Ik kots op mensen met kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |