* Steve-O beaamt .quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef Tiemie het volgende:
Lelijke vrouwen hebben dan ook vaker sex, want die zijn minder kieskeurig.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou op zo'n boot met al die vrouwen hoef ik niet hoor![]()
En je begon meteen mee te doen Want zoals ze al zeidenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef Viking84 het volgende:
geldt net zo goed voor lelijke kerels. Ik kan me in ieder geval voor de geest halen dat de lelijke asociale ventjes uit de onderkant vd samenleving in mijn klas het eerste over seks begonnen
Een lekker wijf die over sex praat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik praat ook vaak over seks![]()
Wat maakt dit mij?![]()
Ik hou het kort vandaag: Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef outcast_within het volgende:
Is dit een juiste constantering?
Je moet beweringen ook nooit omdraaienquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:58 schreef mazaru het volgende:
Ik heb het nooit over sex, en ik ben zo lelijk als de nacht
Yep, ben zeker niet de mooiste, maar om eerlijk te zijn vind ik mezelf ook niet de lelijkste, eigenlijk een beetje normaal qua uiterlijk, niets bijzonders igg, eerder richting lelijk dan richting mooi.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef Molluck het volgende:
Erodome anyone?
Shocking, vrouwen doen ook aan seksquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar praat er niet alleen over, doe het ook nog
Vroeger mochten alleen mannen aan seks doen, nu mogen wij het ook. Wat is er nou geemancipeerder?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Shocking, vrouwen doen ook aan seksWaar is het heen gegaan met de emancipatie
![]()
Leuk antwoord! Neukenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vroeger mochten alleen mannen aan seks doen, nu mogen wij het ook. Wat is er nou geemancipeerder?![]()
Oh ok,dan gaan we toch eerst vingerverven....kunnen we vanzelf verder gaanquote:
Vingerverven is voor kleuters, gij pedo!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Oh ok,dan gaan we toch eerst vingerverven....kunnen we vanzelf verder gaan![]()
We kunnen ook een islam cartoon samen maken, schijnt op 1 of andere manier heel leuk te zijn anno 2006quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vingerverven is voor kleuters, gij pedo!![]()
Ik geef dr niks omquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:57 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
We kunnen ook een islam cartoon samen maken, schijnt op 1 of andere manier heel leuk te zijn anno 2006![]()
Ik heb anders toch regelmatig seksquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Goede en wellicht juiste constatering. Ook ik merk in mijn sociale omgeving dat de dames die wat minder bedeeld zijn als het gaat om een knap gezichtje of een mooi lichaam het al snel over seks hebben.
Niet dat ik ze daardoor aantrekkelijker ga vinden, dus wat mij betreft werkt dit voor geen meter.
Hoogstwaarschijnlijk met andere lelijke mannen. Of is dat al gezegd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb anders toch regelmatig seks![]()
Ik heb een knappe vent, al 10 jaar, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk met andere lelijke mannen. Of is dat al gezegd?
Emancipatie doe ik niet aan hoor, straks moet ik zelf mijn comp instaleren ofzo joh, nee echt niet dus!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Shocking, vrouwen doen ook aan seksWaar is het heen gegaan met de emancipatie
![]()
Ik zeg niets meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb een knappe vent, al 10 jaar, maar toch bedankt.![]()
aaaah, komop Nuna, gaan we samenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou op zo'n boot met al die vrouwen hoef ik niet hoor![]()
Liefde maakt blindquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb een knappe vent, al 10 jaar, maar toch bedankt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |