Ben ik helemaal met je eens. Laten we eerlijk wezen, er wordt te veel aandacht gegeven aan een spotprent (!), en tegelijkertijd kun je je afvragen wat het nut is om elkaar over en weer te beledigen? Niks, nada, alleen maar haat en nog meer "wij en zij" geroep.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor een discussie hoef je gelukkig niet altijd eens te zijn. Als nou meer mensen dat zouden realiseren zou er nu niet zoveel ellende zijn
.
Je kunt ook niet zeggen dat religies dezelfde ontwikkeling doormaken in dezelfde tijdspanne, om het nog niet eens te hebben over wat (religieuze) ontwikkeling nou precies is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je kunt wel zeggen dat het allemaal er niet toe doet wat de christenen hebben gedaan. Maar je vergeet dat het christendom c.a. 500 jaar ouder is als de Islam. In 500 jaar kan een religie evalueren. Voor een groot gedeelte leven de moslims qua 500 jaar achter op ons. Ik bedoel niet dat wij superieur zijn (wij= westen), maar ik bedoel hier mee te zeggen je kunt niet verwachten van iets dat het precies het zelfde evaluatie proces als jij mee maakt.
Niet bidden staat niet gelijk aan zondigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je niet te bidden. Jezus is toch gestorven voor jouw zonden.
Jij kan zoveel zondigen als jij wilt.
jij beweerde dat. Jij moest perse bewijs hebben dat het door een imam gedaan is. Ondertussen is er al bewijs geleverd dat het wel door een imam gemaakt en gedistributeerd is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals: Wie beweert bewijst!
Bewijs is al geleverd, nou leg jou bewijs voor dat het NIET door een imam gemaakt is.quote:Jij beweert dat een Imam dit getekend heeft, ofschoon me dit erg sterk lijkt ben ik de beroerdste niet om je te geloven, maar daar moet dan wel bewijs tegenover staan.
Zo zwart wit is het volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je niet te bidden. Jezus is toch gestorven voor jouw zonden.
Jij kan zoveel zondigen als jij wilt.
Ik nam het even heel globaal. Met het tweede gedeelte van je zin bedoel je wat voor ontwikkeling ik bedoel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt ook niet zeggen dat religies dezelfde ontwikkeling doormaken in dezelfde tijdspanne, om het nog niet te hebben wat ontwikkeling nou precies is?
Ja. Maar goed, dat is niet belangrijk, off-topic, etcetera.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik nam het even heel globaal. Met het tweede gedeelte van je zin bedoel je wat voor ontwikkeling ik bedoel?
Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet bidden staat niet gelijk aan zondigen.
Ik bid wanneer ik dat wil en niet wanneer de klok dat voorschrijft. Dat vind ik zo zielig, al die voorschriften. Alsof Moslims te dom zijn om zelf te denken.
in deze discussie DOET het er ook niet toe. Anders mag jij mij uitleggen waaromquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je kunt wel zeggen dat het allemaal er niet toe doet wat de christenen hebben gedaan. Maar je vergeet dat het christendom c.a. 500 jaar ouder is als de Islam. In 500 jaar kan een religie evalueren. Voor een groot gedeelte leven de moslims qua 500 jaar achter op ons. Ik bedoel niet dat wij superieur zijn (wij= westen), maar ik bedoel hier mee te zeggen je kunt niet verwachten van iets dat het precies het zelfde evaluatie proces als jij mee maakt.
Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alle opties staan open, behalve dat een Moslim dit zou doen.²
Dat mag dus niet. Maar iedereen zondigt. Ook moslims zondigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.
Als we het hebben over figuren die geen zak snappen van het Christendom dan sta jij toch zeker wel in de top tien. Ik neem aan dat jij nooit op school hebt gezeten, geen geschiedenis, maatschappijleer of levensbeschouwing gehad hebt? Aangezien je nog geen lege balzak begrijpt van het grootste geloof in Nederland.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.
En antwoord op die veel gestelde vraag is er dus nog steeds niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.
Verdiep je eerst eens in het christendom voordat je zulk soort domme uitlatingen doet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
'Radicale moslims zetten aan tot haatacties'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals: Wie beweert bewijst! Jij beweert dat een Imam dit getekend heeft, ofschoon me dit erg sterk lijkt ben ik de beroerdste niet om je te geloven, maar daar moet dan wel bewijs tegenover staan.²
MAW het commando 'unleash hell on their asses' is inmiddels gegeven?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef sp3c het volgende:
ik kan ff geen website vinden maar het Noorse PRT zit dus in Mehmyneh en wordt nog steeds aangevallen door een 100 tot 150 man die zich verschanst hebben in gebouwen rondom het kamp met granaten en kleinkaliberwapens.
Er zijn Britten en Zweden ingevlogen met helikopters om je te helpen en 2 A10's van de Amerikanen zijn ook ingezet, de F16's waren als het goed is Nederlands
en de demonstratie is al een tijdje afgelopen
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/4689358.stmquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef sp3c het volgende:
ik kan ff geen website vinden maar het Noorse PRT zit dus in Mehmyneh en wordt nog steeds aangevallen door een 100 tot 150 man die zich verschanst hebben in gebouwen rondom het kamp met granaten en kleinkaliberwapens.
Er zijn Britten en Zweden ingevlogen met helikopters om je te helpen en 2 A10's van de Amerikanen zijn ook ingezet, de F16's waren als het goed is Nederlands
en de demonstratie is al een tijdje afgelopen
ja die ja thanksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/4689358.stm
Bij nader inzien, deze geeft ietsie meer info:quote:
Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.
What is the point om als Christen te leven als toch elke zondenaar zomaar in de hemel kan komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in het christendom voordat je zulk soort domme uitlatingen doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |