abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:57:34 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34829153
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef NanKing het volgende:

[..]

Voor een discussie hoef je gelukkig niet altijd eens te zijn . Als nou meer mensen dat zouden realiseren zou er nu niet zoveel ellende zijn .
Ben ik helemaal met je eens. Laten we eerlijk wezen, er wordt te veel aandacht gegeven aan een spotprent (!), en tegelijkertijd kun je je afvragen wat het nut is om elkaar over en weer te beledigen? Niks, nada, alleen maar haat en nog meer "wij en zij" geroep.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34829175
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je kunt wel zeggen dat het allemaal er niet toe doet wat de christenen hebben gedaan. Maar je vergeet dat het christendom c.a. 500 jaar ouder is als de Islam. In 500 jaar kan een religie evalueren. Voor een groot gedeelte leven de moslims qua 500 jaar achter op ons. Ik bedoel niet dat wij superieur zijn (wij= westen), maar ik bedoel hier mee te zeggen je kunt niet verwachten van iets dat het precies het zelfde evaluatie proces als jij mee maakt.
Je kunt ook niet zeggen dat religies dezelfde ontwikkeling doormaken in dezelfde tijdspanne, om het nog niet eens te hebben over wat (religieuze) ontwikkeling nou precies is.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:58:47 #103
3542 Gia
User under construction
pi_34829186
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Tuurlijk hoef je niet te bidden. Jezus is toch gestorven voor jouw zonden.
Jij kan zoveel zondigen als jij wilt.
Niet bidden staat niet gelijk aan zondigen.

Ik bid wanneer ik dat wil en niet wanneer de klok dat voorschrijft. Dat vind ik zo zielig, al die voorschriften. Alsof Moslims te dom zijn om zelf te denken.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:59:13 #104
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34829194
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals: Wie beweert bewijst!
jij beweerde dat. Jij moest perse bewijs hebben dat het door een imam gedaan is. Ondertussen is er al bewijs geleverd dat het wel door een imam gemaakt en gedistributeerd is.
quote:
Jij beweert dat een Imam dit getekend heeft, ofschoon me dit erg sterk lijkt ben ik de beroerdste niet om je te geloven, maar daar moet dan wel bewijs tegenover staan.
Bewijs is al geleverd, nou leg jou bewijs voor dat het NIET door een imam gemaakt is.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_34829198
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Tuurlijk hoef je niet te bidden. Jezus is toch gestorven voor jouw zonden.
Jij kan zoveel zondigen als jij wilt.
Zo zwart wit is het volgens mij niet hoor.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_34829217
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je kunt ook niet zeggen dat religies dezelfde ontwikkeling doormaken in dezelfde tijdspanne, om het nog niet te hebben wat ontwikkeling nou precies is?
Ik nam het even heel globaal. Met het tweede gedeelte van je zin bedoel je wat voor ontwikkeling ik bedoel?
ijs_beer fan!
pi_34829242
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik nam het even heel globaal. Met het tweede gedeelte van je zin bedoel je wat voor ontwikkeling ik bedoel?
Ja. Maar goed, dat is niet belangrijk, off-topic, etcetera.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:01:17 #108
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34829257
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Niet bidden staat niet gelijk aan zondigen.

Ik bid wanneer ik dat wil en niet wanneer de klok dat voorschrijft. Dat vind ik zo zielig, al die voorschriften. Alsof Moslims te dom zijn om zelf te denken.
Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:02:26 #109
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34829287
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je kunt wel zeggen dat het allemaal er niet toe doet wat de christenen hebben gedaan. Maar je vergeet dat het christendom c.a. 500 jaar ouder is als de Islam. In 500 jaar kan een religie evalueren. Voor een groot gedeelte leven de moslims qua 500 jaar achter op ons. Ik bedoel niet dat wij superieur zijn (wij= westen), maar ik bedoel hier mee te zeggen je kunt niet verwachten van iets dat het precies het zelfde evaluatie proces als jij mee maakt.
in deze discussie DOET het er ook niet toe. Anders mag jij mij uitleggen waarom

"maar jantje heeft ook een koekje gepikt uit de koektrommel" een geldig argument is.

Accepteer nu maar gewoon dat het

A. geen geldig argument is
B. Niet ter zake doet in deze discussie.
I'm hungry!
pi_34829312
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet het niet, alle opties staan open, behalve dat een Moslim dit zou doen.

²
Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:04:08 #111
3542 Gia
User under construction
pi_34829329
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.
Dat mag dus niet. Maar iedereen zondigt. Ook moslims zondigen.
Echter kennen wij de biecht, waarmee je je zonden kunt opbiechten. Dan krijg je 'straf' en dan worden je zonden vergeven. Uiteraard moet je oprecht berouw hebben. Dat kan een priester niet beoordelen, maar God weet dat wel. Die kun je echt niet voor de gek houden.

Het is dus niet zo dat je zomaar kunt hoeren en snoeren, omdat Jezus toch al voor onze zonden gestorven is.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:04:30 #112
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34829344
quote:

[..]

Als we het hebben over figuren die geen zak snappen van het Christendom dan sta jij toch zeker wel in de top tien. Ik neem aan dat jij nooit op school hebt gezeten, geen geschiedenis, maatschappijleer of levensbeschouwing gehad hebt? Aangezien je nog geen lege balzak begrijpt van het grootste geloof in Nederland.
I'm hungry!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:04:52 #113
3542 Gia
User under construction
pi_34829356
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.
En antwoord op die veel gestelde vraag is er dus nog steeds niet.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:05:18 #114
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34829376
quote:

[..]

Verdiep je eerst eens in het christendom voordat je zulk soort domme uitlatingen doet.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34829394
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nogmaals: Wie beweert bewijst! Jij beweert dat een Imam dit getekend heeft, ofschoon me dit erg sterk lijkt ben ik de beroerdste niet om je te geloven, maar daar moet dan wel bewijs tegenover staan.

²
'Radicale moslims zetten aan tot haatacties'

asltublieftdankuwel
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 15:05:50 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34829397
ik kan ff geen website vinden maar het Noorse PRT zit dus in Mehmyneh en wordt nog steeds aangevallen door een 100 tot 150 man die zich verschanst hebben in gebouwen rondom het kamp met granaten en kleinkaliberwapens.

Er zijn Britten en Zweden ingevlogen met helikopters om je te helpen en 2 A10's van de Amerikanen zijn ook ingezet, de F16's waren als het goed is Nederlands

en de demonstratie is al een tijdje afgelopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_34829450
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef sp3c het volgende:
ik kan ff geen website vinden maar het Noorse PRT zit dus in Mehmyneh en wordt nog steeds aangevallen door een 100 tot 150 man die zich verschanst hebben in gebouwen rondom het kamp met granaten en kleinkaliberwapens.

Er zijn Britten en Zweden ingevlogen met helikopters om je te helpen en 2 A10's van de Amerikanen zijn ook ingezet, de F16's waren als het goed is Nederlands

MAW het commando 'unleash hell on their asses' is inmiddels gegeven?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34829488
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:24 schreef Equinix het volgende:

[..]

lol,.
[..]

die gozer haalt meteen zijn zondagse kleding uit de kast voor de feestelijkheden.
-
pi_34829494
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef sp3c het volgende:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/4689358.stm
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:11:45 #120
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34829575
oh wacht... ik denk dat ik van MO verander, en net als Triggershot ad-hominem aanvallen maak. Want dat is cool, en alle hippe kids doen dat tegenwoordig.
I'm hungry!
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 15:12:24 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34829599
quote:
ja die ja thanks
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:13:40 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34829647
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?

Alvast bedankt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:14:37 #124
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_34829680
Misschien is dat al eens gevraagd maar ik ben wel benieuwd naar een Islamitisch antwoord op deze vraag (Misschien dat Meki mij dit uit kan leggen, of een andere Moslim-poster natuurlijk):

Hoe kun je zondigen tegen de Sharia als je geen moslim bent? Kijk, ik begrijp gerust het principe wel dat je geen afbeeldingen mag maken van de profeet Mohammed. Daar zit een reden achter net zo goed als dat de bijbel allerlei ge- en verboden kent waar ook weer een verhaal achter zit.

Maar Denemarken leeft niet volgens de Sharia, Frankrijk ook niet, trouwens. De cartoonists en redacteurs van de Europese kranten zijn geen moslims. Hoe kunnen deze mensen dan in jezusnaam ( ) zondigen tegen de Sharia? Wat geeft Moslims het idee dat ze hun Sharia-wetten kunnen opleggen aan niet-moslims in niet moslim landen??

En als Moslims zo verontwaardigd zijn of de link die de cartoons leggen tussen Islam en Terrorisme, waarom leggen jullie dan niet dezelfde Verontwaardiging en Woede aan de dag elke keer als een zelfmoordenaar zich uit naam van die profeet van jullie zich opblaast?

Ik ben echt benieuwd.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:14:40 #125
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34829681
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Verdiep je eerst eens in het christendom voordat je zulk soort domme uitlatingen doet.
What is the point om als Christen te leven als toch elke zondenaar zomaar in de hemel kan komen?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')