Ben ik helemaal met je eens. Laten we eerlijk wezen, er wordt te veel aandacht gegeven aan een spotprent (!), en tegelijkertijd kun je je afvragen wat het nut is om elkaar over en weer te beledigen? Niks, nada, alleen maar haat en nog meer "wij en zij" geroep.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor een discussie hoef je gelukkig niet altijd eens te zijn. Als nou meer mensen dat zouden realiseren zou er nu niet zoveel ellende zijn
.
Je kunt ook niet zeggen dat religies dezelfde ontwikkeling doormaken in dezelfde tijdspanne, om het nog niet eens te hebben over wat (religieuze) ontwikkeling nou precies is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je kunt wel zeggen dat het allemaal er niet toe doet wat de christenen hebben gedaan. Maar je vergeet dat het christendom c.a. 500 jaar ouder is als de Islam. In 500 jaar kan een religie evalueren. Voor een groot gedeelte leven de moslims qua 500 jaar achter op ons. Ik bedoel niet dat wij superieur zijn (wij= westen), maar ik bedoel hier mee te zeggen je kunt niet verwachten van iets dat het precies het zelfde evaluatie proces als jij mee maakt.
Niet bidden staat niet gelijk aan zondigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je niet te bidden. Jezus is toch gestorven voor jouw zonden.
Jij kan zoveel zondigen als jij wilt.
jij beweerde dat. Jij moest perse bewijs hebben dat het door een imam gedaan is. Ondertussen is er al bewijs geleverd dat het wel door een imam gemaakt en gedistributeerd is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals: Wie beweert bewijst!
Bewijs is al geleverd, nou leg jou bewijs voor dat het NIET door een imam gemaakt is.quote:Jij beweert dat een Imam dit getekend heeft, ofschoon me dit erg sterk lijkt ben ik de beroerdste niet om je te geloven, maar daar moet dan wel bewijs tegenover staan.
Zo zwart wit is het volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je niet te bidden. Jezus is toch gestorven voor jouw zonden.
Jij kan zoveel zondigen als jij wilt.
Ik nam het even heel globaal. Met het tweede gedeelte van je zin bedoel je wat voor ontwikkeling ik bedoel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt ook niet zeggen dat religies dezelfde ontwikkeling doormaken in dezelfde tijdspanne, om het nog niet te hebben wat ontwikkeling nou precies is?
Ja. Maar goed, dat is niet belangrijk, off-topic, etcetera.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik nam het even heel globaal. Met het tweede gedeelte van je zin bedoel je wat voor ontwikkeling ik bedoel?
Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet bidden staat niet gelijk aan zondigen.
Ik bid wanneer ik dat wil en niet wanneer de klok dat voorschrijft. Dat vind ik zo zielig, al die voorschriften. Alsof Moslims te dom zijn om zelf te denken.
in deze discussie DOET het er ook niet toe. Anders mag jij mij uitleggen waaromquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je kunt wel zeggen dat het allemaal er niet toe doet wat de christenen hebben gedaan. Maar je vergeet dat het christendom c.a. 500 jaar ouder is als de Islam. In 500 jaar kan een religie evalueren. Voor een groot gedeelte leven de moslims qua 500 jaar achter op ons. Ik bedoel niet dat wij superieur zijn (wij= westen), maar ik bedoel hier mee te zeggen je kunt niet verwachten van iets dat het precies het zelfde evaluatie proces als jij mee maakt.
Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alle opties staan open, behalve dat een Moslim dit zou doen.²
Dat mag dus niet. Maar iedereen zondigt. Ook moslims zondigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.
Als we het hebben over figuren die geen zak snappen van het Christendom dan sta jij toch zeker wel in de top tien. Ik neem aan dat jij nooit op school hebt gezeten, geen geschiedenis, maatschappijleer of levensbeschouwing gehad hebt? Aangezien je nog geen lege balzak begrijpt van het grootste geloof in Nederland.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.
En antwoord op die veel gestelde vraag is er dus nog steeds niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.
Verdiep je eerst eens in het christendom voordat je zulk soort domme uitlatingen doet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
'Radicale moslims zetten aan tot haatacties'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals: Wie beweert bewijst! Jij beweert dat een Imam dit getekend heeft, ofschoon me dit erg sterk lijkt ben ik de beroerdste niet om je te geloven, maar daar moet dan wel bewijs tegenover staan.²
MAW het commando 'unleash hell on their asses' is inmiddels gegeven?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef sp3c het volgende:
ik kan ff geen website vinden maar het Noorse PRT zit dus in Mehmyneh en wordt nog steeds aangevallen door een 100 tot 150 man die zich verschanst hebben in gebouwen rondom het kamp met granaten en kleinkaliberwapens.
Er zijn Britten en Zweden ingevlogen met helikopters om je te helpen en 2 A10's van de Amerikanen zijn ook ingezet, de F16's waren als het goed is Nederlands
en de demonstratie is al een tijdje afgelopen
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/4689358.stmquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef sp3c het volgende:
ik kan ff geen website vinden maar het Noorse PRT zit dus in Mehmyneh en wordt nog steeds aangevallen door een 100 tot 150 man die zich verschanst hebben in gebouwen rondom het kamp met granaten en kleinkaliberwapens.
Er zijn Britten en Zweden ingevlogen met helikopters om je te helpen en 2 A10's van de Amerikanen zijn ook ingezet, de F16's waren als het goed is Nederlands
en de demonstratie is al een tijdje afgelopen
ja die ja thanksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/4689358.stm
Bij nader inzien, deze geeft ietsie meer info:quote:
Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bord voor je kop? Een IMAM heeft het gedaan, het is bewezen man, loop niet zo te draaikonten vent.
What is the point om als Christen te leven als toch elke zondenaar zomaar in de hemel kan komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in het christendom voordat je zulk soort domme uitlatingen doet.
heb jij poep in je ogen ofzo? Het staat nog in dit topic, nog geen twintig posts boven deze post:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?
Alvast bedankt.²
Om de woorden van een bijbelexpert te citeren:''want de zoon van God is gestorven voor onze zonden. Hij heeft ons verlost van alle zonden. Het is een fijn en goed gevoel, dat iemand anders boet voor jou zonden. Je kunt met 200 km./uur door de stad rijden, en als ze je pakken zeg je gewoon dat je buurman de bekeuring zal betalen. Wat fijn. Zal u er nog iets om geven om snelheid te minderen? De buurman is er om de bekeuringen te betalen. U heeft hoofdpijn en ik slik het medicijn. Ik ga boodschappen doen, en u betaald. Wat fijn. U heeft problemen met uw blinde darm. Ik zeg; opereer mij maar, de mijne is nog gezond. Maar zo is de mens niet. De mens is van nature een lafaard. ''quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag dus niet. Maar iedereen zondigt. Ook moslims zondigen.
Echter kennen wij de biecht, waarmee je je zonden kunt opbiechten. Dan krijg je 'straf' en dan worden je zonden vergeven. Uiteraard moet je oprecht berouw hebben. Dat kan een priester niet beoordelen, maar God weet dat wel. Die kun je echt niet voor de gek houden.
Het is dus niet zo dat je zomaar kunt hoeren en snoeren, omdat Jezus toch al voor onze zonden gestorven is.
2 noren en 2 finnen naar het ziekenhuis afgevoerd per helikopter inmiddelsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Bij nader inzien, deze geeft ietsie meer info:
http://today.reuters.com/news/newsArticle.aspx?type=topNews&storyID=2006-02-07T135854Z_01_L06194014_RTRUKOC_0_US-RELIGION-CARTOONS.xml
Ok. Rare manier van discussie uitlokken dan, net zo verwerpelijk als de stijl van ex-levende THeo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
heb jij poep in je ogen ofzo? Het staat nog in dit topic, nog geen twintig posts boven deze post:
'Radicale moslims zetten aan tot haatacties'
Ik heb op een christelijke school gezeten, geschiedenis en maatschappijleer waren mijn favoriete vakken en heb de Bijbel op mijn literauurlijst gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als we het hebben over figuren die geen zak snappen van het Christendom dan sta jij toch zeker wel in de top tien. Ik neem aan dat jij nooit op school hebt gezeten, geen geschiedenis, maatschappijleer of levensbeschouwing gehad hebt? Aangezien je nog geen lege balzak begrijpt van het grootste geloof in Nederland.
Ga eens in op de inhoud.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok. Rare manier van discussie uitlokken dan, net zo verwerpelijk als de stijl van ex-levende THeo.²
Star7fighter als ik jou was zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken aanzien het merendeel van europa niet erg christelijk is en zich niet perse geroepen voelt om zich aan de 10 geboden te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Om de woorden van een bijbelexpert te citeren:''want de zoon van God is gestorven voor onze zonden. Hij heeft ons verlost van alle zonden. Het is een fijn en goed gevoel, dat iemand anders boet voor jou zonden. Je kunt met 200 km./uur door de stad rijden, en als ze je pakken zeg je gewoon dat je buurman de bekeuring zal betalen. Wat fijn. Zal u er nog iets om geven om snelheid te minderen? De buurman is er om de bekeuringen te betalen. U heeft hoofdpijn en ik slik het medicijn. Ik ga boodschappen doen, en u betaald. Wat fijn. U heeft problemen met uw blinde darm. Ik zeg; opereer mij maar, de mijne is nog gezond. Maar zo is de mens niet. De mens is van nature een lafaard. ''![]()
http://nl.novopress.info/?p=213quote:Bedrog Deense Moslims - 12 Deense cartoons niet de oorzaak - Moslimdelegatie heeft cartoons aangepast !
Monday 6 February 2006 | Algemeen and Cultuur and Maatschappij and Politiek Internationaal and Terreur and Multikul | Email | Print
(Novopress) - Terwijl wereldwijd bij Moslims de vlam in de pan lijkt te slaan om de 12 zg. beledigende Deense cartoons, komt langzamerhand de ware oorzaak van de opschudding naar boven. De Deense moslimdelegatie, geleidt door Ahmed Abdel Rahman Abu Laban (een prominte moslim in Denemarken, foto), die met de 12 cartoons de Islamitische wereld afreisde, blijkt eigenhandig een aantal door henzelf gefabriceerde en bewerkte tekeningen te hebben toegevoegd die daadwerkelijk beledigend voor de Moslims zouden zijn.
Eén van de gefabriceerde tekeningen was een beeld van de Profeet Mohammed met een varkensgezicht. Daarnaast ook een gefabriceerde tekening van een geknielde moslim die anaal genomen wordt door een hond. Geen van deze toegevoegde en bewerkte tekeningen waren geplaatst of bekend bij de Deense krant. De zeer onverantwoordelijke actie van de Moslimdelegatie had de opzet hun actie kracht bij te zetten en om Denemarken te conformeren aan de Sharia !
Abu Laban (foto) en andere vertegenwoordigers van de The Islamic Belief Society claimden tijdens hun Islamitische kruistocht dat zij gesteund werden door 29 officiële moslim-organisaties. Uit diepgaand onderzoek van de Deense krant Ekstra Bladet blijkt nu dat verschillende organisaties helemaal niet bestaan en andere nooit gevraagd zijn voor dit protest tegen de Deense cartoons. Opmerkelijk is dat een aantal woordvoerders opgevoerd op Abu Laban’s (foto) lijst, zelfs tegen zijn actie blijken te zijn.
Met deze 29 organisaties prees Abu Laban publiekelijk zich gesteund door ‘tussen de 150.000 en 200.000 moslims’. Hetzelfde diepgaande onderzoek van Ekstra Bladet komt ten hoogste tot 15.000 en spreekt over waarschijnlijk slechts 5.000 moslims.
Door de gefabriceerde tekeningen die nergens ooit gepubliceerd zijn is wereldwijd de vlam in de pan geslagen, zijn mensbedreigende situaties ontstaan en overheidsgebouwen vernield en in brand gestoken. Ondertussen heeft het hoofd van de delegatie, Abu Laban (foto), wereldwijd, ook op Al Jazeera, de boycot van Deense produkten toegejuicht. De leugens van de moslimdelegatie hebben inmiddels naast talloze gewonden, ook een aantal doden, waaronder een priester, op hun geweten
Nu de derde keer dat het voorbij komtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:25 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
http://nl.novopress.info/?p=213
Jammer dat je meteen begint te schelden, en er niet inhoudelijk op ingaat. Gisteren werd ik ook al uitgescholden voor kinderlokker, toen men de discussie niet kon winnen. Ik hoop dat Spa3c deze keer maatregelen zal nemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:22 schreef typtypo het volgende:
[..]
Star7fucker als ik jou was zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken aanzien het merendeel van europa niet erg christelijk is en zich niet perse geroepen voelt om zich aan de 10 geboden te houden.
Welk bewijs wil je hebben maat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef Cairon het volgende:
en nog steeds wachten we op BSB met zijn "bewijs"
last van selectief leesgedrag?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?
Alvast bedankt.²
Neen, ik kan onmogelijk alles volgen. Deze topics gaan zo ontzettend snel. Vergeet ook niet dat ik met een schuin tijdens mijn werk meelees en probeer te posten. Het is dus zeer aannemelijk dat ik heel veel posts niet heb gelezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
last van selectief leesgedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |