d'r staan er maar 4 en hier doen ze het allemaal?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef Klonk het volgende:
een van je plaatjes is kaduuk.
bij nummer 4 krijg ik een plaatje van fortune cityquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:32 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r staan er maar 4 en hier doen ze het allemaal?zal er nog een paar bij zoeken
1tje is stuk hierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:32 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r staan er maar 4 en hier doen ze het allemaal?zal er nog een paar bij zoeken
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:44 schreef Klonk het volgende:
ben ik trouwens de enige die snotverkouden is ?
m'n otrivin is opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:45 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik heb alleen hoofdpijn van de hele nacht wakker liggen![]()
puur zout snuivenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
m'n otrivin is op, dadelijk ff nieuwe halen.
mogguhquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:55 schreef Fwnk het volgende:
mogguh
Mijne?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:56 schreef vlad het volgende:
is jouw zus ooit eens miss ganzenhoedster geweest?![]()
zijn zus is ook z'n moeder en tantequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:56 schreef vlad het volgende:
is jouw zus ooit eens miss ganzenhoedster geweest?![]()
maar dan nog zou ik dat niet smorgens op een nuchtere maag voorstellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mja, dan weet ik waar iedereen telkens over praat
ik ben nu nog lam van zuipenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:22 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dan nog zou ik dat niet smorgens op een nuchtere maag voorstellen![]()
eerder snachts als je lam bent van het zuipen![]()
dat is te merken. anders had je wel met Tommy Toyota gepostquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben nu nog lam van zuipen
ow jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is te merken. anders had je wel met Tommy Toyota gepost
Verrichten je slaafjes goed werk?quote:
net klaarquote:
gister welquote:
zou het niet wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben uit de OP gebanned..
tenminste, mijn avatar is heeeel klein en blauw
waarom, TF, waarom?
wordt wel tijd een beetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het niet wetenheb niet veranderd verder......
![]()
zal even kijken wat er scheelt![]()
en ik ga straks die van mij weer veranderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef vlad het volgende:
en een update kan ook geen kwaad, want iedereen die erin staat heeft zo'n beetje een nieuw plaatje![]()
Ijsmeisquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef vlad het volgende:
[..]
wordt wel tijd een beetjewant hij al een tijd stuk
![]()
stommysquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef vlad het volgende:
en een update kan ook geen kwaad, want iedereen die erin staat heeft zo'n beetje een nieuw plaatje![]()
quote:
kom ik nu ook in de OP?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
stommysicoon werd nog door fok zelf gehost vandaar dat die foetsie was.....
ik wil de avatars best even updaten maar ik zie bij de helft nog steeds geen avatar, onderandere bij jou bv
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef vlad het volgende:
[..]
kom ik nu ook in de OP?![]()
eindelijk erkenning nu ik de 1000ste post heb gehad gister?![]()
![]()
mijn avatar doet het vandaag trouwens soms wel en soms niet![]()
onze gangster is terug...quote:
quote:
kap nou gekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef lipje het volgende:
[..]
onze gangster is terug...
ik mis Zonda_F
ik heb geen foto's van FWNK z'n zus/familiequote:
Powerbookquote:
quote:
handig zo'n webiconquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
@ vlad...
je avatar staan in je eigen cache op je pc maar de rest ziet hem daardoor niet, even opslaan en opnieuw uploaden!
anders zoek je ff naar Tramontanaquote:
die ken ik al.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef lipje het volgende:
[..]
anders zoek je ff naar Tramontana
950 kg, meer dan 500 pk..
dat klinkt meer als een film voor de spannende uurtjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Kiss Kiss Bang Bang. maar tot nu toe vind ik er weinig aan
GMTAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
dat klinkt meer als een film voor de spannende uurtjes![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:26 schreef Metalfreak het volgende:
ZIjn de avatars van de server geflikkerd![]()
Ja, Metalfreak is te lui om alles door te lezen
Krijg op alle forums ineens geen avatar meer...
helemaal nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
dat klinkt meer als een film voor de spannende uurtjes![]()
maar het klinkt wel zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:32 schreef M5 het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
http://www.imdb.com/title/tt0373469/
dat zegt iemand die van dag tot dag kijkt.quote:
www.0-urencontract.comquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:34 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zegt iemand die van dag tot dag kijkt.![]()
iemand die naar voren kijkt zegt gewoon dat ie werkloos is![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:32 schreef M5 het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
http://www.imdb.com/title/tt0373469/
quote:Tagline: SeX
Laat de mijne nog maar ff staan, dalijk weer een anderequote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:35 schreef ThaFreak het volgende:
up te daten avatars:
permban
alexxxxx
m5
sjouwe
bojo
thafreak
lipje
mukie
peurac
mis ik iemand geef het even door, anders heb je weer pech gehad![]()
te laatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Laat de mijne nog maar ff staan, dalijk weer een andere
Ja maar die avatar was ikke, daar herkende iedereen mij mee en zo...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
server gecrashed waar alle avatars opstonden![]()
gewoon opnieuw even uploaden!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja maar die avatar was ikke, daar herkende iedereen mij mee en zo...
En het ergste: ik heb geen flauw idee waar ik die heb staan, sowieso niet op deze leptop... Paniek enzo.....![]()
U bent geweldig!!!quote:
GOOGLE-->metalfreakquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
U bent geweldig!!!![]()
Waar heb je die vandaan gehaald trouwens? Kan vaak mijn eigen site nog niet eens vinden...![]()
Bazzosquote:
Morgen hoop ik klaar te zijnquote:
dan mag je gaan inrichten. leukste werkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bazzos
[..]
Morgen hoop ik klaar te zijn
Totdat je de Ikea 500x binnen een week van binnen hebt gezien, dan vergaat je de zin...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:03 schreef vlad het volgende:
[..]
dan mag je gaan inrichten. leukste werk![]()
ging af bij mijzelfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Totdat je de Ikea 500x binnen een week van binnen hebt gezien, dan vergaat je de zin...![]()
Dondag Ikea dagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:03 schreef vlad het volgende:
[..]
dan mag je gaan inrichten. leukste werk![]()
Ik had een tijdje terug wel het geld voor de Ikea... Kan die winkel nu even niet meer zien...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:07 schreef vlad het volgende:
[..]
ging af bij mijzelfik was student toen ik mijn kamer inrichte en had daardoor het geld niet (over) voor de Ikea
Heb alleen de verf betaald. de rest was gratis gebietst
![]()
yupz, alles offline.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
in de OP met firefox zie ik nu 1 blauw vierkantje, en geen avatars meer
Hey kijk een newbiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug wel het geld voor de Ikea... Kan die winkel nu even niet meer zien...![]()
ik hoop dat ik er binnenkort terecht kanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug wel het geld voor de Ikea... Kan die winkel nu even niet meer zien...![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef vlad het volgende:
[..]
maar keek net op mijn slagingskans op een woning in Arnhem = 0%![]()
![]()
Huren of kopen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoop dat ik er binnenkort terecht kan![]()
maar keek net op mijn slagingskans op een woning in Arnhem = 0%![]()
![]()
gaat wel even duren dus voor ik bij de ikea binnen stap![]()
dat geeft de site van de woningstichting aanquote:
wil eigenlijk nog niet kopen, omdat ik waarschijnlijk maar een jaarcontract krijg en ik volgend jaar nog een lange periode wil reizenquote:
je moet ook niet wachten op de woningstichting..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef vlad het volgende:
[..]
dat geeft de site van de woningstichting aan![]()
kan je je gegevens invullen en dan gaat de computer voor je bekijken hoeveel kans je maakt op een woning a.d.h. van de periode dat je ingeschreven staat![]()
Wees blij dat je niet in Utrecht woontquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef vlad het volgende:
[..]
dat geeft de site van de woningstichting aan![]()
kan je je gegevens invullen en dan gaat de computer voor je bekijken hoeveel kans je maakt op een woning a.d.h. van de periode dat je ingeschreven staat![]()
heb je gelijk in, maar wil eerst even zeker weten dat ik een jaarcontract krijgquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je moet ook niet wachten op de woningstichting..
je zal er achteraan moeten gaan, anders kan je 7 jaar wachten..
en alles is mogelijk, als je de juiste instelling maar hebt.
dan staat zelfs mijn starlet binnenkort op kratjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Utrecht woont
Ik had binnen 2 maanden een appartementjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je moet ook niet wachten op de woningstichting..
je zal er achteraan moeten gaan, anders kan je 7 jaar wachten..
en alles is mogelijk, als je de juiste instelling maar hebt.
mijn BMW hangt aan de muurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hey, het is ook gek nog steeds zonder auto neem ik aan
De mijne doet het niet en je fuckt mega de layoutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef ThaFreak het volgende:
avatars weer geupdate + gesorteerd op meeste posts in pta![]()
hier doet alles het zelfs na harde refresh.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De mijne doet het niet en je fuckt mega de layout![]()
newbies komen zo aan de beurt, tussen de wannabee'squote:
FieFox zuigt ook gewoon...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hier doet alles het zelfs na harde refresh.....
IE verneukt idd de layout, firefox doet het gewoon goed![]()
en IE laat idd het plaatje niet zien![]()
IE bedoel jequote:
wie is hier een wannabe?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
newbies komen zo aan de beurt, tussen de wannabee's![]()
quote:ThaFreak Geregistreerd op: woensdag 4 december 2002 @ 13:47
Vlad Geregistreerd op: vrijdag 29 maart 2002 @ 20:13
in de pta slowchat jijquote:
Heb werkelijk waar nog nooit onoverkomelijke problemen gehad met IE...quote:
IE gaat gewoon verrot om het html, doe je het via de standaard html opmaak en gaat IE alsnog vaag doen terwijl je er met firefox geen last van hebt!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb werkelijk waar nog nooit onoverkomelijke problemen gehad met IE...
probeerde laatst m'n alle eerste post op fok op te zoeken, maar dat is allemaal gedeletequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef M5 het volgende:
[..]
nu nog ff je eerste post hier in de SC zoeken en die van TF.
Als 90% gebruik maakt van IE (is nu wat minder, weet ik) en als alles sites gericht zijn op IE, wat is dan de standaard??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
IE gaat gewoon verrot om het html, doe je het via de standaard html opmaak en gaat IE alsnog vaag doen terwijl je er met firefox geen last van hebt!
Één woord: massahysteriequote:en dan begin ik nog niet eens over hoe makkelijk IE te exploiten is![]()
ik kan in m'n history ook niet verder terug dan 1 jan. 2005 ofzow.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:45 schreef vlad het volgende:
[..]
probeerde laatst m'n alle eerste post op fok op te zoeken, maar dat is allemaal gedelete
Ik ben al blij als ik nog weet wat ik vorige week gedaan heb...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan in m'n history ook niet verder terug dan 1 jan. 2005 ofzow.
Korsakof?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik nog weet wat ik vorige week gedaan heb...
Waar hadden we het ook alweer overquote:
Wie ben jij?quote:
Ken ik jou ergens van?quote:
Wat is een visboer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:23 schreef Sjoem het volgende:
Van de visboer misschien?
de mannelijke variant van viswijfquote:
Ik mag geen vis van mn moederquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:23 schreef Sjoem het volgende:
Van de visboer misschien?
Zo'n meneer, of mevrouw, of meneren en mevrouwen, of alleen meneren, of alleen mevrouwen, die dan bijvoorbeeld op een markt vis staan te verkopen.quote:
De vorige keer kreeg ik er tentakels vanquote:
riceboyquote:
Dat is toch kei leuk?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De vorige keer kreeg ik er tentakels van
quote:
server gecrashed, dus vrijwel iedereen op fok was zijn avatar kwijtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TF: wat is er gebeurd dan? Ik ben te lui om FB/ RFD door te lezen
Hendigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In Limburg zeggen we geen kei......![]()
Is men er nou al achter wie je bent?quote:
Nijmeegs!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja
Alhoewel kei meer brabants is, toch?
Nijmeegs?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nijmeegs!
Hier in Brabant hoor ik het eigenlijk nooit
Een vd eerste hit's op volvo iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:40 schreef Xtreem het volgende:
Ik zoek een leuke volvo avatar terug... wat kom ik tegen:
[afbeelding]
Dach van nie. Jij weet het wel he liefurtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is men er nou al achter wie je bent?
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
As jeh moar lekke aaf en toe gewoaon lekke plât Utregs ken lulle 14.gif
Ik weet het, lekkere muts van mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:44 schreef riceboy het volgende:
[..]
Dach van nie. Jij weet het wel he liefurt
ik ook ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:44 schreef riceboy het volgende:
[..]
Dach van nie. Jij weet het wel he liefurt
Je weet niet wat je mistquote:
Jij weet dak geen kloontje benquote:
gebruik eens de avatar uit de OP in plaats van dat veel te grote ding wat je nu gebruikt......quote:
Moet je naar Utreg komenquote:
Wat ben je zielig zegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ik haat boodschappen doen, vooral als er geen parkeerplaats meer vrij is vanwege een markt!
Ik weet dat je bestaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef riceboy het volgende:
[..]
Jij weet dak geen kloontje ben
ik ben ech mezellef in het echie.
En ik geloof er geen bal vanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik weet dat je bestaat
Ik weet dat je Ibiza echt is
Ik weet dat je spelling echt zo is
Ik weet alles![]()
Ander deel van het zelfde plaatje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gebruik eens de avatar uit de OP in plaats van dat veel te grote ding wat je nu gebruikt......
ziet er ook nog eens beter uit ook uit de OP![]()
Heb ik ooit tegen jou gelogenquote:
zelfde plaatje in het alleen geresized naar 60x60.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ander deel van het zelfde plaatje.
Reden: Zit op de uni, heb het originele plaatje niet hier of op m'n usb stick staan.... En dat ding uit de op is dus weg
Mja je hebt me ooit op basis van een foto voor een potentiele JOVDér uitgemaaktquote:
Resizen met paint heb ik geprobeerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zelfde plaatje in het alleen geresized naar 60x60.....
en de op doet het weer helemaal omdat ze op eigen space staan
schele
Da's een belediging, geen leugenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je hebt me ooit op basis van een foto voor een potentiele JOVDér uitgemaakt
Om het evenquote:
gvd schele bal, wat is dit danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Resizen met paint heb ik geprobeerd
nerd
quote:
Je bent een vrouw, als het goed is zitten er tussen je schouders en je navel twee dingen waarmee dat soort situaties eenvoudig te verhelpen zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
.
Met RSI een zware krat tillen is niet leuk. Vooral als de auto dus ver weg staat.
Ik wordt soms nog steeds snikkend wakker andersquote:
Dan zie ik niksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, als het goed is zitten er tussen je schouders en je navel twee dingen waarmee dat soort situaties eenvoudig te verhelpen zijn
et is allemaal waarquote:
Daar gaan ze door hangenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, als het goed is zitten er tussen je schouders en je navel twee dingen waarmee dat soort situaties eenvoudig te verhelpen zijn
geloof dat sjoewe bedoelt dat je je shirt uitrekt en aan een passant vraagt of hij je even helpt met die kratquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef vlad het volgende:
[..]
geloof dat sjoewe bedoelt dat je je shirt uitrekt en aan een passant vraagt of hij je even helpt met die krat![]()
sjonge jonge, snappen jullie dat niet![]()
![]()
ik wil weer rellen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef vlad het volgende:
[..]
geloof dat sjoewe bedoelt dat je je shirt uitrekt en aan een passant vraagt of hij je even helpt met die krat![]()
sjonge jonge, snappen jullie dat niet![]()
![]()
ik wil weer rellen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wordt soms nog steeds snikkend wakker anders![]()
![]()
Dat komt doordat al die verfdampen minstens de helft van mn hersens hebben weggevrotenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]!
Maar dat komt vast door je huisgenoot
Je moet ook niet gaan slapen met 5 lege verblikken naast je kussenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat komt doordat al die verfdampen minstens de helftvan mn hersens hebben weggevroteb
Niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan slapen met 5 lege verblikken naast je kussen
Les 1 bij de JOVDquote:
Nooit last van als je tegenover de Edah en om de hoek bij de AH woontquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ik haat boodschappen doen, vooral als er geen parkeerplaats meer vrij is vanwege een markt!
flesje nos op de rug, met een mondkapje erbij en klaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben serieus allergisch voor die verfdampen, het slaat zo hard op m'n bronchieën, als ik weer geschilderd heb loop ik de rest van de dag te snotteren
Morgen ein-de-lijk klaar
gek.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ik haat boodschappen doen
Je zit bij de eigenhuisentuin-divisie van de JOVD?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Les 1 bij de JOVD
Je had het dus kunnen weten
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben serieus allergisch voor die verfdampen, het slaat zo hard op m'n bronchieën, als ik weer geschilderd heb loop ik de rest van de dag te snotteren
Morgen ein-de-lijk klaar
Kan je NOS op een dieselblok zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef riceboy het volgende:
[..]
flesje nos op de rug, met een mondkapje erbij en klaar.
men wat hep je dan een plezier!
Meer dan een weekquote:
tv inbouwen en NL 1 erop zette.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je NOS op een dieselblok zetten?
kunnen altijd. en 't werkt vast ook wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
[..]
kunnen altijd. en 't werkt vast ook wel.
maar of je blok het aankan
Nee, al denk ik dat jij dat wel zou willenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zit bij de eigenhuisentuin-divisie van de JOVD?
Ik betwijfel of Philips Freriks mn 190D sneller maaktquote:
dat vroeg je nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Philips Freriks mn 190D sneller maakt
Al gefixtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef ThaFreak het volgende:
oja extreem en je signature klopt ook niet![]()
nu ophoud met zeuren
Ik wil nitrous,quote:
In de file zal men iig dichter op je bumper zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Philips Freriks mn 190D sneller maakt
moet ook wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In de file zal men iig dichter op je bumper zitten
En deze datum dan: 1984-11-15quote:
Freriks trekt alle vermogen uit de 190Dquote:
Jaar-Maand-Dagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef lipje het volgende:
[..]
En deze datum dan: 1984-11-15
de 11e van de 15e maand
en hoe heet maand 15?
wel een lpg systeem, dus waarom zou nos niet kunnen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ppsssstt:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef lipje het volgende:
[..]
de 11e van de 15e maand
en hoe heet maand 15?
8minutenkokenjongen kan zeker ook geen klokkijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ppsssstt:
Je hebt wel gelijk, maar fastfoodboy snapt de notatie niet
ehhquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef lipje het volgende:
[..]
de 11e van de 15e maand
en hoe heet maand 15?
Chineesje heeft z'n lagereschool niet echt bewust meegemaakt, gezien z'n spelling, dus waarom zou hij wel kunnen klokkijken? (zou hij het verschil tussen 60 en 90 op z'n snelheidsmeter snappen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:35 schreef lipje het volgende:
[..]
8minutenkokenjongen kan zeker ook geen klokkijken?
je hep et over mij hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Chineesje heeft z'n lagereschool niet echt bewust meegemaakt, gezien z'n spelling, dus waarom zou hij wel kunnen klokkijken? (zou hij het verschil tussen 60 en 90 op z'n snelheidsmeter snappen?)
Sorry Tupperwarequote:
't is daje me vaker gehollepe hep maar anders .....quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:49 schreef riceboy het volgende:
[..]
't is daje me vaker gehollepe hep maar anders .....
heb je er nog wat mensen 'fet uit geboekt' de laatste tijd?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
heb je er nog wat mensen 'fet uit geboekt' de laatste tijd?
Ach, da's waar ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef riceboy het volgende:
[..]
Ik hat je veteld dat me auto kapot is
binnekort topikje opene voor een andere auto denk ik
Is je internet weer gefixt?quote:
ik las net terug dat ie kapot wasquote:
Giet eens een beker water in je modem.quote:
Sjatjequote:
cola plakt beterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Giet eens een beker water in je modem.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Giet eens een beker water in je modem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |