hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:23 schreef Loesj het volgende:
Is er nog losse kaartverkoop voor vanavond?
De Mac en tankstations zijn altijd 'leuk",je komt er 'n hoop andere gasten tegen ook van andere clubs....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
oke ik over een uurtje
hopelijk nog langs de mac
Ik ga er vandoor.Zie je misschien vanavond wel(onze groep kun je bijna niet missenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ja idd..
tegen heracles was voettocht door almelo.
Eerst een veldkaart gekregen. Na afloop naar de mac lopen en toen naar een bus zooi
was een lange dag haha
quote:08-02-2006: Fc Dordrecht koopt Reinhard Breinburg
[Bron: Fr-Fans.nl]
Fc Dordrecht heeft Reinhard Breinburg voor de komende twee seizoenen vastgelegd. De 21-jarige verdediger werd al voor het tweede seizoen op rij gehuurd van Feyenoord. Met de koop van Breinburg denkt Dordrecht een belangrijke speler te hebben binnen gehaald om het beleid voor de toekomst vorm te geven. In 39 wedstrijden in ruim anderhalf seizoen scoorde de verdediger eenmaal voor de Schapenkoppen.
Breinburgs contract bij Feyenoord liep komende zomer af.
Moeten doen bedoel jequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt als gezicht van Feyenoord is zowel sportief als marketingtechnisch (ja hier komt mijn opleiding weer om de hoek kijken) een schot in de roos! Mooi om te zien dat hij zijn hart verkocht heeft aan Feyenoord, en het ook in overweging zal gaan nemen.
Echter denk ik ook dat Kuyt op den duur de Nederlandse competitie moe zal worden. Maar goed, als een club als Liverpool, Newcastle of de Spurs () hem op den duur wil hebben, dan zal hij toch wel gaan. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Vanavond wordt een pittige pot tegen NEC. En dan zie je gisteren AZ 'gewoon' winnen van RBC, en dan denk je: "Ja, dat hadden wij ook kunnen doen!"
Sorry, moeten inderdaad!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef Merkie het volgende:
Moeten doen bedoel je. Ongelofelijk eigenlijk, als we van ADO en RBC hadden gewonnen hadden we gewoon op nummer 1 gestaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |