De Mac en tankstations zijn altijd 'leuk",je komt er 'n hoop andere gasten tegen ook van andere clubs....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
oke ik over een uurtje
hopelijk nog langs de mac
Ik ga er vandoor.Zie je misschien vanavond wel(onze groep kun je bijna niet missenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ja idd..
tegen heracles was voettocht door almelo.
Eerst een veldkaart gekregen. Na afloop naar de mac lopen en toen naar een bus zooi
was een lange dag haha
quote:08-02-2006: Fc Dordrecht koopt Reinhard Breinburg
[Bron: Fr-Fans.nl]
Fc Dordrecht heeft Reinhard Breinburg voor de komende twee seizoenen vastgelegd. De 21-jarige verdediger werd al voor het tweede seizoen op rij gehuurd van Feyenoord. Met de koop van Breinburg denkt Dordrecht een belangrijke speler te hebben binnen gehaald om het beleid voor de toekomst vorm te geven. In 39 wedstrijden in ruim anderhalf seizoen scoorde de verdediger eenmaal voor de Schapenkoppen.
Breinburgs contract bij Feyenoord liep komende zomer af.
Moeten doen bedoel jequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt als gezicht van Feyenoord is zowel sportief als marketingtechnisch (ja hier komt mijn opleiding weer om de hoek kijken) een schot in de roos! Mooi om te zien dat hij zijn hart verkocht heeft aan Feyenoord, en het ook in overweging zal gaan nemen.
Echter denk ik ook dat Kuyt op den duur de Nederlandse competitie moe zal worden. Maar goed, als een club als Liverpool, Newcastle of de Spurs () hem op den duur wil hebben, dan zal hij toch wel gaan. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Vanavond wordt een pittige pot tegen NEC. En dan zie je gisteren AZ 'gewoon' winnen van RBC, en dan denk je: "Ja, dat hadden wij ook kunnen doen!"
Sorry, moeten inderdaad!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef Merkie het volgende:
Moeten doen bedoel je. Ongelofelijk eigenlijk, als we van ADO en RBC hadden gewonnen hadden we gewoon op nummer 1 gestaan
.
Live Wedstrijden via Internetstreams #8quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:52 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is de wedstrijd tegen NEC nog ergens op internet te volgen?
Seconded. Met die vieze schijtmazzel van zequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een mazzelflikker zijn jullie toch..ongelovelijk....jullie verliezen de race om het kampioenschap tóch wel...maartoch....dit was wel weer mazzel
goeie omschrijving..... we hadden er inderdaad niet veel te zeggen en zijn goed weggekomen. Wel gekke dingen in de wedstrijd overigens.... die fout van vlaar na het uittrappen van lodewijks, het kalou in de weg lopen van kuyt, het uitglijden van drenthe bij de 1-0.... (slecht veld trouwens zeg...)quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef Showtime het volgende:
Erwin Koeman zojuist tijdens de persconferentie: "ik vond ons zeer matig spelen, veel balverlies, NEC kwam verdiend op voorsprong. Geen grote kansen maar ze waren meer dreigend. Dat ik hier met 3 punten op zak zit had ik niet verwacht. Onverdiende overwinning, maar we gingen wel door tot de laatste seconde. Pierre viel goed in, we zochten steeds meer de vrije man sinds zijn komst."
Dat zeker....quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef PabloLopez het volgende:
LEKKER ZEG 3 puntjes smaken altijd heerlijk!
PSV - Feyenoord, is namelijk in E'hoven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef BiMeWet het volgende:
Godskolere, dat PSV ook. Utrecht had toch redelijk wat in te brengen in het begin.
Maar we krijgen ze wel... Komt goed.
Zolang Feijenoord alles blijft winnen, en PSV ook, gaat de conclusie dus vallen in Feijenoord - PSV.
Dat lijkt me geweldig hoor.
Als feijenoord ze dán van de mat veegt... poeh.
Je begrijpt me toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord, is namelijk in E'hoven.
Ik hoop dat PSV het nog zwaar krijgt vanwege het drukke programma, maar Feyenoord krijgt het ook zwaar genoeg, ik denk eigenlijk zwaarder dan PSV, omdat we nog uit mogen naar: AZ. Sc Heerenveen, Fc Groningen, en PSV.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |