abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34835670
Hehe, hoop volk van hier naar Nijmegen morgen? Gezellig!
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:22:32 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34835767
yup
ik alleen uitvak;)
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:26:51 #53
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34835874
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En als dat bij Ajax gebeurt zijn het successupporters...

ik wou er maar ff niet op in gaan maar vind het idd best een idiote stelling zo
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:36:21 #54
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34836109
quote:

[..]

Nuttige bijdrage, kkkneus.

Kom ook even buurten in Nijmegen morgen. Geen kaart helaas, ben altijd veel te laat met regelen, lui varken dat ik ben...
A.M.A.B
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:42:06 #55
139407 jorienvdherik
pi_34836273
zal nog wel wat te krijgen zijn
is nog niet uitverkocht
pi_34838194
quote:

[..]

Je had eens moeten weten hoeveel jongens er dit jaar los naar de Arena zijn gegaan. :

Als jij eens wist hoeveel gasten er bij F'noord nu al 'n lange tijd los naar wedstrijden gaan,daar kan je bij jullie 'n uitvak mee vullen...
Joden en los gaan,dat is net als Sinterklaas op 4 December......
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:08:38 #57
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34839458
FEYENOORD!

Deze week moeten er 6 punten gehaald worden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:21:50 #58
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34840036
Morgen zware wedstrijd maar moet te doen zijn, deze wedstrijden moet je juist winnen om kampioen te worden.

Helaas ken ik niet naar Nijmegen, dus geen Ierse pub dit jaar
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_34842469
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:19 schreef Staanplaats het volgende:
Hehe, hoop volk van hier naar Nijmegen morgen? Gezellig!
Nou ik woon er , maarja ik ga morgen wel hoor, wel in een kutvak maargoed.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_34842716
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:36 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage, kkkneus.

Kom ook even buurten in Nijmegen morgen. Geen kaart helaas, ben altijd veel te laat met regelen, lui varken dat ik ben...
Had hier op het forum geregeld man, ik heb er 12 via marknmgn hehe

helaas, niks over..
pi_34842729
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Nou ik woon er , maarja ik ga morgen wel hoor, wel in een kutvak maargoed.
Uitvak?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:32:07 #62
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34842966
quote:
Maikel Aerts heeft vandaag tijdens de training per ongeluk op de achteruit van een auto van één van de medewerkers van Feyenoord aan diggelen geschoten. Deze ruit was niet opgewassen tegen het verwoestende schot van de keeper..

Lodewijks lag op de grond, niet omdat hij hoefde te duiken maar van de lach.

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34843180
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:45:52 #64
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34843470
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het is wel duidelijk dat er weinig financiële ruimte is voor aankopen bij Feijenoord...
A.M.A.B
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:48:28 #65
139407 jorienvdherik
pi_34843571
Echt goed vind ik die aerts niet ?
reken hem die verliespartij nog wel aan bij rkc toen
pi_34845845
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:37 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Je had eens moeten weten hoeveel jongens er dit jaar los naar de Arena zijn gegaan. :

Als jij eens wist hoeveel gasten er bij F'noord nu al 'n lange tijd los naar wedstrijden gaan,daar kan je bij jullie 'n uitvak mee vullen...
Joden en los gaan,dat is net als Sinterklaas op 4 December......
Avatar en ondertitel zijn treffend. Meer haat jegens Ajax dan liefde voor je eigen club.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:48:18 #67
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34845974
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Avatar en ondertitel zijn treffend. Meer haat jegens Ajax dan liefde voor je eigen club.
En dat zeg jij

Ga toch weg hier, heeft toch geen nut.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34846187
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zijn allebei idd onmeetbaar.Ben ook blij dat m'n pa me zo heeft opgevoed. Iemand die bijna nooit naar uitwedstrijden gaat,gaat mij vertellen over clubliefde.Ik heb meer clubliefde in m'n linker balzak dan jij in je hele lichaam......
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:01:52 #69
132191 -jos-
Money=Power
pi_34846497
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_34848536
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Uitvak?
Nee, in een NEC bobo vak..
Hand in Hand.
pi_34848682
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:54 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Zijn allebei idd onmeetbaar.Ben ook blij dat m'n pa me zo heeft opgevoed. Iemand die bijna nooit naar uitwedstrijden gaat,gaat mij vertellen over clubliefde.Ik heb meer clubliefde in m'n linker balzak dan jij in je hele lichaam......

Clubliefde meet je aan uitwedstrijden bezoeken, dat is waar ook...
In Southern Sun
pi_34848717
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

En dat zeg jij

Ga toch weg hier, heeft toch geen nut.
Hoezo dat zeg ik?
In Southern Sun
pi_34848969
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Clubliefde meet je aan uitwedstrijden bezoeken, dat is waar ook...
Nee,clubliefde is voor je PC wedstrijden volgen zielepoot Clubliefde is je cluppie volgen ook al moet je helemaal naar Groningen of Heerenveen.Zoals deze week naar Nijmegen en Breda,wat 't ook mag kosten!!Wat heb jij voor je club over?Niet veel blijkbaar,dus bek houden.....
pi_34849144
Ah, het niveau is op lomp hooligan niveau. Ik bepaal zelf wel of ik oprot of niet. Jij hebt in ieder geval ook niet te bepalen voor iemand anders wat clubliefde is. Ik geloof best dat jij clubliefde hebt, maar het lijkt alsof jouw haat tegen feyenoord groter is dan je liefde.
In Southern Sun
pi_34849410
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, het niveau is op lomp hooligan niveau. Ik bepaal zelf wel of ik oprot of niet. Jij hebt in ieder geval ook niet te bepalen voor iemand anders wat clubliefde is. Ik geloof best dat jij clubliefde hebt, maar het lijkt alsof jouw haat tegen feyenoord groter is dan je liefde.
Ik ga al heel lang naar kickboxgala's/vechtsportgala's en dan kom ik 'n hoop joden tegen.Daar kwam ik ook Sven tegen,tja toch wel 'n 'topboy' bij jullie(een maat van hem is 'n héle goede kickbokser,hij trouwens ook wel....)Weet je waar hij zich aan irriteert:aan zogenaamde Ajax-supporters die heel hard Ajax roepen,maar nooit naar wedstrijden gaan...

Weet je wat clubliefde is,heel makkelijk.Kijk:F'noord is net mijn familie.Daar heb je dus veel voor over.Als iemand aan F'noord zit,zit 'ie aan m'n familie.Wat doe je als iemand aan je familie zit?Juist...
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:28:01 #76
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34849712
Internet de gekstuh
Ik ben inmiddels overleden
pi_34849872
Kunnen de internethooligans opbokken?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 8 februari 2006 @ 06:01:10 #78
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_34853924
Feyenoord en Kuyt praten over een "contract voor het leven" a la Shearer bij Newcastle. Kuyt moet HET gezicht worden van Feyenoord en ze praten over een verbintenis die een tijd langer duurt dan het contract dat nu tot 2009 loopt...

Zou toch wel kicke zijn als ie nog jaren in de Kuip speelt. Zou er niet eens van staan te kijken. Kuyt wil echt alleen weg naar wereldclubs, Barca, Real, etc. Anders blijft ie gewoon bij Feyenoord...
  woensdag 8 februari 2006 @ 06:15:03 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34853938
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef heiden6 het volgende:
Kunnen de internethooligans opbokken?
Dan kun je heel VBL wel sluiten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 8 februari 2006 @ 07:22:03 #80
139407 jorienvdherik
pi_34854094
quote:
Feyenoord en Dirk Kuijt (25) zijn in gesprek om te kijken of de sterspeler nog jarenlang in de Kuip kan blijven spelen. De aanvoerder en clubtopscorer is een rol à la Alan Shearer in het vooruitzicht gesteld. Shearer (35) is de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot boegbeeld van Newcastle United, een Engelse club die qua uitstraling en beleving van de fans te vergelijken is met het Feyenoord van Kuijt.

Er is geen tijdpad uitgestippeld voor de onderhandelingen. Eerder dit jaar verlengde Kuijt zijn contract al tot medio 2009. Die deal ging toen gepaard met de belofte van de international om in elk geval tot aan het WK 2006 bij Feyenoord te blijven. Inmiddels kijken beide partijen verder dan 2009.

'Van onze kant willen we er alles aan doen om van Dirk in zijn loopbaan definitief hét gezicht van Feyenoord te maken,' zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts. 'Als dat zou lukken, creëer je als club een bepaalde stabiliteit in je elftal. We zijn blij te horen dat Dirk daarover wil nadenken.'

Over een precieze contractduur is nog niet gesproken, maar de intenties van beide kanten zijn helder op tafel gelegd, bevestigt Kuijt. 'Ik ben vereerd dat de clubleiding heeft aangegeven dat ze mij nog een heel lange tijd wil houden,' zegt hij.

'Ik laat het gesprek nu op me inwerken. Áls je besluit écht lang met elkaar door te gaan, dan moet dat een weloverwogen besluit zijn, vind ik. Maar dan nog kunnen in de voetballerij dingen van dag tot dag veranderen. Ik vind het in elk geval belangrijk om niemand voor de gek te houden.'

Kuijt gaf afgelopen weekeinde na de Klassieker tegen ajax (3-2 zege) openlijk uiting aan het goede gevoel dat hij momenteel bij Feyenoord heeft. In zijn derde contractjaar ervaart hij dat de club eindelijk wezenlijke stappen vooruit zet.

In zijn beleving lonkt er plotseling een ander sportief plafond nu in januari een batterij spelers is vertrokken en Feyenoord in staat is gebleken winnaars als Pierre van Hooijdonk en Ron Vlaar binnen te halen. Gisteren verlengde bovendien Romeo Castelen zijn contract met een jaar tot 2008. Met Salomon Kalou wordt weer voorzichtig gesproken, zodat Feyenoord bij een landstitel of play-off-succes mogelijk met zijn complete aanval de Champions League in kan gaan.

Een speciaal gevoel op andere vlakken is er wat Kuijt betreft al langer. Hij beseft dat hij ergens anders nooit meer zo in het hart van de fans zal worden gesloten als bij Feyenoord. In het stadion hangt zelfs een spandoek met de veelzeggende tekst Dirk Kuip.

Het perspectief van selectielid zijn bij een middenmoter in de Engelse of Spaanse competitie trekt hem niet. Kuijts droomclubs spelen in de échte top van het internationale voetbal, maar clubs van het kaliber Barcelona hebben zich nooit gemeld en geweldenaars als Samuel Eto’o in de spits lopen.

Onlangs speelde namens Feyenoord directielid en ex-speler Sjaak Troost al subtiel in op de gevoelens van de visserszoon uit Katwijk. 'Dirk Kuijt is Feyenoord en Feyenoord is Dirk Kuijt,' liet Troost optekenen in het officiële programmaboekje voor het thuisduel met Az.

'Hij heeft alles in zich om Kindvall en Van Hooijdonk voorbij te streven. Of dat gebeurt? Ik hoop het, maar dan moet Dirk wel langer bij de club blijven. Ik zie hem dan Feyenoorder van de eeuw worden.'
pi_34856386
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Feyenoord

Ben er morgen bij.
coke, nog 1,5 uur werken en dan ga ik naar Nijwegen, zit in het uitvak.

[ Bericht 9% gewijzigd door Luni op 08-02-2006 10:26:15 ]
pi_34857021
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:17 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Ik ga al heel lang naar kickboxgala's/vechtsportgala's en dan kom ik 'n hoop joden tegen.Daar kwam ik ook Sven tegen,tja toch wel 'n 'topboy' bij jullie(een maat van hem is 'n héle goede kickbokser,hij trouwens ook wel....)Weet je waar hij zich aan irriteert:aan zogenaamde Ajax-supporters die heel hard Ajax roepen,maar nooit naar wedstrijden gaan...

Weet je wat clubliefde is,heel makkelijk.Kijk:F'noord is net mijn familie.Daar heb je dus veel voor over.Als iemand aan F'noord zit,zit 'ie aan m'n familie.Wat doe je als iemand aan je familie zit?Juist...
.
"Ja, maar ik heb zware botten".
pi_34857980
Is er nog losse kaartverkoop voor vanavond?
pi_34859878
za 10/09/05 19.30 uur eredivisie PSV - FC Utrecht

Werd met 1-0 gewonnen door PSV.

Hopen dat Utrecht vandaag de rollen om kan draaien!

Ik heb er vertrouwen in! Utrecht blijft toch een ontzettend leuke ploeg om naar te kijken, en na Feijenoord, toch mijn favoriet. (Ja, zelfs na de 4 - 1... PIJN die we beleefden op de coolsingel).

Als zij over PSV heengaan, en wij de volle 3 tegen NEC pakken, kan mijn dag niet meer stuk.

11 september 2005 Feyenoord - NEC 3 - 0

NEC zou dan ook geen probleem mogen vormen.

Ik maak me wel zorgen over de wedstrijd tegen Utrecht over 4 weken.

Ik voorzie nog 2 moeilijke wedstrijden voor Feijenoord.

Gaat goedkomen!
Kutkloon.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:19:44 #85
139407 jorienvdherik
pi_34859924
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef Luni het volgende:

[..]

ik tot 3 daarna om 5 uur de fsv bus
pi_34860110
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik zal wel ff naar jullie zwaaien
Hand in Hand.
pi_34860292
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 06:01 schreef Nellid het volgende:
Feyenoord en Kuyt praten over een "contract voor het leven" a la Shearer bij Newcastle. Kuyt moet HET gezicht worden van Feyenoord en ze praten over een verbintenis die een tijd langer duurt dan het contract dat nu tot 2009 loopt...

Zou toch wel kicke zijn als ie nog jaren in de Kuip speelt. Zou er niet eens van staan te kijken. Kuyt wil echt alleen weg naar wereldclubs, Barca, Real, etc. Anders blijft ie gewoon bij Feyenoord...
Ik heb het vaker gezegd, zowel barca als real zijn NIETS voor kuijt.

Kuijt hoort thuis in een club met het feijenoord-gevoel. Nou is dat natuurlijk nergens anders te vinden, maar als je al buitenshuis naar dat gevoel op zoek gaat, kom je toch in Engeland terecht, misschien een klein beetje portugal.

Maar zeker niet landen als spanje of Italië.
Kutkloon.
pi_34860425
Kuijt lijkt me ook iemand die veel beter als absolute uitblinker in Nederland kan spelen dan als 'normale' spits in een topcompetitie.
pi_34860511
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Kuijt lijkt me ook iemand die veel beter als absolute uitblinker in Nederland kan spelen dan als 'normale' spits in een topcompetitie.
Inderdaad, hier kan hij een god zelve worden. En wie weet wat de toekomst hem nog te bieden heeft!

Maar goed, aan de andere kant; ik gun het hem van harte dat hij in een grote club terecht zou komen. Als iemand dat verdient, is hij het.
Kutkloon.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:50:18 #90
139407 jorienvdherik
pi_34860883
Dirk voor altijd zou wel gaaf zijn zeg
pi_34861377
hopelijk is kalou weer 's in vorm en stelt tie zich wat minder aan vanavond. Straks hebben we weer een leonardo te pakken
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:50:45 #92
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34864641
Toch nog kaart voor vanavond. Straks maar op pad.
A.M.A.B
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:52:49 #93
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_34864693
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:23 schreef Loesj het volgende:
Is er nog losse kaartverkoop voor vanavond?
het stadion is uitverkocht
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:09:42 #94
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34865343
Nog meer mensen vak Z vanavond?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_34866044
Wanneer Dirk zo blijft preseteren komt een club als Liverpool, Arsenal of Chelsea vanzelf wel. Dan moet ie gewoon weggaan, voor zijn eigen ontwikkeling.

Voor altijd in Nederland blijven is alleen een optie wanneer er een soort euroleague komt zoals Van Raaij graag zou willen zien.
Dan speeltie wekelijks tegen topverdedigers, dat is nu helaas niet het geval.
pi_34866105
Misschien krijgt Dirk niet genoeg van Feyenoord, maar volgens mij is hij wel de Nederlandse competitie op een gegeven moment zat.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:12:26 #97
139407 jorienvdherik
pi_34867726
Ik ga toch met de auto, bus heb ik afgebeld ga wel pas laat maar goed
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:14:09 #98
128516 Fok_you
pi_34867788
Alleen al dat kuyt er over na wil denken vind ik al heel wat. Ik bedoel... als Feyenoord kan je hem niet altijd het beste garanderen. Zelfs al spelen we volgend jaar dus wel champions league, wie zegt dat dat het seizoen daarop, en dat daarop etc ook zo is...
Overigens een liverpool of een arsenal, dat zou inderdaad kunnen; maar een chelsea is toch denk ik best wel een aantal maatjes te groot... Hij gaat echt niet ergens heen om zijn zakken op de bank te vullen. Ik weet niet of het voor hem wel het beste is, een tottenham-transfer zou denk ook wel mooi zijn voor hem. Iig zou het voor Feyenoord sportief gezien wel ge-wel-dig zijn, als het doorgaat vind ik dat zekers reden om er eentje op hem te drinken
ben wel benieuwd wat die kanslozen als snorremans en tiet dan weer te ouwehoeren hebben. vast wel iets als 'hij voelde dat hij niet goed genoeg was voor een 'echte' club"
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:17:03 #99
128516 Fok_you
pi_34867911
Zou wel tof zijn, hebben we de Nederlandse Shearer en Lampard in 1...

nou nog de Ronaldinho in hem vinden
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:27:43 #100
139407 jorienvdherik
pi_34868355
0-2 vanavond hopelijk

utrecht 1-0 ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')