ik wou er maar ff niet op in gaan maar vind het idd best een idiote stelling zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als dat bij Ajax gebeurt zijn het successupporters...
Nuttige bijdrage, kkkneus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had eens moeten weten hoeveel jongens er dit jaar los naar de Arena zijn gegaan. :quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik woon erquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:19 schreef Staanplaats het volgende:
Hehe, hoop volk van hier naar Nijmegen morgen? Gezellig!
Had hier op het forum geregeld man, ik heb er 12 via marknmgn hehequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage, kkkneus.
Kom ook even buurten in Nijmegen morgen. Geen kaart helaas, ben altijd veel te laat met regelen, lui varken dat ik ben...
Uitvak?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nou ik woon er, maarja ik ga morgen wel hoor, wel in een kutvak maargoed.
quote:Maikel Aerts heeft vandaag tijdens de training per ongeluk op de achteruit van een auto van één van de medewerkers van Feyenoord aan diggelen geschoten. Deze ruit was niet opgewassen tegen het verwoestende schot van de keeper..
Lodewijks lag op de grond, niet omdat hij hoefde te duiken maar van de lach.
quote:
Avatar en ondertitel zijn treffend. Meer haat jegens Ajax dan liefde voor je eigen club.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:37 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Je had eens moeten weten hoeveel jongens er dit jaar los naar de Arena zijn gegaan. :![]()
Als jij eens wist hoeveel gasten er bij F'noord nu al 'n lange tijd los naar wedstrijden gaan,daar kan je bij jullie 'n uitvak mee vullen...![]()
Joden en los gaan,dat is net als Sinterklaas op 4 December......![]()
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Avatar en ondertitel zijn treffend. Meer haat jegens Ajax dan liefde voor je eigen club.
Zijn allebei idd onmeetbaar.Ben ook blij dat m'n pa me zo heeft opgevoed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Avatar en ondertitel zijn treffend. Meer haat jegens Ajax dan liefde voor je eigen club.
Nee, in een NEC bobo vak..quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:54 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Zijn allebei idd onmeetbaar.Ben ook blij dat m'n pa me zo heeft opgevoed.Iemand die bijna nooit naar uitwedstrijden gaat,gaat mij vertellen over clubliefde.Ik heb meer clubliefde in m'n linker balzak dan jij in je hele lichaam......
![]()
![]()
![]()
Hoezo dat zeg ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dat zeg jij
Ga toch weg hier, heeft toch geen nut.
Nee,clubliefde is voor je PC wedstrijden volgen zielepootquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Clubliefde meet je aan uitwedstrijden bezoeken, dat is waar ook...
Ik ga al heel lang naar kickboxgala's/vechtsportgala's en dan kom ik 'n hoop joden tegen.Daar kwam ik ook Sven tegen,tja toch wel 'n 'topboy' bij jullie(een maat van hem is 'n héle goede kickbokser,hij trouwens ook wel....)Weet je waar hij zich aan irriteert:aan zogenaamde Ajax-supporters die heel hard Ajax roepen,maar nooit naar wedstrijden gaan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, het niveau is op lomp hooligan niveau. Ik bepaal zelf wel of ik oprot of niet. Jij hebt in ieder geval ook niet te bepalen voor iemand anders wat clubliefde is. Ik geloof best dat jij clubliefde hebt, maar het lijkt alsof jouw haat tegen feyenoord groter is dan je liefde.
Dan kun je heel VBL wel sluiten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef heiden6 het volgende:
Kunnen de internethooligans opbokken?
quote:Feyenoord en Dirk Kuijt (25) zijn in gesprek om te kijken of de sterspeler nog jarenlang in de Kuip kan blijven spelen. De aanvoerder en clubtopscorer is een rol à la Alan Shearer in het vooruitzicht gesteld. Shearer (35) is de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot boegbeeld van Newcastle United, een Engelse club die qua uitstraling en beleving van de fans te vergelijken is met het Feyenoord van Kuijt.
Er is geen tijdpad uitgestippeld voor de onderhandelingen. Eerder dit jaar verlengde Kuijt zijn contract al tot medio 2009. Die deal ging toen gepaard met de belofte van de international om in elk geval tot aan het WK 2006 bij Feyenoord te blijven. Inmiddels kijken beide partijen verder dan 2009.
'Van onze kant willen we er alles aan doen om van Dirk in zijn loopbaan definitief hét gezicht van Feyenoord te maken,' zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts. 'Als dat zou lukken, creëer je als club een bepaalde stabiliteit in je elftal. We zijn blij te horen dat Dirk daarover wil nadenken.'
Over een precieze contractduur is nog niet gesproken, maar de intenties van beide kanten zijn helder op tafel gelegd, bevestigt Kuijt. 'Ik ben vereerd dat de clubleiding heeft aangegeven dat ze mij nog een heel lange tijd wil houden,' zegt hij.
'Ik laat het gesprek nu op me inwerken. Áls je besluit écht lang met elkaar door te gaan, dan moet dat een weloverwogen besluit zijn, vind ik. Maar dan nog kunnen in de voetballerij dingen van dag tot dag veranderen. Ik vind het in elk geval belangrijk om niemand voor de gek te houden.'
Kuijt gaf afgelopen weekeinde na de Klassieker tegen ajax (3-2 zege) openlijk uiting aan het goede gevoel dat hij momenteel bij Feyenoord heeft. In zijn derde contractjaar ervaart hij dat de club eindelijk wezenlijke stappen vooruit zet.
In zijn beleving lonkt er plotseling een ander sportief plafond nu in januari een batterij spelers is vertrokken en Feyenoord in staat is gebleken winnaars als Pierre van Hooijdonk en Ron Vlaar binnen te halen. Gisteren verlengde bovendien Romeo Castelen zijn contract met een jaar tot 2008. Met Salomon Kalou wordt weer voorzichtig gesproken, zodat Feyenoord bij een landstitel of play-off-succes mogelijk met zijn complete aanval de Champions League in kan gaan.
Een speciaal gevoel op andere vlakken is er wat Kuijt betreft al langer. Hij beseft dat hij ergens anders nooit meer zo in het hart van de fans zal worden gesloten als bij Feyenoord. In het stadion hangt zelfs een spandoek met de veelzeggende tekst Dirk Kuip.
Het perspectief van selectielid zijn bij een middenmoter in de Engelse of Spaanse competitie trekt hem niet. Kuijts droomclubs spelen in de échte top van het internationale voetbal, maar clubs van het kaliber Barcelona hebben zich nooit gemeld en geweldenaars als Samuel Eto’o in de spits lopen.
Onlangs speelde namens Feyenoord directielid en ex-speler Sjaak Troost al subtiel in op de gevoelens van de visserszoon uit Katwijk. 'Dirk Kuijt is Feyenoord en Feyenoord is Dirk Kuijt,' liet Troost optekenen in het officiële programmaboekje voor het thuisduel met Az.
'Hij heeft alles in zich om Kindvall en Van Hooijdonk voorbij te streven. Of dat gebeurt? Ik hoop het, maar dan moet Dirk wel langer bij de club blijven. Ik zie hem dan Feyenoorder van de eeuw worden.'
coke, nog 1,5 uur werken en dan ga ik naar Nijwegen, zit in het uitvak.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:17 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik ga al heel lang naar kickboxgala's/vechtsportgala's en dan kom ik 'n hoop joden tegen.Daar kwam ik ook Sven tegen,tja toch wel 'n 'topboy' bij jullie(een maat van hem is 'n héle goede kickbokser,hij trouwens ook wel....)Weet je waar hij zich aan irriteert:aan zogenaamde Ajax-supporters die heel hard Ajax roepen,maar nooit naar wedstrijden gaan...![]()
Weet je wat clubliefde is,heel makkelijk.Kijk:F'noord is net mijn familie.Daar heb je dus veel voor over.Als iemand aan F'noord zit,zit 'ie aan m'n familie.Wat doe je als iemand aan je familie zit?Juist...![]()
ik tot 3 daarna om 5 uur de fsv busquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef Luni het volgende:
[..]
coke, nog 1,5 uur werken en dan ga ik naar Nijwegen, zit in het uitvak.
Ik zal wel ff naar jullie zwaaienquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef Luni het volgende:
[..]
coke, nog 1,5 uur werken en dan ga ik naar Nijwegen, zit in het uitvak.
Ik heb het vaker gezegd, zowel barca als real zijn NIETS voor kuijt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:01 schreef Nellid het volgende:
Feyenoord en Kuyt praten over een "contract voor het leven" a la Shearer bij Newcastle. Kuyt moet HET gezicht worden van Feyenoord en ze praten over een verbintenis die een tijd langer duurt dan het contract dat nu tot 2009 loopt...
Zou toch wel kicke zijn als ie nog jaren in de Kuip speelt. Zou er niet eens van staan te kijken. Kuyt wil echt alleen weg naar wereldclubs, Barca, Real, etc. Anders blijft ie gewoon bij Feyenoord...
Inderdaad, hier kan hij een god zelve worden. En wie weet wat de toekomst hem nog te bieden heeft!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Kuijt lijkt me ook iemand die veel beter als absolute uitblinker in Nederland kan spelen dan als 'normale' spits in een topcompetitie.
hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:23 schreef Loesj het volgende:
Is er nog losse kaartverkoop voor vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |