Donequote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:49 schreef jorienvdherik het volgende:
mag www.fr-fotopage.nl bij links in OP
precies!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja inderdaad, bij verlies heeft zondag weer geen nut gehad
op me site
7 februari 09:09 De Telegraaf B.V., Amsterdam, Nederland
Ik wil em bestellen maar kan de DVD niet vinden op http://www.feyenoord.nlquote:07-02-2006 | 10:00
FEYENOORD BRENGT SPECIALE DVD OVER KLASSIEKERS (PREVIEW)
Feyenoord heeft de twee gewonnen wedstrijden tegen Ajax aangegrepen voor de uitgave van een speciale DVD. Daarop zijn beide overwinningen op de Amsterdammers, uit en thuis, van begin tot einde terug te zien. De DVD is verder aangevuld met drie extra´s. Er zijn spelersinterviews met Vlaar, Lodewijks, Paauwe en Hofs, sfeerbeelden rondom de thuiswedstrijd en een speciale close up van de Feyenoord dug-out tijdens de ontmoeting van afgelopen zondag.
De DVD is vanaf 14 februari te verkrijgen in de Feyenoord FanShops, maar je kan je nu al voorinschrijven in de WebShop op www.feyenoord.nl. De DVD, die circa drieënhalf uur duurt en in een gelimiteerde oplage op de markt komt, kost 9,95 euro.
Haha, nouja, dat kan....Maar zie het als dat we de baas over de joden zijn ipv van zij over Feyenoordquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef gr8w8 het volgende:
Ik las de TT echt helemaal anders dan dattie bedoeld was.
In die paar maanden tijd is nog weinig te zien van Stanleys strategie lijkt me...quote:STANLEY BRARD INTERIM-HOOFD JEUGDOPLEIDINGEN
Stanley Brard treedt per direct aan als hoofd jeugdopleidingen ad interim. De 47-jarige Brard neemt voorlopig de taken van de naar Shakhtar Donetsk vertrokken Henk van Stee over. De oud-Feyenoorder was al op Varkenoord werkzaam als coördinator van de voetbalschool voor 6 tot 12-jarigen en hoofd jeugdscouting.
We hebben een rondje gemaakt langs de trainers op Varkenoord en op hun voorspraak is Stanley als beste keus uit de bus gekomen om het seizoen af te maken in deze functie’, lichtte Chris Woerts de aanstelling namens de directie toe. ‘Hij krijgt een mooie kans zich te bewijzen en in de zomer zullen we de balans opmaken.’
Volgens mij snappen ze dat zelf niet helemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:38 schreef PyTh het volgende:
Een beetje dubieuze titel is het niet?
Hihi, kneus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze dat zelf niet helemaal
Op diskette?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoogtepunten
Volgende week dinsdag ligt er in de Feyenoord-fanshop een DVD met daarop beide overwinningen op Ajax dit seizoen. De DVD bevat wedstrijdbeelden, sfeerbeelden en interviews. Na afloop van het seizoen zal Feyenoord ongetwijfeld ook een DVD uitbrengen met hoogtepunten van het hele seizoen. Deze DVD zal naast de wedstrijden tegen Ajax natuurlijk ook aandacht besteden aan de overwinningen op AZ en PSV.
Ook Ajax brengt een overzicht van de hoogtepunten uit. Dit overzicht zal op diskette verschijnen en bevat naast de wedstrijden uit de play-offs (waarin deelname aan de intertoto werd veilig gesteld) statistieken van de wedstrijden uit de voorbereiding tegen verschillende amateurclubs. Ook is er aandacht voor de gedenkwaardige overwinningen op RBC en Willem II.
haha
Dat was al gemeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef Bananenman het volgende:
Je kan de titel ook anders opvatten![]()
quote:ROMEO CASTELEN LANGER BIJ FEYENOORD
Feyenoord en Romeo Castelen hebben dinsdagmiddag overeenstemming bereikt over contractverlenging. De 22-jarige rechtsbuiten zal binnenkort een verbintenis tot 2008 signeren. ‘Uit het contract dat we met Feyenoord zijn overeengekomen, spreekt veel waardering’, liet Castelen weten. ‘Ik ben hier nog lang niet klaar en er staan nog mooie dingen te gebeuren.’
Namens de directie van Feyenoord toonde Chris Woerts zich opgetogen over de contractverlenging. ‘Sinds zijn komst heeft Romeo een geweldige sportieve ontwikkeling doorgemaakt. Daarnaast heeft hij zich dit seizoen fantastisch teruggeknokt van een blessure. Hij is belangrijk voor Feyenoord en kan nog belangrijker worden. Vandaar dat we heel blij zijn dat hij langer bij de club blijft.’
Ook Castelen is blij met de contractverlenging. ‘Ik heb het heel goed naar mijn zin bij Feyenoord en uit de aanbieding sprak veel waardering’, aldus de speersnelle aanvaller. ‘Bovendien zijn de ontwikkelingen binnen de club dusdanig dat ik er een heel goed gevoel bij heb. Er staan nog mooie dingen te gebeuren. Ik ben met ADO al eens kampioen van de eerste divisie geworden en dat was al mooi… kan je nagaan als we met Feyenoord kampioen worden. Daar gaan we alles aan doen.’
Romeo Castelen is bezig aan zijn tweede seizoen in Rotterdamse dienst. De aanvaller werkte zich in zijn eerste seizoen meteen op tot basisspeler én international. Castelen miste het grootste gedeelte van de eerste seizoenshelft, maar is sinds de winterstop weer helemaal terug. In elf competitieduels scoorde de rechtsbuiten alweer 7 goals.
Bron: Feyenoord.nl
Bijtekenen = meer geld bij tranfser.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:31 schreef TC03 het volgende:
Ik had het niet erg gevonden om Castelen voor een leuk bedrag te verkopen, maar bijtekenen is ook goed nieuws.
Goede zaak voor Feyenoord, zou helemaal te gek zijn als Kuyt zou blijven. Dan wordt het komend seizoen een mooi jaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef DivineJester het volgende:
Mooi dat ie bijtekent. Uit zijn commentaar blijkt dat het huidige vertrouwen in Feyenoord ook binnen de spelersgroep wel groot is, is een goed teken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:16 schreef footbal_lad het volgende:
Zal wel weer gezellig worden,morgen in Nijmegen.Ga er maar van uit dat nu 't zo goed gaat er steeds meer en meer jongens los naar de uitwedstrijden zullen gaan.Dan merk je pas hoe groot de club eigenlijk wel niet is.....![]()
Kan die TT niet wat worden aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |