Donequote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:49 schreef jorienvdherik het volgende:
mag www.fr-fotopage.nl bij links in OP
precies!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja inderdaad, bij verlies heeft zondag weer geen nut gehad
op me site
7 februari 09:09 De Telegraaf B.V., Amsterdam, Nederland
Ik wil em bestellen maar kan de DVD niet vinden op http://www.feyenoord.nlquote:07-02-2006 | 10:00
FEYENOORD BRENGT SPECIALE DVD OVER KLASSIEKERS (PREVIEW)
Feyenoord heeft de twee gewonnen wedstrijden tegen Ajax aangegrepen voor de uitgave van een speciale DVD. Daarop zijn beide overwinningen op de Amsterdammers, uit en thuis, van begin tot einde terug te zien. De DVD is verder aangevuld met drie extra´s. Er zijn spelersinterviews met Vlaar, Lodewijks, Paauwe en Hofs, sfeerbeelden rondom de thuiswedstrijd en een speciale close up van de Feyenoord dug-out tijdens de ontmoeting van afgelopen zondag.
De DVD is vanaf 14 februari te verkrijgen in de Feyenoord FanShops, maar je kan je nu al voorinschrijven in de WebShop op www.feyenoord.nl. De DVD, die circa drieënhalf uur duurt en in een gelimiteerde oplage op de markt komt, kost 9,95 euro.
Haha, nouja, dat kan....Maar zie het als dat we de baas over de joden zijn ipv van zij over Feyenoordquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef gr8w8 het volgende:
Ik las de TT echt helemaal anders dan dattie bedoeld was.
In die paar maanden tijd is nog weinig te zien van Stanleys strategie lijkt me...quote:STANLEY BRARD INTERIM-HOOFD JEUGDOPLEIDINGEN
Stanley Brard treedt per direct aan als hoofd jeugdopleidingen ad interim. De 47-jarige Brard neemt voorlopig de taken van de naar Shakhtar Donetsk vertrokken Henk van Stee over. De oud-Feyenoorder was al op Varkenoord werkzaam als coördinator van de voetbalschool voor 6 tot 12-jarigen en hoofd jeugdscouting.
We hebben een rondje gemaakt langs de trainers op Varkenoord en op hun voorspraak is Stanley als beste keus uit de bus gekomen om het seizoen af te maken in deze functie’, lichtte Chris Woerts de aanstelling namens de directie toe. ‘Hij krijgt een mooie kans zich te bewijzen en in de zomer zullen we de balans opmaken.’
Volgens mij snappen ze dat zelf niet helemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:38 schreef PyTh het volgende:
Een beetje dubieuze titel is het niet?
Hihi, kneus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze dat zelf niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |