ik wou er maar ff niet op in gaan maar vind het idd best een idiote stelling zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als dat bij Ajax gebeurt zijn het successupporters...

Nuttige bijdrage, kkkneus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]

Je had eens moeten weten hoeveel jongens er dit jaar los naar de Arena zijn gegaan. :quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]

Nou ik woon erquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:19 schreef Staanplaats het volgende:
Hehe, hoop volk van hier naar Nijmegen morgen? Gezellig!

Had hier op het forum geregeld man, ik heb er 12 via marknmgn hehequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage, kkkneus.
Kom ook even buurten in Nijmegen morgen. Geen kaart helaas, ben altijd veel te laat met regelen, lui varken dat ik ben...

Uitvak?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nou ik woon er, maarja ik ga morgen wel hoor, wel in een kutvak maargoed.

quote:Maikel Aerts heeft vandaag tijdens de training per ongeluk op de achteruit van een auto van één van de medewerkers van Feyenoord aan diggelen geschoten. Deze ruit was niet opgewassen tegen het verwoestende schot van de keeper..
Lodewijks lag op de grond, niet omdat hij hoefde te duiken maar van de lach.

quote:

Avatar en ondertitel zijn treffend. Meer haat jegens Ajax dan liefde voor je eigen club.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:37 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Je had eens moeten weten hoeveel jongens er dit jaar los naar de Arena zijn gegaan. :![]()
Als jij eens wist hoeveel gasten er bij F'noord nu al 'n lange tijd los naar wedstrijden gaan,daar kan je bij jullie 'n uitvak mee vullen...![]()
Joden en los gaan,dat is net als Sinterklaas op 4 December......![]()

En dat zeg jijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Avatar en ondertitel zijn treffend. Meer haat jegens Ajax dan liefde voor je eigen club.

Zijn allebei idd onmeetbaar.Ben ook blij dat m'n pa me zo heeft opgevoed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Avatar en ondertitel zijn treffend. Meer haat jegens Ajax dan liefde voor je eigen club.

Nee, in een NEC bobo vak..quote:

quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:54 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Zijn allebei idd onmeetbaar.Ben ook blij dat m'n pa me zo heeft opgevoed.Iemand die bijna nooit naar uitwedstrijden gaat,gaat mij vertellen over clubliefde.Ik heb meer clubliefde in m'n linker balzak dan jij in je hele lichaam......
![]()
![]()
![]()

Hoezo dat zeg ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dat zeg jij
Ga toch weg hier, heeft toch geen nut.

Nee,clubliefde is voor je PC wedstrijden volgen zielepootquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Clubliefde meet je aan uitwedstrijden bezoeken, dat is waar ook...

Ik ga al heel lang naar kickboxgala's/vechtsportgala's en dan kom ik 'n hoop joden tegen.Daar kwam ik ook Sven tegen,tja toch wel 'n 'topboy' bij jullie(een maat van hem is 'n héle goede kickbokser,hij trouwens ook wel....)Weet je waar hij zich aan irriteert:aan zogenaamde Ajax-supporters die heel hard Ajax roepen,maar nooit naar wedstrijden gaan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, het niveau is op lomp hooligan niveau. Ik bepaal zelf wel of ik oprot of niet. Jij hebt in ieder geval ook niet te bepalen voor iemand anders wat clubliefde is. Ik geloof best dat jij clubliefde hebt, maar het lijkt alsof jouw haat tegen feyenoord groter is dan je liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |