Welke vraagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef Refragmental het volgende:
Meki... antwoord op mijn vraag aub.
Get over it.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Beledigen en KWETSEN moet niet kunnen
alleen een gestoorde land daar mag het .
kort door de bochtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Get over it.
Echt. Wordt je gelukkiger van.
Leg nou eens uit wat het vermoorden van 100.000den joden te maken heeft met spotprents verzonnen door een Deen?quote:
je kan ze dagelijks vinden in zo'n beetje elke gerespecteerde krant in het mo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
hahahaahahahahahahhaha![]()
Deze is echt leuk.![]()
Heb je nog meer?
![]()
²
nee om de vrijheid van meningsuiting te testen mbt holocaust.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef NanKing het volgende:
Waarom staan er op de AEL website nu dan preten die over joden gaan?
Ze zijn nu toch tegen de Denen? Wat mis ik? Is dit gewoon een kans grijpen om anti-semitisch te zijn?
De AEL toont zijn ware gezicht. En Meki ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef NanKing het volgende:
Waarom staan er op de AEL website nu dan prenten die over joden gaan?
Ze zijn nu toch tegen de Denen? Wat mis ik? Is dit gewoon een kans grijpen om anti-semitisch te zijn?
Zo triest dat het zover moest komen dat we zelf de holocaust erbij moesten halen maar dat is volgens EUROPA geen beeldiging meer dus mogen we ermee spottenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Get over it.
Echt. Word je gelukkiger van.
Een grote groep moslims laten geen kans voorbij gaan om de Joden er met de haren bij te slepen, ook al hebben deze niets met het conflict te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef NanKing het volgende:
Waarom staan er op de AEL website nu dan prenten die over joden gaan?
Dus alle moslim landen zijn gestoord omdat je daar Joden worden beledigt en gekwetst?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Beledigen en KWETSEN moet niet kunnen
alleen een gestoorde land daar mag het .
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je mist het hele punt maar weer eens!
In moslimlanden is het al jaren zoniet decennia gemeengoed dat er spotprenten over joden worden gemaakt. Mijn bron is daar onderandere bewijs van.
Waarom dan nu opeens zo'n rellen wanneer er eens andersom SPOTprenten over de islam worden gemaakt?
sorry dit is vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef MrBean het volgende:
[..]
De AEL toont zijn ware gezicht. En Meki ook.
En daarom is het leuk om grapjes te maken over 100.000den doden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee om de vrijheid van meningsuiting te testen mbt holocaust.
Er zijn geen haatprenten in Arabische krantenquote:
Okiedokie. Spot maar raak.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo triest dat het zover moest komen dat we zelf de holocaust erbij moesten halen maar dat is volgens EUROPA geen beeldiging meer dus mogen we ermee spotten
Daarom gaat Iran dat ook doen omdat het nu vrijheid van meningsuiting is
ontkenning van holocaust is dan dus ook ontkennen dat er mensen op grote schaal zijn vermoord.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En daarom is het leuk om grapjes te maken over 100.000den doden?![]()
Maak dan grapjes over het geloof. Grapjes over 100.000den doden zie ik niet zo zitten. Of het nou moslims zijn of joden.
Anti semitisme is nog steeds verboden. Je kunt lang en breed lullen maar dit staat niet in verhouding tot die Deense prents. Echt niet, het gaat er bij mij niet in. Het spijt me ik breng respect op de Islam maar dit is gewoon uit proportie. Ik kan begrijpen dat er mensen boos zijn, zelfs daar heb ik begrijp voor. Maar stap naar de rechter pak de Denen van mij part terug met Prents.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee om de vrijheid van meningsuiting te testen mbt holocaust.
dat ziet Europa wel zitten en daarom is het ook vrijheid van beledigen hier in Europaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En daarom is het leuk om grapjes te maken over 100.000den doden?![]()
Maak dan grapjes over het geloof. Grapjes over 100.000den doden zie ik niet zo zitten. Of het nou moslims zijn of joden.
Hoef je mij niet te vertellen, zoals ik al eerder zei ik ben niet van partij ik beantwoord alleen je vraagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anti semitisme is nog steeds verboden. Je kunt lang en breed lullen maar dit staat niet in verhouding tot die Deense prents. Echt niet, het gaat er bij mij niet in. Het spijt me ik breng respect op de Islam maar dit is gewoon uit proportie. Ik kan begrijpen dat er mensen boos zijn, zelfs daar heb ik begrijp voor. Maar stap naar de rechter pak de Denen van mij part terug met Prents.
Maar dit getuigd allemaal van zo ontzettend veel haat.
En waarom zou je dat ontkennen? Sorry maar ik snap het hele punt niet? Hitler is een toffe peer of wat zou je ermee willen aantonen? 2e wereld oorlog is er ook nooit geweest zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ontkenning van holocaust is dan dus ook ontkennen dat er mensen op grote schaal zijn vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |