quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja en dan bij iedere foto roepen dattie gesoept is zeker![]()
wel een schone onderbroek?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef Re het volgende:
hoi
Davos... kutlaptop met 40.3 Kb/s stuiterend en wel, koud prachtig hier en camera niet bij me, en wel meer niet... (scheerschuim, pak, tandeborstel, zonnebril)
het is al weer februari namelijkquote:
dan moet ik me ook ff douchen inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef lostminds het volgende:
[..]
het is al weer februari namelijk
trusten lieverdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef fraubitch het volgende:
hoi re en marjo!
en welterusten iedereenik kruip weer me nest in
tot morgen![]()
quote:
ahh hoiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef fraubitch het volgende:
hoi re en marjo!
en welterusten iedereenik kruip weer me nest in
tot morgen![]()
liever een andere foto te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef lostminds het volgende:
[..]
zal morgen eens kijken of ik er wat van kan maken
van wie was die baby foto ook alweer, is handig als diegene daar toestemming voor verleent, hoef ik geen nieuwe te maken
hoe gaat het met je site?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef Re het volgende:
kwartet dan maar
nou dan toch maar een naaktfoto van fraubitchquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
liever een andere foto te gebruiken.
Je hebt toch wel de creditcard bij je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef Re het volgende:
[..]
, jah die paste er nog net bij in de laptoptas
Dat heb je als je je tas nog moet inpakken en de taxi staat ineens voor de deur je uit bed te bellen, kon mijn reistas niet vinden
dat komt doordat de flitser te dicht bij de lens zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef sararaats het volgende:
....en heb ook rode ogen op alle foto's
ga je nu geforceerd die trouwjurk aan ons opdringen?... meeste shoots hebben een thema waar je je aan dient te houden misschien kan je daar in contact komen met fotografen die je een keer in vol ornaat willen schieten (met camera ook)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef sararaats het volgende:
misschien een domme vraag maar ik wou het toch even weten
wat voor meeting wordt de mei-meet? ik wou dan de jurk meebrengen (ik weet dat ik gek ben)
anyway, ik heb foto's van mij bekeken die mijn moeder ooit van me maakte, ik kijk bijna overal wat scheel en heb ook rode ogen op alle foto's
ik dacht altijd dat het kwam doordat ik zo blond benquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:15 schreef lostminds het volgende:
[..]
dat komt doordat de flitser te dicht bij de lens zit
zal je op een meet geen last van hebben
is er een dresscode dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:15 schreef Re het volgende:
[..]
ga je nu geforceerd die trouwjurk aan ons opdringen?... meeste shoots hebben een thema waar je je aan dient te houden misschien kan je daar in contact komen met fotografen die je een keer in vol ornaat willen schieten (met camera ook)
niet geforceerd, mij best ik kom wel in gewone klerenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:15 schreef Re het volgende:
[..]
ga je nu geforceerd die trouwjurk aan ons opdringen?... meeste shoots hebben een thema waar je je aan dient te houden misschien kan je daar in contact komen met fotografen die je een keer in vol ornaat willen schieten (met camera ook)
ja tuurlijk, alle 4quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de creditcard bij je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |