quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik wilde trouwens Boterbier doen maar jullie zijn vast geen Harry Potter fans
Klinkt smerig.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...quote:
ik wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Verstandige keuze.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...
Beterschap Stofje!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.
Zeg dat nog eens terwijl ik je onder je zak kietel?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens terwijl ik je onder je zak kietel?
Goddank ben ik een vlugge duiker...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]. Niet recht voor me gaan staan/zitten dan hè. Ik wil liever Janetje raken. En ik ben een vlugge ejaculeerder.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Niet recht voor me gaan staan/zitten dan hè. Ik wil liever Janetje raken. En ik ben een vlugge ejaculeerder.
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddank ben ik een vlugge duiker...
Adolecenten heet zoiets...quote:
Gelukkigquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen gepast antwoord op bedenken
Zwaartekracht ende zeau.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef DeLeider het volgende:
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.
Gelukkig ben ik dan ook een 'zij'quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.
Guttoch, ze is weer in een poëtische bui?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men gechoqueerd. Watjes.
Bier en Frituur is het!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men gechoqueerd. Watjes.
Hier raken we niet zo gauw gechoqueerd hoor Stofke...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men een zwakke enkeling gechoqueerd. Watjes.
Watje. Ja, jij ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...
Ik ben inderdaad zacht.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Watje. Ja, jij ja.
Ik hou wel van zwakke vrouwen.
Ik viel er dan ook bijna van achterover...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Stofje het volgende:
Sooo, dat was een kei-provocerende opmerking, ouwe. Vét. Zekerz. Je weet.
Ik weet het. Ik ben dan ook bang dat ik het onderspit zal delven. Vandaar dat ik me nu alvast indek.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zacht.
Mwah.. ik kan me wel aardig verweren hoor..
Zacht en veerkrachtigquote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zacht.
Mwah.. ik kan me wel aardig verweren hoor..
En geheel terecht natuurlijk..quote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben dan ook bang dat ik het onderspit zal delven. Vandaar dat ik me nu alvast indek.
Zo hey!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ey, ik ben ook nog 1 weekje puber!
Hoi JDude. Doe je weer lief tegen me?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef JDude het volgende:
Hm, ik voel me onzichtbaar. Adieu!
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Iedereen op fok is gek..
nee, wij zijn "anders"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Iedereen op fok is gek..
Ik wou het niet zeggen.. maar inderdaad...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wij zijn gewoon eigenlijk heel "speciaal" janetje
Nog zo'n speciale...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
meer vreugd, meer zielen, ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je merkt er bijna niets van, zolang ik het kwijl vaak genoeg wegveeg.
meer zuipenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef mcDavid het volgende:ik kom er zojuist, na ongeveer 1 jaar achter dat het beschermfolie nog op het display van me telefoon zat!
wat een uitzicht ineens, nu ik dat er maar afgehaald heb!
Stuk genie.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef mcDavid het volgende:ik kom er zojuist, na ongeveer 1 jaar achter dat het beschermfolie nog op het display van me telefoon zat!
wat een uitzicht ineens, nu ik dat er maar afgehaald heb!
sjah, ik haalde zojuist voor de 2e keer in mijn leven het voorfrontje eraf, en toen dacht ik ineens "wat is dat schermpje maf krom"quote:
Neem nog een paar pillen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjah, ik haalde zojuist voor de 2e keer in mijn leven het voorfrontje eraf, en toen dacht ik ineens "wat is dat schermpje maf krom"
Sukkelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjah, ik haalde zojuist voor de 2e keer in mijn leven het voorfrontje eraf, en toen dacht ik ineens "wat is dat schermpje maf krom"
Ben je al met je werk begonnenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
Een dag niet geF5't is een dag niet ... ehh.. geBeF'ed...quote:
OP waardig.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een dag niet geF5't is een dag niet ... ehh.. geBeF'ed...
Sielugh hè?quote:
Don't call us, we'll call you.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Voor wat voor bedrijf ga je nou werken, dan ga ik je bellen![]()
!!
Deed ik eerst ook wel eens..quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef DeLeider het volgende:
Zijn er ook mensen die in msn berichten op F5 rammen of ben ik daar dan weer een uitzondering mee?
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef DeLeider het volgende:
Zijn er ook mensen die in msn berichten op F5 rammen of ben ik daar dan weer een uitzondering mee?
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef DeLeider het volgende:
Vind je?quote:
Ik doe het zelfs op tvgids.nl..quote:
... F5'en dus..quote:
je wordt zo'n spammertquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Don't call us, we'll call you.
Mooi.quote:
Truste.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
dames en heren,
het spijt mij dat ik u dit moet mededelen, maar ik heb besloten mijn levensritme te verbeteren!
daartoe zal ik proberen uiterlijk om 12 uur naar bed te gaan, uitgezonderd dagen dat ik uit ga...
vandaar dat ik jullie bij deze zal verlaten!
veel plezier nog toegewenst, op deze avond!
Hoogachtend,
mcDavid
Hoor ik donderdag.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
weet je al waarvoor je gaat bellen of dat nog niet![]()
Nou, ik heb een keer een dag meegelopen met van die deur-aan-deur-spammerts. Wou het wel 's zien, want het betaalt ziek goed. Dat heb ik gewetenquote:
Ik wil je ook wel buiten werktijden bellen hoor poepjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zal tijdig mijn nummer achter laten zodat je kan bellen![]()
ja maar dan moet je het zelf betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel buiten werketijden bellen hoor poepje.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer een dag meegelopen met van die deur-aan-deur-spammerts. Wou het wel 's zien, want het betaalt ziek goed. Dat heb ik geweten. Ik was te koud aangekleed dus liep te trillen als een gek na de 3e deur en het was tergend irritant werk. Heb me uiteindelijk halverwege de dag naar het station van Heemskerk (!) laten rijden om van daaruit 2 uur lang terug te moeten reizen naar R'dam
. Niét mijn ding
.
Niets irritanter dan hele hordes studenten die op je af rennen tijdens het winkelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]in de zomer is buiten werken wel relaxed, in zomerse kleding tussen media markt en beurs staan is dan wel goed te doen...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets irritanter dan hele hordes studenten die op je af rennen tijdens het winkelen. Zelfs irritanter dan mensen die je thuis bellen.
"Heb je dan geen 3 euro per maand over voor de Clini Clowns?"
"Waarom denk je dat er 'uitverkoop' op die tassen staat?"
Ik heb wel zin in een bash/relletje.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef Bizznitch het volgende:
wie gaat er mee die misselijke raats wurgen... ik kom inene de rar tegen en mijn eten van vanavond aait tegen mijn huig
OP NAAR US!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een bash/relletje.....
trouwens het verbaast me niks als ze toevallig meegluurtquote:
Bij deze! VIEZE GRAFHOER!@!@@!11!! GA SCHERENquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
trouwens het verbaast me niks als ze toevallig meegluurt
Doet ze wel vaker ja..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
trouwens het verbaast me niks als ze toevallig meegluurt
hihi... nou ik ga slapen... ik heb een workshop voor te bereidenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bij deze! VIEZE GRAFHOER!@!@@!11!! GA SCHEREN
Ja hequote:
Ja ik zou ook moeten gaan slapen, ik moet om 9.45 autorijden....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hihi... nou ik ga slapen... ik heb een workshop voor te bereiden!...
Tis dus wel een serieuze usert dus?quote:
trustequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hihi... nou ik ga slapen... ik heb een workshop voor te bereiden!...
Nee, het is geen kloon.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis dus wel een serieuze usert dus?.
Ik heb altijd de hoop gehad dat het een hele foute kloon was.
sararaats ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DE RAR HEB JE HET DAN NIET GEZIEN[/trauma]
Ja deels enzo (ik heb me de peenetraasie-foto bespaardquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DE RAR HEB JE HET DAN NIET GEZIEN[/trauma]
Ik geloofde het ook niet tot m'n eigen ogen het zagen.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja deels enzo (ik heb me de peenetraasie-foto bespaard) maar ik hoopte stiekem dat niemand zó dom was om die daadwerkelijk op een forum te gooien en dat iemand ze van internet geplukt had
.
na die van yvonne dacht ik dat ik de ergste wel gehad hadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook niet tot m'n eigen ogen het zagen.....
Penetratiefoto van yvonne?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
na die van yvonne dacht ik dat ik de ergste wel gehad had![]()
Ook die dagen een orale ontlasting uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
na die van yvonne dacht ik dat ik de ergste wel gehad had![]()
sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh, ik ga maar slapen, algemene misère. Adios.
oftewel, weltrusten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ga zo nu ook maar slapen morgen weer vroeg op
Wie is datquote:
Blijf eens uit USquote:
Ik weet uit welk topic ie komt, mocht jij dat niet weten zal ik je er ook maar niet over inlichten.quote:
weet ik niet nee, biogarde linkte me die fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet uit welk topic ie komt, mocht jij dat niet weten zal ik je er ook maar niet over inlichten.
I think it's you..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef cerror het volgende:
Was fok net down of ligt het aan moi?
Dat kan ook.quote:
Dan weet ik dat vastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Munich is trouwens de beste film van dit jaar.
Even dat jullie het weten.
Waiting.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan weet ik dat vast
Waiting was trouwens ook erg leuk...
Was eerst wat huiverig over die film.. maar hij houdt nogal je aandacht vast...quote:
Lowbudget kan goed zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was eerst wat huiverig over die film.. maar hij houdt nogal je aandacht vast...
Bewijst oa deze film.quote:
Het was stil.. té stil..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
En toen was het angstvallig stil.
Alleen de wind hield me in een trance.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was stil.. té stil..
Een zuchtje wind voerde een blad mee.. verder was er in de straat geen beweging te zien.
Een kat die een prullenbak deed omvallen verschrikte mij en verstoorde mijn gedachten..
Ik hoorde het niet aankomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen de wind hield me in een trance.
Soms hoorde ik wel een toeter of de motor van een auto maar het ging langs me heen als een fata morgana.
De stilte brak alleen wel het alerte in me.
De gewoonte van het lawaai.
Het werdt mijn zwakte.
De stilte die eerst heerste werd een herrie van kakafonische chaos.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet aankomen.
Het verraste me volledig terwijl ik daar zat, in mijn trance.
Ik wou dat ik beter had opgelet, de stilte niet voor lief had genomen.
Maar ja, nu.. nu was het te laat.
Ik stond op, terwijl mijn ruisende jas de stilte die was wedergekeerd, doorbrak.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
De stilte die eerst heerste werd een herrie van kakafonische chaos.
Mijn zogenaamde opdracht was onduidelijk omdat ik nog niets wist.
Maar na het horen van ga weg bedacht ik me geen enkele seconde.
Dit agressief command was voor mij!
Maar de missie was overduidelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stond op, terwijl mijn ruisende jas de stilte die was wedergekeerd, doorbrak.
Mijn hoofd duizelde van deze plotselinge beweging.
Het geluid van mijn schoenen die over de tegels schraapten, weerklonk over de binnenplaats.
Even dacht ik erover om stil te blijven staan, en de stilte wederom te omhelzen.
Nogmaals keek ik om, ik zag geen werkelijk figuur en toch zag ik het.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar de missie was overduidelijk.
Het gonsde na in mijn hoofd.
Ik zou en moest het halen.
De reden en het doel waren zo goed als vergeten maar mijn instinct zei gaan.
Iedere keer als ik omkeek voelde ik een gestalte die me achtervolgde.
Noem me paranoïde, ik zag het.
Gezien ik het enige persoon was in de omgeving was ik de enige die "het" zag.
Ik rook en zag degene, maar was "diegene" er ook werkelijk?
Bij elke voetstap nam ik een pauze van een seconde of 3.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nogmaals keek ik om, ik zag geen werkelijk figuur en toch zag ik het.
Ik stak mijn hand uit en reikte ernaar.
Het scheen te ver weg, maar toen ik een stap vooruit zette, leek het weg te zijn.
Ik draaide me weer om en wist dat ik moest lopen, ik voelde de aanwezigheid van het iets nogsteeds.
Langzaam verzette ik een voet.
Ik deed nog een paar stappen en botste tegen iets op.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij elke voetstap nam ik een pauze van een seconde of 3.
Het was geen echo maar gewoon een paranoïde gevoel van gevolgd te worden.
Ik had ook totaal geen zicht over waar ik heen ging.
Bij iedere voorzichtige stap deden mijn armen een zwaai naar een vast object.
Na vele keren zwaaien raakten mijn handen een schakelaar.
Ik verzette de schakelaar maar hoorde en zag niets behalve de klik van het stuk plastic.
Ineens klonk er een zware klonk in het gebouw.
2 verdiepingen hoger of zoiets bewoog iets, het klonk als Indiana Jones die een zware tombe opende,
Wat moesten we doen>?
... zullen we waarschijnlijk nooit weten..quote:
oh..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
... zullen we waarschijnlijk nooit weten..
FF je huig kietelen met je wijsvinger en je bent er vanaf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Wakker worden van buikpijn en geen pijnstillers kunnen vinden. Ziek zijn is tof! Hier is zeker niemand meer?.
Some serious shit man!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:50 schreef nyny83 het volgende:
godverdomme, lang weg geweest zeg... stomme downtime ook, was meteen gedemotiveerd
Nog wat gemist?
Ik bedoel eigenlijk nix want er is nix gebeurtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef nyny83 het volgende:
gheeh je bedoelt de shockerende opmerkingen van stofje ofzo?
gebruik de google image search maar. Kan niet missen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:00 schreef 2609 het volgende:
ik mis echt veel hoor wat is tubgirl nou weer?
Yes....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:59 schreef nyny83 het volgende:
hoer! En mij al die meuk laten lezen he...
Daar moet et wel ergens tussen zitten jahquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
gebruik de google image search maar. Kan niet missen.
naja, ik ben wel weer een beetje up to date dan iig...quote:
Same here.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
Er mag trouwens gewoon gepost worden de hele dag.... ik heb de tijd
Dat hangt van mijn baas af. Ik denk et wel vandaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
naja, ik ben wel weer een beetje up to date dan iig...
Veel tidj over vandaag?
gezelligheid alom. Ik eigenlijk niet, maar heb verdomme geen zinquote:
Ik heb wel wat dingen staan voor vandaag eigenlijk. Die moeten ook echt gebeuren. Maargoed dat is maar een paar uur werkquote:
het ligt aan jou, supersnel hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:13 schreef Misstique het volgende:
Is Fok! bij jullie ook weer zo traag als dikke stront of ligt het aan mij?
ik was er al bang voor.. kutbedrijf ook hierquote:
Hier gaat het prima eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:13 schreef Misstique het volgende:
Is Fok! bij jullie ook weer zo traag als dikke stront of ligt het aan mij?
Goed plan... dan kan je rustig fok!ken de hele dagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:16 schreef Janetje het volgende:
Ik heb nogsteeds niet geslapen maar heb besloten vandaag thuis te blijven.
En fokken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:16 schreef Janetje het volgende:
Ik heb nogsteeds niet geslapen maar heb besloten vandaag thuis te blijven.
Hoe trager fok! is hoe langer jij fok!t. Dus ze doen het zichzelf aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
ik was er al bang voor.. kutbedrijf ook hier![]()
Mt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef Misstique het volgende:
J.
Of slapen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed plan... dan kan je rustig fok!ken de hele dag
Hmmjah... waarom heb je niet geslapen eigenlijk ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Janetje het volgende:
Of slapen.
Na een lange zware trektochtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:22 schreef Stofje het volgende:
Goedemorgen. Ik heb vannacht besloten dat ik weer eens aan de vrouw moet.
Omdat mijn dag-nacht ritme zo verneukt is dat dat amper meer lukt desnachts...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... waarom heb je niet geslapen eigenlijk ?!
Dat is verneukt.... is er niet zoiets als school of werk in je levenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat mijn dag-nacht ritme zo verneukt is dat dat amper meer lukt desnachts...
* Misstique belt helpdeskquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe trager fok! is hoe langer jij fok!t. Dus ze doen het zichzelf aan
Jah precies....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique belt helpdesk
"Ja hallo, kunnen jullie heel rap wat doen aan die retetrage internetverbinding? Ik kan niet snel genoeg fokken zo en dat gaat ten koste van mijn productiviteit"
Seks is vies..quote:
Maarja je moet wat als je kinderen wilquote:
Er is een school in mijn leven.. waarvoor ik deze week nog iets voor moet inleveren voor ik de 29e het land verlaat.. tot die tijd dus vrij..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is verneukt.... is er niet zoiets als school of werk in je leven?
Nee, optyfenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef Stofje het volgende:
Godver. Breek ik weer eens in? Gezeik over liefde, zitten jullie zeker niet op te wachten hè? Klootzakken
Ach... dan maakt het ook allemaal niet uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er is een school in mijn leven.. waarvoor ik deze week nog iets voor moet inleveren voor ik de 29e het land verlaat.. tot die tijd dus vrij..
En die wil ik ook niet, die zijn ook vies..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Maarja je moet wat als je kinderen wil
Precies.. je kan beter in je eentje achter een pc op Fok! zitten..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eens. En bovendien zonde van je tijd.
Liefde is tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef Stofje het volgende:
Godver. Breek ik weer eens in? Gezeik over liefde, zitten jullie zeker niet op te wachten hè? Klootzakken
We zetten twee computers naast elkaar. Ik "raak" jou aan, jij "raakt" mij aan. That will do.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
En die wil ik ook niet, die zijn ook vies..
[..]
Precies.. je kan beter in je eentje achter een pc op Fok! zitten..
Oeh... ik raakte jouw toetsenbord met mijn muis..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
We zetten twee computers naast elkaar. Ik "raak" jou aan, jij "raakt" mij aan. That will do.
quote:
En zo is hetquote:
Zit me eens ff niet geil te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh... ik raakte jouw toetsenbord met mijn muis..
Dat soort gedoe?
Ik had het over geslachtsdelen, maar dat is óók leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh... ik raakte jouw toetsenbord met mijn muis..
Dat soort gedoe?
Ik stroom ervan over, stukje hebben?quote:
Dat mag...quote:
Oh sorry.. Goh, dat heeft nou nog nooit iemand tegen me gezegd..quote:
Geslachtsdelen.. bah..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik had het over geslachtsdelen, maar dat is óók leuk.
Ik ben nie zo als die anderequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh sorry.. Goh, dat heeft nou nog nooit iemand tegen me gezegd..![]()
God.. nee, die is origineelquote:
*noteerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef Stofje het volgende:
Even poepen.
TMIquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef Stofje het volgende:
Even poepen.
Dan kan je je drol een hoedje opzetten..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef Stofje het volgende:
Even poepen.
Zeggen echt alleen mensen die duf zijn jaquote:
Persoonlijk spoel ik em altijd maar wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan kan je je drol een hoedje opzetten..
Hij was eenzaam...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Persoonlijk spoel ik em altijd maar weg
Dan mag etquote:
Ik hoorde net op et nieuws dat Nelson Mandela een ongeluk had gehadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:48 schreef Stofje het volgende:
Zo, mijn drol knapte in tweeën en nu lees ik op VI.nl dat Patrick Kluivert geopereerd moet worden. Toeval?
Dat is ook niet verkeerd zegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
Ik heb nog Triple Chocolate Cookies van de AH!
Herkenbaar..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is ook niet verkeerd zeg![]()
Hoe erg als je vanalles moet doen maar geen zin hebt![]()
En die zin gaat niet terugkomen denk ikquote:
Dat kan ik nog net opbrengenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Maar toch blijf ik fokken.
Waarvanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik ben ziek.
Me too.quote:
In de zin van verslaafdquote:
Ach... Wen d'r maar aanquote:
Puikendquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:22 schreef Misstique het volgende:
Kwartet.
Goed werk....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:21 schreef Misstique het volgende:
Mijn internet is weer wat sneller, dus ben aan een inhaalslag bezig..
welke target? 500 posts in BeF>?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed werk....
Anders haal je je target voor vandaag niet
Exact, ik moet wel aan mn dagelijkse quotum voldoen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed werk....
Anders haal je je target voor vandaag niet
We zijn geen postkrikkersquote:
ik zie hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Enkel kwalitatief hoogstaande posts.
Begrijp ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Exact, ik moet wel aan mn dagelijkse quotum voldoen..
Het bretreft de tijd in uren per dagquote:
Bevestiging is tof.quote:
Dat geeft je de kracht om weer door te gaanquote:
juistem, en ook zeker nooit bedoeld als postopkrikker.quote:
In ieder geval tot de lunchpauzequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat geeft je de kracht om weer door te gaan
nog 28 minuten...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
In ieder geval tot de lunchpauze![]()
Nimmer!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
juistem, en ook zeker nooit bedoeld als postopkrikker.
Vies woord is dat. Aan mijn aantal posts is dan ook duidelijk zichtbaar dat het hier alleen kwaliteit betreftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
juistem, en ook zeker nooit bedoeld als postopkrikker.
mjah, ook ik doe mijn best. Doe ik het goed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Vies woord is dat. Aan mijn aantal posts is dan ook duidelijk zichtbaar dat het hier alleen kwaliteit betreft
(gemiddeld 24 per dag)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Vies woord is dat. Aan mijn aantal posts is dan ook duidelijk zichtbaar dat het hier alleen kwaliteit betreft
Onzekerheid staat je nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah, ook ik doe mijn best. Doe ik het goed?![]()
En nu nog mét PIquote:
Hmm hier eten ze tegen 1uur. Ideaalquote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
godver, die had ik er toch bij ge-edit?
nu wel dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
godver, die had ik er toch bij ge-edit?
Ik ga minderen zodra ik de 10k heb bereikt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel gepost. Tegenwoordig valt het erg mee....
Alleen nu tijdens stage weer
Te laatquote:
Althans, dat zal ik trachten te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga minderen zodra ik de 10k heb bereikt.
Tsja... dat station ben ik al even voorbijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga minderen zodra ik de 10k heb bereikt.
Op voorhand gedoemd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Althans, dat zal ik trachten te doen.
Wil je dat wij een voorspelling doen ofdat lukt ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Althans, dat zal ik trachten te doen.
quote:
Jij bent dan ook al 4 jaar langer actiefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja... dat station ben ik al even voorbij
Waarheenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, ik heb nog een lange weg te gaan...
Jup...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al 4 jaar langer actief![]()
Ownee, nou heb ik dat kutnummer in mn hoofd, wat doe jequote:
welk kutnummer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ownee, nou heb ik dat kutnummer in mn hoofd, wat doe je![]()
*Naald op plaat doet....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ownee, nou heb ik dat kutnummer in mn hoofd, wat doe je![]()
Waaahaaaaar heeeheeeeen... enzoquote:
Dat is hopelijk geen doel opzich ?!quote:
Zegt je nog nix ?!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
*Naald op plaat doet....
Zo nu niet meer
Flashdance ofzo?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Doe maar iets van Johan Gielen dan![]()
Hey, Johan rulez jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Flashdance ofzo?!
Wel een aardige plaat van em. Of born slippy... die spinned hij ALTIJD
neehoor, ik doe niet aan postopkrikken enzo. Het aantal posts boeit me nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is hopelijk geen doel opzich ?!
born slippy roelt dan ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Flashdance ofzo?!
Wel een aardige plaat van em. Of born slippy... die spinned hij ALTIJD
Mixtechnisch alleen zo brak. En hij moet stoppen born slippy te draaien. Wereldplaat maar hij spinned em te veelquote:
Jup maar niet als je em altijd spinnedquote:
Ik luister vanaaf thuis ff.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef jackson het volgende:
Mocht je eens wilen weten wat ik draai. Dan kan je hier een live opgenomen set van me downloaden: http://beat.unusualperson.com/
Is een sneller lijn dus zo binnen. Tis wel een rustige set... maar wel lekker
Waarover / waarvan ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Misstique het volgende:
Wow.. ik heb ineens een major déja vu![]()
Tof! Ik ben echt benieuwd wat je ervan vindtquote:
Bovenstaande posts, laat maar, ik spoor gewoon niet, droom over Fok! enzoquote:
get a lifequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bovenstaande posts, laat maar, ik spoor gewoon niet, droom over Fok! enzo![]()
Mijn postquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bovenstaande posts, laat maar, ik spoor gewoon niet, droom over Fok! enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |