quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik wilde trouwens Boterbier doen maar jullie zijn vast geen Harry Potter fans
Klinkt smerig.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...quote:
ik wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Verstandige keuze.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...
Beterschap Stofje!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.
Zeg dat nog eens terwijl ik je onder je zak kietel?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens terwijl ik je onder je zak kietel?
Goddank ben ik een vlugge duiker...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]. Niet recht voor me gaan staan/zitten dan hè. Ik wil liever Janetje raken. En ik ben een vlugge ejaculeerder.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Niet recht voor me gaan staan/zitten dan hè. Ik wil liever Janetje raken. En ik ben een vlugge ejaculeerder.
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddank ben ik een vlugge duiker...
Adolecenten heet zoiets...quote:
Gelukkigquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen gepast antwoord op bedenken
Zwaartekracht ende zeau.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef DeLeider het volgende:
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.
Gelukkig ben ik dan ook een 'zij'quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.
Guttoch, ze is weer in een poëtische bui?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men gechoqueerd. Watjes.
Bier en Frituur is het!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men gechoqueerd. Watjes.
Hier raken we niet zo gauw gechoqueerd hoor Stofke...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men een zwakke enkeling gechoqueerd. Watjes.
Watje. Ja, jij ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...
Ik ben inderdaad zacht.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Watje. Ja, jij ja.
Ik hou wel van zwakke vrouwen.
Ik viel er dan ook bijna van achterover...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Stofje het volgende:
Sooo, dat was een kei-provocerende opmerking, ouwe. Vét. Zekerz. Je weet.
Ik weet het. Ik ben dan ook bang dat ik het onderspit zal delven. Vandaar dat ik me nu alvast indek.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zacht.
Mwah.. ik kan me wel aardig verweren hoor..
Zacht en veerkrachtigquote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zacht.
Mwah.. ik kan me wel aardig verweren hoor..
En geheel terecht natuurlijk..quote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben dan ook bang dat ik het onderspit zal delven. Vandaar dat ik me nu alvast indek.
Zo hey!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ey, ik ben ook nog 1 weekje puber!
Hoi JDude. Doe je weer lief tegen me?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef JDude het volgende:
Hm, ik voel me onzichtbaar. Adieu!
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Iedereen op fok is gek..
nee, wij zijn "anders"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Iedereen op fok is gek..
Ik wou het niet zeggen.. maar inderdaad...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wij zijn gewoon eigenlijk heel "speciaal" janetje
Nog zo'n speciale...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
meer vreugd, meer zielen, ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je merkt er bijna niets van, zolang ik het kwijl vaak genoeg wegveeg.
meer zuipenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef mcDavid het volgende:ik kom er zojuist, na ongeveer 1 jaar achter dat het beschermfolie nog op het display van me telefoon zat!
wat een uitzicht ineens, nu ik dat er maar afgehaald heb!
Stuk genie.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef mcDavid het volgende:ik kom er zojuist, na ongeveer 1 jaar achter dat het beschermfolie nog op het display van me telefoon zat!
wat een uitzicht ineens, nu ik dat er maar afgehaald heb!
sjah, ik haalde zojuist voor de 2e keer in mijn leven het voorfrontje eraf, en toen dacht ik ineens "wat is dat schermpje maf krom"quote:
Neem nog een paar pillen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjah, ik haalde zojuist voor de 2e keer in mijn leven het voorfrontje eraf, en toen dacht ik ineens "wat is dat schermpje maf krom"
Sukkelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjah, ik haalde zojuist voor de 2e keer in mijn leven het voorfrontje eraf, en toen dacht ik ineens "wat is dat schermpje maf krom"
Ben je al met je werk begonnenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
Een dag niet geF5't is een dag niet ... ehh.. geBeF'ed...quote:
OP waardig.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een dag niet geF5't is een dag niet ... ehh.. geBeF'ed...
Sielugh hè?quote:
Don't call us, we'll call you.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Voor wat voor bedrijf ga je nou werken, dan ga ik je bellen![]()
!!
Deed ik eerst ook wel eens..quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef DeLeider het volgende:
Zijn er ook mensen die in msn berichten op F5 rammen of ben ik daar dan weer een uitzondering mee?
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef DeLeider het volgende:
Zijn er ook mensen die in msn berichten op F5 rammen of ben ik daar dan weer een uitzondering mee?
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef DeLeider het volgende:
Vind je?quote:
Ik doe het zelfs op tvgids.nl..quote:
... F5'en dus..quote:
je wordt zo'n spammertquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Don't call us, we'll call you.
Mooi.quote:
Truste.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
dames en heren,
het spijt mij dat ik u dit moet mededelen, maar ik heb besloten mijn levensritme te verbeteren!
daartoe zal ik proberen uiterlijk om 12 uur naar bed te gaan, uitgezonderd dagen dat ik uit ga...
vandaar dat ik jullie bij deze zal verlaten!
veel plezier nog toegewenst, op deze avond!
Hoogachtend,
mcDavid
Hoor ik donderdag.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
weet je al waarvoor je gaat bellen of dat nog niet![]()
Nou, ik heb een keer een dag meegelopen met van die deur-aan-deur-spammerts. Wou het wel 's zien, want het betaalt ziek goed. Dat heb ik gewetenquote:
Ik wil je ook wel buiten werktijden bellen hoor poepjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zal tijdig mijn nummer achter laten zodat je kan bellen![]()
ja maar dan moet je het zelf betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel buiten werketijden bellen hoor poepje.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer een dag meegelopen met van die deur-aan-deur-spammerts. Wou het wel 's zien, want het betaalt ziek goed. Dat heb ik geweten. Ik was te koud aangekleed dus liep te trillen als een gek na de 3e deur en het was tergend irritant werk. Heb me uiteindelijk halverwege de dag naar het station van Heemskerk (!) laten rijden om van daaruit 2 uur lang terug te moeten reizen naar R'dam
. Niét mijn ding
.
Niets irritanter dan hele hordes studenten die op je af rennen tijdens het winkelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]in de zomer is buiten werken wel relaxed, in zomerse kleding tussen media markt en beurs staan is dan wel goed te doen...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets irritanter dan hele hordes studenten die op je af rennen tijdens het winkelen. Zelfs irritanter dan mensen die je thuis bellen.
"Heb je dan geen 3 euro per maand over voor de Clini Clowns?"
"Waarom denk je dat er 'uitverkoop' op die tassen staat?"
Ik heb wel zin in een bash/relletje.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef Bizznitch het volgende:
wie gaat er mee die misselijke raats wurgen... ik kom inene de rar tegen en mijn eten van vanavond aait tegen mijn huig
OP NAAR US!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een bash/relletje.....
trouwens het verbaast me niks als ze toevallig meegluurtquote:
Bij deze! VIEZE GRAFHOER!@!@@!11!! GA SCHERENquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
trouwens het verbaast me niks als ze toevallig meegluurt
Doet ze wel vaker ja..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
trouwens het verbaast me niks als ze toevallig meegluurt
hihi... nou ik ga slapen... ik heb een workshop voor te bereidenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bij deze! VIEZE GRAFHOER!@!@@!11!! GA SCHEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |