quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik wilde trouwens Boterbier doen maar jullie zijn vast geen Harry Potter fans
Klinkt smerig.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
*meldtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...quote:
ik wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Verstandige keuze.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...
Beterschap Stofje!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grijp me tussen m'n benen, omvat mijn geslacht, laat mij m'n zaad over je gezicht heen spuiten.
Zeg dat nog eens terwijl ik je onder je zak kietel?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens terwijl ik je onder je zak kietel?
Goddank ben ik een vlugge duiker...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]. Niet recht voor me gaan staan/zitten dan hè. Ik wil liever Janetje raken. En ik ben een vlugge ejaculeerder.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Niet recht voor me gaan staan/zitten dan hè. Ik wil liever Janetje raken. En ik ben een vlugge ejaculeerder.
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddank ben ik een vlugge duiker...
Adolecenten heet zoiets...quote:
Gelukkigquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen gepast antwoord op bedenken
Zwaartekracht ende zeau.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef DeLeider het volgende:
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.
Gelukkig ben ik dan ook een 'zij'quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Al is de duiker nog zo snel, het sperma achterhaalt hem wel.
Guttoch, ze is weer in een poëtische bui?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men gechoqueerd. Watjes.
Bier en Frituur is het!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men gechoqueerd. Watjes.
Hier raken we niet zo gauw gechoqueerd hoor Stofke...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
Heb eens lef
Post in BeF.
Dit zei Chowi tegen me. En dan post ik wat vulgairs, is men een zwakke enkeling gechoqueerd. Watjes.
Watje. Ja, jij ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh bah.. dit is tamelijk disturbing...
Ik ben inderdaad zacht.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Watje. Ja, jij ja.
Ik hou wel van zwakke vrouwen.
Ik viel er dan ook bijna van achterover...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Stofje het volgende:
Sooo, dat was een kei-provocerende opmerking, ouwe. Vét. Zekerz. Je weet.
Ik weet het. Ik ben dan ook bang dat ik het onderspit zal delven. Vandaar dat ik me nu alvast indek.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zacht.
Mwah.. ik kan me wel aardig verweren hoor..
Zacht en veerkrachtigquote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zacht.
Mwah.. ik kan me wel aardig verweren hoor..
En geheel terecht natuurlijk..quote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben dan ook bang dat ik het onderspit zal delven. Vandaar dat ik me nu alvast indek.
Zo hey!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ey, ik ben ook nog 1 weekje puber!
Hoi JDude. Doe je weer lief tegen me?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef JDude het volgende:
Hm, ik voel me onzichtbaar. Adieu!
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Iedereen op fok is gek..
nee, wij zijn "anders"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Iedereen op fok is gek..
Ik wou het niet zeggen.. maar inderdaad...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wij zijn gewoon eigenlijk heel "speciaal" janetje
Nog zo'n speciale...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |