iets met spekjes of zo........of is dat iets te veel Dominee Gremdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heren, ik wens U allen een aangename nacht toe!
Sweet Dreams Andyviequote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Andyvie het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens. Fijne nacht nog!
sorry maar mij zegt het dus helemaal niets neequote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef creno het volgende:
maar niemand die dat filmpje kent dus ?
Ken ik die?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:56 schreef davidov het volgende:
* davidov speelt good morning, good morning - beatles
morguh vlarp
Een tandenborstel in de morgen, geeft een glimlach zonder zorgen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:08 schreef DennisMoore het volgende:
De morgenstond heeft een tandenborstel in de mond.
Blijkbaar nietquote:
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Blijkbaar nietnog voor jou tijd
ow wacht... mijne ook
Ach...tijd om te gaan *pakt tas op*dag mensjes tot over een week
Bedoel je niet de "clip" van Dokter Bernhard? Misschien dat Jose daar in meespeelde, aangezien ze volgens mij rond die tijd een relatie had met Ron Brandsteder?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef creno het volgende:
over bonnie en jose gesproken, kent iemand dat enge filmpje van die twee en ook met ron brandsteder die ineens dracula-tanden kreeg ? Tis van heeeeeeeeel lang geleden, en ik was nog heel jong volgens mij. Ik weet alleen dat ik het toen best eng vond en volgens mij was er iemand sneeuwwitje ofzo...
Ikke van 2 tot 6quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. toch wel van 3 tot 7 geslapen
nu ga ik mezelf hier nog herhalen en quotenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:34 schreef Stroekie het volgende:
Ja mijn ochtend is ook niet compleet als Semisane niet even langs is geweest
elleuw![]()
Toemaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mijn ochtend is ook niet compleet als Semisane niet even langs is geweest
elleuw![]()
Hey Weemzquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:05 schreef Weemz het volgende:
Hoi Semi!
Ja, naja, goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoeissie Waxje?
Wat gaat jij doen dan joh?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja goed hoor..aftellen tot Antwerpen en London
Feesten, uitgaan,shoppen,concerten, tv-opnames bijwonen, met vriendinnen lol hebben, wat engelse vrienden zien..quote:
Oh, dus je vermaken tussen het sletten door, bedoel je.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Feesten, uitgaan,shoppen,concerten, tv-opnames bijwonen, met vriendinnen lol hebben, wat engelse vrienden zien..
oh en nuecken als t goed is
Ach laat hem toch....dan hebben we tenminste rust voor een tijdje qua "ik wil sex/vriend/enz" oproepen/postings.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig. Het is een schande!
Oh mij hoor je niet meer klagen hoor..hoe harder je zoekt hoe minder je vindquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach laat hem toch....dan hebben we tenminste rust voor een tijdje qua "ik wil sex/vriend/enz" oproepen/postings.
Niet alleen dat wireless toetsenborden erg 2003 zijn, die dingen zijn ook zo hackbaar als de pest, gewoon naar een electronica winkeltje gaan en dan een apparaatje kopen dat bluetooth, infrarood of bepaalde frequenties op kan vangen en ik kan dood leuk meelezen met wat je in typt.quote:
Oh well..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet alleen dat wireless toetsenborden erg 2003 zijn, die dingen zijn ook zo hackbaar als de pest, gewoon naar een electronica winkeltje gaan en dan een apparaatje kopen dat bluetooth, infrarood of bepaalde frequenties op kan vangen en ik kan dood leuk meelezen met wat je in typt.
We hebben ze hier op het kantoor maar de ban in gedaan.
Aaaah....het kind wordt wijs.....dit is een emotioneel moment..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh mij hoor je niet meer klagen hoor..hoe harder je zoekt hoe minder je vind![]()
Ik ga ook schransenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Aaaah....het kind wordt wijs.....dit is een emotioneel moment..![]()
![]()
![]()
Lunsj!!
Moeten we daar dan even met gepaste eerbied bij stil staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:06 schreef Semisane het volgende:
Aaaah....het kind wordt wijs.....dit is een emotioneel moment..![]()
![]()
Sex is niet zo moeilijk te vinden dus daar valt weinig over te klagen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach laat hem toch....dan hebben we tenminste rust voor een tijdje qua "ik wil sex/vriend/enz" oproepen/postings.
I'm just pickyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sex is niet zo moeilijk te vinden dus daar valt weinig over te klagen.
Daarin tegen kan ik me wel voorstellen hoe irritant het is om een vriendje te zoeken. Al dat werk van het selecteren, praten tot je een ons weegt, daten en dan erachter komen dat het eigenlijk een totale idioot is en dat je weer terug bent bij af.quote:
Dat was ons inmiddels bekend.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo...GJ gaat donderdagmiddag naar Antwerpen
Ja maar ik heb nou mn trein enzo gepland..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was ons inmiddels bekend.
goed, vermoeiend, leuk, spannend, laat, dansbaar, contradictisch, melancholisch, weemoedig maar bovenal tofquote:
dat was inderdaad wel op die "aktie" foto te zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goed, vermoeiend, leuk, spannend, laat, dansbaar, contradictisch, melancholisch, weemoedig maar bovenal tof.
die actiefoto is een maand oud heurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was inderdaad wel op die "aktie" foto te zien![]()
Er was dus nog een mogelijkheid dat je niet zou gaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nou mn trein enzo gepland..
Nee hoor..t was alleen nog niet goed gepland qua treinen en afspreken maar dat ik zou gaan was wel zeker..lag toch op mn weg naar London en t is makkelijker qua s'ochtends mn trein pakken richting Londonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er was dus nog een mogelijkheid dat je niet zou gaan?
okayquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die actiefoto is een maand oud heur.
Uuuh...moet ik iets zelf doen om die avater terug te krijgen dan?quote:
Ja de usericons hebben de crash niet overleeft en moeten opnieuw geupload wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh...moet ik iets zelf doen om die avater terug te krijgen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |