Sterke dan maarquote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Sunjammer het volgende:
En inderdaad: voorhoofdsholteontsteking (mooi scrabble woord).
Antibiotica kuur gekregen
Pfff... sterkte...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Sunjammer het volgende:
En inderdaad: voorhoofdsholteontsteking (mooi scrabble woord).
Antibiotica kuur gekregen
Ja en zo'n antibioticakuur schijnt toch ook wel heftig te zijn?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Sunjammer het volgende:
Tja ach, 't is geen hobby van me hoor... leuk is anders.
Morgen ff een dagje vrijnemen. Mag wel gewoon gaan werken, maar ik wil wat slaap inhalen
Whehe, tja, ik zal wel high worden ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en zo'n antibioticakuur schijnt toch ook wel heftig te zijn?
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 6 februari 2006 11:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Whehe, tja, ik zal wel high worden ofzo
Heb er geen ervaring mee. Nog nooit een antibiotica kuur meegemaakt
Ik heb structureel 1 keer per jaar dat ik ziek wordt. Maar deze verkoudheid en nu die ontsteking erbij is compleet nieuw voor me ghehe.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietOok nooit gehad
Ik ben nooit ziekde laatste keer twee dagen griep in groep 5 van de basisschool.
Nee tanken en een vlooienbandje voor de poes kopen, oftewel: gewoon even heel wat anders doen, helpt.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat wij je zo van die block hebben afgeholpen ?![]()
Het kan me werkelijk geen enkele zier schelen of je dat mag of niet.quote:
Ach jee, ben jij wel aan tijden verbonden?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk geen enkele zier schelen of je dat mag of niet.Je doet maar.
![]()
beetje moet tussen 12.00 en 14.00 uur lunchen en het moet in 2 groepen gebeuren zodat telefoon wel opgenomen kna worden. maar in onderling overleg is er veel mogelijk hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach jee, ben jij wel aan tijden verbonden?
een ongrijpbaar begripquote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef Sunjammer het volgende:
Tijd... wat is tijd...
leer mij dat ook eensquote:Op maandag 6 februari 2006 13:47 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb het te druk om te weinig tijd te hebben.
Nee, het kan me gewoon geen zier schelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach jee, ben jij wel aan tijden verbonden?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Waxxer het volgende:
"Homoseksualiteit:
Seksuele perversie waarbij het individu slechts door (bepaalde types van) hetzelfde geslacht wordt aangetrokken, in tegenstelling tot de normale heteroseksualiteit. Men onderscheidt echte of kern-homoseksualiteit (psychopatisch) van verworven of secundaire vormen (pseudo-homoseksualiteit)."
Heehooquote:Op maandag 6 februari 2006 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef Waxxer het volgende:
"Homoseksualiteit op latere leeftijd is menigmaal op grond van het gedrag van het kind te voorspellen. Jongens geven de voorkeur aan het spelen met poppen en het verrichten van huishoudelijke werkjes, meisjes prefereren 'wilde' jongensspelen. Uit onbewust verstrekt materiaal in projectietests laat de homo-erotische gevoelsinstelling zich afleiden. Manifeste homoseksuele activiteit speelt in het begin van de puberteit een betrekkelijk geringe rol. Mutuele onanie heeft in de regel geen verdere draagwijdte dan die van gemeenschappelijke verkenning van het seksuele terrein. Bij het toelaten van homoseksuele handelingen spelen egoistische drijfveren mede een rol."
Doet me denken aan een aflevering van Law&Order gisteravond... kwam dit specifieke onderwerp ook voorbij...quote:
uhu ex-gay shit.. wel cute die homoquote:Op maandag 6 februari 2006 14:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van Law&Order gisteravond... kwam dit specifieke onderwerp ook voorbij...
Die was zeker niet onaantrekkelijk nee...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:06 schreef Manias het volgende:
[..]
uhu ex-gay shit.. wel cute die homo
haaiquote:Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die was zeker niet onaantrekkelijk nee...
Hoi ook Maniaske
en nu komen ze in de buurt van Cazzo terecht ?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het materiaal van Cobra gaat met sprongen achteruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |