In het kort: Een Deense krant heeft een paar spotprenten gepubliceerd van Mohammed en voor een groot gedeelte van de moslimwereld is dat een reden om compleet hysterisch en gewelddadig te reageren richting Denemarken en andere Westerse landen en de burgers van deze landen. Verder willen een grote groep moslims dat nu de vrijheid van meningsuiting in het Westen wordt ingeperkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Sorry ben even een dagje weggeweest en geen nieuws gekeken maar wat heeft europa gedaan?
Jep . De Moslimlanden veroordeelden het zeer erg . dat kan ik niet zeggen van Europaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eens kijken; metrootje opgeblazen daar, trein met forensen doet boem hier, columnist afgemaakt links, doodsbedreigingen rechts.......
Hebben wij eigenlijk wel eens excuses vanuit moslimlanden ontvangen voor dit gedrag?
Stop er dan mee als je niet oprecht bentquote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voer geen strijd hoor, en zeker geen cultuurstrijd, we zijn hier gewoon bezig met een debat, de ene oprechter dan de ander.²
Omdat die in Irak zitten... Die hebben al genoeg problemen aan hun kop. Problemen die ze over zichzelf hebben afgeroepen trouwens.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
redelijk . Europa kiest een kant van beledigen
Waarom keurt Straw het af ? en USA ?
jemig man, je lijkt wel een textrobot.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
redelijk . Europa kiest een kant van beledigen
Waarom keurt Straw het af ? en USA ?
DAT denk ik ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben ook ver heen. Ik denk dat er de laatste 10 jaar een beweging in gang is gezet in Europa, door de houding van de gemiddelde moslim, welke niet meer te stoppen is.
Nogmaals bedankt voor je inbreng, maar ik laat het toch staan.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Gaarne iets minder gebruik van hetof zo icoon, je gebruikt het wel erg veel.
Verder kijk ik uit naart een opbgouwende discussie met jou in dit froum.
Zie mijn opmerkingen als opbouwende critiek.
m vr gr
Hobie
Nee Moslims die steunen aanslagen zo goedquote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik heb moslims nergens massaal afstand zien nemen van de aanslagen. Terwijl ze wel massaal op straat verschijnen bij zogenaamde aanvallen op de Islam.
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eens kijken; metrootje opgeblazen daar, trein met forensen doet boem hier, columnist afgemaakt links, doodsbedreigingen rechts.......
Hebben wij eigenlijk wel eens excuses vanuit moslimlanden ontvangen voor dit gedrag?
ja, vooral de palestijnen en syriers wisten niet hoe hard ze naar Madrid moesten bellen, om hun excuses aan te bieden......quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep . De Moslimlanden veroordeelden het zeer erg . dat kan ik niet zeggen van Europa
De regimes van veel moslimlanden staan op de 'loonlijst' van de VS/EU ... Het gaat mij om de stem van de massa, niet om die van een stel zichzelf verrijkende marionetten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep . De Moslimlanden veroordeelden het zeer erg . dat kan ik niet zeggen van Europa
Nee onzin zij zijn tegen beledigenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Omdat die in Irak zitten... Die hebben al genoeg problemen aan hun kop. Problemen die ze over zichzelf hebben afgeroepen trouwens.
JOUW waarheid Meki. Voor mij is JOUW profeet een fabeltje voor domme mensen die dom gehouden willen worden. Mooi toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
wat heb je eraan om een profeet te beschilderen als een terrorist ??? dat is juist de WAARHEID ontkennen
http://www.freemuslims.org/quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik heb moslims nergens massaal afstand zien nemen van de aanslagen. Terwijl ze wel massaal op straat verschijnen bij zogenaamde aanvallen op de Islam.
Marokko heeft als eerste land gebeld naar Bush na 11/9quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, vooral de palestijnen en syriers wisten niet hoe hard ze naar Madrid moesten bellen, om hun excuses aan te bieden......
En wie is dan de schuldige vraag je je af.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben ook ver heen. Ik denk dat er de laatste 10 jaar een beweging in gang is gezet in Europa, door de houding van de gemiddelde moslim, welke niet meer te stoppen is.
Een tekening in dezelfde context zien als de dood van iets van 2500 mensenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De islam moest wel extreem duidelijk maken dat ze nix met terrorisme te maken hebben na 11/9
Oke, en nu ben je volgens mij doorgeslagen. Je was een leuke gesprekspartner, maar met deze realiteitswaanzin kom ik in ieder geval niet meer verder met jouquote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
prenten die anti-terrorisme in naam van de islam is, wanneer ga je eens lezen meki?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
wel het goedkeuren van Anti-islam haatprenten en toelaten van grove beledigingen![]()
Als de voorwaarden en de ondersteuning goed is, is er nix aan de hand...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee onzin zij zijn tegen beledigen
Ik zie het nu heel slecht voor Nederlanders die naar Afganistan gaan
Een paar prominenten ... Ik mis de bezieling die nu wel waarneembaar is.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.freemuslims.org/
http://www.islamfortoday.com/terrorism.htm
http://www.islamdenouncesterrorism.com/
meer verdiepen![]()
En het antwoord op die vraag is?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wie is dan de schuldige vraag je je af.²
Die belde waarschijnlijk al voordat de vliegtuigen erin vlogen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko heeft als eerste land gebeld naar Bush na 11/9
Leg geen woorden in mijn mondquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een tekening in dezelfde context zien als de dood van iets van 2500 mensen.
Tuurlijk welquote:Ik begrijp heel goed dat je, je niet wilt verantwoorden voor wat een ander doet. Ik snap ook dat het heel erg vermoeiend is. Maar zou je het niet liever 100 x aan iemand uitleggen, dan dat die persoon jou in 1 hokje plaatst als een zelfmoord terrorist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |