Je gaat toch niet flippen als je zelf door rood fietst/loopt/rijdt en ik vervolgends gewoon aanrij en tuter of wel danquote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Test me bitch![]()
Ik was er al voorbij gereden, maar hij ging ff heel tof doen uit z'n zijraampje. En toen werd het feest
Jij kent Zonda_F nietquote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet flippen als je zelf door rood fietst/loopt/rijdt en ik vervolgends gewoon aanrij en tuter of wel dan
Zo wel, dan tref jij ook vast een keer de verkeerde persoon die je doodmept of kapot schiet![]()
je zult er maar wonenquote:PT 796 is owned by PT Boats, Inc., headquartered in Germantown, Tennessee.
Nee dat wil ik graag zou houden geloof ikquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef M5 het volgende:
Boot topic..maar ff een vliegtuig spammen dan
![]()
[[url=http://i1.tinypic.com/nbyo7b.jpg]afbeelding][/url]
dood is wat overdreven, maar een redelijke poging tot doodgaanquote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat wil ik graag zou houden geloof ik
Maar degene die me auto sloopt leg ik of een wielsleutel in zijn nek of ik rij over hem heen
Ik ben niet agressief maar degene die onbenullig for no reason mijn spullen sloopt moet dood
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef M5 het volgende:
Boot topic..maar ff een vliegtuig spammen dan
![]()
[[url=http://i1.tinypic.com/nbyo7b.jpg]afbeelding][/url]
ja, ik werkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal verder in je leven behalve Fok!ken en werken eigenlijk?
Je verdraait inderdaad het totale verhaalquote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat wil ik graag zou houden geloof ik
Maar degene die me auto sloopt leg ik of een wielsleutel in zijn nek of ik rij over hem heen
Ik ben niet agressief maar degene die onbenullig for no reason mijn spullen sloopt moet dood
Er stond dus behalve werken en fokkenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ik werk![]()
voor een koeriersbedrijf![]()
Heel nare optiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had ook gewoon "tvp" kunnen posten, maar dit leek me een leukere optie
Ik ben gewoon te snelquote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef Klonk het volgende:
whehehe, nu was ik te langzaam met een edit.
Donald Duck pockets lezen
Hoezo?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je verdraait inderdaad het totale verhaal
Dat zei ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik haat gewoon mensen die zonder reden iemand anders zijn spullen slopen.
Je mag best verhaal komen halen, maar dat kan ook met je mondje![]()
Ik naderde een zebrapad, de auto nam vaart af en leek me voor te laten, ik stak over (op de fiets) en toen gaf hij ineens veel gas en stopte NET op tijd. Toen draaide hij z'n raampje open en begon de stoere kerel uit te hangen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet flippen als je zelf door rood fietst/loopt/rijdt en ik vervolgends gewoon aanrij en tuter of wel dan
Zo wel, dan tref jij ook vast een keer de verkeerde persoon die je doodmept of kapot schiet![]()
he kut, kapotte vliegtuigen zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee werkt nog perfect. Russische rommel gaat niet kapot.![]()
Niet als ik er in zitquote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
he kut, kapotte vliegtuigen zijn!
dat vind ik ook van kapotte boten.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
he kut, kapotte vliegtuigen zijn!
Dat blijf ik ook altijd machtig mooi vinden jaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef M5 het volgende:
[..]
dat vind ik ook van kapotte boten.!
[afbeelding]
Is zoquote:Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kans is dan wel groter dat hij kapotgaat natuurlijk
Dat klopt want je plaatje doet het nietquote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef M5 het volgende:
maar goed, boten en vliegtuigen gaan nu een maal niet samen:
[afbeelding]
Ik weet niet eens zeker of je ook moet remmen voor fietsers.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
Als die kerel inderdaad afremde heb je gelijk ja...
Verder rem ik ook bij zebra's nooit voor fietsers, en dat hoeft ook niet geloof ik
echt welquote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt want je plaatje doet het niet
Niet eensquote:Op maandag 6 februari 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je ook bijbetalen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |