Daar wordt doorgaans een jaar voor uitgetrokken, dus ben je er voorlopig nog niet vanaf . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef petitlapin2 het volgende:
tijd om te "ontzwangeren"
Gefeliciteerd. Wordt het een jongetje of een Godtje?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben ook zwanger
Het kruis is overrated, terrorisme is helemaal inquote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
en eindigt deze ook weer aan het kruis?
Moet jij niet bij Melis zitten ??quote:
Het riool is de beste plek voor een acht ponderquote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
en eindigt deze ook weer aan het kruis?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het riool is de beste plek voor een acht ponder
acht pond ? vier kilo ? ik hoop niet dat ik er zoveel kilo ga moeten uitpersenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
Het riool is de beste plek voor een acht ponder
* AirwiN kijkt Q ff lief aan!quote:
Zo abnormaal is 8 pond nietquote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
acht pond ? vier kilo ? ik hoop niet dat ik er zoveel kilo ga moeten uitpersen![]()
![]()
hierquote:
Ow, daar ging het geeneens om... Meer om iets met Paradiso en mp3's of zoiets...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al iemand die meegaat, sorry.
Ach, moet maar dan hequote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier
alleen ja daar zit ik helaas een beetje aan vast haha
das geen probleem denk ik..quote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier
Dan maar een foto!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier
ja arme jij, je hebt t er maar zwaar meequote:
Op die foto's kan ik niet zien dat ze daadwerkelijk vastzitten...quote:
Ow ja. MSN.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, daar ging het geeneens om... Meer om iets met Paradiso en mp3's of zoiets...
Zwaartekracht eist zijn tolquote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op die foto's kan ik niet zien dat ze daadwerkelijk vastzitten...![]()
Op jonge leeftijd willen ze de zwaartekracht nog weleens trotseren hoor!quote:
te veel is te veel ...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef AirwiN het volgende:
Op jonge leeftijd willen ze de zwaartekracht nog weleens trotseren hoor!
True... Ook dat heeft z'n charmes!quote:
hoe kunnen natuurlijke borsten nou te veel zijn?quote:
wat is dat voor onzin ! niet alles wat natuurlijk is, is goed, wees daar maar gerust van.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
hoe kunnen natuurlijke borsten nou te veel zijn?
blijkbaar hoort t dan zo want het is natuurlijk zo ontstaan...
Een hoop mensen die met een pijnlijke rug lopen die er anders over denken.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe kunnen natuurlijke borsten nou te veel zijn?
blijkbaar hoort t dan zo want het is natuurlijk zo ontstaan...
mijn borsten zijn veel te klein en passen niet bij mijn lichaam... iedereen heeft wel mankementjes...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor
ik bedoel gewoon als het zo is zal t wel bij de rest van je lichaam passen
dat is toch in 90% van de gevallen zo als je t mij vraagt
Borsten!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef liefie_ het volgende:
owkej owkej sorry hoor
hou mn mond al over borsten...
wist niet dat t zo gevoelig lag
Aannames zijn een grote valkuil in het levenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor
ik bedoel gewoon als het zo is zal t wel bij de rest van je lichaam passen
dat is toch in 90% van de gevallen zo als je t mij vraagt
het heeft niets met gevoelig te makenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef liefie_ het volgende:
owkej owkej sorry hoor
hou mn mond al over borsten...
wist niet dat t zo gevoelig lag
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade... Deze opmerking leest ze toch niet meer, dus lijkt het net of ze er verder niet op ingaat...![]()
quote:
Mijn baas zegt altijd "To assume is to make an ass out of you and me"quote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aannames zijn een grote valkuil in het leven
dit is nu misschien een beetje ongevoelig.... maarja..quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef petitlapin2 het volgende:
het heeft niets met gevoelig te maken![]()
ik denk dat vele mensen met grote en kleine afwijkingen geen boodschap hebben aan de 'onfeilbaarheid' van de natuur![]()
En ik zeg altijd: Assumptions are the mother of all fuck ups!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn baas zegt altijd "To assume is to make an ass out of you and me"![]()
Landverraad!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef MissMSX het volgende:
En ontopic: Not to Spinvis.
Slowchat vs ontopicquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef MissMSX het volgende:
En ontopic: Not to Spinvis.
Truste ouwe zakquote:
TT enzo hequote:
Die post bookmark ik, mocht je ooit nog es in de verleiding komen...quote:
* webspider heeft om eerlijk te zijn geen idee wat spinvis isquote:
Wat jij wiltquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die post bookmark ik, mocht je ooit nog es in de verleiding komen...
Vooral houden zoquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider heeft om eerlijk te zijn geen idee wat spinvis is
Een monogame relatie, zonder list en bedrog!quote:
Laat ik nou net bij die firma werken. Spijtig.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een monogame relatie, zonder list en bedrog!![]()
Dan zie ik geen toekomst weggelegd voor ons samen!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat ik nou net bij die firma werken. Spijtig.
Saaiheid troefquote:Op maandag 6 februari 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een monogame relatie, zonder list en bedrog!![]()
Dan haal ik m'n sig maar weer wegquote:Op maandag 6 februari 2006 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zie ik geen toekomst weggelegd voor ons samen!![]()
Niks van waarquote:
Kom maar terug als je net zoveel ervaring op dat gebied heb als ik!quote:
Je hoeft alleen maar eerlijk te zijn... Hoe makkelijk kan 't zijn?quote:
Je weet toch hoe moeilijk dat voor me is sinds ik van de medicatie af ben?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar eerlijk te zijn... Hoe makkelijk kan 't zijn?
Life is all about priorities zei een slimme dame ooit es tegen mij!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet toch hoe moeilijk dat voor me is sinds ik van de medicatie af ben?
Sweet dreamsquote:
Zeg dat tegen de dokterquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Life is all about priorities zei een slimme dame ooit es tegen mij!
Dokter, dokter, dokter, ik zie vlekken op de zon...quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dokter, dokter, dokter, ik zie vlekken op de zon...
Spinvis!![]()
't Was ook te mooi om waar te zijn...quote:
Zullen we daar even niet op in gaan, mijn ervaringen met vreemdgaan? Bedanktquote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar terug als je net zoveel ervaring op dat gebied heb als ik!![]()
Ik hou niet van zeikerds.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Was ook te mooi om waar te zijn...![]()
Graag, lekker laten rusten dat onderwerp...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Zullen we daar even niet op in gaan, mijn ervaringen met vreemdgaan? Bedankt
Ik niet van bedriegers!quote:
Niet gaaaapquote:
Oeh, daar moet ik kennis mee makenquote:
Komt mooi uit danquote:
Je bent homo?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik kennis mee maken
Je wilt toch kennis maken met zijn ervaring?quote:
Nee, met niet-saaie mensenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wilt toch kennis maken met zijn ervaring?
Je weet wel wat '!=' betekent?quote:
Alsof er altijd maar geneukt moet wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef GF het volgende:
Hij wilt niet meeten omdat er niks te neuken valt. Logisch
Qquote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef SuperBosch het volgende:
* SuperBosch Spinvist.
Wie van Fok gaat donderdag eigenlijk naar Spinvis?
Onbegrijpelijk. Het gaat echt nergens overquote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef AirwiN het volgende:
De pro's zijn toch in meerderheid ten opzichte van de contra's!
Spinvis!![]()
![]()
Over nog minder dan niksquote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Het gaat echt nergens over
Nou nouquote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef nozem het volgende:
Er wordt alleen wat teveel met hem gedweept. Als ware hij de redder van de vaderlandsche popmuziek. Echte muziekkenners weten dat dat Dinand Woesthoff is.
En nu ga ik studeren, kruidenthee drinken en wieksen. In willekeurige volgorde.
Die janksmoel? Ik hoop dat hij doorbreekt in Amerika!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef nozem het volgende:
Echte muziekkenners weten dat dat Dinand Woesthoff is.
Ik geloof dat Dinand er weinig op tegen heeft om wat in zijn reet te krijgen. Of dat nu veren zijn of wat anders.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou nou
niet zo veel veren in dinand zijn reet
voorbind?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dinand er weinig op tegen heeft om wat in zijn reet te krijgen. Of dat nu veren zijn of wat anders.![]()
Ben jij de nieuwe R&P-slowchatslet waar wij onze lusten op kunnen botvieren?quote:
Nog ff en dan kunnen we kiezen!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe R&P-slowchatslet waar wij onze lusten op kunnen botvieren?
*proest*quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef nozem het volgende:
Er wordt alleen wat teveel met hem gedweept. Als ware hij de redder van de vaderlandsche popmuziek. Echte muziekkenners weten dat dat Dinand Woesthoff is.
En nu ga ik studeren, kruidenthee drinken en wieksen. In willekeurige volgorde.
Mannen die zich graag laten nemen door een voorbindlul zou ik misschien niet direct homo noemen. Zuiver op de graat zijn ze echter ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
voorbind?
want homo is ie zeker niet, hij is![]()
![]()
kan, ik kwam alleen maar ff buurten maarre doe je ding!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe R&P-slowchatslet waar wij onze lusten op kunnen botvieren?
zuiver =braaf.....braaf=quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Mannen die zich graag laten nemen door een voorbindlul zou ik misschien niet direct homo noemen. Zuiver op de graat zijn ze echter ook niet.
Nee, zoals ik al zei ga ik me bezighouden met verheven zaken. Het is aan jullie om me de trap onder mijn reet te verkopen die ik nodig heb om dit heerlijke topic te verlaten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kan, ik kwam alleen maar ff buurten maarre doe je ding!![]()
ja want iemand diequote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
voorbind?
want homo is ie zeker niet, hij is![]()
![]()
Ha! Onze volgende SlowSlet... uh... Chat... uh...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want iemand dieis kan niet homo zijn haha
sorry
kan wel maar ik vind van nietquote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want iemand dieis kan niet homo zijn haha
sorry
ik ben misschien af en toe een beetje langzaamquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha! Onze volgende SlowSlet... uh... Chat... uh...![]()
Ik denk dat ik hier dan ook maar vaker kom.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef nozem het volgende:
We hebben ze voor het uitzoeken Airwin. Wat is het toch fijn om een R&P-slowchatter te zijn.
Doeiquote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef nozem het volgende:
Kan iemand de klok trouwens een paar uur terugzetten?
En nu ben ik echt weg..
Inderdaad, jouw oude was veel beter.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doei
Ow ja je hebt een lelijke ava
Geef mijn oude maar terug dan. Ik ben nog zoekende.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doei
Ow ja je hebt een lelijke ava
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef Breetai het volgende:
Alle sletten en singel mannen bij elkaar. Gezellig.
Nergens in de terug vind topics?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Geef mijn oude maar terug dan. Ik ben nog zoekende.
Mn post his is redelijk makkelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh mi darling daar ben je !!!was je aan t zoeken
![]()
Ik kies liefie_!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef nozem het volgende:
We hebben ze voor het uitzoeken Airwin. Wat is het toch fijn om een R&P-slowchatter te zijn.
ja , ik zat me beetje te vervelen en op msn zegt ook niemand iets dus vandaar ff forumslettenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mn post his is redelijk makkelijk![]()
![]()
Ik ben gewoon onlinequote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja , ik zat me beetje te vervelen en op msn zegt ook niemand iets dus vandaar ff forumsletten
uhhh.......jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon online![]()
Of moet ik jou weer roepen?![]()
Handen thuis van mijn manquote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef Breetai het volgende:
Alle sletten en singel mannen bij elkaar. Gezellig.
Ik heb mijn oude ava weer gevonden. Zomaar ineens.quote:
woeiquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude ava weer gevonden. Zomaar ineens.![]()
kan iemand me misschien helpen met mijn ava?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat voor melding krijg je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kan iemand me misschien helpen met mijn ava?
hij zeurt telkens dat t plaatje niet goed is maja ik weet niet hoe en wat en zo
dat ie maar 60x 60x pixels mag zijn en soms ook dat ie te veel bytes is...quote:
En hoeveel kb is-ie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ie maar 60x 60x pixels mag zijn en soms ook dat ie te veel mb is...
heb al in paint geknipt en geplakt en toen was ie 60x dinges, maar dat was ook niet goed...
ja ik heb m ondertussen 3 keer in mn comp staan... dus het verschiltquote:
Ik had em ook net gevonden op internet, via http://web.archive.org/we(...)/9561/morrissey2.jpgquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef nozem het volgende:
[..]
2,36 kb? niet mb??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik heb m ondertussen 3 keer in mn comp staan... dus het verschilt
de kleinste is 2,36 kb als ik t goed heb
dankuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
2,36 kb? niet mb??
Stuur'em anders ff naar missmsx @ yahoo.com Dan kijk ik er ff naar.
npquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku![]()
hij komt er aan!
sorry ben vreselijk met dingen van mb en kb en bytes en dinges en zo
nee echt mijn eeuwige dank!!!quote:
maar ze wil helpen! dat is toch al aardig?quote:
Het is niet de mooiste oplossing, maar het werkt wel zo:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ze wil helpen! dat is toch al aardig?
You're welcome.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef liefie_ het volgende:
tadaaaaaaaaaaaaaaa!vreugde dansje!!!
dankje MissMSX!!!!!!!!
ja he?quote:
jij bent vast special?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:58 schreef johnplayer het volgende:
Halodio
ik zou je bijna opstekenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef johnplayer het volgende:
heeeey, de eerste die het meteen begrijpt Hulde
dat zag ik joh!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef johnplayer het volgende:
ohw ok, nou ja weltrusten dan maar......
Daar gaat mn late night "goede" gesprek...
Ik zag het stiekum ook......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dat zag ik joh!!!
check fobo
doeiii
Nee, niet meer . . .quote:
Op dat tijdstip was ik ook al wakker...quote:
Poeh, daar zou ik het niet op redden 's ochtends. Ik moet altijd wel wat hartigs hebben...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:19 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
appeltjes zijn lekker
heb er al 2 op
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Of ligt iedereen nog op een oor?
Ik kan nog wel een paar uurtjes nachtrust gebruiken...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Oh, yeah! Spank me!![]()
Ik kan wel een goede wake up-spank gebruiken
[ motiveer mode aan ] Je kan het kanjer, je kan het! [ motiveer mode uit ]quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:43 schreef Mokster het volgende:
Zeer benieuwd hoe ik het vandaag ga doen!![]()
Een stukje lichter bovenop.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ motiveer mode aan ] Je kan het kanjer, je kan het! [ motiveer mode uit ]
Ben je weer helemaal blond nu?![]()
Niet te enthousiast op de vroege morgen he,quote:
Sorry!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet te enthousiast op de vroege morgen he,.
En nog een reden dat het zo snel mogelijk zomer moet worden!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:47 schreef Mokster het volgende:
Zodra de zon weer gaat schijnen, doe ik er weer extra-blond doorheen!
Gaan we dan nix meer van je horen vandaag?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:43 schreef Mokster het volgende:
Ik ga vandaag weer werken-in-plaats-van-fokken![]()
Spinvis is goed! Ik zeg het nog maar even!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:55 schreef Pheno het volgende:
ik wil alleen maar zwemmen
ik eet normaal niet eerder dan 10 uur het sochtendsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poeh, daar zou ik het niet op redden 's ochtends. Ik moet altijd wel wat hartigs hebben...
Wederom gaat het je niet lukken, wij gaan het vandaag hebben over tietenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:43 schreef Mokster het volgende:
Ik ga vandaag weer werken-in-plaats-van-fokken![]()
Gister ging het redelijk tot aan de lunch...
Zeer benieuwd hoe ik het vandaag ga doen!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wederom gaat het je niet lukken, wij gaan het vandaag hebben over tieten
Ik ben zelfs al met m'n lunch begonnen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik eet normaal niet eerder dan 10 uur het sochtends
Ben je iets te vroeg bij je moeder weg gehaald?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wederom gaat het je niet lukken, wij gaan het vandaag hebben over tieten
Overurenminuten schrijven!quote:
Niet ontbeten? )Of aso-vroeg begonnen, waardoor je nu honger hebt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al met m'n lunch begonnen!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al met m'n lunch begonnen!![]()
Het laatste. Rond kwart over zes al ontbeten (twee bruine boterhammen), dus dan krijg ik nu alweer een beetje (lekkere) trek.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet ontbeten? )Of aso-vroeg begonnen, waardoor je nu honger hebt?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga met de bus naar het werk, ik word heel erg snel wagenziek, dus wanneer ik ontbijt voor ik met de bus ga, gaat het mis.
niet ontbijten is de beste oplossing, dat doe ik op het werk dan wel
Ik heb nog een pak snickers in mn la liggen waar ik al twee weken vanaf blijf...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het laatste. Rond kwart over zes al ontbeten (twee bruine boterhammen), dus dan krijg ik nu alweer een beetje (lekkere) trek.![]()
dank jequote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak snickers in mn la liggen waar ik al twee weken vanaf blijf...
De ultieme Tantalus-kwelling!![]()
Respect! Snoep kopen begin ik al geeneens meer aan. Ik heb de discipline van een natte krant. als 't er is dan moet het op!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak snickers in mn la liggen waar ik al twee weken vanaf blijf...
De ultieme Tantalus-kwelling!![]()
Wordt je daar niet een beetje melig van?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:06 schreef Ynske het volgende:) en verder nog 4 appeltjes, die vandaag wel opkomen
Mijn oplossing: Kellog's crunchy nut! altijd makkelijk tussen door en je wordt er niet dik van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het laatste. Rond kwart over zes al ontbeten (twee bruine boterhammen), dus dan krijg ik nu alweer een beetje (lekkere) trek.![]()
nog niet gemerktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt je daar niet een beetje melig van?
Ik zal het es proberen! Ik ben die opmerkingen over m'n knuffelbuikje wel weer zat!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Mijn oplossing: Kellog's crunchy nut! altijd makkelijk tussen door en je wordt er niet dik van.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Mijn oplossing: Kellog's crunchy nut! altijd makkelijk tussen door en je wordt er niet dik van.
knuffelbuikjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal het es proberen! Ik ben die opmerkingen over m'n knuffelbuikje wel weer zat!![]()
Das waarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog niet gemerkt
deze zijn lekker zoet en sappig
normaal heb ik liever geen appels, maar goed
kan moeilijk mango gaan zitten eten hier, dat geeft zo'n knoeiboel en kiwi's idem
en ik heb er al 2 opquote:
Ohw, van mij mag je ze gerust alle 4 op eten hoor,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik heb er al 2 op
nah anders bewaar ik er wel voor morgen
Ik ben niet zo'n zoet-liefhebber. Heb meer moeite met hartig. Chips en toastjes en dat soort dingen moet ik echt niet in huis halen: dat gaat allemaal op.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:07 schreef AirwiN het volgende:
Respect! Snoep kopen begin ik al geeneens meer aan. Ik heb de discipline van een natte krant. als 't er is dan moet het op!
Niks mis met jouw buikje!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik zal het es proberen! Ik ben die opmerkingen over m'n knuffelbuikje wel weer zat!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zoet-liefhebber. Heb meer moeite met hartig. Chips en toastjes en dat soort dingen moet ik echt niet in huis halen: dat gaat allemaal op.
In mijn vriezer staat echter al weken een bak Ben&Jerry's ijs en daar kan ik dan weer makkelijk vanaf blijven (nu vind ik dat dan ook echt iets om met zn tweeën op te eten; naakt op de bank liggend ofzo).
dan ga je neitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:13 schreef Frezer het volgende:
Shit,, geen zin om de kat van mijn schoot te jagen en ik moet zo weg.
Ja, voegt dat een extra demensie toe aan het ijs eten? Naakt op de bank liggen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
(nu vind ik dat dan ook echt iets om met zn tweeën op te eten; naakt op de bank liggend ofzo).
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, voegt dat een extra demensie toe aan het ijs eten? Naakt op de bank liggen?
Dat zullen mijn project genoten leuk vinden,quote:
ok ik wil t niet wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat zullen mijn project genoten leuk vinden,. Bovendien begin ik nu kramp in mijn been te krijgen,
.
quote:
quote:
My kind of woman!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
(nu vind ik dat dan ook echt iets om met zn tweeën op te eten; naakt op de bank liggend ofzo).
Dát voegt in elk geval wel een extra dimensie toe ja, en de bende die je naderhand overhoudt ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]elkaar voeren, ondersmeren en aflikken, kom op Frezer, laat je fantasie eens op een beloop
wat nou bende, aflikken en daarna douchenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dát voegt in elk geval wel een extra dimensie toe ja, en de bende die je naderhand overhoudt ook.
Oh? Dat lijkt me k*t... er zit tegenwoordeig in een hoop productucten melk bestandsdelen (poeder en zo..) Moet lastig zijn om iets redelijks te eten vinden voor je, of heb ik dat mis?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]moet je melk bij gooien
soms baal ik zo dat ik geen melk en melkproducten kan verdragen, zou een heel stuk makkelijker ontbijten zijn
Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
moet binnenkort eens wat nieuwe fotokes gaan plaatsen
Met zo'n instelling wordt de seks wel heel erg saai hoor Freez..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:20 schreef Frezer het volgende:
en de bende die je naderhand overhoudt ook.
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat nou bende, aflikken en daarna douchen
Sex, hoe viezer, hoe beter!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dát voegt in elk geval wel een extra dimensie toe ja, en de bende die je naderhand overhoudt ook.
Precies, de liefde bedrijven bewaren we wel tot we oud en verlept zijn!quote:
quote:
ach je went eraan, je weet wat je wel en niet kunt hebben. ik kan langzaamaan wat meer hebben maar gewone melk, doe maar niet. daarbij als je oplet is er goed mee te levenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Oh? Dat lijkt me k*t... er zit tegenwoordeig in een hoop productucten melk bestandsdelen (poeder en zo..) Moet lastig zijn om iets redelijks te eten vinden voor je, of heb ik dat mis?
Er zijn wel grenzen, toch?quote:
Porno op het werk?quote:
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen, toch?![]()
Het mocht daarstraks toch niet over tieten gaan van je?quote:(hoi, we hebben het weer over sex, dat wordt weer smikkelen en smullen!)
Fotos ... Amateurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Bring it on.. (waar zijn de foto's?)
Als we het dan nog kunnen (of instaat zijn tot..)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, de liefde bedrijven bewaren we wel tot we oud en verlept zijn!![]()
Uiteraard, maar die bepaalt een ieder voor zich...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen, toch?![]()
Helaas is dat verboden hier, maar dat doet niet af aan het feit dat ik er stiekem toch af en toe aan denkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef webspider het volgende:
Porno op het werk?![]()
(Ik ga nu namelijk net naar het werk toe)
Die laatste opmerking was ook sarcastisch bedoeld..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja.
[..]
Het mocht daarstraks toch niet over tieten gaan van je?
tieten is wat anders dan sexquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja.
[..]
Het mocht daarstraks toch niet over tieten gaan van je?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas is dat verboden hier, maar dat doet niet af aan het feit dat ik er stiekem toch af en toe aan denk
Het is weer es iets anders dan een hagelbui!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Maar die tieten kwamen zo abrubt uit de lucht vallen..![]()
of motsneeuwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is weer es iets anders dan een hagelbui!![]()
Is dat natte sneeuw?quote:
Hier ook (stom Amerikaans bedrijf, met hun non-liberale instelling..)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas is dat verboden hier, maar dat doet niet af aan het feit dat ik er stiekem toch af en toe aan denk
Dat had ik nou ook met het ijs in combi met naakt op de bakn liggen,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Die laatste opmerking was ook sarcastisch bedoeld..
Maar die tieten kwamen zo abrubt uit de lucht vallen..![]()
Goed punt aangezien ik weer op stage zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Join the club, zal ik maar zeggen..
quote:
Eens is! Tieten zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
, tieten zijn anders wel een noodzakelijk attribuut voor seks.
ach, ze zijn mooi meegenomen maar sex zonder tieten kan best, en tieten zonder sex... ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
, tieten zijn anders wel een noodzakelijk attribuut voor seks.
Tijd voor een nieuw subforum, vind je ook niet?quote:
Ik kan wel modden tot Juniquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw subforum, vind je ook niet?
Dat heeft er wel mee te maken denk jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
goed idee airwin...
daar maak je iemand heel blij mee
wat hebben jullie eigenlijk zo met tieten?
is dat omdat jullie ze niet hebben?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, ze zijn mooi meegenomen maar sex zonder tieten kan best, en tieten zonder sex... ook wel eigenlijk
't zijn mannen die niet uit de puberteit kunnen komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
goed idee airwin...
Dat weiger ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't zijn mannen die niet uit de puberteit kunnen komen.
Wel meer mensen denk ik! Ik zie een grote rol voor jou weggelegd om de kwaliteit hoog te houden op dat subforum!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
goed idee airwin...
+5 inzichtvolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Forever young, I want to be forever young!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zeker met het aanleveren van foto'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel meer mensen denk ik! Ik zie een grote rol voor jou weggelegd om de kwaliteit hoog te houden op dat subforum!![]()
Dat weet ik niet, maar wel dat ze niet uit de puberteit kunnen komen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus echt van die kleine zielige oversexte ventjes
Zo oppervlakkig ben ik zelfs niet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker met het aanleveren van foto's
geen probleem, maar niet die van mij
dat had ik ook helemaal niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig ben ik zelfs niet...![]()
Ow? Bestaan er van jou foto's op dat niveau?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker met het aanleveren van foto's
geen probleem, maar niet die van mij
mooi zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Zo, hebben we t op de valreep ook nog over tieten gehad. Iedereen blij?
Ik wel!(dan zijn we er nu vanaf..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |