Heb ik speciaal voor valentijn m'n meeting afgezegd...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Da's toch dierendag voor vrouwen?
Jij bent toch mijn wilde tijger?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor valentijn m'n meeting afgezegd...
Welke van de twee ben ik?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef Mokster het volgende:
En dan ook nog gewoon vrijwel tegelijkertijd weer verschijnen...
Kleffie en beffie!![]()
oO< you tokking to me?quote:
Toevalquote:
Beffie natuurlijkquote:
Euhm ja... dus? Je doet er toch niet aan...quote:
quote:
quote:
huh?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef ThunderChild het volgende:
"We worden bedreigd door de moslims, ja wij zijn bang voor de islam"
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm ja... dus? Je doet er toch niet aan...
Ik ga ff de kloon 'LassieDeLikhond' aanmaken!quote:
Your place or mine?quote:
Ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Frezer het volgende:
Ja hoi.
Ik vindt het een raar fenomeen dat hele valentijd![]()
Ik zou het niet meer weten, sinds '95 heb ik er niks meer aan gedaan . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Frezer het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook wel wat hebben eigenlijk!![]()
Triest fenomeen zelfs, echt triestquote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Frezer het volgende:
Ja hoi.
Ik wist al dat wij heel veel gemeen hebbenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ff de kloon 'LassieDeLikhond' aanmaken!![]()
Dat hangt er vanaf of je verrast wil worden of een verrassing wilt organiseren...quote:
Ik krijg nooit wat en ik geef nooit wat. Dat commerciele trieste gedoe.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ook.
Probleem is vooral dat die dieren iets verwachten op zo'n dag. Ik weet nu al dat ik een enorme zooi cadeaus ga krijgen. Van die nutteloze dingen
Niet naar Veronica geluisterd vanochtend (voor 7.00 uur) ??quote:
Nouquote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mokster het volgende:
Dat was een "ik wil het niet over beffen hebben"-afleidingsmanoevre.
Niet geheel geslaagd.
whehehe wat denk je?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet naar Veronica geluisterd vanochtend (voor 7.00 uur) ??
Je praat wartaal. Go homequote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je verrast wil worden of een verrassing wilt organiseren...
Je hebt helemaal niks voorbereid...Verrassing!
![]()
True. Maar als je er wel aan 'doet' zegt dat verder ook weinig.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg nooit wat en ik geef nooit wat. Dat commerciele trieste gedoe.
Als je echt van iemand houdt dan heb je zo'n dag niet nodig.....
Chantal en Bas : TIETEN!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hulp nodig.
Morgen ga ik naar de opnames van de staatsloterijshow.
Een collega (en haar vriend) van mij doen mee.
We willen nu een leuk spandoek maken maar het is best moeilijk om met hun namen een
pakkende 'slogan' te verzinnen.
Ze heten Chantal en Bas.
Ik had al iets in de trant van: ron ron ron chantal en bas pakken de ton...maar dat rongedeelte is niet echt gaaf..
iemand een idee? tip?
Copycat schijnt van de slogans te zijn,quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
iemand een idee? tip?
By your command! *bliep*quote:
... tot je het bij de verkeerde vrouw nalaatquote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef GF het volgende:
[..]
True. Maar als je er wel aan 'doet' zegt dat verder ook weinig.
copycat waar ben je?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Copycat schijnt van de slogans te zijn,.
Niet dus, tja dan snap je 'm ook niet . . .quote:
Hoiquote:
"Chantal en Bas: LOSERS!!!"quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hulp nodig.
Morgen ga ik naar de opnames van de staatsloterijshow.
Een collega (en haar vriend) van mij doen mee.
We willen nu een leuk spandoek maken maar het is best moeilijk om met hun namen een
pakkende 'slogan' te verzinnen.
Ze heten Chantal en Bas.
Ik had al iets in de trant van: ron ron ron chantal en bas pakken de ton...maar dat rongedeelte is niet echt gaaf..
iemand een idee? tip?
Anywhere but here . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef amaranta het volgende:
copycat waar ben je?
Pure wartaal inderdaad!quote:
tieten zijn uitermate kindvriendelijk... daar zijn ze voor gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, oke, en iets kindvriendelijkers?
Zeg het eens?quote:
Ging jij niet naar huisquote:
Vroeger, ja, maar dat was commerciëel niet interessant genoeg. Nu is het gewoon weer een extra semiverplichte uitpersingsslag naast kerstmis en moederdagquote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef Frezer het volgende:
Heel het principe was van die dag toch dat je iets deed voor een geheime liefde![]()
Ja... vertel!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg het eens?
Volgens mij moet jij wat worden bijgepraat
Klopt, maar de commercie dacht daar anders over en daar holt iedereen vrolijk achteraanquote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef Frezer het volgende:
Heel het principe was van die dag toch dat je iets deed voor een geheime liefde![]()
ja goed dat doet er niet toe..quote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Chantal en Bas: LOSERS!!!"
De staatsloterijshow...![]()
Dan doe het ook niet goed, schatteboutquote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef MissMSX het volgende:
Klopt, maar de commercie dacht daar anders over en daar holt iedereen vrolijk achteraan
ja dus als vrijdag haar kleuterklasje voor de buis zitquote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
tieten zijn uitermate kindvriendelijk... daar zijn ze voor gemaakt
Zeg jij maar wat je wilde zeggenquote:
Ik weet et.... ik kan ook fotoboeken lezen enoquote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je loopt achter schat...
Onbegonnen werk!![]()
Was 't zo duidelijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je loopt achter schat...
Onbegonnen werk!![]()
En wat als je geen relatie hebt ??quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef GF het volgende:
Dus valentijn is een vrijbrief om vreemd te gaan?![]()
Fotoboekquote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet et.... ik kan ook fotoboeken lezen eno
Nix bijzonders.... In tegenstelling tot wat iedereen blijkbaar denktquote:
Wederom denk ik niet dat je veel hebt aan mijn bijdrage, maar ik snap 'em in elk geval niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef amaranta het volgende:
dan begrijpen ze dat ook wel?
* GF maakt mental notequote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En wat als je geen relatie hebt ??
*Ziet perspectieven
Dan mag je ook vreemd gaan. Probeer je andere hand eensquote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En wat als je geen relatie hebt ??
*Ziet perspectieven
dan krijgen ze dorst denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dus als vrijdag haar kleuterklasje voor de buis zit
en een spandoek met: chantal en bas: tieten
zien, dan begrijpen ze dat ook wel?
Je bevestigd mijn haat jegens vrouwen !!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Dan mag je ook vreemd gaan. Probeer je andere hand eens![]()
En jij gelooft wat er in fotoboeken staat? Je denkt zeker ook dat dat mijn foto is met dat mes?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef jackson het volgende:
in fotoboek staat bezet... of bedoelen we dat niet ?!
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij gelooft wat er in fotoboeken staat? Je denkt zeker ook dat dat mijn foto is met dat mes?
Hate me even more: het is bevestigt met een 't'quote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je bevestigd mijn haat jegens vrouwen !!![]()
![]()
![]()
Die foto heb ik niet eens bekekenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij gelooft wat er in fotoboeken staat? Je denkt zeker ook dat dat mijn foto is met dat mes?
hey! net alsof dat zo idioot isquote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*kras*quote:
Grappig dat van zo ongeveer elke "feest"dag een heidense en een Christelijke variant is.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
valentijn komt van een feest in t oude rome voor de godin juno
dat was dus op 14 feb.
of van een priester die valentijn heette en mensen vroeger stiekum liet trouwen die werd begraven op 14 feb..
volgens mij is er nog een ander verhaal maar dat ben ik ff kwijt
Je wilt niks van me? Wat een beledigingquote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Die foto heb ik niet eens bekeken
Ik hoef geen fotoboeken serieus te nemen want ik wil verder nix van je
Wat ik als logisch zie... maar lol maken is oke
Nee hoor, je bent iig niet de enige die er in trapt, als dat een troost isquote:
Na die 5 keer seks heb ik et wel gezienquote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wilt niks van me? Wat een beledigingW
Chantal en Bas kunnen aan het gas!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef Pheno het volgende:
Chantal en Bas, dit is de dag dat je nog pauper was!
Ben je nu serieus?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Grappig dat van zo ongeveer elke "feest"dag een heidense en een Christelijke variant is.
Vind je het gek ?? We leven (inmiddels niet meer) in een land met een christelijk achtergrond . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Frezer het volgende:
Grappig dat van zo ongeveer elke "feest"dag een heidense en een Christelijke variant is.
De post waarin ik naar Cc verwees,quote:
Goh....quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk door de mand vallen. Overduidelijk dat je niet eens in de buurt van seks met mij bent geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 17:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Na die 5 keer seks heb ik et wel gezien![]()
Ja. Misschien een verkeerde woordkeus; van elk feest is wel een voor-Christelijke variant en een Christelijke.quote:
Dat roep je alleen maar om andere neukers op je hand te krijgenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk door de mand vallen. Overduidelijk dat je niet eens in de buurt van seks met mij bent geweest
owjaquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
De post waarin ik naar Cc verwees,.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat roep je alleen maar om andere neukers op je hand te krijgen. Je had ook kunnen zeggen dat et aan mij lag
Dat is logisch toch? Hoe denk je dat ze anders al die heidenen om hadden moeten krijgen? Geef ze er iets soortgelijks voor in de plek en ze gaan uiteindelijk wel mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja. Misschien een verkeerde woordkeus; van elk feest is wel een voor-Christelijke variant en een Christelijke.
Andere neukers... dat mag ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat roep je alleen maar om andere neukers op je hand te krijgen. Je had ook kunnen zeggen dat et aan mij lag
Nehhh... dit is een uitstapje naar een ander topic een keer. Ik doe niet aan inlezen. Je kan ook gewoon zeggen wat je bedoeltquote:
En mag ik ze een kaartje sturen?quote:
Dat is zeker logisch, een geheel nieuw geloof uitvinden valt ook niet meequote:Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is logisch toch? Hoe denk je dat ze anders al die heidenen om hadden moeten krijgen? Geef ze er iets soortgelijks voor in de plek en ze gaan uiteindelijk wel mee.
Verzin een feestdag en hij is wel op iets ouds gebaseerd geloof ikquote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is zeker logisch, een geheel nieuw geloof uitvinden valt ook niet mee.
Ik wist alleen niet dat ook bij valentijn daar spake van is.
je opmerking was erg grappig in het licht van een discussie hier laatst .quote:Op maandag 6 februari 2006 17:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Nehhh... dit is een uitstapje naar een ander topic een keer. Ik doe niet aan inlezen. Je kan ook gewoon zeggen wat je bedoelt
Ik voel dat aan hehquote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
je opmerking was erg grappig in het licht van een discussie hier laatst .
Wettelijk is het legaal, dus Moks, je mag!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Al mn gezeik over leeftijdsgrenzen overboord gooien!![]()
Sprak hij tegen de pragmatische rechtenstudentequote:
Zoals een echte sletquote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Al mn gezeik over leeftijdsgrenzen overboord gooien!![]()
Jij als ambtenaar en werken ??quote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef Mokster het volgende:
Moksy nog een half uurtje werken gaat, en daarna naar de kapper!!![]()
Chips!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:31 schreef nixxx het volgende:
ben boodschapjes doen ... al moet je dat nooit doen als je honger hebt he
Nee, natuurlijk geen oranje.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
ik heb wel chipjes in huis geloof ik!
whaha het is al heel wat dat ik iets in huis heb!
ow en ik heb lollies!
maar geen oranje natuurijk
De lollies mag je houden . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
ik heb wel chipjes in huis geloof ik!
whaha het is al heel wat dat ik iets in huis heb!
ow en ik heb lollies!
maar geen oranje natuurijk
quote:
wasik stiekum ook wel van planquote:Op maandag 6 februari 2006 18:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De lollies mag je houden . . .![]()
![]()
Luie flikkerquote:
heeft phae een vieze lollie?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wasik stiekum ook wel van plan
de vieze heb ik toch al af gegeven
Snoep in het algemeen mag je van mij hebben, ik eet het toch niet . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
wasik stiekum ook wel van plan
de vieze heb ik toch al af gegeven![]()
weer bij jou in de buurt?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef GF het volgende:
18:24:31 06-02-06 G HELI A A1 HELI ruiterplaatweg kamperland CPA Rotterdam-Rijnmond ( MMT Trauma Heli Lifeliner 2 )
Klinkt goed.
Zou je dat nog willen dan?quote:
06-.........?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik wel trek in![]()
Eigenlijk heb ik gewoon honger.
dat klinkt me iets te dubbel dus daar ga ik maar niet op in hahaquote:
spuit elfquote:
Met voorbedachte rade... Deze opmerking leest ze toch niet meer, dus lijkt het net of ze er verder niet op ingaat...quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat klinkt me iets te dubbel dus daar ga ik maar niet op in haha
hmmm spuiten met voorbedachte rade.... das pas dubbelzinnigquote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade... Deze opmerking leest ze toch niet meer, dus lijkt het net of ze er verder niet op ingaat...![]()
de laatste keer dat ik met een naald in mijn arm zat is toch alweer een paar weken geleden...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Kon je weer niet van de drugs afblijven nixxx?
hoe komt dat?quote:
Is het wit?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef nixxx het volgende:
geen [inkopper] over de orale drugs?
nee.. bruinig en vloeibaarquote:
Zedenmisdrijven steeds ernstigerquote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef Breetai het volgende:
Eens kijken hoe ik idd zo snel mogelijk daar terecht ga komen. Kan ik de dames daar eens gaan lastigvallen.
Ik denk dat als ik me heel erg ga misdragen, dat de dames me nog poeslief vinden. Misschien kom ik nog op het niveau dat ze me idd aantrekkelijk gaan vinden en dat ik daarna er ook nog wat verder mee kom.quote:
er moet toch méér in het leven zijn dan dat héquote:Op maandag 6 februari 2006 19:13 schreef QyRoZ het volgende:
Volgegeten. Nu de rest van de avond uitbuiken, daarna slapen en morgen weer werken. Wat is het leven toch heerlijk simpel.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:15 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik me heel erg ga misdragen, dat de dames me nog poeslief vinden. Misschien kom ik nog op het niveau dat ze me idd aantrekkelijk gaan vinden en dat ik daarna er ook nog wat verder mee kom.
Wááróm?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
er moet toch méér in het leven zijn dan dat hé
Wat een afgrijselijke avatar.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
I don't care. Ik wou een konijn, ik heb een konijn. Puntquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ben over het algemeen geen fan van duitse dames. Nederlandse meiden blijven mooi![]()
Dat klinkt beter als 'Breetai im Venlo' zoals ik er nu voor sta. Voor de rest zal ik me er wel kunnen vermaken naar mijn idee.quote:
Op vrijdag een biertje. Eentje. Niet meer. Want op zaterdag moet je er vroeg uit om de auto te wassen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
qua vrouwen dan hequote:
Ik vind de Duitse dames hier net over de grens toch altijd heel appetijtelijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ben over het algemeen geen fan van duitse dames. Nederlandse meiden blijven mooi![]()
In Aken en Munchen + omgeving vond ik er weinig aanquote:Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik vind de Duitse dames hier net over de grens toch altijd heel appetijtelijk.
daar zou ik zo gaan wonen weetje.. als ik een aanbieding kreegquote:
Tijdje geleden in Duisburg uit geweest, daar waren ze best wel aangenaam.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef GF het volgende:
[..]
In Aken en Munchen + omgeving vond ik er weinig aan
Daar ga ik heenquote:
Je nieuwe avatarquote:
mag ik meequote:
quote:
Ze wachten maarquote:Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]Was het maar zo. De dames daar moeten nog even geduld hebben
...
Niet te lang hoor... Scandinavische dames gaan ook over de datumquote:
voorzichtig he...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Niet te lang hoor... Scandinavische dames gaan ook over de datum![]()
Het is maar goed dat Mokster er niet is.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
voorzichtig he...je loopt nu op een dun randje... blonde dames bijna beledigen.. ...
de eerste ook meteen de laatste?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb last van enorme spierpijn, hoofdpijn, vocht, pijnlijke gewrichten.
het wordt tijd dat het gedaan is
nee, we willen er minstens driequote:
Veel plezier Breetaiquote:Op maandag 6 februari 2006 19:48 schreef Breetai het volgende:
Ik ga eens spullen inpakken voor de aikido les. Eindelijk wat beweging na een weekend ziek thuis hangen.
Ik geloof dat ik me weer heel gelukkig mag prijzen dat ik geen kinderen hoef te baren. Ik moet er evt alleen voor 20 jaar opdraaien.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef petitlapin2 het volgende:
het wordt tijd dat het gedaan is
nou plato.. zo een grote tumor is niet nix...quote:
Knieen. Dat blijft altijd een leuke risico factor.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Veel plezier BreetaiIk ga ook maar eens mijn therapeutische knie-unit omdoen en naar de salsa les
Je moet nog een maand . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef petitlapin2 het volgende:
het wordt tijd dat het gedaan is![]()
Nee, maar het blijft raar om beterschap te zeggen bij een zwangerschap.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou plato.. zo een grote tumor is niet nix...
De opmerking is al weg. Ik was niet helemaal helderquote:Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft raar om beterschap te zeggen bij een zwangerschap.![]()
WAT voor dingen?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef petitlapin2 het volgende:
ik denk dat ik een bloeddrukprobleem heb. Morgen maar eens naar de doc. ik vrees voor eclampsie, ik wil er niet aan denken, maar het is erbarmelijk gesteld met mijn gezondheid
Zo erg was het nou ook weer niet, ik vond het alleen een beetje grappig.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De opmerking is al weg. Ik was niet helemaal helder![]()
een van de meest voorkomende geslachtsziektenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft raar om beterschap te zeggen bij een zwangerschap.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moet nog een maand . . .![]()
Had een marmot genomen
Tell me about it. Ik loop er al 2 maanden mee, en waarschijnlijk gaat het nooit meer overquote:Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef Breetai het volgende:
[..]
Knieen. Dat blijft altijd een leuke risico factor.
Tuurlijk wel, laat je benen tot net boven de knie amputeren en je hebt er nooit meer last van.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik loop er al 2 maanden mee, en waarschijnlijk gaat het nooit meer over![]()
ik heb een paar kleine handicaps die een zwangerschap nooit evident zullen maken voor mij, maar we gaan er niet te lang over zeveren.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef nixxx het volgende:
een van de meest voorkomende geslachtsziekten
@knijn .. je conditie oppeppen voordat je aan de tweede begint? En hoop dat alles goed is
Knieen kun je prima laten verwijderenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik loop er al 2 maanden mee, en waarschijnlijk gaat het nooit meer over![]()
Kon ik mijn hoofd er maar afschroeven als ik een keer een kater had...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, laat je benen tot net boven de knie amputeren en je hebt er nooit meer last van.![]()
Ook dat valt te regelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kon ik mijn hoofd er maar afschroeven als ik een keer een kater had...![]()
ironisch dat je nu de "pers" smiley gebruiktquote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kon ik mijn hoofd er maar afschroeven als ik een keer een kater had...![]()
Of verbrijzelenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Knieen kun je prima laten verwijderen
inderdaad, ik heb één ijzeren knie, valt prima mee te levenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef webspider het volgende:
Knieen kun je prima laten verwijderen
Afspraak met de chiropractor is geregeldquote:
Ja, zal er vast raar uitzien op het strand.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb één ijzeren knie, valt prima mee te leven![]()
alleen in de winter en tijdens vochtig weer is het wel minder ...
in de zomer is het soms ook wel lastig...
Ik dacht meer aan een guillotine.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Afspraak met de chiropractor is geregeld
zie je niets vanquote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, zal er vast raar uitzien op het strand.![]()
Je meent het.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zie je niets van, je ziet alleen littekens.
Het verschil is niet zo groot als ik moet geloven wat ik gisteren gezien heb o_Oquote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een guillotine.
dat heb ik toch al gezegd ...quote:
Ik ben Plato, aangenaam!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
Hier had ik nog niet gepost
je site is helemaal niet UP!UP!UP!!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
Hier had ik nog niet gepost
Ja onderhoudquote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
je site is helemaal niet UP!UP!UP!!.. misleiding is het ik zeg je!
![]()
Jaquote:Op maandag 6 februari 2006 20:19 schreef nixxx het volgende:
jaja.. smoesjes!
hmmmm whisky opentrekken![]()
Je host bij Fok?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja onderhoud
Gezeik met hardware, ben ik ook beetje gek van geworden
Dat is precies wat ik zo ga doen..quote:Op maandag 6 februari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
lekker op de bank liggen met mickeyen een mok thee
Ik zie er geen,quote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef GF het volgende:
Tieten!
ik zou haast de mijne postenquote:
Maar helaas ontbreekt de visuele factorquote:
Tieten zijn idd pas leuk als er een vrouwbeest aan vast zit,quote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou haast de mijne postendan word er nooit meer Tieten
geroepen
In deze reeks idd al een tijdje niet meer gezien.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef _Cara_ het volgende:
Heeft iemand nog wat van Marc gehoord? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien..![]()
*checkt ...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tieten zijn idd pas leuk als er een vrouwbeest aan vast zit,.
NOFI Nixxx!
misschien is ie joey en transie zat...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
In deze reeks idd al een tijdje niet meer gezien.
misschien doet een goed voorbeeld zorgen?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou haast de mijne postendan word er nooit meer Tieten
geroepen
que? deze snap ik even niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien doet een goed voorbeeld zorgen?
Volgens mij wil ze jouw tieten zien,quote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
que? deze snap ik even niet?
maar ga jij nu je tieten posten?
Tjah, je kunt je er ook niks van aantrekken of negeren. Er zullen altijd wel users zijn die je minder liggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien is ie joey en transie zat...
can't blame him
.. ik zeg.. ga je gang liefie_quote:Op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef liefie_ het volgende:
moest ook volgen zijn sorry
tv kijken en fokken tegelijk gaat niet zo...
een goed voorbeeld doet volgen dus
Oké das voor mij het teken om de bank op te duikenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze jouw tieten zien,.
ik ben bang dat dat mijn image te veel bevestigd hahaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oké das voor mij het teken om de bank op te duiken.. met kussen en een dekentje en een mok thee. en muziek op de achtergrond..
![]()
sterktequote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oké das voor mij het teken om de bank op te duiken.. met kussen en een dekentje en een mok thee. en muziek op de achtergrond..
![]()
Dat klopt als een bus...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Er zullen altijd wel users zijn die je minder liggen.
De mijne ook hoor...al zeg ik het zelf..quote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef liefie_ het volgende:
en het zou ook niet zo leuk zijn voor de andere want mijn borsten zijn gruwlijk mooi![]()
Maar ik wil ze niet zien,quote:
en waar moeten de vrouwen hier dan van genieten?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar ik wil ze niet zien,.
Doei Cara!
Voor jou maakt het toch sowieso niks uit?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en waar moeten de vrouwen hier dan van genieten?![]()
nee maar ik dacht ik doe ff sociaal tegen over mijn eigen geslacht...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voor jou maakt het toch sowieso niks uit?
Vrouwen zijn esthetisch meer verantwoord,quote:Op maandag 6 februari 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar ik dacht ik doe ff sociaal tegen over mijn eigen geslacht...
meestal geld voor mij toch wel liever vrouwen borsten dan mannen borsten
is gewoon meer aan
en minder harigquote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn esthetisch meer verantwoord,. Dus ik deel die mening, maar dat zal niet zo schokkend zijn
.
Daar kun je wat aan doen indien nodig,quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een goede invloed op Nolius. Dat krijg je als je wel eens een biertje met hem drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |