Heb ik speciaal voor valentijn m'n meeting afgezegd...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Da's toch dierendag voor vrouwen?
Jij bent toch mijn wilde tijger?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor valentijn m'n meeting afgezegd...
Welke van de twee ben ik?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef Mokster het volgende:
En dan ook nog gewoon vrijwel tegelijkertijd weer verschijnen...
Kleffie en beffie!![]()
oO< you tokking to me?quote:
Toevalquote:
Beffie natuurlijkquote:
Euhm ja... dus? Je doet er toch niet aan...quote:
quote:
quote:
huh?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef ThunderChild het volgende:
"We worden bedreigd door de moslims, ja wij zijn bang voor de islam"
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm ja... dus? Je doet er toch niet aan...
Ik ga ff de kloon 'LassieDeLikhond' aanmaken!quote:
Your place or mine?quote:
Ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Frezer het volgende:
Ja hoi.
Ik vindt het een raar fenomeen dat hele valentijd![]()
Ik zou het niet meer weten, sinds '95 heb ik er niks meer aan gedaan . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Frezer het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook wel wat hebben eigenlijk!![]()
Triest fenomeen zelfs, echt triestquote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Frezer het volgende:
Ja hoi.
Ik wist al dat wij heel veel gemeen hebbenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ff de kloon 'LassieDeLikhond' aanmaken!![]()
Dat hangt er vanaf of je verrast wil worden of een verrassing wilt organiseren...quote:
Ik krijg nooit wat en ik geef nooit wat. Dat commerciele trieste gedoe.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ook.
Probleem is vooral dat die dieren iets verwachten op zo'n dag. Ik weet nu al dat ik een enorme zooi cadeaus ga krijgen. Van die nutteloze dingen
Niet naar Veronica geluisterd vanochtend (voor 7.00 uur) ??quote:
Nouquote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mokster het volgende:
Dat was een "ik wil het niet over beffen hebben"-afleidingsmanoevre.
Niet geheel geslaagd.
whehehe wat denk je?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet naar Veronica geluisterd vanochtend (voor 7.00 uur) ??
Je praat wartaal. Go homequote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je verrast wil worden of een verrassing wilt organiseren...
Je hebt helemaal niks voorbereid...Verrassing!
![]()
True. Maar als je er wel aan 'doet' zegt dat verder ook weinig.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg nooit wat en ik geef nooit wat. Dat commerciele trieste gedoe.
Als je echt van iemand houdt dan heb je zo'n dag niet nodig.....
Chantal en Bas : TIETEN!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hulp nodig.
Morgen ga ik naar de opnames van de staatsloterijshow.
Een collega (en haar vriend) van mij doen mee.
We willen nu een leuk spandoek maken maar het is best moeilijk om met hun namen een
pakkende 'slogan' te verzinnen.
Ze heten Chantal en Bas.
Ik had al iets in de trant van: ron ron ron chantal en bas pakken de ton...maar dat rongedeelte is niet echt gaaf..
iemand een idee? tip?
Copycat schijnt van de slogans te zijn,quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
iemand een idee? tip?
By your command! *bliep*quote:
... tot je het bij de verkeerde vrouw nalaatquote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef GF het volgende:
[..]
True. Maar als je er wel aan 'doet' zegt dat verder ook weinig.
copycat waar ben je?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Copycat schijnt van de slogans te zijn,.
Niet dus, tja dan snap je 'm ook niet . . .quote:
Hoiquote:
"Chantal en Bas: LOSERS!!!"quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hulp nodig.
Morgen ga ik naar de opnames van de staatsloterijshow.
Een collega (en haar vriend) van mij doen mee.
We willen nu een leuk spandoek maken maar het is best moeilijk om met hun namen een
pakkende 'slogan' te verzinnen.
Ze heten Chantal en Bas.
Ik had al iets in de trant van: ron ron ron chantal en bas pakken de ton...maar dat rongedeelte is niet echt gaaf..
iemand een idee? tip?
Anywhere but here . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef amaranta het volgende:
copycat waar ben je?
Pure wartaal inderdaad!quote:
tieten zijn uitermate kindvriendelijk... daar zijn ze voor gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, oke, en iets kindvriendelijkers?
Zeg het eens?quote:
Ging jij niet naar huisquote:
Vroeger, ja, maar dat was commerciëel niet interessant genoeg. Nu is het gewoon weer een extra semiverplichte uitpersingsslag naast kerstmis en moederdagquote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef Frezer het volgende:
Heel het principe was van die dag toch dat je iets deed voor een geheime liefde![]()
Ja... vertel!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg het eens?
Volgens mij moet jij wat worden bijgepraat
Klopt, maar de commercie dacht daar anders over en daar holt iedereen vrolijk achteraanquote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef Frezer het volgende:
Heel het principe was van die dag toch dat je iets deed voor een geheime liefde![]()
ja goed dat doet er niet toe..quote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Chantal en Bas: LOSERS!!!"
De staatsloterijshow...![]()
Dan doe het ook niet goed, schatteboutquote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef MissMSX het volgende:
Klopt, maar de commercie dacht daar anders over en daar holt iedereen vrolijk achteraan
ja dus als vrijdag haar kleuterklasje voor de buis zitquote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
tieten zijn uitermate kindvriendelijk... daar zijn ze voor gemaakt
Zeg jij maar wat je wilde zeggenquote:
Ik weet et.... ik kan ook fotoboeken lezen enoquote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je loopt achter schat...
Onbegonnen werk!![]()
Was 't zo duidelijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je loopt achter schat...
Onbegonnen werk!![]()
En wat als je geen relatie hebt ??quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef GF het volgende:
Dus valentijn is een vrijbrief om vreemd te gaan?![]()
Fotoboekquote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet et.... ik kan ook fotoboeken lezen eno
Nix bijzonders.... In tegenstelling tot wat iedereen blijkbaar denktquote:
Wederom denk ik niet dat je veel hebt aan mijn bijdrage, maar ik snap 'em in elk geval niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef amaranta het volgende:
dan begrijpen ze dat ook wel?
* GF maakt mental notequote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En wat als je geen relatie hebt ??
*Ziet perspectieven
Dan mag je ook vreemd gaan. Probeer je andere hand eensquote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En wat als je geen relatie hebt ??
*Ziet perspectieven
dan krijgen ze dorst denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dus als vrijdag haar kleuterklasje voor de buis zit
en een spandoek met: chantal en bas: tieten
zien, dan begrijpen ze dat ook wel?
Je bevestigd mijn haat jegens vrouwen !!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Dan mag je ook vreemd gaan. Probeer je andere hand eens![]()
En jij gelooft wat er in fotoboeken staat? Je denkt zeker ook dat dat mijn foto is met dat mes?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef jackson het volgende:
in fotoboek staat bezet... of bedoelen we dat niet ?!
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij gelooft wat er in fotoboeken staat? Je denkt zeker ook dat dat mijn foto is met dat mes?
Hate me even more: het is bevestigt met een 't'quote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je bevestigd mijn haat jegens vrouwen !!![]()
![]()
![]()
Die foto heb ik niet eens bekekenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij gelooft wat er in fotoboeken staat? Je denkt zeker ook dat dat mijn foto is met dat mes?
hey! net alsof dat zo idioot isquote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*kras*quote:
Grappig dat van zo ongeveer elke "feest"dag een heidense en een Christelijke variant is.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
valentijn komt van een feest in t oude rome voor de godin juno
dat was dus op 14 feb.
of van een priester die valentijn heette en mensen vroeger stiekum liet trouwen die werd begraven op 14 feb..
volgens mij is er nog een ander verhaal maar dat ben ik ff kwijt
Je wilt niks van me? Wat een beledigingquote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Die foto heb ik niet eens bekeken
Ik hoef geen fotoboeken serieus te nemen want ik wil verder nix van je
Wat ik als logisch zie... maar lol maken is oke
Nee hoor, je bent iig niet de enige die er in trapt, als dat een troost isquote:
Na die 5 keer seks heb ik et wel gezienquote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wilt niks van me? Wat een beledigingW
Chantal en Bas kunnen aan het gas!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef Pheno het volgende:
Chantal en Bas, dit is de dag dat je nog pauper was!
Ben je nu serieus?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Grappig dat van zo ongeveer elke "feest"dag een heidense en een Christelijke variant is.
Vind je het gek ?? We leven (inmiddels niet meer) in een land met een christelijk achtergrond . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Frezer het volgende:
Grappig dat van zo ongeveer elke "feest"dag een heidense en een Christelijke variant is.
De post waarin ik naar Cc verwees,quote:
Goh....quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk door de mand vallen. Overduidelijk dat je niet eens in de buurt van seks met mij bent geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 17:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Na die 5 keer seks heb ik et wel gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |