Daar wordt doorgaans een jaar voor uitgetrokken, dus ben je er voorlopig nog niet vanaf . . .quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef petitlapin2 het volgende:
tijd om te "ontzwangeren"
Gefeliciteerd. Wordt het een jongetje of een Godtje?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben ook zwanger
Het kruis is overrated, terrorisme is helemaal inquote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
en eindigt deze ook weer aan het kruis?
Moet jij niet bij Melis zitten ??quote:
Het riool is de beste plek voor een acht ponderquote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
en eindigt deze ook weer aan het kruis?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het riool is de beste plek voor een acht ponder
acht pond ? vier kilo ? ik hoop niet dat ik er zoveel kilo ga moeten uitpersenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
Het riool is de beste plek voor een acht ponder
* AirwiN kijkt Q ff lief aan!quote:
Zo abnormaal is 8 pond nietquote:Op maandag 6 februari 2006 21:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
acht pond ? vier kilo ? ik hoop niet dat ik er zoveel kilo ga moeten uitpersen![]()
![]()
hierquote:
Ow, daar ging het geeneens om... Meer om iets met Paradiso en mp3's of zoiets...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al iemand die meegaat, sorry.
Ach, moet maar dan hequote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier
alleen ja daar zit ik helaas een beetje aan vast haha
das geen probleem denk ik..quote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier
Dan maar een foto!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier
ja arme jij, je hebt t er maar zwaar meequote:
Op die foto's kan ik niet zien dat ze daadwerkelijk vastzitten...quote:
Ow ja. MSN.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, daar ging het geeneens om... Meer om iets met Paradiso en mp3's of zoiets...
Zwaartekracht eist zijn tolquote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op die foto's kan ik niet zien dat ze daadwerkelijk vastzitten...![]()
Op jonge leeftijd willen ze de zwaartekracht nog weleens trotseren hoor!quote:
te veel is te veel ...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef AirwiN het volgende:
Op jonge leeftijd willen ze de zwaartekracht nog weleens trotseren hoor!
True... Ook dat heeft z'n charmes!quote:
hoe kunnen natuurlijke borsten nou te veel zijn?quote:
wat is dat voor onzin ! niet alles wat natuurlijk is, is goed, wees daar maar gerust van.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
hoe kunnen natuurlijke borsten nou te veel zijn?
blijkbaar hoort t dan zo want het is natuurlijk zo ontstaan...
Een hoop mensen die met een pijnlijke rug lopen die er anders over denken.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe kunnen natuurlijke borsten nou te veel zijn?
blijkbaar hoort t dan zo want het is natuurlijk zo ontstaan...
mijn borsten zijn veel te klein en passen niet bij mijn lichaam... iedereen heeft wel mankementjes...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor
ik bedoel gewoon als het zo is zal t wel bij de rest van je lichaam passen
dat is toch in 90% van de gevallen zo als je t mij vraagt
Borsten!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef liefie_ het volgende:
owkej owkej sorry hoor
hou mn mond al over borsten...
wist niet dat t zo gevoelig lag
Aannames zijn een grote valkuil in het levenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor
ik bedoel gewoon als het zo is zal t wel bij de rest van je lichaam passen
dat is toch in 90% van de gevallen zo als je t mij vraagt
het heeft niets met gevoelig te makenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef liefie_ het volgende:
owkej owkej sorry hoor
hou mn mond al over borsten...
wist niet dat t zo gevoelig lag
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade... Deze opmerking leest ze toch niet meer, dus lijkt het net of ze er verder niet op ingaat...![]()
quote:
Mijn baas zegt altijd "To assume is to make an ass out of you and me"quote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aannames zijn een grote valkuil in het leven
dit is nu misschien een beetje ongevoelig.... maarja..quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef petitlapin2 het volgende:
het heeft niets met gevoelig te maken![]()
ik denk dat vele mensen met grote en kleine afwijkingen geen boodschap hebben aan de 'onfeilbaarheid' van de natuur![]()
En ik zeg altijd: Assumptions are the mother of all fuck ups!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn baas zegt altijd "To assume is to make an ass out of you and me"![]()
Landverraad!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef MissMSX het volgende:
En ontopic: Not to Spinvis.
Slowchat vs ontopicquote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef MissMSX het volgende:
En ontopic: Not to Spinvis.
Truste ouwe zakquote:
TT enzo hequote:
Die post bookmark ik, mocht je ooit nog es in de verleiding komen...quote:
* webspider heeft om eerlijk te zijn geen idee wat spinvis isquote:
Wat jij wiltquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die post bookmark ik, mocht je ooit nog es in de verleiding komen...
Vooral houden zoquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider heeft om eerlijk te zijn geen idee wat spinvis is
Een monogame relatie, zonder list en bedrog!quote:
Laat ik nou net bij die firma werken. Spijtig.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een monogame relatie, zonder list en bedrog!![]()
Dan zie ik geen toekomst weggelegd voor ons samen!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat ik nou net bij die firma werken. Spijtig.
Saaiheid troefquote:Op maandag 6 februari 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een monogame relatie, zonder list en bedrog!![]()
Dan haal ik m'n sig maar weer wegquote:Op maandag 6 februari 2006 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zie ik geen toekomst weggelegd voor ons samen!![]()
Niks van waarquote:
Kom maar terug als je net zoveel ervaring op dat gebied heb als ik!quote:
Je hoeft alleen maar eerlijk te zijn... Hoe makkelijk kan 't zijn?quote:
Je weet toch hoe moeilijk dat voor me is sinds ik van de medicatie af ben?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar eerlijk te zijn... Hoe makkelijk kan 't zijn?
Life is all about priorities zei een slimme dame ooit es tegen mij!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet toch hoe moeilijk dat voor me is sinds ik van de medicatie af ben?
Sweet dreamsquote:
Zeg dat tegen de dokterquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Life is all about priorities zei een slimme dame ooit es tegen mij!
Dokter, dokter, dokter, ik zie vlekken op de zon...quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dokter, dokter, dokter, ik zie vlekken op de zon...
Spinvis!![]()
't Was ook te mooi om waar te zijn...quote:
Zullen we daar even niet op in gaan, mijn ervaringen met vreemdgaan? Bedanktquote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar terug als je net zoveel ervaring op dat gebied heb als ik!![]()
Ik hou niet van zeikerds.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Was ook te mooi om waar te zijn...![]()
Graag, lekker laten rusten dat onderwerp...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Zullen we daar even niet op in gaan, mijn ervaringen met vreemdgaan? Bedankt
Ik niet van bedriegers!quote:
Niet gaaaapquote:
Oeh, daar moet ik kennis mee makenquote:
Komt mooi uit danquote:
Je bent homo?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik kennis mee maken
Je wilt toch kennis maken met zijn ervaring?quote:
Nee, met niet-saaie mensenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wilt toch kennis maken met zijn ervaring?
Je weet wel wat '!=' betekent?quote:
Alsof er altijd maar geneukt moet wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef GF het volgende:
Hij wilt niet meeten omdat er niks te neuken valt. Logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |