quote:Jong Ajax bestolen in en tegen Utrecht
Maandag 6 februari, Verslaggever DVD, Utrecht, 20.56u GMT+01.00, Ajax Showtime
Jong Ajax heeft vanavond met 4-3 verloren van Jong Utrecht, met een hoofdrol voor de arbitrage. De doelpuntenmakers voor een veel beter Ajax waren twee maal Schilder en een maal Boukhari.
Met elf man had Ajax zeker weten de drie punten mee naar huis genomen, maar de leidsman was vandaag niet bepaald op de hand van de Amsterdammers, hij wist namelijk Tiberkanine en Yildirim beide een zeer onterecht rode kaart te geven en daarnaast deelde hij nog zeven gele kaarten uit aan andere Ajacieden. Van der Brom was na afloop witheet.
Moslimhatertje denk ikquote:
Tuurlijk wel, maar dit is niveauloos.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Och, mogen we nu helemaal niks meer zeggen of wat?
Makkiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
22 Maart om 21.00 voor de beker tegen Roda JC.
Studio voetbalquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf? Adriaanse? Waar staat dat gerucht?
http://www.ajaxonline.org/2315.htmquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf? Adriaanse? Waar staat dat gerucht?
Gewoon proberen johquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou tijdens Ajax - Sparta in een ajaxvak zit en ga juichen voor Sparta... heb ik dan echt een probleem? Ik ben een beetje huiverig om te gaan.
Dat ga je niet halen van Duivendrecht terug naar Vlissingenquote:
huiver...quote:Jan Wouters aast op baan in Nederland
6/2/2006 21:03
EXCLUSIEF - Jan Wouters wil weer aan de slag in Nederland. De assistent-coach van Alex McLeish verlengt zijn contract bij Glasgow Rangers niet.
Na zijn actieve carrière in de zomer van 1996 bij PSV te hebben afgesloten, ging Wouters bij Ajax aan de slag als hoofd opleidingen. Toen de Amsterdammers tijdens 1998/99 braken met Morten Olsen werd de ex-international gepromoveerd tot hoofdtrainer.
Het werd geen succes. Wouters moest zelfs ruim een seizoen later opstappen vanwege het uitblijven van resultaten en het tornen aan de huisstijl. Bovendien verloor Ajax het competitieduel ter ere van het honderdjarige bestaan thuis van FC Twente, dat een helft lang met tien man speelde.
Dick Advocaat haalde hem vervolgens naar Rangers. Ook op het EK 2004 in Portugal hielp Wouters Advocaat bij het Nederlands elftal.
Moet je ook niet hopen op verlenging en pingelsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat ga je niet halen van Duivendrecht terug naar Vlissingen
ik kan het weten ik heb dezelfde trein...
Net zoiets als Blind bedoel je...quote:[quote]Op maandag 6 februari 2006 20:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet? komt op mij altijd wel als een intelligent en rustig iemand over, zeker voor de jeugd lijkt het me wel een goeie.
hehequote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef Peter_Beense het volgende:
Haha, als Jan Wouters terugkomt heb je in ieder geval geen wachtrij meer voor seizoenskaarten meer.
Kunnen ze gelijk die 2e ring eraf slopen.
wat een drama seizoen was dat. Nu ook trouwensquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef jna het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=R_Zm7O7MA9Bm960r9bpY2w4b3a2sRPHPXCg=?BOL_OWNER_ID=1002004000037102&Section=VIDEO&lgl=1&plid=e72R5Lc_%2eacAAAEJnNBJy0EQ&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Nu we het toch over Jan Wouters hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |