quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:53 schreef phileine het volgende:
of jullie hebben gewoon niet zulke leuke kinderen.....
Ik wel, en ik vind dat ik daar leuker van geworden ben. Verandering hoeft helemaal niet slecht te zijn toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef Belana het volgende:
Ik heb ook nooit zo dat "mijn hele leven is veranderd" gevoel gehad. (gelukkig niet zeg!)
Ik heb een rotkindquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:53 schreef phileine het volgende:
ja precies Belana.
of jullie hebben gewoon niet zulke leuke kinderen.....
ja, jij brengt dat mooi onder woordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef texelonia het volgende:
Mijn leven is natuurlijk ook wel veranderd, en ikzelf ook. Alleen niet zo "overdreven" als dat artikel op mij over komt. De kern van waarheid herken ik ergens ook wel, alleen is die kern voor mij iets kleiner dan voor sommige anderen hier
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:20 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb een rotkindmaar hij is zo knap
Ik ben eerlijk gezegd ook wel heel benieuwd naar dat topic, de kleine lettertjes van het moederschap.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:38 schreef Jelief het volgende:
BE, ik dacht er vanmorgen nog over om een topic te openen met iets in de trant van 'ja maar dat vertellen ze er niet bij' een soort kleine lettertjes bij het moeder zijn.
Een niet-negatief maar zeker niet stralend positief verhaal.
Dat mag, sterker nog De kleine lettertjes van zwangerschap en ouderschap...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef sjak het volgende:
Mag dat topic dan beginnen met de zwangerschap.
Dat wilde ik nou ook zeggen. Het is ietwat overtrokken en dramatisch gebracht maar de strekking komt wel over en daar kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef Ladybos het volgende:
Ik vind het stukje waar deze discussie mee begon ook wel erg Amerikaans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |