abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34948100
De C60 is ook weer back naar de roots, waar het om ging.

Zo licht en hightech mogelijk. Ze werden echt way te bling + poespas erop.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_34948425
Woeha

Capita ziet er goed uit

En Gnu.. specials en print zien er ook kek uit.

De nieuwe Travis Rice van lib-tech schijnt ook een heeel vet boardje te zijn...

* Thermo terug zijn hol in trekt voor een jaar winterslaap.....
pi_34950241
Kan je helemaal niet boarden dan Thermo? Ik bedoel vanwege je rug..
pi_34950607
Kan? Tuurlijk....

De kans dat ik het erger maak dan het nu is? Groot.

Ik mag wandelen van de specalist en fysio. Wandelen.

Ik twijfel elke dag 100x over het feit of ik nu wel of niet het moet doen. Maar de constante pijn in mijn rug houd me tegen.

Ratio.....
pi_34950744
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:43 schreef Thermo het volgende:

Ik mag wandelen van de specalist en fysio. Wandelen.
wandelen hoeft niet saai te zijn
pi_34950795
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Kentaro het volgende:

[..]

[afbeelding]
trust me dude, humor is het laatste wat ik op dit moment heb op dit gebied.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:02:41 #107
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34951421
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Kentaro het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik zag laatst ook zoiets!

Maar die hadden er een soort rollende latten onder?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:12:39 #108
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_34951833
vandaag bij burnside gweeest. Was toch best duur daar eigenlijk. Goedkoopste board wat ze hadden was 380 ofzo, de rest lag allemaal boven de 4/500 euro
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_34952085
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:12 schreef The.PhantoM het volgende:
vandaag bij burnside gweeest. Was toch best duur daar eigenlijk. Goedkoopste board wat ze hadden was 380 ofzo, de rest lag allemaal boven de 4/500 euro
Volgens mij kan jij dan niet kijken, burnside kan mooie setjes samen stellen.
Je moet er wel rekening mee houden dat ze geen crap inkopen en dat er echt al VEEL uitverkocht is.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:41:50 #110
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_34953120
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:18 schreef Thermo het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij dan niet kijken, burnside kan mooie setjes samen stellen.
Je moet er wel rekening mee houden dat ze geen crap inkopen en dat er echt al VEEL uitverkocht is.
ik zeg ook niet dat ze geen goeie shit hebben, maar de verkopre zei zelf dat de prijs begon bij 380 ofzo, en dat was dan voor beginners. Andere boards die hij aanwees waren toch tegen de 500 aan.

BTW, iemand nog tips over andere shops die ik moet checken ??? liefst omg arnhem maar kan ook makkelijk met de trein
pi_34953252
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat ze geen goeie shit hebben, maar de verkopre zei zelf dat de prijs begon bij 380 ofzo, en dat was dan voor beginners. Andere boards die hij aanwees waren toch tegen de 500 aan.

BTW, iemand nog tips over andere shops die ik moet checken ??? liefst omg arnhem maar kan ook makkelijk met de trein
En wie was de verkoper die je sprak btw?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:16:33 #112
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_34954507
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:44 schreef Thermo het volgende:

[..]

En wie was de verkoper die je sprak btw?
weet ik niet... Hoezo?
pi_34963177
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef Thermo het volgende:
Woeha

Capita ziet er goed uit

[afbeelding]

En Gnu.. specials en print zien er ook kek uit.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De nieuwe Travis Rice van lib-tech schijnt ook een heeel vet boardje te zijn...

* Thermo terug zijn hol in trekt voor een jaar winterslaap.....
pics werken niet.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_34963265
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef Kentaro het volgende:
Alle bindingen van Burton voor 2007. Ze zijn dus helemaal gestopt met Carbon highbacks. Waarschijnlijk werden de warrenty requests Burton wat te gek. Gelukkig hebben ze ook die domme clip die je highback in de heelcup houdt van de Cartels afgehaald
http://www.snowboard-mag.com/node/8327
Damn, die nieuwe Cartel ziet er gruuwlijk uit met dat groen

Deze had er ook vet uitgezien in dezelfde kleut als de cartel.

pi_34965452
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:35 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

pics werken niet.
Die van jou ook niet. Je kunt niet linken naar die paginan op de een of andere manier.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_34965592
Vaag, net wel. wazige shit.
pi_34965924
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:02 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zag laatst ook zoiets!

Maar die hadden er een soort rollende latten onder?
Dat is Rolski. [Centraal] Rolski-topic deel 1 Ik deed dat vroeger ook. Maar nu heb ik me op de Hollandse combinatie toegelegd. Dat is een combinatie van Rolskien en schieten. Helaas is dit nog een vrij onbekende sport in Nederland, en zodoende levert het Rolskien met een geweer op je rug hier en daar een gefronste wenkbrauw op. Vanmorgen toen ik na de straat uit rolde en aan ging leggen voor een schot onstond er zelfs lichte paniek bij de omwonenden. Maar ja dat is denk ik gewoon nog een stukje onbekendheid.
pi_34969638
Dit is trouwens een goede site om in de gaten te houden. Wat te denken van een Anon Halcyon Goggle $31.35 - 71% Off, Regularly $109.95

http://www.steepandcheap.com/steepcheap/index.html?id=NZ88su4x
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:16:05 #119
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34969833
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:40 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat is Rolski. [Centraal] Rolski-topic deel 1 Ik deed dat vroeger ook. Maar nu heb ik me op de Hollandse combinatie toegelegd. Dat is een combinatie van Rolskien en schieten. Helaas is dit nog een vrij onbekende sport in Nederland, en zodoende levert het Rolskien met een geweer op je rug hier en daar een gefronste wenkbrauw op. Vanmorgen toen ik na de straat uit rolde en aan ging leggen voor een schot onstond er zelfs lichte paniek bij de omwonenden. Maar ja dat is denk ik gewoon nog een stukje onbekendheid.
Klinkt gevaarlijk Kentaro!
Pas je wel goed op?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_34971350
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef Thermo het volgende:

[..]

Hm naja er valt veel over te vinden maargoed.

Top of the line 2004 burton model, Carbon bindingen in het wit.
Advances freeride binding, Enorm stijf en licht. Met gebruikerssporen natuurlijk.
Sorry, er is inderdaad genoeg over de eigenschappen te vinden. Ik bedoelde dan ook eigenlijk je eigen ervaringen met de bindingen. Never mind.

Maar aangezien ik eigenlijk al een week of twee snowboarden over mijn huidige board heen gegroeid ben, ga ik daar volgende week de laatste keer nog eens alles uithalen. Dan ga ik aan he teind van het seizoen een nieuw boardje kopen. Eerst even wat praktische gegevens: Ik ben zo'n 1,88 meter, rond de 70 kilo en schoenmaat 43. Heb inmiddels een week of 8 geboard. En wat natuurlijk ook belangrijk is: wat zoek ik in een board. De laatste tijd ben ik steeds meer off-piste te vinden en ga proberen dit te komende tijd nog meer uit te breiden. Daarnaast wil ik ook op de piste lekker kunnen knallen, ook omdat ik regelmatig met mensen op vakantie ga die alleen maar skien en dan voornamelijk op de piste. En alleen off-piste is toch niet zo'n geweldig idee;). Park ben ik per definitie nooit te vinden, is niks voor mij. Wel maak ik af en toe is een sprongetje op de piste/off-piste of haal is een trucje uit. Eigenlijk ben ik denk ik op zoek naar een all-mountain board met een vette knipoog naar freeride. Dus zowel goed in de poeder, als op piste en dan zowel in de korte als lange bochten.

Daarom heb ik nu mijn oog op de volgende boards:
- Forum Joni Malmi
- Sapient Coulter
- Bataleon The Enemy
- Forum Warrior
- K2 Ambush
- Salomon Burner
- Burton Triumph/Burton Malolo

Wat vinden jullie van deze boards of hebben jullie misschien andere boards in gedachte die beter bij mijn 'snowboardstijl' past? En wat voor bindingen denk jullie aan?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_34974183
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:03 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Daarom heb ik nu mijn oog op de volgende boards:
- Forum Joni Malmi te freestyle
- Sapient Coulter te zwaar
- Bataleon The Enemy triple base
- Forum Warrior
- K2 Ambush skimerk
- Salomon Burnerskimerk
- Burton Triumph mid-wide, heb je niet nodig
- Burton Malolo te veel freeride

Wat vinden jullie van deze boards of hebben jullie misschien andere boards in gedachte die beter bij mijn 'snowboardstijl' past? En wat voor bindingen denk jullie aan?
Rome Anthem 161 met Rome 390's
Burton Custom X 160 met Cartels
Ride Business 162 met Ride Teams

Maar belangrijker zijn je boots. Koop goede schoenen
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:02:36 #122
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34975086
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:32 schreef Kentaro het volgende:

triple base
skimerk
skimerk
Dat je niet op ski's gaat staan, daar kan ik inkomen. Heb je inmiddels al negatieve hands-on ervaring, of toch tenminste negatieve ervaring uit de eerste lijn mbt triple base?
pi_34976111
Kentaro: bedankt voor je advies.

Ik heb momenteel schoenen die ik erg fijn vind: de Burton Driver's. Volgens mij zijn ze momenteel ook niet meer te krijgen. Dus zover zie ik niet echt een reden om die in te gaan ruilen voor andere schoenen.

Even over de boards:
Rome Anthem: Voor zover ik heb gelezen is dit board veel meer freestyle gericht dan dat ik eigenlijk met mijn board wil. Volgens meerdere test istie ook meer freestyle dan bijvoorbeeld de Forum Joni Malmi. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout.

Burton Custom X: Kan ik eigenlijk alleen maar mee instemmen als de Triumph te breed en de Malolo te freeride is.

Ride Business: Kende dit merk nog niet, maar wat ik zosnel even heb gelezen is wordt dit board ook als freestyle neergezet. Zo worden er namen bij genoemd die ik op foto's bv een rails of een box zie nemen. En dat zijn dingen die ik nooit van me leven zal doen. Maar ook hier kan ik het fout hebben.

En dan even de Salomon Burner waarbij jij het eigenlijk alleen defineert als een skimerk, hetgene wat ik erover heb gelezen was louter positief. Is het dan niet te makkelijk dit board als een skimerk af te doen?

Het spijt me dat ik zo kritisch ben, maar wil graag mijzelf er zeker van stellen dat ik het goede koop. Overigens ga ik ook het board dat ikl graag definitief wil kopen in Oostenrijk keertje proberen te huren, om te kijken of het echt het board is wat ik wil.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:30:54 #124
71115 Rnej
I walk the line
pi_34978183
ik volg het niet echt, wat is er mis met triple base?
pi_34979745
Ik heb geen persoonlijke ervaring met 'triple base' maar ik heb inmiddels meer dan genoeg verhalen gehoord van mensen die er de nodige tijd op hebben gestaan, en van wie ik weet dat ze weten waar ze het over hebben. Ze zijn zonder uitzonder niet postief. Het zijn logge onstabiele boards.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')