wandelen hoeft niet saai te zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:43 schreef Thermo het volgende:
Ik mag wandelen van de specalist en fysio. Wandelen.
trust me dude, humor is het laatste wat ik op dit moment heb op dit gebied.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
wandelen hoeft niet saai te zijn![]()
[afbeelding]
Ik zag laatst ook zoiets!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
wandelen hoeft niet saai te zijn![]()
[afbeelding]
Volgens mij kan jij dan niet kijken, burnside kan mooie setjes samen stellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:12 schreef The.PhantoM het volgende:
vandaag bij burnside gweeest. Was toch best duur daar eigenlijk. Goedkoopste board wat ze hadden was 380 ofzo, de rest lag allemaal boven de 4/500 euro
ik zeg ook niet dat ze geen goeie shit hebben, maar de verkopre zei zelf dat de prijs begon bij 380 ofzo, en dat was dan voor beginners. Andere boards die hij aanwees waren toch tegen de 500 aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij dan niet kijken, burnside kan mooie setjes samen stellen.
Je moet er wel rekening mee houden dat ze geen crap inkopen en dat er echt al VEEL uitverkocht is.
En wie was de verkoper die je sprak btw?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze geen goeie shit hebben, maar de verkopre zei zelf dat de prijs begon bij 380 ofzo, en dat was dan voor beginners. Andere boards die hij aanwees waren toch tegen de 500 aan.
BTW, iemand nog tips over andere shops die ik moet checken ??? liefst omg arnhem maar kan ook makkelijk met de trein
weet ik niet... Hoezo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
En wie was de verkoper die je sprak btw?
pics werken niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef Thermo het volgende:
Woeha
Capita ziet er goed uit
[afbeelding]
En Gnu.. specials en print zien er ook kek uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe Travis Rice van lib-tech schijnt ook een heeel vet boardje te zijn...
* Thermo terug zijn hol in trekt voor een jaar winterslaap.....
Damn, die nieuwe Cartel ziet er gruuwlijk uit met dat groenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef Kentaro het volgende:
Alle bindingen van Burton voor 2007. Ze zijn dus helemaal gestopt met Carbon highbacks. Waarschijnlijk werden de warrenty requests Burton wat te gek. Gelukkig hebben ze ook die domme clip die je highback in de heelcup houdt van de Cartels afgehaald
http://www.snowboard-mag.com/node/8327
Die van jou ook niet. Je kunt niet linken naar die paginan op de een of andere manier.quote:
Dat is Rolski. [Centraal] Rolski-topic deel 1 Ik deed dat vroeger ook. Maar nu heb ik me op de Hollandse combinatie toegelegd. Dat is een combinatie van Rolskien en schieten. Helaas is dit nog een vrij onbekende sport in Nederland, en zodoende levert het Rolskien met een geweer op je rug hier en daar een gefronste wenkbrauw op. Vanmorgen toen ik na de straat uit rolde en aan ging leggen voor een schot onstond er zelfs lichte paniek bij de omwonenden. Maar ja dat is denk ik gewoon nog een stukje onbekendheid.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook zoiets!
Maar die hadden er een soort rollende latten onder?![]()
Klinkt gevaarlijk Kentaro!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:40 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is Rolski. [Centraal] Rolski-topic deel 1 Ik deed dat vroeger ook. Maar nu heb ik me op de Hollandse combinatie toegelegd. Dat is een combinatie van Rolskien en schieten. Helaas is dit nog een vrij onbekende sport in Nederland, en zodoende levert het Rolskien met een geweer op je rug hier en daar een gefronste wenkbrauw op. Vanmorgen toen ik na de straat uit rolde en aan ging leggen voor een schot onstond er zelfs lichte paniek bij de omwonenden. Maar ja dat is denk ik gewoon nog een stukje onbekendheid.
Sorry, er is inderdaad genoeg over de eigenschappen te vinden. Ik bedoelde dan ook eigenlijk je eigen ervaringen met de bindingen. Never mind.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef Thermo het volgende:
[..]
Hm naja er valt veel over te vinden maargoed.
Top of the line 2004 burton model, Carbon bindingen in het wit.
Advances freeride binding, Enorm stijf en licht. Met gebruikerssporen natuurlijk.
Rome Anthem 161 met Rome 390'squote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mijn oog op de volgende boards:
- Forum Joni Malmi te freestyle
- Sapient Coulter te zwaar
- Bataleon The Enemy triple base
- Forum Warrior
- K2 Ambush skimerk
- Salomon Burnerskimerk
- Burton Triumph mid-wide, heb je niet nodig
- Burton Malolo te veel freeride
Wat vinden jullie van deze boards of hebben jullie misschien andere boards in gedachte die beter bij mijn 'snowboardstijl' past? En wat voor bindingen denk jullie aan?
Dat je niet op ski's gaat staan, daar kan ik inkomen. Heb je inmiddels al negatieve hands-on ervaring, of toch tenminste negatieve ervaring uit de eerste lijn mbt triple base?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |