Inderdaad zegquote:
nog steeds boosquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef JumperJack het volgende:
OWWWWNEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!
zat met ongeveer 30 spelers op een server en er zaten echt zo'n 20 mensen bij uit de top 100. rij ik een ronde echt teringgoed (sta op de 12000e plaats) en ik kom eerste te staan, en da blijf ik ook. IK HAD ECHT TUSSEN DE 120 en 140 PUNTEN MOETEN HEBBEN. ZOVEEL TOPPERS DEDEN MEE. WAT KOMT ER TE STAAN BIJ DE PUNTEN. ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- enzovoorts!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Nee, maar die mag je wel gaan opzetten hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:53 schreef Danny het volgende:
is er al een track-bouw contestje hier op fok ?
was zo tof eergisteren op fok! server: gewoon 1e - 1e - 3e - 2e - 1e. en idd achterelkaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef Miiso het volgende:
Gisteravond heerlijk gespeeld op de fok server en vanavond weer.
Paar tracks op die server zuigen echt gewoon maar het merendeel is top![]()
Dat zou een erg goed idee zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:53 schreef Danny het volgende:
Tot nu toe zijn ze met Trackmania niet zo moeilijk geweest. Ze hebben volgens mij zelfs de online mogelijkheid van de eerste demo draaien en die is een jaar of drie oud.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef JumperJack het volgende:
is het eigenlijk zo dat je na de electronic sports cup niet meer online kunt?!? als da zo zou zijn zou ik da nie leuk vinden![]()
Haha mooi was dat, echt in de laatste seconde inderdaad. Het was die baan met een drietal loopings en dan via die rechter zijkant naar de finish.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:37 schreef -J-D- het volgende:
gvd in de laatste seconde verloren van Nite-Speed.
Ik weet niet hoe die baan heet, maar had een supertijd. Maar ja, knap gedaan hoor! Nooit opgeven!
Klinkt wel interessant. Het Scheivlak kun je iig mooi namaken met die kombochten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:28 schreef Miiso het volgende:
Ik ga me maar is bezighouden met het maken van tracks! lijkt me wel gaaf om dit te doen en dan je track op een server tegenkomen..
Ik zit voor mijn eerste track te denken om het circuit van zandvoort na te bouwen met enkele extreme loops en bochtenof blaat ik nu echt onzin
![]()
meer mensen met een toevoeging?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant. Het Scheivlak kun je iig mooi namaken met die kombochten.
Wordt die nog steeds gebruikt of is er een ander Fok! iets?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Jordy-B het volgende:
De huidige Hamachi server die gebruikt wordt is:
Network: trackmaniafok!
Pass : fok!
Maar dit kan van tijdelijke aard zijn (en als de admin van de server er niet zo blij mee is dat dit er staat, kan 'ie even 'n modje of mij aan de mouw trekken om deze post te laten verwijderen)
heb hem van de server gehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat een kutmap zeg.. loopt iedereen te kutten over dat die tube onmogelijk is.. ik haal de splitsing nog niet eens, deze dus:
[afbeelding]
Wel irritant dat je gelijk moet restarten zodra je op de kop ligt of op het gras zit, of is er een andere manier?
Soms kun je vanaf het gras weer op de baan komen, bij het begin van een komelement bijvoorbeeld. Moet je wel een beste aanloop nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat een kutmap zeg.. loopt iedereen te kutten over dat die tube onmogelijk is.. ik haal de splitsing nog niet eens, deze dus:
[afbeelding]
Wel irritant dat je gelijk moet restarten zodra je op de kop ligt of op het gras zit, of is er een andere manier?
ik zou zeggen mail me er een paar die je wel leuk vind, dan gooi ik ze er wel bijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef ZigoSOS het volgende:
Vind in het algemeen de maps in de fok server sowieso niet heel leuk.
subtiel schopjequote:Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef Dacide het volgende:
hoe gaat de puntentelling eigenlijk in zijn werk bij TM nations?
Ja, in die 7 minuten finished er telkens 1 iemand. Kuttrack. Dat is echt de ERGSTE van de fok server.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef dekkered het volgende:
SupaCup 004 moet er gewoon in blijven hij is mogelijk heb hem namelijk vandaag gehaald
lees de neukende handleiding.quote:
handleiding?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
lees de neukende handleiding.
Staat onder kopje 7.5.1.
je score wordt berekend uit je resultaat, de duur van de race, jouw ranking en de ranking van de mensen die aan de race hebben deelgenomen.
zal ik ook doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou zeggen mail me er een paar die je wel leuk vind, dan gooi ik ze er wel bij
eeee at hetnet.nl
die vond ik juist zo fokking leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:05 schreef kree het volgende:
2 nieuwe tracks gemaakt door fok!kers toegevoegd op:
[FOK!] dedicated linux
er staan nu de volgende tracks op:ScreechLighting.Challenge.Gbx
Hoe kun je dan een toptijd zetten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:10 schreef washandje het volgende:
In Sunrise kon je altijd terug naar het vorige checkpoint ipv naar het begin, maar dat is er uit gehaald (helaas imo)
Dat is wel een slim IDquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet beter een lijstje maken van wie onder wat voor naam speelt?
Ik mag hopen dat ie er komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:53 schreef Danny het volgende:
aub ook [Fok!] voor je naam zetten voor iedereen die van fok af komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef Miiso het volgende:
[..]
Dat is wel een slim ID
Ik speel hoe kan het ook anders onder de naam Miiso.nl
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef kree het volgende:
[FOK!] dedicated linux
er staan nu de volgende tracks op:
Memories.Challenge.Gbx
Bumpy Heights.Challenge.Gbx
Speedy Curves.Challenge.Gbx
Stunts Aplenty _D.Challenge.Gbx
DamNation.Challenge.Gbx
ScreechLighting.Challenge.Gbx
Dutch Delight.Challenge.Gbx
Stadium.Challenge.Gbx
Through Corkscrew.Challenge.Gbx
Ivor No Clue.Challenge.Gbx
Sweet Dreams.Challenge.Gbx
[SupaCup.Challenge.Gbx
Typhoon.Challenge.Gbx
Island Style.Challenge.Gbx
Jumping GP 8.Challenge.Gbx
-32-RuleBritannia.Challenge.Gbx
Freedome.challenge.gbx
$i$s$b$f00tK1.Challenge.Gbx
Lin2.Challenge.Gbx
First Try.Challenge.Gbx
The Hole.Challenge.Gbx
Rerun.Challenge.Gbx
Birth Control.Challenge.Gbx
Carbon Era 01.Challenge.Gbx
Dark Playground.Challenge.Gbx
Optimal Craze.Challenge.Gbx
Duelality.Challenge.Gbx
Flying High.Challenge.Gbx
Thunderbolt.Challenge.Gbx
Moving power.Challenge.Gbx
Donder het op de Wiki, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:33 schreef ZigoSOS het volgende:
En dat straks allemaal netjes in de OP zetten
Maar als iedereen hier zn naam bijzet en dit in de OP gaat, is het nog veel handiger als je een naam moet opzoeken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef Jordy-B het volgende:
Als iedereen nou gewoon z'n username op Fok! in de toelichting van z'n TM-profiel zet, dan zijn al die superinteressante lijstjes helemaal niet meer nodig...
Omdat ik me regelmatig afvraag wie wie is in die server, en me ook vaak afvraag wie er van fok is en wie niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
En waarom zou je een naam moeten opzoeken?
nee je bent niet de enigstequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat ik me regelmatig afvraag wie wie is in die server, en me ook vaak afvraag wie er van fok is en wie niet.
En ik zal vast niet de enige zijn.
En als men dat in zijn/haar profiel zou zetten, kan je het gewoon in het spel bekijken... tijdens een race, enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat ik me regelmatig afvraag wie wie is in die server, en me ook vaak afvraag wie er van fok is en wie niet.
En ik zal vast niet de enige zijn.
krijg bestand niet gevonden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Maisnon het volgende:
Hij is klaar!
Ik weet niet hoe ik hem op de dedicated zou moeten krijgen, dus heb hem ff geupload naar mn webspace.
Als de admin van de server hem erop wil zetten
Hier kun je em vinden
Environ¤Shipoopi![]()
Hij staat op de server, dat ¤ heb ik uit de naam moeten verwijderen, want anders kan ik hem niet toevoegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef Maisnon het volgende:
ja ik weet waar het aan ligt, ik repareer het even. fok verandert het ¤ teken namelijk, dus ik zip hem onder een andere naam, en klaar is Huubke.
GEFIXT!
Danny - (FOK!)FOS4quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef truStie het volgende:
Usericon van Maisnon
ZigoSOS - [Fok!]DaDaan
dekkered - [Fok!]kogelvoer
trance_fan - [Fok!]nalyubuites
-J-D- - [Fok!]-J-D-
ziggyziggyziggy - [Fok!] ziggyziggyziggy
freiss - freiss
Miiso - [Fok!]Miiso
Evil_Koekje - Evil_Koekje
WasQ - freek
Maisnon - OTMB:Mjack!
truStie - truStie
Die ene dat je na dat hele snelle stuk door zo'n gat moet springen enzo? Die is vet idd. Wil em ook proberen tot 'ie me lukt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik wil die onmogelijke map weer terug. Je weet wel, die map die niemand haalt. Ik heb denk ik de oplossing gevonden![]()
Die jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
Die ene dat je na dat hele snelle stuk door zo'n gat moet springen enzo? Die is vet idd. Wil em ook proberen tot 'ie me lukt.
Ik zat er op te wachten maar ik heb m niet voorbij zien komen toen ik er wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Die is vet, hebben ze die eruit gehaald?![]()
M.Ram - [FOK]Martijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
ZigoSOS - [Fok!]DaDaan
-J-D- - [Fok!]-J-D-
freiss - freiss
Miiso - [Fok!]Miiso
WasQ - freek
truStie - truStie
Danny - (FOK!)FOS4
FritsFluitketel - FritsFluitketel
GotenSSJ - ThaD
Donder op met je lijstje, flapdrol...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef dekkered het volgende:
zet aub het lijstje er bij das handiger voor jordy
Hij's cool... alleen jammer van al die overbodige troep eromheen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Geen internet bij oppassen, althans, ik kreeg het niet aan de gang op mn laptop. Effe de tijd genomen om een baan te maken, multilap, waarbij je in het 2e rondje in het begin een schans shortcut kan nemen, voor de rest coole loops, een paar slingerhangars, en nog wat
Technischer dan de andere
http://members.home.nl/li(...)tPower.Challenge.zip
Zet maar op de server als je wil
Ik had er niet ontzettend veel last van, ondanks dat ik op een Amerikaanse server aan het racen was. Bovendien kan het me niet zo heel veel schelen. Als ik maar sneller rijd ....quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:03 schreef Maisnon het volgende:
qua tijden niet, maar of je hem ook vloeiend zult zien racen, dat is maar de vraag.
lol. hoe vind ik die nou terug met al die $$$ tekentjes der tussenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef kree het volgende:
[FOK!] dedicated linux
er staan nu de volgende tracks op:
[...]
Als je leuke tracks hebt mailen naar eeee -at- hetnet.nl
Denk het wel alleen als jij hem ziet is hij eigenlijk al een halve seconde verderquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:03 schreef Maisnon het volgende:
qua tijden niet, maar of je hem ook vloeiend zult zien racen, dat is maar de vraag.
denk da je naam dan te lang is ofzo?!?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:17 schreef Tackleberry het volgende:
ZigoSOS - [Fok!]DaDaan
-J-D- - [Fok!]-J-D-
freiss - freiss
Miiso - [Fok!]Miiso
WasQ - freek
truStie - truStie
Danny - (FOK!)FOS4
FritsFluitketel - FritsFluitketel
GotenSSJ - ThaD
M.Ram - [FOK]Martijn
Dacide - [GUNKY] Tony
Kipknots - Antagon
Roi - Roi[Fok!]
JumperJack - [Fok]JumperJack
MosPos - [FOK!] MosPos
i2Them2 - [FOK!] i2Them2
Tackleberry - FOK_Tackleberry
Hoewel ik ingame toch echt gewoon "Tackleberry" zag staan... [FOK]Tackleberry werd niet geaccepteerd door TMNations...Ik zal kijken of ik er [Fok!]Tackleberry van kan maken vanavond...
Nee dat kan niet... Gezien onderstaande:quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:23 schreef JumperJack het volgende:
denk da je naam dan te lang is ofzo?!?
Vanavond ga ik het gewoon nog een keer proberen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef truStie het volgende:
[Fok!] ziggyziggyziggy kan ook blijkbaar en dat is langer dan de naam die hij wilt.
dat zou echt bagger zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:48 schreef JumperJack het volgende:
maar is het nou zo dat na het ESCW tournament tm nations stopt in zijn geheel?!?
ha jeroen was je der ook weer:Pquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:18 schreef trance_fan het volgende:
kan je trouwens die zelf gemaakte maps ook zelf spelen op lan.
Oftewel worden die ergens lokaal opgeslagen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef truStie het volgende:
[Fok!] ziggyziggyziggy kan ook blijkbaar en dat is langer dan de naam die hij wilt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[Fok!] ziggyziggyzig
(hij paste er niet helemaal in)
ja ik moet toch iets doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
ha jeroen was je der ook weer:P
beetje lopen internetten op school
ik zit vooral op de [Fok!} Dedicated serverquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef B_BOY het volgende:
welke servers zitten jullie altijd? dan kom ik misschien ook wel eens een keer langs.
Nopequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
zat jij vanochtend op een server van got??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |