lol. hoe vind ik die nou terug met al die $$$ tekentjes der tussenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef kree het volgende:
[FOK!] dedicated linux
er staan nu de volgende tracks op:
[...]
Als je leuke tracks hebt mailen naar eeee -at- hetnet.nl
Denk het wel alleen als jij hem ziet is hij eigenlijk al een halve seconde verderquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:03 schreef Maisnon het volgende:
qua tijden niet, maar of je hem ook vloeiend zult zien racen, dat is maar de vraag.
denk da je naam dan te lang is ofzo?!?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:17 schreef Tackleberry het volgende:
ZigoSOS - [Fok!]DaDaan
dekkered - [Fok!]kogelvoer
trance_fan - [Fok!]nalyubuites
-J-D- - [Fok!]-J-D-
ziggyziggyziggy - [Fok!] ziggyziggyziggy
freiss - freiss
Miiso - [Fok!]Miiso
Evil_Koekje - Evil_Koekje
WasQ - freek
Maisnon - OTMB:Mjack!
truStie - truStie
Danny - (FOK!)FOS4
FritsFluitketel - FritsFluitketel
GotenSSJ - ThaD
M.Ram - [FOK]Martijn
Dacide - [GUNKY] Tony
Kipknots - Antagon
Roi - Roi[Fok!]
JumperJack - [Fok]JumperJack
MosPos - [FOK!] MosPos
i2Them2 - [FOK!] i2Them2
Tackleberry - FOK_Tackleberry
Hoewel ik ingame toch echt gewoon "Tackleberry" zag staan... [FOK]Tackleberry werd niet geaccepteerd door TMNations...Ik zal kijken of ik er [Fok!]Tackleberry van kan maken vanavond...
Nee dat kan niet... Gezien onderstaande:quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:23 schreef JumperJack het volgende:
denk da je naam dan te lang is ofzo?!?
Vanavond ga ik het gewoon nog een keer proberen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef truStie het volgende:
[Fok!] ziggyziggyziggy kan ook blijkbaar en dat is langer dan de naam die hij wilt.
dat zou echt bagger zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:48 schreef JumperJack het volgende:
maar is het nou zo dat na het ESCW tournament tm nations stopt in zijn geheel?!?
ha jeroen was je der ook weer:Pquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:18 schreef trance_fan het volgende:
kan je trouwens die zelf gemaakte maps ook zelf spelen op lan.
Oftewel worden die ergens lokaal opgeslagen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef truStie het volgende:
[Fok!] ziggyziggyziggy kan ook blijkbaar en dat is langer dan de naam die hij wilt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[Fok!] ziggyziggyzig
(hij paste er niet helemaal in)
ja ik moet toch iets doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
ha jeroen was je der ook weer:P
beetje lopen internetten op school
ik zit vooral op de [Fok!} Dedicated serverquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:33 schreef B_BOY het volgende:
welke servers zitten jullie altijd? dan kom ik misschien ook wel eens een keer langs.
Nopequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
zat jij vanochtend op een server van got??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |